Организация и управление на проекта: Кандидатът ще изпълнява проекта с грижата на добър стопанин, при спазване на принципите за добро финансово управление (икономичност, ефикасност и ефективност); публичност и прозрачност; свободна и лоялна конкуренция, в съответствие с най-добрите практики в областта на социалните иновации. За тази цел е необходимо да бъде осигурен необходимия административен, финансов и оперативен капацитет за пълното и точно изпълнение на заложените дейности в проектното предложение.
Дейността е от значение за осигуряването на успешно управление и изпълнение на проекта. Тя гарантира целесъобразното и ефективно използване на човешките и финансовите ресурси и осигурява прозрачно управление за постигане целите на проекта.
Изпълнението на дейността гарантира:
- Строгото и прозрачно управление на проекта.
- Ефективна координация, организация и контрол на финансовите средства на проекта.
- Ефективен контрол и отчитане на дейности по проекта. Съгласуване доставка на стоки и услуги в съответствие с конкретните нужди на проекта.
- Прозрачна вътрешна и външна комуникация, мониторинг и ефективност при постигане на целите на проекта.
Организирането и управлението на проекта се ръководи от Екип за управление на проекта, състоящ се от:
● ръководител на проекта - организира, ръководи и координира дейността на целия екип и отделните му членове, следи за цялостното изпълнение на дейностите, реализиране на целите и показателите за изпълнение на проекта, поддържа пряк контакт с ръководството на общината;
● счетоводител - обезпечава управлението на финансовите потоци, изготвянето и поддържането на финансово-счетоводните документи, отговаря за изготвяне на финансовите отчетни доклади по проекта и на исканията за плащане, подпомага ръководителя в осъществяването на вътрешното финансово наблюдение и контрол, вкл. във верификацията на разходите, изготвя разплащанията с външните изпълнители по проекта;
● технически асистент/координатор - организира и поддържа документацията, свързана с проекта, подпомага дейността на ръководителя, отговаря за организиране на срещите на екипа на проекта и за координацията между членовете на екипа, подпомага организирането и провеждането на обществените поръчки, както и координация и комуникации с избраните с обществени поръчки изпълнители.
Членовете на екипа са с опит и квалификация, отговарящи на спецификата на проекта.
Членовете на екипа за управление на проекта ще бъдат назначени на трудови/граждански договори. В длъжностните характеристики ще бъдат разписани задачите и отговорностите на всеки член от Екипа.
Екипът за управление на проекта ще организира и осигури изпълнението дейностите заложени в проектното предложение, а именно: „Организация и управление на проекта“, „Информация и комуникация“ , „Адаптиране и валидиране на учебна програма – мултимедийни учебни материали и практическа част за обучение на социални асистенти предназначен за хора с увреден слух, създаване на интернет платформа и пилотно обучение на представители от целевата група“, „Повишаване на капацитета на партньорите по отношение на разработването и провеждането на адаптираният курс и използването на интернет платформата“, „Оценка на постигнатите резултати от гледна точка на приложимостта на адаптираният курс за обучение на хора с увреден слух и електронната платформа“, „Разпространение сред обществеността на постигнатите резултати от проекта“, като синхронизира действията на кандидата и партньорите. |
14 220.55
|
13 783.68
|
Информация и комуникация: Дейностите за информация и комуникация са насочени към широката общественост за осигуряване на информация и публичност относно постигане на целите и резултатите на проекта и разгласяване на факта, че проектът е получил финансиране от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020.
Предвидени са следните дейности:
- Пресконференция за стартиране на проекта.
- Поръчване, изработване и монтаж на 1 информационна табела.
- Поръчване, изработване и доставка на 1 информационен банер.
- Публикуване на текуща информация за дейностите по проекта на в сайтовете на кандидата и партньорите както следва:
● публикуване на кратко описание на проекта и информация за стартиране на проекта, обхват, цели, бюджет;
● публикуване на информация за напредъка на проекта;
● публикуване на информация за приключване на проекта и неговите резултати.
- Заключителна пресконференция.
При изпълнението на дейностите по проекта ще се прилагат мерките за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент(ЕС) № 1303/2013. В информацията, обявите, публикациите и документите, изготвяни и предоставяни във връзка с изпълнение на дейността ще бъде упоменат финансовия принос на Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. |
2 269.45
|
1 950.00
|
Адаптиране и валидиране на учебна програма – мултимедийни учебни материали и практическа част за обучение на социални асистенти предназначен за хора с увреден слух, създаване на интернет платформа и пилотно обучение на представители от целевата група: В изпълнението на тази дейност участие ще вземат всички партньори, като всеки ще изпълни определените си ангажименти описани по-долу.
Осъществяването на дейността ще премине през следните фази:
1. Фаза проучване на социалната иновация.
- Предоставяне на курс за обучение на социални асистенти от „Синтеа С.А.“ АД. В рамките на своя ангажимент по проекта „Синтеа С.А.“ АД ще предостави на кандидата и българските партньори разработения/утвърдения курс за обучение на социални работници на полски език. Ще бъде домакин на работна среща за обмяна на опит с екипа от страна на кандидата и българските партньори, във връзка с адаптиране на курса. „Теза“ ООД ще командирова общо 3 души, по 1 представител от кандидата и българските партньори за провеждане на работна среща в централата на „Синтеа С.А.“ АД в гр. Люблин, Полша.При провеждане на работната среща присъстващите ще се регистрират в присъствен лист за всеки ден. След приключване ще бъде изготвен доклад от представителите на „Теза“ ООД.
- Този курс ще бъде преведен от кандидата „Теза“ ООД от полски на български и ще бъде предоставен на българските партньори. Ще се изготви доклад от „Теза“ ООД.
2. Фаза прототипиране и пилотиране на социалната иновация.
- Адаптиране на курс за обучение на социални асистенти в учебна програма включваща присъствена практическа част и помощен мултимедиен курс предназначен за хора с увреден слух от Фондация „Заслушай се“.Фондация „Заслушай се“ ще разработи курса който ще се състои от присъствена практическа и помощна мултимедийна част с цел да бъде достъпен на интернет платформата, която партньора „Май Дрийм Джоб“ ЕООД ще изгради. Целта е курсът да бъде достъпен без ограничение на местоположението и удобен за използване. За приемане на извършените работи/дейности, ще се подписват приемо - предавателни протоколи. Ще се изготви доклад от Фондация „Заслушай се“.
- Създаване на интернет платформа от „Май Дрийм Джоб“ ЕООД. , където мултимедийната част на курса за обучение ще бъде достъпен за желаещите да се обучават и след приключване на проекта. Друга функционалност на тази платформа ще дава възможност за среща на търсещите и предлагащите услугата „социален асистент“. За приемане на извършените работи/дейности, ще се подписват приемо - предавателни протоколи. Ще се изготви доклад от „Май Дрийм Джоб“ ЕООД.
- Провеждане на пилотно обучение на 15 души, представители на целевата група (хора с увреден слух) съвместно от Фондация „Заслушай се“ и „Теза“ ООД.
Партньорът Фондация „Заслушай се“, ще организира подбор на желаещи да преминат това обучение.
„Теза“ ООД ще организира и проведе пилотното обучение. Продължителност 30 учебни часа. Обучението ще се проведе в гр. София. За провеждането му „Теза“ ООД ще наеме зала оборудвана с необходимата техника – мултимедия, екран, флипчарт, компютри, възможност за реализиране на жестономичен превод и ще осигури преподаватели за провеждане на обучението. Партньорите ще съгласуват и изготвят програма и график за провеждане на обучението. С успешно полагане на изпитен тест обучаемите ще получат свидетелство за преминат курс на обучение. Ще се изготви доклад от Фондация „Заслушай се“ и „Теза“ ООД за извършено обучение и протокол за приемането му.
3. Фаза прилагане/внедряване на социалната иновация
След успешното провеждане на пилотното обучение, „Теза“ ООД ще осигури адаптирания курс за обучение на хора с увреден слух за „социален асистент“, състоящ се от присъствена практическа и помощна мултимедийна част да бъде достъпен, включително и в интернет пространството за желаещите да се обучават и след приключване на проекта. Другата функционалност на интернет платформа ще дава възможност за среща на търсещите и предлагащите услугата „социален асистент“, като така обучените социални асистенти с увреден слух ще имат по-добра и удобна връзка с пазара на труда. |
106 360.00
|
102 413.86
|
Повишаване на капацитета на партньорите по отношение на разработването и провеждането на адаптираният курс и използването на интернет платформата: Във връзка с адаптираният курс за обучение на хора с увреждания за социални асистенти и изградената интернет платформа „Теза“ ООД ще организира обучение на обучители – 3 души – за преподаване на адаптирания курс за „социални асистенти“ за хора с увреден слух и обучение на администратори – 3 души за работа с електронната платформа.
Обучаеми ще бъдат служители на кандидата и/или българските партньори.
Лектори на обучението ще са представителите на българските партньори взели пряко участие в адаптирането на курса и изработването на интернет платформата.
При изпълнението на дейността ще се приложат подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент(ЕС) № 1303/2013. В информацията, обявите, публикациите и документите, изготвяни и предоставяни във връзка с изпълнение на дейността ще бъде упоменат финансовия принос на ЕФРР чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020.
|
2 876.00
|
2 772.95
|
Оценка на постигнатите резултати от гледна точка на приложимостта на адаптирания курс за обучение на хора с увреден слух и електронната платформа: Тази дейност е свързана с изготвяне на оценка на постигнатите резултати с цел да се проследи логическата връзка между заложеното в проектното предложение и неговото реално изпълнение. Оценката ще проследи на практика следните параметри:
• Проследяване постигането на целите и резултатите на проекта, както и тяхната връзка с удовлетворяване потребностите на целевата група;
• Особености при изпълнение на заложените дейности и връзката им с целите и постигнатите резултати по проекта;
• Ефективност и ефикасност на предвидените разходи по отношение на поставените цели, дейности и постигнати резултати.
Ръководителят на проекта ще организира изпълнението на дейността, като се съобрази с изискванията за публичност и прозрачност.
Ще бъде подготвена тръжна документация за провеждане на избор на изпълнител на оценката на постигнатите резултати ще проследи логическата връзка между заложеното в проектното предложение и неговото реално изпълнение, който трябва да е външна и несвързана съгласно разпоредбите на ЗМСП с предприятието-бенефициент организация.
Изборът на изпълнител ще се проведе по изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160 от 01.07.2016 г., като поканата ще бъде публикувана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата на ЕС в България 2020, като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал.
Провеждане на процедурата за избор на изпълнител.
Подписване на договор с избрания изпълнител на услугата.
Изпълнение: Избраният изпълнител на услугата ще направи:
Оценката на постигнатите резултати ще проследи логическата връзка между заложеното в проектното предложение и неговото реално изпълнение. Оценката ще проследи на практика следните параметри:
• Проследяване постигането на целите и резултатите на проекта, както и тяхната връзка с удовлетворяване потребностите на целевата група;
• Особености при изпълнение на заложените дейности и връзката им с целите и постигнатите резултати по проекта;
• Ефективност и ефикасност на предвидените разходи по отношение на поставените цели, дейности и постигнати резултати.
Изготвената оценка ще бъде приета от Възложителя Теза ООД с подписване на двустранен приемо-предавателен протокол.
При изпълнението на дейността ще се приложат подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент(ЕС) № 1303/2013. В информацията, обявите, публикациите и документите, изготвяни и предоставяни във връзка с изпълнение на дейността ще бъде упоменат финансовия принос на ЕФРР чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. |
2 700.00
|
2 700.00
|
Разпространение сред обществеността на постигнатите резултати от проекта: Тази дейност цели да бъде запозната обществеността с резултатите от изпълнението на проекта.
Промотиране на електронната платформа за обучение на хора с увреден слух за социални асистенти и среща на търсене и предлагане на услугата „социален асистент“.
Ще се организират семинари с участие на представители на целевата група (хора с увреден слух), представители на кандидата , българските партньори, представители на правителствени и неправителствени организации ангажирани с предоставяне на услуги в областта на социалното подпомагане, представители на организации представляващи хора в неравностойно положение, трудови посредници.
Семинарите ще са еднодневни и ще се проведат в гр. София, гр. Пловдив, гр. Бургас и гр. Варна. Индикативен брой участници във всяко мероприятие до 15 души.
Ще бъде подготвена тръжна документация за провеждане на избор на външен изпълнител на дейностите по организиране и провеждане на семинарите, в т.ч. – организация, брандиране, осигуряване на зали, хотел, транспорт, кетъринг и материали, разпространение на покани и информация, регистрация и техническо осигуряване.
Изборът на изпълнител ще се проведе по изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160 от 01.07.2016 г.
Провеждане на процедурата за избор на изпълнител.
Подписване на договор с избрания изпълнител на услугата.
Изпълнение: Избраният изпълнител на услугата ще организира и проведе 4 семинара.
Проведените семинари ще бъдат приемани от Възложителя Теза ООД с подписване на двустранни приемо-предавателни протоколи.
При изпълнението на дейността ще се приложат подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент(ЕС) № 1303/2013. В информацията, обявите, публикациите и документите, изготвяни и предоставяни във връзка с изпълнение на дейността ще бъде упоменат финансовия принос на ЕФРР чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. |
28 000.00
|
28 000.00
|