Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

„Дом за стари хора”, гр. Крумовград се помещава в четири етажна сграда, публична-общинска собственост, находяща се в ПИ с идентификатор 39970.505.1097, УПИ I, кв. 83 по плана на гр. Крумовград, с административен адрес ул. "Христо Ботев" № 2а. Собствеността на „Дом за стари хора" включва част от полувкопан сутерен, първи, втори и четвърти етажи, заедно с прилежащата стълбищна клетка. Трети етаж се ползва като „Център за временно настаняване на хора в нужда". 
Сградата е в режим на денонощна експлоатация и целогодишно обитаване. Максималният брой хора по време на експлоатация е 24 служители и 50 постоянни обитатели.
Проектното предложение включва извършване на строителни дейности, преустройство на четвърти етаж, включително мерки за енергийна ефективност и доставка на оборудване и обзавеждане, с цел обновяване на съществуващата материална база на „Дом за стари хора”, гр. Крумовград. 
По проекта ще бъдат изпълнени следните дейности:
- Топлинно изолиране на външни стени;
- Подмяна на съществуващата дограма по прозорци и врати;
- Топлинно изолиране на покрив;
- Топлинно изолиране на под;
- Вътрешен ремонт на настилки, стени и тавани;
- Преустройство на четвърти етаж от сградата - обособяване на 5 двойни и 8 единични стаи;
- Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане;
- Подобряване достъпа за хора с увреждания съгласно Наредба № РД-02-20-2 от 26.01.2021 г.;
- Дейности по прилежащото дворно пространство.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Ремонт, реконструкция и обновяване на сградния фонд на „Дом за стари хора”, гр. Крумовград: Дейността включва обследване, проектиране, строително-монтажни работи, авторски и строителен надзор по време на строителството. Дейността се предхожда от извършено обследване за енергийна ефективност на сградата и обследване за установяване на техническите ѝ характеристики. В обхвата на проектиране е изработен инвестиционен проект във фаза "Технически проект" и има издадено разрешение за строеж. Изпълнението на строителството ще започне след процедура по избор на изпълнител, който ще се извърши съгласно съответния ред за възлагане на изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки. Изпълнението на СМР започва след датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и осигурена възможност за започване на изпълнението. В изпълнението на дейностите по строително-монтажните работи са предвидени мерки за енергийна ефективност и достъпна среда. Мерките за повишаване на енергийната ефективност на сграда на "Дом за стари хора" гр. Крумовград са свързани основно с подмяна на дограма, топлинно изолиране на външните стени, топлинно изолиране на покрива и на пода, мерки по осветителната инсталация, отоплителната инсталация. В проекта са предвидени още вътрешен ремонт, ремонт на ВиК инсталация, дейности по прилежащото дворно пространство и др. По време на строителството ще се извършва строителен надзор от лицензиран консултант (чл. 166 от ЗУТ). За целта ще се проведе процедура по избор на изпълнител, съгласно съответния ред за възлагане по реда на ЗОП. Въз основа на сключен договор за обекта по време на изпълнението на СМР ще се упражнява строителен надзор в обхвата на договора и съобразно изискванията на чл. 168 от ЗУТ. По време на изпълнение на СМР ще се извършва авторски надзор. Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на строителството, изпълнителят на инвестиционния проект посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването па архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Авторски надзор по всички части от инвестиционния проект е необходим за всички строежи от първа до пета категория, като предписанията на проектанта са задължителни за останалите участници в строителството. Проектантът носи отговорност за проектирането на строежа в съответствие със законовите изисквания към строежите, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Той има право на достъп до строежа, строителните книжа, заповедната книга и актовете и протоколите, съставени по време на строителството. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията за изпълнение в тях. 2 701 363.57 0.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: С реализирането на дейността се цели подобряване на качеството на предлаганата социална услуга, чрез осигуряване на възможност за уединение, самостоятелност, спокойствие и сигурност. Необходимостта от оборудване и обзавеждане е идентифицирана на база привеждане на съществуващата материална база на „Дом за стари хора”, гр. Крумовград в пълно съответствие с изискванията на стандартите за качество на резидентната грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст по отношение на специализираната среда за предоставянето на услугата. Във връзка с процеса по привеждане на съществуващата специализирана среда на услуга в съответствие с изискванията на Наредбата за качеството на социалните услуги е необходимо закупуването на допълнително оборудване и обзавеждане, с цел условията за обитаване да бъдат максимално най-близки до домашната среда, да осигуряват домашен уют и комфорт. За обезпечаване на дейността ще бъде закупено оборудване и обзавеждане, съгласно остойностен списък. 388 671.00 0.00
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е качествено изпълнение и управление на проекта, навременно осъществяване на проектните дейности, ефективна работна организация при реализацията и успешното му приключване. Всички документи ще се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни и правилата за информация и комуникация. Основни дейности и отговорности: Цялостната организация, планиране и изпълнението на дейностите, предвидени в проекта; Правилното разходване на финансовите средства по проекта; Законосъобразността на цялата документация по проекта; Управление на всички дейности и осъществяване на оперативни контакти с СНД; Разпределяне и възлагане на задачи на членовете на екипа; Планиране и организиране на дейността на екипа; Подготовката и провеждането на процедури за избор на изпълнители по проектните дейности в съответствие с изискванията на ЗОП; Изготвяне на документацията и отчетите по проекта; Представяне междинни и окончателни доклади и отчети; Съблюдаване и контрол спазването на план – графика за изпълнението на проекта; Поддържане връзки и разпространяване на информация за изпълнението на проекта в медийното и публично пространство. 92 701.04 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.