Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Изпълнението на проекта ще удовлетвори потребността от създаване на устойчиви работни места чрез наемане от кандидата на безработни и неактивни лица благодарение на стимулите, предоставени по настоящата процедура. Ще се подпомогне и развитието на дейностите на кандидата, а именно провеждане на занимания по йога в зали и на открито в София и страната, както и развиване на търговска дейност с артикули свързани с йога, като постелки, облекло, столове за медитация, книги, авторски материали на CD и DVD, и други отново София и страната с помощта на нов автомобил. Благодарение на наетите лица на новите работни места и на закупеното оборудване по проекта, ще бъдат осигурени условия за продължителна заетост на наетия персонал и затвърждаване стабилната пазарна позиция на предприятието.

Целевите групи при изпълнение на проекта са безработни и неактивни лица,  като поне 50% от тях са в поне една от следните групи: продължително безработни и неактивни лица, безработни на възраст над 54 г., безработни и неактивни лица с увреждания, безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 313) и безработни младежи под 29 г. По наши наблюдения и опит на пазара на труда има достатъчно безработни и неактивни хора с подходяща квалификация и умения, които могат да работят в търговската ни дейност, и такива, които да работят в дейността ни като йога студио. 

Целите на проекта са да се наемат на нови работни места 14 души от целевите групи за период до 12 месеца.

Очакваните резултати по проекта са да има 7 безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа за поне още 12 месеца.

Новите работни места ще бъдат открити по 2 икономически дейности: Дейност на фитнес (йога) центрове и зали и Неспециализирано търговско посредничество с разнообразни стоки. Втората посочена дейност по естествен начин допълва първата, тъй като разчита на вече изградената и разрастваща се клиентска база и популярност на предприятието.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се осигури ефективно и навременно изпълнение и отчитане на дейностите по проекта. Дейността включва: - Етап 1: назначаване на един ръководител и един координатор, и наемане на предприятие за счетоводното обслужване (от месец 1 до края на проекта); - Етап 2: наем на офис на екипа за организация и управление на проекта по време на неговата продължителност (от месец 1 до края на проекта); - Етап 3: работа на сформирания екип по време на цялата продължителност на проекта по изпълнение и отчитане на всички заложени в проекта дейности (от месец 1 до края на проекта). 19 500.00 20 309.62
Дейности по информиране и публичност: Целта на дейността е осигуряване на публичност за стартиралия проект, неговите цели и очаквани резултати, като тази дейност ще помогне и за намиране на лица от целевите групи, които да бъдат наети на новите работни места, открити по проекта. Дейността включва: - Етап 1: изработка на плакат, тениски, публикации за специализирани медийни издания (от месец 1 до края на проекта); - Етап 2: разпространение на тениски (от месец 1 до края на проекта); - Етап 3: периодични публикации в специализирани медийни издания, включително в областта на йога (от месец 1 до края на проекта) 3 880.00 3 880.00
Подбор и назначаване на нов персонал: Целта на дейността е да се назначат на откритите по проекта нови работни места безработни и неактивни лица, като минимум 50% от тях са от поне една от следните специфични категории: - Безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 313); - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни или неактивни лица с увреждания; - Безработни лица на възраст над 54 г.; - Безработни младежи до 29 г. вкл. Работните места ще бъдат заети до 12 месеца по време на проекта, а поне половината от новите работни места ще бъдат запазени за още 12 месеца след приключване на проекта. Целта на предприятието по проекта е да назначи лица на следните позиции: 1. Експерт, Търговия на едро - отговаря за продажбите на стоки, свързани с йога, към търговски партньори. 2. Експерт, Търговия на дребно - отговаря за продажби към физически лица, включително през сайта ни; 3. Експерт, Реклама и маркетинг - отговоря за проучване на пазара, изготвяне на маркетингови стратегии, подготовка и провеждане на рекламни/маркетингови кампании, разработване на рекламни текстове и визии, участва в ценообразуването и дава предложения за нови услуги и продукти, и други; 4. Администратор уеб сайт - отговоря за поддържането в изправност и развитието на всички функции на интернет страницата/-ите на предприятието; 5. Информатор - отговаря за информиране на клиенти, което включва раздаване на информационни материали, даване на разяснения на клиенти по телефон и лично; 6. Оператор, въвеждане на данни - отговаря за въвеждане на текстове и снимки на сайта, отразяване на покупките и наличностите в бази данни и други подобни; 7. Отговорник, спомагателни дейности - подпомага работата на търговците; 8. Йога инструктори (3 броя) - водят занимания по йога; 9. Организатор, стопански дейности - отговаря за цялостно организиране на обезпечаването на фирмата с материали, оборудване, недвижими имоти и други материални и нематериални активи; 10. Техник, аудио-визуално обезпечаване - отговаря за озвучаването, осветлението, заснемането с видеокамера и фотоапарат на събития и стоки, както и за подготовка на рекламни материали с помощта на заснетото; 11. Шофьор - отговаря за превозването на персонал и стоки, както и тяхното товарене и разтоварване; 12. Чистач - отговаря за чистенето на помещенията и на стоките. 6 от наетите лица са по основния за предприятието код по КИД 2008 г. 93.13 Дейности на фитнес (йога) центрове и зали, и 8 лица са по код на КИД 2008 г. 46.19 Неспециализирано търговско посредничество с разнообразни стоки, която ще развием с цел продажба на стоки, свързани с йога, на вече изградената и растяща клиентска база на предприятието. Дейността включва: - Етап 1: подготовка и разпространение на обяви за новите работни места и изискванията за заемането им (от месец 1 до края на проекта); - Етап 2: разглеждане на автобиографии и провеждане на интервюта с кандидати за работа (от месец 1 до края на проекта); - Етап 3: наемане на трудови договори на безработни и неактивни лица (от месец 3 до края на проекта). 113 229.36 118 530.46
Закупуване на оборудване: Целта на дейността е да се закупи автомобил, който е необходим за изпълнение на задълженията на наетите по проекта шофьор, търговци, организатор стопански дейности, техник по аудио-визуално обезпечаване и йога инструктори, както и закупуване на преносим компютър, който ще се използва от администраторът на уеб сайт. Дейността включва: - Етап 1: подготовка на процедури за избор на доставчик (от месец 1 до края на проекта); - Етап 2: провеждане на процедури по избор на доставчик (от месец 9 до края на проекта); - Етап 3: подписване на договор за доставка на автомобил, извършване на авансово плащане за автомобила, приемане доставката на автомобила, плащане и приемане на доставката на преносим компютър (от месец 10 до края на проекта); - Етап 4: окончателно придобиване на автомобила чрез изплащане на остатъка от сумата за доставката (от месец 10 до края на проекта). 58 510.00 70 563.34

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.