Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проект"Училище за зелено бъдеще" цели да се повиши осведомеността на учениците на възраст 10-17 г. и учителите от 9 училища в България,по отношение управлението на ресурсите, рециклирането на отпадъците и кръговата икономика.В рамките на проекта ще се проучат нагласите сред учениците и изследва степента на информираността им,относно темата за отпадъците като суровини,разделно събиране,рециклиране,и др.Резултатите от изследването ще се обобщят в Доклад, който ще вкл. препоръки за определени теми.Препоръчаните теми ще се включат в Програма за интерактивно обучение,която ще се разработи в рамките на проекта.Планира се да бъдат проучени добри практики за изграждане на умения сред подрастващите за разделно събиране на отпадъците в училище и домакинствата,и взаимстват извънкласни подходи за развиване на креативните способности на децата, чрез които да се включват в кръговата икономика,прилагани в страните донори и други европейски страни.Идентифицираните добри практики, ще се опишат в доклад и ще служат като основа за изготвяне на Наръчник.В съдържанието му ще се включи и цялостната програма за интерактивно обучение.Наръчникът ще послужи за улеснение на учителите за обучение на учениците,по теми свързани с опазването на околната среда,различни от задължителните учебни програми.Ще се проведат 2 вида обучения - обучение на 90 учители за прилагане на Програмата за интерактивно обучение;- интерактивно обучение на 960 ученици с оглед повишаване знанията им за ползите от разделно събиране на отпадъците,смисъла на рециклирането,същността на кръговата икономика. 360 деца ще бъдат обхванати в 2 вида извънкласни занимания.Ще се организират 9 изложби-базар и 63 кампании за събиране на отпадъци за рециклиране.Ще се закупят 627 атрактивни съда за разделно събиране на отпадъци.Партньори в"Училище за зелено бъдеще" са 9 училища и 1 НПО. Проектът е с продължителност 18 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление на проекта/Project management: Със стартиране на проекта ще се сформира екип за управление,който ще отговаря за цялостното изпълнение на дейностите по проекта.Отговорности:спазване на договорените срокове; постигане на заложените индикатори за изпълнение; целесъобразно разходване на средствата; осъществява непосредствен мониторинг,отчитане на проекта в различни етапи от реализацията му,поддържа и съхранява необходимата документация, съгласно изискванията.Предвижда се екипът за управление да разработи документацията за правилното и ефективно протичане на дейностите по проекта– система за мониторинг и контрол,процедури за избор на външни фирми доставчици, подробни план графици на дейностите,процедура за недопускане на двойно финансиране на дейностите по проекта.В рамките на дейността си екипа ще направи избор на доставчици на външни услуги, както и ще проследи изпълнението на тяхната работа по отношение на доставка на материали и консумативи,оборудване,информационни материали.По време на проекта ще се осъществява вътрешен контрол и отчитане на реализираните дейности чрез периодични работни срещи на екипа и непрекъсната онлайн комуникация.С реализацията на тази дейност ще се търси укрепване на капацитета на кандидата и партньорите за успешно изпълнение на проекти,при спазване на принципите за добро финансово управление (ефективност,ефикасност и икономичност),мониторинг и контрол по изпълнение на дейностите,постигане на заложените цели и резултати на проекта.Качествените резултати са наличието на сформиран екип за управление на проекта, допринасящ за постигане на системност и коректност на документооборота,качествено постигнати индикатори,минимизиране възникването на евентуални рискове,висока степен на комуникация с експерти и изпълнители,с което се гарантира ефективността на планираните дейности спрямо постигнати резултати и целесъобразно и ефикасно разходване на средствата от бюджета,чрез наличие на финансовите и технически документи./With the start of the project, a team for managemen will be formed,which will be responsible for the overall implementation of the project activities. Responsibilities:compliance with the agreed deadlines; achieving the set performance indicators; appropriate spending of funds;carries out direct monitoring, reporting of the project at different stages of its implementation, maintains and stores the necessary documentation, according to the requirements.It is envisaged that the team for management will develop the documentation for the correct and effective course of the project activities-monitoring and control system,procedures for selection of external suppliers, detailed schedule of activities, procedure for avoiding double financing of project activities.As part of its activities,the team will select external service providers,as well as monitor the implementation of their work in terms of delivery of materials and consumables, equipment, information materials.During the project, internal control and reporting of the implemented activities will be carried out through periodic working meetings of the team and continuous online communication.The implementation of this activity will seek to strengthen the capacity of the applicant and partners for successful project implementation, incompliance with the principles of sound financial management (efficiency, effectiveness and economy),monitoring and control over the implementation of activities, achieving the objectives and project results.The qualitative results are the presence of a formed project management team,contributing tothe achievement of systematic and correct document flow of the project activities,their timely implementation, quality indicators, minimizing the occurrence of possible risks,high level of communication with experts and contractors, which guarantees the effectiveness of the planned activities in relation to the achieved results and appropriate and efficient spending of funds from the budget,through the availability of financial and technical documents. 27 936.00 0.00
Проучване на нагласите сред учениците/ Survey of attitudes among students: С реализирането се цели:Да се проучи степента на информираност на учениците относно същността на управлението на ресурсите, кр. икономика и рециклирането,ползите и предимствата за ок. среда и опазване от екологично замърсяване,Да се анализира и оцени готовността и нагласите сред децата за разделно събиране на отпадъци,тяхното повторно използване,след поправка и рециклиране на материали и продукти.През последните години кр. икономика e основeн световен приоритет.Сред основните фактори за това са затрудненият достъп до ресурси,отрицателното екологично въздействие,резултат от неустойчиви производства,както и нарастващото потребление на стоки.Ключовите цели на концепцията за кр. икономика са свързани със спестяване на ресурси и намаляване на отрицателното въздействие върху ок. среда.Проучването ще се осъществи чрез използване на следните методи:пряко допитване сред учениците от 9 уч.-попълване на анонимна анкета със затворени и отворени въпроси;организиране,провеждане на 9 фокус групи сред учениците-по една в уч..Участниците в прякото допитване,чрез анонимното попълване на анкета ще могат да дадат максимално откровени отговори.Изборът на този метод за събиране на информация е подходящ за взимане на точна информация и гарантира висока степен на участие.Организирането и провеждането на групи е метод за качествено изследване,който предоставя възможност на участниците свободно да изкажат своите мнения,убеждения и нагласи,относно зададените въпроси.Паралелно ще бъде извършено и проучване на опита и добри иновативни практики за кр. икономика и рециклирането в страните донори и други страни на ЕС.След осъществяване на проучването ще се изготви Доклад-анализ,който ще обобщи получените резултати и ще оцени нагласите на учениците към определения момент,той ще включва изводи и иновативни практики за приемливо поведение за преминаване към модела на кр. икономика.Резултатите от проучването ще бъдат оповестени в публичното пространство,медии и заинтересовани страни./The implementation aims to:To study the level of awareness of students about the nature of resource management,the circular economy and recycling,benefits and advantages for the environment and protection from environmental pollution,To analyze and assess the readiness and attitudes among children for separate waste collection,their reuse,after repair and recycling of existing materials and products.In recent years,the circular economy is main world priority.Among the main factors for this are the difficult access to resources,the negative environmental impact,the result of unsustainable production,as well as the growing consumption of goods.The key objectives of the circular economy concept are to save resources and reduce the negative impact on the environment.The study will be carried out using the following methods:direct consultation among students from 9 schools-filling in an anonymous questionnaire with closed and open questions;organizing and conducting 9 focus groups among students-one in each school.Participants in the direct survey,through the anonymous completion of a survey will be able to give the most candid answers.The choice of this method of gathering information is appropriate to obtain accurate information and ensures a high degree of participation.Organizing and conducting focus groups in the field is a method of qualitative research which gives participants the opportunity to express themselves freely opinions,beliefs and attitudes about the questions asked.In parallel, a survey of experience and good innovative practices for the circular economy and recycling in donor countries and other EU countries will be conducted.After the study, a report will be prepared an analysis that will summarize the results and assess students' attitudes at the time, it will include conclusions and innovative practices for acceptable behavior to move to the model of the circular economy.The results of the survey will be made public,the media and stakeholders. 72 000.00 0.00
Доклад – анализ на резултатите с препоръки/Report - analysis of the survey’s results with recommendations: В рамките на 2 месеца - месец 4 и 5 на проекта, събраните и анализирани данни от проведеното проучване чрез два инструментариума ще бъдат представени в окончателен доклад. Докладът ще съдържа теоретична и практически части, като ще представи цялостният процес на проучването, данните от него ще бъдат графично оформени и визуализирани, ще бъдат изведени първоначални предположения и хипотези, както и обобщени изводи от получените резултати. Докладът ще завърши с отделна част, която ще съдържа общи препоръки към промяна на нагласите на учениците, предложения за разработени важни теми и включването им в интерактивното обучение за ученици, разработено в рамките на проекта по дейност 5. Проученият опит и добри практики в страните донори и други европейски училища ще бъдат описани в Доклада.Избраната фирма изпълнител, която е провела цялостното проучване по дейност 2 е отговорна за изготвянето на съдържанието на цялостният доклад. След неговото изготвяне същият ще бъде отпечатан и разпространен сред всички заинтересовани страни от избрана фирма външен изпълнител за дизайн, предпечат и печат.С реализацията на тази дейност ще бъде осигурен един обобщаващ документ, който реално ще отразява визията на изследваните ученици по въпросите за кръговата икономика, опазване на околната среда, разделно събиране на отпадъци, рециклиране и повторно използване на различни материали и пособия. Този документ ще служи за основа за разработване на материали, презентации и игри за бъдещото интерактивно обучение на учениците. Освен това този доклад, отразяващ мнението на учениците по конкретните въпроси и проблематика дава насока за целенасочени действия и предприемане на мерки от страна на националната политика и работа на ресорни министерства./ Within 2 month - month 4 and 5 of the project, the collected and analyzed data from the study through two tools will be presented in a final report. The report will contain theoretical and practical parts, presenting the overall process of the study, the data from it will be graphically formed and visualized, initial assumptions and hypotheses will be derived, as well as summarized conclusions from the results. The report will end with a separate section, which will contain general recommendations for changing students' attitudes, suggestions for important topics developed and their inclusion in the interactive learning for students developed within the project under activity 5. The experience and good practices learned in donor countries and other European schools will be described in the Report.The selected contractor, which has conducted the overall survey under activity 2, is responsible for preparing the content of the overall report. After its preparation, it will be printed and distributed to all interested parties by a selected external contractor for design, prepress and printing. The implementation of this activity will provide a summary document that will really reflect the vision of the surveyed students on the issues of the circular economy, environmental protection, separate waste collection, recycling and reuse of various materials and tools. This document will serve as a basis for developing materials, presentations and games for future interactive learning of students.In addition, this report, reflecting the students' views on specific issues and issues, provides guidance for targeted action and action by national policy and the work of line ministries. 12 000.00 0.00
Изготвяне на Наръчник/ Preparation of a Manual: С дейността се цели да се разработи ръководство за учители,което да ги улеснява при информирането и образоването на подрастващите по теми свързани с опазването на околната среда,рециклирането и кръговата икономика.Чрез осъществяване на онлайн връзка с учители от училища в страните донори,ангажирани с каузата за осведомяване на учениците по проблемите на опазване на околната среда и рециклирането,ще се проучат и опишат:способите за информиране на децата по теми за управление на ресурсите,рециклиране на отпадъците и кръговата икономика,извън заложеното в учебните програми;добри практики за изграждане на умения сред подрастващите за разделно събиране на отпадъците в училище и домакинствата;идеи за ранно приобщаване на децата към каузата за опазване на околната среда,свързаността с промените в климата и влиянието на този процес върху бъдещето на човечеството;подходи за мотивация на учениците за участие в организирани мероприятия за разделно събиране.В неговото съдържание ще се включи още:тренинг–програмата за интерактивно обучение на ученици по дейност 5 от проектното предложение;текстове за влиянието на замърсяването на околната среда и водите върху промените в климата,рециклирането на отпъдъците,кръговата икономика и др.свързани теми;интерактивни игри за изграждане на навици и умения у децата да събират разделно битовите отпадъци;примери за провокиране креативността на подрастващите за оползотворяването на вече ненужни вещи,предмети,дрехи и др. С този начин на изготвяне Наръчника ще бъде в съавторство с учители от училища в страните донори и ръководство за всички учители в страната, които могат да го ползват в своята бъдеща работа с децата./Разпространението на Наръчника ще е на хартиен носител на бг. и англ. език.Той ще се предостави на учителите от училищата участници в проекта,други училища от страната,както и на онлайн партньорите от училищата в страните донори.В страницата на проекта,Наръчникът ще е достъпен в електронен вариант./The aim of the activity is to develop a guide for teachers,which will facilitate them in informing and educating adolescents on topics related to environmental protection,recycling and the circular economy.Through an online connection with teachers from schools in donor countries involved in the cause of informing students about the problems of environmental protection and recycling, they will explore and describe: ways to inform children,on topics of management of resources,waste recycling and the circular economy beyond the curriculum;good practices for building skills among adolescents for separate waste collection in school and households;ideas for early involvement of children in the cause of environmental protection,the connection with climate change and the impact of this process on the future of mankind;approaches to motivate students to participate in organized events for separate collection.Its content will also include:training-the program for interactive training of students in activity 5 of the project proposal;texts on the impact of environmental and water pollution on climate change,waste recycling,the circular economy, etc. related topics;interactive games for building habits and skills in children to collect household waste separately;examples of provoking the creativity of adolescents for the utilization of already unnecessary things,objects,clothes,etc.The Handbook will be distributed on paper in Bulgarian and English.It will be made available to teachers from the participating schools,other schools in the country,as well as online partners from schools in donor countries.On the project page,the Manual will be available in electronic form.With this method of preparation, the Handbook will be co-authored with teachers from schools in donor countries and a guide for all teachers in the country who can use it in their future work with children. 5 788.00 0.00
Изготвяне на тренинг програма и провеждане на Интерактивно обучение на ученици / Preparation of a training program and conducting interactive training of students: Основната цел на дейността е да се развият познанията на учениците, в посока теми, свързани с управлението на ресурсите, кръговата икономика и рециклирането,ползите и предимствата за околната среда и опазване от екологично замърсяване, разделно събиране на отпадъци,тяхното повторно използване,след поправка и рециклиране на материали и продукти.В рамките на дейността, учениците от 4 до 11 клас от всяко училище ще преминат през програма за групов интерактивен тренинг,включващ методи- презентация,дискусия,работа в групи по казуси, представяне и обсъждане на видео материали, ролева игра и други.Групови форми на обучения и тренинги,включват теоретична, дискусионна и практически части.В процеса на практическите обучения се използват следните методи: Наблюдение, което констатира психични явления, които пряко влияят върху поведението на човека.Наблюдението е целенасочено и се извършва в естествена среда по време на тренинга. Самонаблюдение-в процеса на ролевите игри /разиграване на различни ситуации, които отговарят на реални такива и даващи възможност да се изпробват различни решения на житейските проблеми/всеки участник разширява представата за самия себе си,вглежда се в поведението си и може да се “види с очите на другите”.Експеримент,създаване на определена ситуация,поставяне на участниците в нея и разпределяне на ролите.Беседа,която се провежда между членовете на малките групи при търсене на решение на поставените задачи.Анализ на резултатите от дейността.По време на всеки един от тренингите от всички участници се прави задължително обсъждане на протичащите процеси и дейността в малките групи. Задължително се извършва Обобщение на проведената дейност,като беседва цялата група и се правят съответни изводи и препоръки.Темите са взаимносвързани и се допълват, което осигурява устойчивостта на постигнатите резултати.Тренинг програмата ще бъде предварително разработена от екип от двама експерта на БСЛА, които ще отговарят и за нейното провеждане като водещи обучители./The main goal of the activity is to develop students' knowledge in the direction of topics related to resource management, the circular economy and recycling,the benefits and advantages for the environment and protection from environmental pollution, separate waste collection, their reuse, after repair. and recycling of materials and products.Within the activity, students from 4th to 11th grade from each school will go through a group interactive training program, including methods - presentation, discussion, group work on case studies, presentation and discussion of videos, role play and others.Group forms of education and training include theoretical, discussion and practical parts. The following methods are used in the process of practical training:Observation,which finds mental phenomena that directly affect human behavior.The observation is purposeful and is performed in a natural environment during the training.Self-observation-in the process of role-playing games / playing different situations that correspond to real ones and giving the opportunity to try different solutions to life's problems / each participant expands the idea of himself, looks at his behavior and can be "seen" with the eyes of others ”. Experiment, create a certain situation, place the participants in it and assign the roles.A conversation that takes place between the members of the small groups in search of a solution to the set tasks. Analysis of the results of the activity.During each of the trainings, all participants have a mandatory discussion of the ongoing processes and activities in small groups. It is obligatory to make a Summary of the conducted activity, talking to the whole group and making appropriate conclusions and recommendations.The topics are interconnected and complementary, which ensures the sustainability of the achieved results.The training program will be pre-developed by a team of two experts from BAPA, who will be responsible for its implementation as lead trainers. 14 508.00 0.00
Обучение на учители за прилагане на тренинг програма/Training of teachers to implement a training program: С тази тази дейност се цели да се обучат учителите от 9-те училища, участници в проекта, да прилагат на практика тренинг програмата за интерактивно обучение на ученици, създадена по дейност 5. В рамките на обучението, екипът обучители от БСЛА ще представи модела и хронологията на тренинг програмата, методите и способите на интерактивното обучение. Обучителите ще сподели опита от вече проведените обучения. Обучението ще съдържа освен презентации и теоретично представяне, и дискусионна част, която включва обсъждане на опит и добри практики, взаимствани от училища от страните донори и проученият опит в други страни. Ще се представят и обсъдят идеи за практически задачи, които да утвърдят уменията на децата да прилагат наученото и в семейната си среда, както и да разпространяват наученото сред приятелския си кръг. На учителите ще се предостави отпечатания Наръчник, създаден по дейност 4. /This activity aims to train teachers from the 9 schools participating in the project, to implement in practice the training program for interactive training of students, created under activity 5. Within the training, the team of trainers from BSLA will present the model and the chronology of the training program, the methods and ways of interactive learning. The trainers will share the experience from the already conducted trainings. The training will include, in addition to presentations and theoretical presentations, a discussion part, which includes a discussion of experience and good practices borrowed from schools in donor countries and the experience gained in other countries. Ideas for practical tasks will be presented and discussed, which will strengthen the children's skills to apply what they have learned in their family environment, as well as to spread what they have learned among their circle of friends. Teachers will be provided with the printed Handbook created for Activity 4. 3 166.00 0.00
Закупуване на атрактивни съдове за разделно събиране на отпадъци и поставянето им в училищата /Purchase of attractive containers for separate waste collection and placement in schools: С оглед утвърждаване на навици и умения у учениците да събират и сортират за рециклиране отпадъците от хартия/пластмаса, стъкло и метал, ще бъдат закупени контейнери за сортиране на отпадъци във всяко едно от училищата. Контейнерите ще се поставят на видно място в двора на училището. За да бъдат по-атрактивни и привличащи подрастващите, контейнерите, освен надпис за какъв вид отпадъци е предназначен съответният контейнер, ще бъдат облепени и с цветни стикери на опаковки с най-често ползваните от децата продукти. За класните стаи на 4-11 класове ще се закупят кошчета за сортиране на отпадъците по видове, които подобно на контейнерите, ще бъдат надписани и брандирани атрактивно. Всеки клас ще организира ежедневното изхвърляне съдържанието на кошчетата в съответния контейнер. Всяко училище ще договори със сметосъбиращата фирма в района, да извозва сортираните отпадъци при напълване на съответния контейнер. / In order to establish students' habits and skills to collect and sort paper / plastic, glass and metal waste for recycling, waste sorting containers will be purchased in each of the schools. The containers will be placed in a prominent place in the school yard. In order to be more attractive and attractive to teenagers, the containers, in addition to an inscription for what type of waste the respective container is intended for, will be affixed with colored stickers on packages with the products most often used by children. Baskets for sorting waste by type will be purchased for the classrooms of 4th - 11th grades, which, like the containers, will be labeled and branded attractively. Each class will organize the daily disposal of the contents of the bins in the appropriate container. Each school will agree with the garbagecompany in the area to transport the sorted waste when filling the respective container. 82 800.00 0.00
Провеждане на извънкласни занимания (ателиета). Организиране на изложба-базар и кампании в училищата / Conducting extracurricular activities (workshops). Organizing a exhibition-bazaar and campaigns in schools: Целта на извънкласните занимания е учениците (4 – 11 клас) по забавен начин да получат информация за различни способи за опазване на околната среда и да формират отговорно отношение към проблема,чрез организиране на кампании да се повиши осведомеността на учениците и обществеността за рециклирането.Чрез провокиране на креативността на децата,те да научат повече за рециклирането и кръговата икономика.Планира се в 9-те уч да се сформират по 2 ателиета,с по 20 участници (деца на възраст от 10–17 г.).В ателие „От нищо-нещо“ децата ще изработват арт-предмети,арт-инсталации,пана от ненужни хартии,пластмасови/метални изделия,тъкани,опаковки и др.Участниците в ателиетата ще се учат да реставрират стари вещи,предмети,дрехи,да изработват арт-бижута от непотребни части.Във всяко училище през 18-ти месец от проекта ще се организира изложба-базар,на изработеното в ателието.В ателие „Усмивки за смет“ децата ще организират ежемесечни кампании, сред съучениците си и обществеността в близост, за събиране на непотребни вещи, хартия, дрехи и др.Децата ще сортират събраното и ще го предават в съответните пунктове за изкупуване,част от тях могат да предоставят и на ателие „От нищо - нещо“.Участниците в това ателие ще съблюдават и за коректното ползване на контейнерите и кошчетата в класните стаи.Работата на учениците в ателиетата ще може да се наблюдава онлайн от учители от училищата-партньори в страните донори.Периодично ще се провеждат виртуални форуми за обратна връзка между водещите на ателиетата и наблюдателите, което е своеобразен и нетрадиционен начин за обмен на опит и добри практики за привличане на учениците към каузата на опазване на околната среда и рециклирането.Получаването на онлайн препоръки,съвети и консултации от учители от училища в страните донори ще бъде изключително полезно за водещите на ателиетата като възможност за апробиране на място в работата с учениците./The purpose of extracurricular activities is for students (4th - 11th grade) to have fun in a fun way to get information about different ways of protecting the environment and to form a responsible attitude to the problem by organizing campaigns to raise awareness of students and the public about recycling.By provoking children's creativity, they learn more about recycling and the circular economy.It is planned to form 2 studios in each of the 9 schools, with 20 participants each (children aged 10-17).In the studio "From nothing-something" children will make art objects, art installations, panels and more. from unnecessary papers, plastic / metal products, fabrics, packaging, etc. The participants in the workshops will learn to restore old things, objects, clothes, etc., to make art jewelry from unnecessary parts. In each school in the 18th month of the project will be organized an exhibition-bazaar, where the work in the studio will be presented. In the studio "Smiles for garbage" children will organize monthly campaigns, among their classmates and the public nearby, to collect unnecessary items, paper, clothes and more.The children will sort the collected items and hand them over to the respective points of purchase, some of them can also provide them to the workshop "From nothing - something".The participants in this workshop will also observe the correct use of the containers and bins in the classrooms.The work of the students in the workshops will be available for observation online by teachers from the partner schools in donor countries. Virtual feedback forums between the workshop leaders and observers will be held periodically,which is a unique and unconventional way to exchange experiences and good practices to attract students to the cause of environmental protection and recycling.Receiving online recommendations, advice and consultations from teachers from schools in donor countries will be extremely useful for the leaders of the workshops as an opportunity to test on the spot in working with students. 92 880.00 0.00
Публичност на проекта и информационна кампания/Publicity of the project and information campaign: С изпълнението на тази дейност се цели да бъде информирана обществеността за всеки един етап от реализацията на проекта и приноса на ФМ на ЕИП 2014 – 2021 г в съответствие с изискванията на Наръчника за дизайн и комуникация на Финансовия механизъм на ЕИП. В тази връзка от съществено значение е популяризирането на планираните инициативи сред широката общественост,заинтересовани страни,крайни ползватели и целева група.Провеждането на медийната кампания и информационна дейност имат за цел: - Привличане участието на представители на държавни и местни власти, други неправителствени организации, медии, общественост; - Достигане на информация за предлаганите дейности до целевите групи; - Да се държи обществеността в течение на текущите дейности и резултати, като се осигурява прозрачност на проектната инициатива и равен достъп. В рамките на проекта ще се поддържат регулярни контакти с представителите на медиите,за да се гарантира своевременното, цялостно и точно предаване на информацията към целевите групи,за които е предназначена.Използваните методи имат организационен характер и са свързани с плавното планиране и провеждане-изготвяне на публикации,които да бъде изпратени до медия,покани за всички събития по проекта, провеждане на две информационни събития, създаване на сайт на проекта.Необходими са средства за закупуване, отпечатване и визуализиране на материали- информационни табели, брошури, химикалки, флаш памети, създаване на сайт, публикации и две събития. Активното сътрудничество с медиите е гаранция за прозрачност в процеса на изпълнение на дейностите и е важен канал за получаване на обратна информация относно нуждите и очакванията на целевите групи и обществеността.Водещ принцип при реализацията на дейността за публичност ще бъде партньорството с възможно най-широк кръг заинтересовани лица,включително институции,регионални и местни власти,гражданското общество./The implementation of this activity aims to inform the public about each stage of the project and the contribution of the EEA FM 2014 - 2021 in accordance with the requirements of the Manual for design and communication of the EEA Financial Mechanism. In this regard, it is essential to promote the planned initiatives among the general public, stakeholders, end users and target group. The media campaign and information activities aim to: - Attract representatives of state and local authorities, other nongovernmental organizations, media, public; - Reaching information about the proposed activities to the target groups; - Keep the public informed of ongoing activities and results, ensuring transparency of the project initiative and equal access. The project will maintain regular contacts with media representatives to ensure timely, complete and accurate transmission of information to the target groups for which it is intended. The methods used are organizational in nature and are related to the smooth planning and implementation - publications to be sent to the media, invitations for all project events, holding two information events, creating a project website. Funds are needed for purchasing, printing and visualizing materials - information boards, brochures, pens, USB, creating a website, publications and two events. Active cooperation with the media is a guarantee of transparency in the implementation of activities and is an important channel for receiving feedback on the needs and expectations of target groups and the public. stakeholders, including institutions, regional and local authorities, civil society. 47 673.60 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.