Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

ДИГИТАЛНИ ПАЗАРИ ООД е българска компания, създадена през 2017 г., осъществяваща основна икономическа дейност и планираща дейности по проекта, попадащи в код по КИД-2008 - 62.01 „Компютърно програмиране“.
Планираните по проекта дейности обхващат двете допустими дейности по Процедура BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“, и по-конкретно: дейности за  реализиране на пазара на предприемаческата идея и дейности за визуализация на проекта.
Планираните проектни дейности са в съответствие с хоризонталните политики, залегнали в чл.7 и чл.8 на Регламент(ЕС)№1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета. 
Основната Дейност 1 за реализиране на пазара на предприемаческата идея е обособена в следните под-дейности:
Под-дейност 1.1.Процес на разработка, тестване и валидиране на „TermoVisionDirection“ - софтуерна система за изготвяне на термовизионнен профил на изследвания обект
Под-дейност 1.2.Същински процес на предоставяне на услугата на потребителите
Под-дейност 1.3.Навлизане и позициониране на целевия пазар
Дейност 1 ще бъде осъществена чрез следните ресурси:
- Човешки ресурси - 5 лица квалифициран персонал;
- Материални и нематериални ресурси, в т.ч.: 1 Термовизуална камера; 1 Облачно базиран софтуер за  диагностика на термовизуални изображения и материали за директно влагане в продукта – 50 бр. данни за различни термографични профили на различни физиологични обекти;
- Наем на работно помещение в гр. Монтана за 5 месеца;
- Външни услуги: 1 пазарен анализ за пазарна реализация на предприемаческата идея.
Проектът е в съответствие с тематична област „Информатика и ИКТ“ от ИСИС, по-конкретно, с приоритетно направление „уеб, хибридни и "native" приложения, уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти“.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейност 1, част 1 ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-5 лица на следните позиции: 1 „Ръководител ИТ проект“ ; 1 „ИТ-бизнес анализатор“; 1 „Старши програмист-аналитик“ и 2 „Програмист-аналитик“): Дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея - продукт, притежаващ характеристиките на услуга, а именно: „TermoVisionDirection“ - софтуерна система за изготвяне на термовизионнен профил на изследвания обект, включва три под-дейности, представляващи етапите от цялостния й процес от разработката, вкл. проектирането, тестването и валидирането на съставните й компоненти (най-общо – създаването й) през процеса на предоставянето й на клиентите до крайното й излизане и позициониране на целевия пазар. С оглед на посоченото, в Дейност 1 „Реализиране на пазара на предприемаческа идея“ са обособени следните под-дейности: Под-дейност 1.1. Процес на разработка, тестване и валидиране на „TermoVisionDirection“ Под-дейност 1.2. Същински процес на предоставяне на услугата на потребителите Под-дейност 1.3. Навлизане и позициониране на целевия пазар Фазите, през които ще премине процесът по създаването/разработването на предприемаческата идея ще бъде базиран на прилагането на Phase-gate методология, подробно описана в т. 11 на ФК, поле „Описание на предприемаческата идея“. Конкретните действия, планирани да бъдат предприети в процеса на изпълнение на така формулираните под-дейности на Дейност 1, както и съответните ресурси, които ще са необходими за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са, както следва: Под-дейност 1.1. Процес на разработка, тестване и валидиране на „TermoVisionDirection“ Под-дейността включва действия по изпълнение на следните технологични етапи: Етап 1. Конструиране на „TermoVisionDirection“, в т.ч.: - определяне на архитектурата и дизайна на разработвания иновативен продукт; - инженеринг на аудио-визуалното оформление на софтуерната система; - определяне на архитектура на системата; - съгласуване между специализираня екип по проекта на разработените задания за компонентите на софтуерната система и интегрирането им в общо функционираща система; - реализиране на създадения ефективен алгоритъм, основан на иновативна методика за прецизно групиране и анализ на входящите данни чрез специално разработени алгоритми за интерпретиране на релевантните данни и предоставяне на мулти-резултативен анализ с разширен обхват на търсените показатели; - анализ на възможностите за разработване на софтуерни решения, осигуряващи надграждащи функционалности на системата. Етап 2. Тестване на функционалностите на „TermoVisionDirection“ в среда със симулиран интерфейс и оценка на резултатите, в т.ч.: - проверка дали системата функционира съгласно изискванията на потребителите и установените правила и процедури; - анализ и документиране на резултатите от тестването на системата; - проверка на нужните функционалности, свързани със софтуерното съдържание; - предприемане на корекции при отклонение от заданието и своевременно актуализиране/ревизиране на софтуерното съдържание; - анализ на всяка една девиация, като ако не е обоснована ще бъдат предприемани съответните корективи дейности. Етап 3. Валидиране и демонстрация на „TermoVisionDirection“ в операционна среда и достигане на ниво на технологична готовност в резултат изпълнението на под-дейността - TRL 9 – Изпробвана система в операционна среда. В този етап, „TermoVisionDirection“ ще бъде валидирана в операционна среща и ще бъде достигнато нужното ниво на технологична готовност за пускането й на пазара и предоставянето й на клиентите и преките й потребители. В процеса на изпълнение на така описаните три етапа ще е необходимо ангажирането на съответните експерти за заемане на следните 5 позиции по проекта: - 1 Ръководител ИТ проект; - 1 ИТ-бизнес анализатор; - 1 Старши програмист-аналитик; - 2 Програмист-аналитик. Индикативно, планирания период на изпълнение на описаните три етапа ще бъде от 7-ми до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 5-ти до 6-ти месец ще бъдат сключени трудови договори със съответните лица в съответствие с планираната им заетост в проекта, посочена в т. 9 на ФК. 248 850.00 120 329.25
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 2 (дейност 1, част 2 ще бъде осъществена чрез закупуване на ДМА: Термовизуална камера - 1 бр.; ДНА: облачно базиран софтуер за диагностика на термовизуални изображения - 1 бр.; материали: данни за различни термографични профили на различни физиологични обекти - 50 бр. и наем на работно помещение за 5 месеца): Под-дейност 1.2. Същински процес на предоставяне на услугата на потребителите Под-дейността включва действия по придобиване на необходимите материални и нематериални ресурси и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост на същинския процес на предоставяне на услугата на потребителите, чрез които да бъдат реализирани пилотните действия за реализиране на предприемаческата идея. Под-дейност 1.2. включва закупуване на: -1 ДМА: Термовизуална камера, висок клас за професиаонално приложение - 1 брой; -1 ДНА: Облачно базиран софтуер за диагностика на термовизуални изображения - 1 брой; - Материали за директно влагане в „TermoVisionDirection“ - данни за различни термографични профили на различни физиологични обекти - 50 броя. Представляват термовизуални изображения на основните мускулни групи и основни части на аксиалният и апендикуларният скелет /гръден кош и гръбначен стълб, кости на горните и долните крайници/. Посочените активи и материали ще бъдат доставени и инсталирани в специално наето за осъществяването на същинския процес на предоставянето на услугата на потребителите работно помещение на територията на гр. Монтана, за което в бюдета на проекта са предвидени средства за наема му за 5 месеца. Останалия срок на наемането му ще бъде финансиран от кандидата със средства извън бюджета на проекта. В допълнение към така посочените материални и нематериални ресурси, в процеса на изпълнение на под-дейност 1.2. е планирано и полагането на труд от човешките ресурси, обезпечаващи процеса, в т.ч. работа на лицата, ангажирани на 5-те позиции по проекта, описани в под-дейност 1.1. на Дейност 1. Обосновката на необходимостта на планираните активи и материали се състои в следното: - материалите/термовизиални изображения/ са необходими за създаване на първоначална база данни от базовите характеристики и параметри и формиране на референтни модели; - закупувания софтуер е облачно базирана електронна услуга за диагностика на мускулни аномалии чрез термографско заснемане на отчитане на отклоненията спрямо референтни модели. Системата създава потребителски профили с извършените термографски диагностики. Споделянето на термографски характеристики допълва референтната база данни и повишава нейната значимост и достоверност. Създава се непрекъснато разширяваща се клинична експертиза, което значително подобрява качеството на резултатите от термовизуалната диагностика; - закупуваната термовизуална камера е най-съществения актив, с който ще се заснемат термовизуалните обекти. Чрез нея ще се генерират термовизуални снимки в специален електроннен формат с информация за термовизуалните характеристики на заснемания обект. Индикативно, планирания период на изпълнение на под-дейност 1.2. ще бъде от 1-ви до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в този период е предвидено и времето, нужно за провеждането на процедури за избор на изпълнители и доставките на съответните ДМА, ДНА и материали съгласно описаното в т. 10 на ФК. Обобщено, за осигуряване на необходимите човешки ресурси за изпълнение на под-дейности 1.1. и 1.2., е планирано наемането на квалифициран персонал за следните позиции по проекта: - 1 лице на позиция Ръководител ИТ проект (за 12 месеца на 4 часов работен ден) - от 7-ми до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 лице на позиция ИТ-бизнес анализатор (за 12 месеца на 8 часов работен ден) - от 7-ми до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 1 лице на позиция Старши програмист-аналитик (за 10 месеца на 8 часов работен ден) - от 7-ми до 16-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта; - 2 лица на позиция Програмист-аналитик (за 12 месеца на 4 часов работен ден) – от 7-ми до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. 0.00 100 140.00
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 3 (дейност 1, част 3 ще бъде осъществена чрез 1 външна услуга – разработване на пазарен анализ за пазарна реализация на „TermoVisionDirection“ - 1 брой): Под-дейност 1.3. Навлизане и позициониране на целевия пазар Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар и съответно осигуряване на обезпечеността на този процес чрез разработването от избран външен изпълнител, притежващ нужните компетенции, на 1 брой пазарен анализ за пазарна реализация на „TermoVisionDirection“. Индикативно, планирания период на изпълнение на предвидената външна услуга по под-дейност 1.3. ще бъде от 16-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта. В предмета на услугата за разработване на пазарен анализ за пазарна реализация на предприемаческата идея ще бъдат обхванати: - Определяне на таргет група; - Изграждане на процес по намиране на потенциални клиенти; - Изграждане на бранд идентичност; - Набелязване на посланията, които ще носи бранда; - Анализ на пазара на конкуренцията в България; - Поведение на пазара; - SWOT анализ. 0.00 24 950.00
Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. стикер и 1 бр. постоянна табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 1 бр. стикер за маркиране на закупувания по проекта ДМА – термовизуална камера, висок клас за професиаонално приложение - 1 брой. Стикерът ще бъде изработен по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020г.; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на помещението в гр. Монтана, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта активи (ДМА и ДНА) и където ще се изпълнява проекта; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, клиенти и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи, както и на планираните услуги, съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА, който ще бъде маркиран чрез стикера, ще бъде изработен и предвидения в дейността стикер. 1 150.00 1 140.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.