Организация и управление на проекта: Настоящата дейност е база за качественото изпълнение на дейностите по проекта, за текущия контрол и постигането на заложените цели и резултати от него.
За целите на администрирането, изпълнението и успешното отчитане на проекта, дейността по "Организация и управление на проекта" е структурно определяща за осъществяване на проектната идея. Тя ще се осъществява и извършва от управленския екип на проекта по време на целия период на реализация на проектния цикъл и ще включва действия по:
-изпълнение и надлежно оформяне на документите по изпълнение на дейностите по проекта;
-стриктно спазване на правилата и процедурите по действащите нормативни актове при избора на външни изпълнители,
-коректност, валидност и надеждност на информацията за изпълнение на дейностите;
-законосъобразно и целесъобразно изразходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ;
-качествено и точно изготвяне на техническата и финансовата отчетност по проекта, съгласно действащото законодателство;
-качествено архивиране и сигурност в съхраняване на документацията по проекта;
-законосъобразност и целесъобразност при разходване на средствата от БФП;
-спазване мерките за информираност и публичност;
-отчитане на напредъка за изпълнение на проекта и индикаторите;
-организиране и координиране на отделните мерки и дейности;
-комуникация с Управляващия орган на ОП РЧР 2014-2020 г.;
-изпълнение, управление и отчитане на проекта;
-осигуряване на проследяемост, прозрачност и съхранение на проектната документация;
-вътрешен мониторинг и контрол;
-предприемане на корективни мерки при необходимост.
Управленският екип ще се състои от ръководител и счетоводител. Ръководителят и счетоводителят на проекта ще бъдат фирми - външни доставчици. Регулярно ще се провеждат екипни срещи за разпределяне на задачи, отчитане на резултати и напредъка по проекта. Екипът на проекта ще отговаря за качествено изпълнение на проектните дейности и за поверителността на всички предоставени документи или други материали по време на изпълнение на проекта. Всички разходооправдателни и други документи с доказателствена стойност ще бъдат окомплектовани и архивирани от екипа за съхранение в срок.
Ръководителят ще отговаря за планирането, управлението, отчитането и мониторинга на всички дейности по проекта. Той ще се отчита пряко пред лицето представляващо кандидата.
Счетоводството на проекта ще се предостави на счетоводител - фирма, външен доставчик на услуги. При избора на външен доставчик за счетоводно обслужване ще се спазва ПМС 118. Счетоводителят ще отговаря за финансовото отчитане на проекта, осчетоводяването и документирането на всички разходооправдателни и други счетоводни документи, имащи отношение към изпълнението на проекта, ще съгласува дейността си с ръководителя на проекта и ще го подпомага.
Ръководителят и счетоводителят на проекта ще участват в информационните кампании, ще мотивират безработните младежи до 29-годишна възраст и неактивните лица, представители на целевата група, за включване в проектната инициатива.
Екипът по организация и управление на проекта ще представя и популяризира по подходящ начин програмата, проекта и постигнатите резултатите, ще отчита проектната документация пред Управляващия орган. При избора на външни изпълнители-доставчици на оборудване и техника ще подпомага управителя на фирмата при изготвяне на необходимата документация и спазването на разпоредбите на ПМС 118.
Дейността е предвидена да се осъществява в рамките на 14 месеца, през целия период на изпълнение на проекта. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта, спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност, успешно управление на проекта, оптимизиране на проектните ресурси и ще гарантира, че разходите по проекта ще бъдат извършени в периода на допустимост, срещу необходимите разходооправдателни документи и в съответствие с принципите за добро финансово управление. |
5 124.00
|
5 124.00
|
Визуализация, информираност и публичност: Настоящата дейност е избрана с цел изпълнение на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти с европейско финансиране. Целта е да се информират целевите групи и широката общественост за осъществяваните дейности по проекта и източника на финансиране. Да се популяризира финансовия принос на ЕС, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014- 2020 г., ЕСФ и ЕС.
Дейността е комплекс от мерки представляващи различни начини за информираност на целевите групи, граждани, общността, общински и държавни структури, частния бизнес и заинтересованите страни.
В хода на изпълнение на проектните дейности са предвидени:
- организиране и провеждане на 2 бр. информационни срещи;
- монтиране на 1 бр.информационна табела;
- доставка и разпространение на 500 бр. информационни дипляни;
- доставка на информационен банер;
- поставяне на информационни стикери за закупеното по проекта оборудване.
Първата среща ще се организира след стартирането на проекта, за да се оповестят целите на проекта и предвидените дейности за постигането им. Целта на първата информационна среща е да запознае присъстващите, в частност потенциалните представители на целевите групи, за включване в проектната инициатива, със задачите и целите на проекта, сроковете за тяхното изпълнение, целевите групи, дейностите по проекта, източника на финансиране и бюджета на проекта, информация за ОПРЧР, ЕСФ и ЕС, както и да мотивира потенциалните представители на целевата група по проекта за включване в заетост в проектната инициатива.
Втората информационна среща ще бъде организирана и проведена при приключване на проекта, за да се оповестят постигнатите резултати. Целта на втората информационна среща е да запознае обществеността с извършените дейности по проекта, да отчете резултатите от тях и постигнатите индикатори и да популяризира добрите практики и инициативи в областта на предоставянето на заетост на различни групи хора на пазара на труда.
Предвидено е изработка и доставка на информационна табела, която ще бъде поставена на офиса на обучителния център на бенефициента.
Предвидено е изработка и доставка на информационен банер, който ще бъде поставян в залата, където ще се проведат информационните срещи и където фирмата осъществява стопанската си дейност: обучения, курсове, анимация за деца и др .
Ще бъдат изработени, доставени и разпространени 500 бр. информационни дипляни.
На закупеното по проекта оборудване ще бъдат поставени информационни стикери.
Всички документи свързани с изпълнението на проекта и материалите за визуализация и публичност ще съдържат в себе си емблемата на европейския съюз, наименование на финансиращият фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответните графични стандарти указани в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Дейността ще бъде възложена на външен доставчик, като за целта ще се съблюдават изискванията на ПМС №118.
Чрез тези мерки ще постигне визуализация и разпространяване на информация за целевите групи, източника на финансиране, стойността на безвъзмездната финансова помощ и резултатите от проекта, информация за финансиращата програма, ЕСФ и ЕС. Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати.
|
1 024.00
|
1 024.00
|
Закупуване на оборудване за новите работни места: Оборудването на новите работни места е важен елемент от проектното предложение. Дейността е пряко свързана с дейността по наемане на безработните и/или неактивни лица на съответните длъжности, които кандидатът ще разкрие по проекта. Необходимо е да се закупи оборудване, което е свързано с технологичното обезпечаване на новите работни места.С новозакупеното оборудване ще се създаде база за ефикасно и ефективно протичане на трудовите процеси на новонаетите по проекта лица, представители на целевата група. Новонаетите лица ще бъдат по-мотивирани за работа, когато работят със съвременно, по-производително оборудване, екологично устойчиво на ресурсите. Дейността е насочена към осигуряване на материално-техническата база на 4-те нови работни места. По проекта ще бъдат закупени оборудване и техника, които са необходими за работата на новонаетите лица в Обучителния център.
За протичане на ежедневните трудови процеси в Обучителния център е нужно да се предостави на новонаетия персонал оборудване и инвентар за обезпечаване на дейността по преподаване на уроци, организиране на тематични курсове за деца, възпитание на деца и осъществяване на забавления и анимация за свободното време на децата, както и техника свързана с административната работа на центъра.
По проекта се предвижда да бъдат закупени:
Интерактивна дъска/екран-1бр.
Видео проектор-1бр.
Аудио система-1бр.
Телевизор-1бр;
Микрофон-1 бр.
Система за домашно кино - 1 бр.
Таблет-2 бр.
Фотоапарат-1 бр.
Лаптоп-1бр;
Софтуер-офис пакет-1 бр.
Софтуер-операционна система-1 бр.
Мултифункционално цветно лазерно устройство-1 бр.
Оборудването ще бъде предоставено на 4 новонаети по проекта безработни и неактивни лица, които ще заемат следните длъжности:
Преподавател, чужд език в извънкласни и извънучилищни дейности-1лице;
Възпитател-1лице;
Аниматор- 1лице;
Административен секретар- 1лице.
Оборудването ще бъде предоставено само за работата на новонаетия по проекта персонал.
Интерактивната дъска, озвучителната и видеотехника, фотоапаратът и таблетите ще бъдат използвани в ежедневната работа на преподавателя, възпитателя и аниматора при преподаване на чуждоезикови уроци, при възпитанието и обучението на децата в различни тематични области както и осъществяване на забавления и анимация за свободното им време.
Работата с децата ще се осъществява в групи на място в центъра, в организирани извънкласни мероприятия, в детски градини и сред природата. Ще се организират и курсове по чуждоезиково обучение на деца и на възрастни.
Предвиденото за закупуване оборудване ще се използва за работата на новонаетите лица на място в центъра и при необходимост извън него при изнесени обучения и събития. То е база за осъществяване на качествен обучителен процес и възпитанието, отглеждането и забавлението на децата. Чрез него ще могат да се осъществяват интерактивни методи на преподаване, ролеви игри и практически занимания за децата с цел по-лесно и качествено възприемане на нови знания и умения.
Лаптопът, софтуерните продукти и мултифункционалното устройство са предвидени за работата на административния секретар, която е свързана с организирането на дейността на центъра, документооборта, архивирането, работа с родителите на децата и основно за администриране на учебните процеси и учебната документация. Компютърната и копирна техника ще се използва и от преподавателя, възпитателя и аниматора при изготвянето и размножаването на работни,учебни и др. вид материали.
Планираното за закупуване оборудване и техника, е в тясна връзка с типа на работа в обучителния център и длъжностите, които ще заемат назначените по проекта лица. Новото оборудване е база и за осигуряването на качествена и устойчива заетост на новонаетите по проекта лица. То ще е ново, високотехнологично, щадящо климата и околната среда. Новите работни места и оборудването са насочени към нови тенденции в икономиката и са адаптирани за посрещане на настъпващите бързи промени и изисквания на пазара на труда. |
15 370.00
|
15 370.00
|
Наемане на работа и предоставяне на заетост на безработни и/или неактивни лица: Дейността е насочена към осигуряването на заетост на 4 лица, представители на целевата група, безработни и/или неактивни участници на пазара на труда. Планирано е осигуряването на 12- месечна заетост за 4 новонаети по проекта лица, представители на целевата група.
Наемането на лицата ще стартира през трети проектен месец. През първите два проектни месеца паралелно с кампанията по информираност и публичност кандидатът ще подбере желаещи лица за включване в заетост по проекта.
Четирите лица, безработни и/или неактивни участници, ще бъдат представители на следните специфични категории на пазара на труда, описани в т.3.1.7 от Насоките за кандидатстване:
1.Безработни лица, младежи до 29 год. включително;
2.Продължително безработни и неактивни лица на пазара на труда.
Чрез предоставените разнообразни стимули по схема "Ново работно място 2015" по ОП РЧР "АЛИС-И " ЕООД, ще предложи подходящи работни места в сферата на чуждоезиковото обучение на деца и възрастни, образованието, обучението, възпитанието и забавлението на деца, както и добри условия на труд за безработните и неактивни лица на пазара на труда.
Новите работни места ще бъдат разкрити за осъществяване на трудова дейност в Обучителния център на фирмата. Работата на новонаетите лица е изключително важна за обществото, защото е насочена към отглеждането, възпитанието и обучението на децата и повишаване на чуждоизоковите умения на деца и възрастни.
Ще бъдат наети 4 души персонал, на съответните длъжности:
-Преподавател, чужд език в извънкласни и извънучилищни дейности-1лице;
-Възпитател-1лице;
-Аниматор- 1лице;
-Административен секретар- 1лице.
Преподавателят ще преподава уроци по чужд език на деца и възрастни използвайки интерактивната дъска, презентационната техника и съвременни методи на преподаване.
Възпитателят ще извършва дейности по обучение и възпитание на децата в различни тематични групи, чрез интерактивни методи, ролеви, игри и др. методи на учебно-възпитателния процес използвайки съвременното оборудване закупено по проекта.
Аниматорът е приятел за децата и техните родители и ще организира свободното време на децата с различни видове игри, забавления, филми, прожекции, танци, музика, песни и др.
Преподавателят, чужд език в извънкласни и извънучилищни дейности, възпитателят и аниматорът ще работят с групи в центъра, в детски градини, сред природата и в различни обществени организации.
Административният секретар ще извършва административна и организационна дейност по функционирането на центъра, работа с родителите на децата и възрастни и основно администриране на учебните процеси и учебната документация.
Предвижда се да се възложи на външен доставчик- фирма по трудова медицина да изготви нужната документация съгласно действащото законодателство относно оценката на риска, здравето и безопасните условия на труд на новонаетите по проекта лица за срока на заетост в проектната инициатива.
Разкриването на тези 4 работни места в сферата на чуждоезиковото обучение на деца и възрастни, обучение, възпитание и забавление на деца е добра възможност за отлична реализация и развитие.
Работата в Обучителен център е изключително подходяща за креативни и нестандартно мислещи хора. Обучителният център предоставя възможност за кариерно развитие и повишаване на конкурентноспособността на безработните и неактивни лица на пазара на труда. Новите работни места, които ще разкрие "АЛИС-И" ЕООД, с помощта на безвъзмездната финансова помощ по ОП РЧР, ще са отлична перспектива за устойчива заетост и развитие на наетите по проекта лица.
На всичките 4 лица включени в проекта, ще се осигури заетост за 12 месеца по време на изпълнението на проекта, а след приключване на изпълнението на проектната инициатива ще се осигури заетост за най-малко още 12 месеца, на минимум 2 от тях. Предлаганата заетост на тези 4 лица представлява възможност за устойчива заетост и реализация в дългосрочен план. |
29 740.00
|
29 740.00
|