Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 355 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът "Нова посока" по ОП „Развитие на човешките ресурси” е изготвен по насоки за кандидатстване по схема: BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015”. Дейностите по проекта ще се изпълняват на територията на Република България в област - Пловдив. Продължителността на проекта е 16 месеца.
Основната цел на проекта е да се осигурят предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица.
Основните дейности които ще се изпълнят при реализацията на проекта са:
Дейност 1: Организация и управление на проекта;
Дейност 2: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места;
Дейност 3: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;
Дейност 4: Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности;
Дейност 5: Осигуряване на информиране и публичност по проекта.
Чрез тези дейности ще бъдат постигнати заложените резултати: безработни и неактивни лица, които при напускане на операцията получават квалификация и имат работа.
Описание на целевата група: Представители на целевата група в проекта са 4 броя лица, безработни и неактивни участници, младежи на възраст до 29 год. включително и 4 броя лица, продължително безработни и неактивни лица. Броят на лицата от целевата група включени в проекта е 8 души.
Общата стойност на проекта е 93 819.44 лева.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да бъдат създадени условия за ефективно изпълнение на останалите дейности по проекта. Екипът по проекта ще се състои от двама души: ръководител проект - 1 брой, координатор проект - 1 брой и счетоводител проект - 1 брой. Отделните задачи в рамките на дейността включват: Разпределяне на дейностите, сформиране на екип по проекта. Ще бъдат сключени договори с отделните членове от екипа на проекта. В договорите ще бъдат ясно разписани задълженията на всеки член на екипа по изпълнението на проекта. Задачата на екипа е да следи за напредъка по проекта и за постигане на поставените цели и резултати. Сключване на договори с външни изпълнители за реализиране на някои от дейностите предвидени в проекта. Изработване на конкретен работен план. По време на тази дейност се предвиждат провеждане на срещи между екипа за управление с цел събиране на информация за организационната среда и политиката й по отношение на хората. Ще се направи анализ на конкретните нужди и потребности от обучение и заетост на участниците, като се отчете спецификата на дейността на фирмата и проблемни сфери. Конкретни изисквания - в какви насоки ще бъдат обучавани безработните и неактивни лица, теми, варианти и възможности ще бъдат съгласувани между желаните насоки за обучение и реалните им потребности. Ще се уточнят вариантите за място и време на провеждане на обучението, продължителност, както и разходи за провеждане на обучението. С оглед на това, дейностите по проекта да се изпълняват навреме и с нужното качество, по време на изпълнение на проектните дейности ще се осъществява непрекъснат вътрешен контрол от членовете на екипа по проекта, отговорни за съответната дейност, както и от Ръководителя на проекта, отговорен за цялостното му изпълнение. Чрез осъществявания мониторинг на проекта членовете на екипа ще имат ясна представа относно спазването на времевия график. Резултатите от мониторинга по проекта ще дадат възможност да се реагира навреме, ако е необходимо и ако има разлика с разписаните проектни дейности. За целта ще се води протокол за извършения вътрешен мониторинг. Екипа за управление ще изготви правила и процедури за вътрешен мониторинг, които ще включват: • периодични срещи на екипа за управление; • оценка на резултатите от подбора и назначаването на работа на лицата от целевата група; • контрол върху дейността по закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места; • оценка на резултатите от обучението, чрез попълване на анкетни карти от обучаваните; • текущ контрол на присъствие, чрез отразяване в присъствени списъци; • изготвяне на междинни доклади на резултатите от проекта и набелязване на коригиращи дейности при необходимост; • снимков материал; • отчитане и контрол по време на наемане на лицата на трудов договор от кандидата по проекта; • окончателен отчет изготвен от ръководителят на проекта с приложени документи, доказващи извършването на дейностите. 9 000.00 8 529.70
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Целта на закупеното оборудване и обзавеждане е да бъдат създадени нови работни места за представителите на целевата група. Тази дейност включва: • обезпечаването на Туроператорската фирма за изграждане на туристически информационен колцентър/контактен център с: 2 броя Лаптопи с КАПАЦИТЕТ RAM: 8 GB ТИП DDR3 или DDR4,КАПАЦИТЕТ HDD: 1000 GB или по-голям + SSD128 или по-голям ,ТИП ПРОЦЕСОР: INTEL CORE i5 6-та генерация или еквивалент,РАЗМЕР НА ЕКРАНА В INCH: 15.6" или по-голям размер с поддържана резолюция FULL HD(1920x1080),ТИП ГРАФИЧНА КАРТА: Допълнителна с RAM 2 GB или повече. Операционна система с лиценз, подходящ за използвне от фирми; 6 броя настолни компютърни конфигурации с капацитет RAM: 8 GB ТИП DDR3 или DDR4,КАПАЦИТЕТ HDD: 1000 GB, ТИП ПРОЦЕСОР: INTEL CORE i5 6-та генерация или еквивалент, тип графична карта: вградена или допълнителна, позволяваща едновременно включване на 2 екрана в режим Dual Clone и Extended desktop, Операционна система с лиценз, подходящ за използване от фирми. Всяка настолна компютърна конфигурация да включва по 2 броя ЕКРАНИ С РАЗМЕР В INCH: 21,5" или по-голям размер с поддържана резолюция FULL HD(1920x1080). 1 брой Мултифункционално лазерно устройство-МОНОХРОМНО(черно-бяло). Скорост на едностранен печат 20 стр./мин или по-висока. Двустранно копиране/сканиране. Факс функция. Наличие на мрежов интерфейс LAN, WIFI или и двата. Вградена памет 512 MB или повече. Устройството ще позволява използването на тонер касети за 2500 страници. 1 брой Мултифункционално лазерно устройство- ЦВЕТНО. Скорост на едностранен печат 20 стр./мин или по-висока. Двустранно копиране/сканиране. Факс функция. Наличие на мрежов интерфейс LAN, WIFI или и двата. Вградена памет 512 MB или повече. Устройството ще позволява използването на тонер касети за над 2500 страници. 8 броя Работни бюра; 8 броя Работни стола; 1 брой Софтуерен продукт за сървър; 1 брой Сървър за IP телефонна централа; 1 брой IP телефонна централа с лиценз за 8 или повече SIP вътрешни линии (акаунта) за различни крайни устройства за телефония. 20 или повече външни линии(акаунта) от 6 или повече различни доставчици на SIP номера и телефония. Вграден или допълнителен Модул GSM Gateway за 4 SIM карти ( 4 външни мобилни линни). Налична функция за запис на разговори+функция за управление чрез компютър. 1 година поддръжка и абонамент на всички нови версии. Със закупените ДМА и ДНА – 2 броя Лаптопи; 6 броя настолни компютърни конфигурации, 2 броя лазерни мултифункционални устройства; 8 броя Работни бюра; 8 броя Работни стола; 1 брой Софтуерен продукт; 1 брой Сървър; 1 брой IP телефонна централа, ще се осигурят работни места на 8 лица от целевата група. Оборудването ще се използва за работа от лицата от целевата група в офиса в гр. Пловдив с който разполага фирмата. Със закупеното със средства по настоящата процедура изброеното по-горе оборудване и обзавеждане ще се осигури работно място за 8 лица от целевата група преминали обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ с наименование на конкретното обучение – Английски език. Гореизброеното оборудване и обзавеждане ще бъдат използвани много активно в реализацията на съдържателните дейности на проекта. Ще се осигурят 8 броя нови работни места за лица от целевата група за изградения по тази схема туристически информационен колцентър/контактен център. Чрез него ще се обособят работни места с гъвкави форми на заетост, тъй като разкритите работни места ще бъдат споделени.Закупеното със средства по настоящата процедура софтуер и оборудване и IP телефонна централа ще се използва от повече от едно лице – представител на целевата група. Така обезпечаването с изброеното оборудване и обзавеждане ще позволи да се изпълни основната цел на проекта – разкриване на нови работни места за представители на целевата група, както и ще съдейства за осигуряване на устойчивост на резултатите от проекта и тяхното бъдещо мултиплициране. 28 000.00 29 784.61
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на тази дейност е да се осигури трудова заетост на 8 лица от целевата група. Завършилите успешно обучението по ключова компетентност в областта "Общуване на чужди езици", 8 лица от целевата група ще бъдат назначени на длъжност оператор контактен център НКПД - 42223002, в туристически информационен колцентър/контактен център. Те ще се извършват тур-операторска дейност като контактуват с клиенти онлайн. Трудовата дейност ще се извършва в офиса на фирма "ИНТЕРЛОС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ" ЕООД, който се намира на територията на Община Пловдив, в град Пловдив където ще бъде изграден туристически информационен колцентър/контактен център. Продължителността на заетостта ще бъде в рамките на 12 /дванадесет/ месеца. Поради необходимост от квалифицирани работници, на успешно завършилите обучение и ненапуснали работа през горепосочените 12 месеца ще бъде предложено да останат на работа във фирма "ИНТЕРЛОС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ" ЕООД. 51 519.44 48 661.16
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности: Целта на тази дейност е 5 лица от целевата група, 2 броя лица, безработни и неактивни участници, младежи на възраст до 29 год. включително и 3 броя лица, продължително безработни и неактивни лица, да придобият познания по ключови компетентности. Участникът в обучението ще попълни заявления за участие в обучението. Ръководителят на проекта ще уведоми участника за целите на проекта, началната дата, съдържанието и плана за провеждане на съответното обучение. Лекторите подготвят конкретното учебно съдържание, необходимите демонстрационни материали, казуси, тестове и др. за целите на занятията. Изготвените подробни учебни програми, съобразени с всички изисквания за придобиване на заявените конкретни знания и умения се предоставят на участника в обучението. След отчитане нуждите на фирма "ИНТЕРЛОС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ" ЕООД се установи потребност от обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ - английски език за работа в изградения туристически информационен колцентър/контактен център. При формирането на учебните програми са заложени курсове на обучение, третиращи проблеми, с които фирма "ИНТЕРЛОС ИНТЕРНЕШЪНЪЛ" ЕООД се сблъсква почти всеки ден. В отговор на тези потребности, фирмата предвижда да обучи 5 лица от целевата група по Общуване на чужди езици с наименование на конкретното обучение – Английски език. Обучението ще е организирано в една учебна група от 5 човека, в която участниците ще усвоят основните теоретични и практически знания. Продължителността на курса ще е 300 учебни часа (един учебен час е равен на 45 минути), и три нива на обучение, като се предвиждат допълнителни до 2 учебни часа за провеждане на заключителен теоретичен и до 2 учебни часа на заключителен практически изпит. Брой часове по теория - 150 учебни часа; Брой часове по практика - 150 учебни часа. При успешно полагане на заключителните изпити обучаващата организация ще издаде документ, удостоверяващ придобитите знания и умения (Сертификат за проведено обучение, Общуване на английски език). 3 500.00 3 500.00
Осигуряване на информиране и публичност на проекта.: Целта на тази дейност е да се популяризират дейностите и резултатите по проекта. Популяризирането на дейностите по проекта ще се осъществи като се подготвят информационни брошури, плакати и диплянки с подходящо съдържание, информиращи гражданите на град София за програмата и за дейностите по проекта. Брошурите, плакатите и диплянките ще се разпространяват по обществени места, общината, областта и т.н. Брошурите ще бъдат 200 копия, формат А4, двойно сгъваеми, цветни – представят целите и дейностите по проекта, специално ориентирани към целевата група, адрес, телефон и e-mail за контакти. Плакатите ще бъдат 200 броя, а диплянките ще бъдат 100 броя. За популяризиране на проекта ще се осъществят 2 публикации в пресата. За целите на проекта ще се изготвят две табели с номера и наименованието на проекта, които ще се поставят на местата на изпълнение на проекта. Така ще се постигне промотиране на дейностите и резултатите от проекта и информиране на обществеността за финансирането по настоящата програма. Особено важно е да бъде подчертавана помощта на ЕС, като начин на интегриране на общоевропейските ценности при вливане на безработни и неактивни лица от уязвими групи в пазара на труда. С цел осигуряване на максимална прозрачност и публичност се предвижда кандидатът регулярно да информира бенефициентите и медиите относно етапите и резултатите по изпълнението на проекта. Като резултат от предприетите мерки за прозрачност и публичност във връзка с изпълнението на проекта ще се засили общественият интерес към съдържанието на ОП «Развитие на човешките ресурси» и възможностите за финансиране, предоставени от ЕСФ... Съгласно правилата на Регламент /ЕК/ №1828/ 2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент /ЕО/ № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европийския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие, всички информационни и рекламни материали, както и всеки продукт – резултат от проекта, ще носят символи на ЕС и ЕСФ в указания формат. 1 800.00 1 660.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.