Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 1 (дейност 1, част 1 ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-1 лице на позиция Разработчик на рамкови рецептури за производство на козметични продукти и чрез външна услуга за разраб. на технологии за производство на козметични продукти с включени доказателства за безопастност на технологията и технически досиета-1 бр.): Дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея - продукти, притежаващи характеристиките на стока, а именно: висок клас 100% натурални козметични продукти под марката NATUROZON, базирана на уникалните свойства на озонираните растителни масла, включва следните под-дейности, представляващи етапите от цялостния й процес от разработката, вкл. тестването и проектирането й през създаването/производството й до реализацията й на таргетирания пазар:
Под-дейност 1.1. Технологични разработки за производството на козметичните продукти
Под-дейност 1.2. Производство на мостри и тестови козметични продукти
Под-дейност 1.3. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевите пазари
Под-дейност 1.4. Навлизане и позициониране на целевите пазари. Бранд мениджмънт
Конкретните действия, планирани да бъдат предприети в процеса на изпълнение на така формулираните под-дейности по Дейност 1, както и съответните ресурси, които ще са необходими за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са, както следва:
Под-дейност 1.1. Технологични разработки за производството на козметичните продукти
Под-дейността включва действия по:
(1)Разработване на технологични рамкови рецептури за производство на козметични продукти, съгласно изискванията на Регламент 1223/2009 и
(2)Разработване на технологии за производство на козметични продукти с включени доказателства за безопастност на технологията и технически досиета, съгласно изискванията на Регламент 1223/2009.
За осъществяване разработването на технологичните рамкови рецептури за производство на козметични продукти, съгласно изискванията на Регламент 1223/2009 е планирано наемането на квалифициран персонал: 1 лице на позиция „Разработчик на рамкови рецептури за производство на козметични продукти“ (за 9 месеца на 4 часов работен ден) – от 2-ри до 10-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта.
Осъществяването на разработката на технологии за производство на козметични продукти с включени доказателства за безопастност на технологията и технически досиета, съгласно изискванията на Регламент 1223/2009 е предвидено да бъде реализирано чрез външен изпълнител, който да предостави посочената услуга. Планирано е услугата да бъде предоставена в рамките на периода между 2-ри и 8-ми, вкл. месец от изпълнението на проекта. |
249 298.00
|
23 903.23
|
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 2 (дейност 1, част 2 ще бъде осъществена чрез закупуване на ДМА: 5 комплекта различно лабораторно оборудване; материали за влагане; наем на работно помещение за 17 мес., както и чрез наемане на квалифициран персонал-5 лица): Под-дейност 1.2. Производство на мостри и тестови козметични продукти
Под-дейността включва действия по придобиване на необходимите материални ресурси и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост на производството на мостри и тестови козметични продукти от висок клас 100% натурални козметични продукти, чрез които да бъдат реализирани пилотните действия, планирани в под-дейност 1.4. под марката NATUROZON, базирана на уникалните свойства на озонираните растителни масла. Под-дейност 1.2. включва закупуване на:
-ДМА: 5 комплекта различно лабораторно оборудване за приготвяне на мостри и тестови продукти, измерване на рН, плътност и вискозитет на готови продукти, съгласно изискванията на Регламент 1223/2009 година;
-материали за влагане в производствения процес за периода на изпълнение на проекта, допринасящи непосредствено за реализирането на предприемаческата идеята-производството на първата (тестова) серия от козметичните продукти;
-наем на работно помещение, в т.ч. режийните разходи по него и разходите за офис материали и консумативи и
- наемане на необходимите човешки ресурси, обезпечаващи процеса.
Предвиденото в под-дейност 1.2. лабораторно оборудване, включва:
- 1 комплект за аналитично измерване и тестване;
- 1 комплект за разбъркване, разклащане и смесване;
- 1 комплект за работа с течности;
- 1 комплект лабораторна стъклария и
- 1 комплект за разливане и съхранение.
Изброените комплекти, необходими за приготвянето на мостри и тестови продукти, за измерване на рН, плътност и вискозитет на готови продукти, съгласно изискванията на Регламент 1223/2009 година е планирано да бъдат доставени в периода между 2-ри и 8-ми, вкл. месец от изпълнението на проекта.
Предвидените в под-дейност 1.2. материали за влагане в производствения процес, включват:
(1) Базови материали/влагани съставки/ за тестови продукти и мостри - по опис, посочен в поле "Резултат".
(2) Амбалажни шишета с капачки за първична опаковка на изработените тестови продукти и мостри на козметични продукти (10 мл стъклени шишета цвят амбър) - 352 броя;
(3) Специално брандирани първични опаковки – шишета, бутилки, дозатори, пипети и капачки за готовите продукти по предварително изготвено задание - 352 броя;
(4) Специално брандирани вторични опаковки – картонени кутии по предварително изготвено задание - 352 броя.
Изброените материали е планирано да бъдат доставени в периода между 3-ти и 8-ми, вкл. месец от изпълнението на проекта.
Наемът на работно помещение, предвидено по проекта е в рамите на 17 месеца, в периода от 2-ри до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. В планираните в бюджета на проекта разходи за наем на работно помещение, в б.р. 5.1., са включени освен разходите за наем, и режийните разходи и разходите за офис материали и консумативи.
За осигуряване на необходимите човешки ресурси, е планирано наемането на квалифициран персонал за следните позиции по проекта:
- 1 лице на позиция: Експерт "Организация и контрол на производствения процес" (за 18 месеца на 8 часов работен ден) - от 1-ви до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта;
- 1 лице на позиция: Експерт "Контрол на етикирането на продукти, съгласно Регламент 1223/2009 на ЕК на първични и вторични опаковки" (за 9 месеца на 4 часов работен ден) - от 10-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта;
- 1 лице на позиция: Експерт "Склад и складови операции" (за 16 месеца на 4 часов работен ден) - от 3-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта;
- 1 лице на позиция: Експерт "Контрол на качеството на доставката на суровини и материали и на готови продукти" (за 16 месеца на 8 часов работен ден) - от 3-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта;
- 1 лице на позиция: Експерт "Графичен дизайн" (за 4 месеца на 4 часов работен ден) - от 15-ти до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. |
0.00
|
114 079.45
|
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 3 (дейност 1, част 3 ще бъде осъществена чрез закупуване на ДНА-разработка на 2 бр. тясно специализирани софтуера; външна услуга за създаване на интернет страница на кандидата с он-лайн магазин-1 бр.; участие в 1 бр. изложение на производителите на козметични продукти и съставки): Под-дейност 1.3. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевите пазари
Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевите пазари и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост за този процес. Под-дейност 1.3. включва:
(1)закупуване, вкл. разработка, на 2 бр. ДНА, както следва:
- Софтуер за виртуална демонстрационна лаборатория за представяне на клинични тестове за безопасност (кожна поносимост) и ефикасност на произвежданиет козметични продукти - 1 брой;
- Софтуер за бърза диагностика на типа кожа с оглед избор на най-подходящ продукт за съответния клиент от предлаганата продуктова гама - 1 брой;
(2)създаване на интернет страница на кандидата с он-лайн магазин – реализирана под формата на 1 бр. външна услуга.
Първият софтуер ще представлява витртуална демонстрационна ларобатория за представяне на клинични тестове за безопасност (кожна поносимост) и ефикасност на нашите козметични продукти. Този софтуеър ще бъде оринетиран към B2B (Business to Business) и ще дава възможност за нас предварително да тестваме съставките, които ще влагаме в продуктите, да изследваме и представим тяхната ефикастност пред наши потенциални клиенти при продажби на едро.
Вторият софтуер ще дава възможност за бърза диагностика на типа кожа на всеки потенциален клиент и ще подбира най-подходящия за него/нея продукт за даден краен клиент при продажби на дребно. Този софтуеър ще бъде оринетиран към B2C ( Business to Client).
Специализираната софтуерна платформа ще направи възможно прeдоставянето на комплексна услуга на нашите потенциални клиенти, свързани с качеството на обслужване и повишаване знанието на нашите клинети относно ефикастността, чистотата на съставките, използвани в продуктите и приложението им в холистичната грижа за красотата, тялото и духа.
Под-дейност 1.4. Навлизане и позициониране на целевите пазари. Бранд мениджмънт
За осъществяване на под-дейността са планирани единствено необходимите за целта разходи за участие в 1 изложение на производителите на козметични продукти и съставки, организирано в Европа и/или Азия с цел представяне на произвежданите продукти, разширяване и развитие на дейността на НАТУРОЗОН ООД, привличане на нови клиенти и свързване в мрежи.
|
0.00
|
47 400.00
|
Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 21 бр. стикери и 1 бр. табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет.
С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта:
(1) изработка и доставка на 21 броя стикери за всеки от закупуваните по проекта ДМА – по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.;
(2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на помещението, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта ДМА и ДНА;
(3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, клиенти и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език.
Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет.
Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставките и услугите по проекта съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработвани и предвидените стикери. |
702.00
|
642.00
|