Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на проекта е подобряване на модела на управление и организация и създаване на капацитет за растеж на "Тера комюникейшънс" АД.
Специфичните цели на проекта са:
1. Развитие на управленския капацитет и растеж, чрез извършване на реинженеринг на бизнес процесите и внедряване и сертифициране на система за управление на околната среда, съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2005
2. Насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и внедряване на ИКТ базирана система и приложение за управление на бизнес процесите (ERP система)
Дейностите по проекта включват:
1. Развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез извършване на реинженеринг на бизнес процесите в предприятието
2. Развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез внедряване и сертифициране на система за управление на околната среда, съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2005
3. Насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите (ERP система) и необходимото за това оборудване и специализирани софтуерни приложения
4. Визуализация на проекта
Целевите групи на проекта са: служителите и ръководството на предприятието, нейните клиенти, партньори и доставчици.
Резултатите от проекта са:
- Доклад от извършен реинженеринг на бизнес процесите
- Внедрена и сертифицирана система за управление на околната среда, съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2005
- Придобит и въведен ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите (ERP система)
- Придобито оборудване и специализирани софтуерни приложения за работа на ERP системата
- Визуализация на проекта
В резултат от проекта предприятието ще удовлетвори своите потребности, свързани с повишаване на ефективността, рентабилността, увеличаване на износа и затвърждаване на конкурентна позиция на международния пазар и като цяло да подобри своя капацитет за растеж.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез извършване на реинженеринг на бизнес процесите: Целта на дейността е да се извърши реинженеринг на бизнес процесите, в резултат на което да се постигнат следните подобрения на процесите на управление и организация на дейността: 1. Процеси на планиране и вземане на решения - Дефиниране и въвеждане на цялостен процес по стратегическо планиране - Разработване и въвеждане на стратегическа карта - Формализирано разпределение на отговорностите за персонала, чрез внедряване на RACI (Responsible, Accountable, Consulted, Informed) методология - Въвеждане освен на длъжности и на роли, като допълващ вариант за разпределение на отговорностите и права за вземане на решения, свързан с реализацията на проекти - Създаден механизъм и лидерски практики за вземане на решения на възможно най-ниското организационно ниво 2. Процеси на организация на ресурсите - Процес Управление на човешките ресурси: - Процес Управление на финансови ресурсите: - Процес Управление на Материални ресурси (Покупки, Управление на наличностите и логистика) 3. Процеси на разработване и предоставяне на услуги - Процес Управление на проекти: - Процес Следсервизно обслужване: 4. Процеси на реализация на продукта/услугата - Ще бъдат дефинирани, формализирани и внедрени всички основни подпроцеси, - Внедряването на процес за управление на портфолиото от продукти - Реинжинеринг на процеса на продажба - Ще бъдат реализирани значителни синергии сврързани с кръстосани продажби между компании от групата и между територии, така че да се изпозлват максимално създадени вече канали за продажба, чрез които да се продават допълнителни продукти и/или услуги. 5. Процес/и на интернационализация на продукта/услугата - Очаква се да се повишат значително продажбите чрез промотиране на нов пазар на решения, компоненти и услуги, които вече съществуват успешно на друг пазар на компанията. По този начин може да се постигнат значителни синергии и да се увеличи експортния бизнес на компанията. - За да се постигне този резултат е необходима промяна в организационния фокус и създаване на нови длъжности – продуктови мениджъри, които да отговарят за глобалното внедряване на продукти и услуги за които те отговарят – т.е. необходима е и структурна промяна за да се осигури фокус на организацията към интернационализацията на съществуващи продукти/услуги. - Ще се въведат механизми за съвместна работа между продуктовите мениджъри и регионалните мениджъри с общи/синхронизирани годишни цели свързани с интернационализирането на основни продукти/услуги. С изпълнението на дейността ще бъдат въведени следните организационни иновации: • В търговската практика на фирмата • В организацията на работните места • Във външните връзки Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Избор на външен изпълнител (от 2ри до 3ти месец) 2. Сключване на договор и изпълнение на услугата (от 4 до 18ти месец) 65 000.00 63 960.00
Развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез внедряване и сертифициране на система за управление на околната среда, съгласно стандарт ISO 14001:2005: Политиката на дружеството е постоянно да поддържа и усъвършенства своята дейност и предлаганите продукти и услуги в съответствие с международните стандарти. В тази връзка дружеството има внедрени и сертифицирани: - Система за управление на качеството, съгласно стандарт ISO 9001:2008 с обхват "Телекомуникации, SMS услуги, изграждане, внедряване, разработване, поддръжка и продажба на програмни продукти" - Система за управление на сигурността на информацията, съгласно стандарт ISO 27001:2013 с обхват "Телекомуникации, SMS услуги, разработване и поддръжка на програмни продукти, както и свързаните с тях дейности, отнасящи се до управление на сигурността на информацията чрез съществуващата "IT" инфраструктура, комуникационни канали и човешки ресурс - Система за Управление на IT Услуги, съгласно стандарт ISO 20000-1:2011 с обхват: "Услуги в съответствие с каталога на услугите, за външни клиенти" Енергийната ефективност, опазването на околната среда и справянето с климатичните промени е предизвикателство в световен мащаб. В тази връзка дружеството има нужда от идентифициране и прилагане на възможности за икономия на ресурси, отпадъци и енергия от своята дейност. Това може да се осъществи спокриване на международните екологични стандарти и норми, чрез въвеждане и прилагане на система за управление на околната среда, съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2015. Внедряването на системата за управление на околната среда, съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2015 ще обхване всички процеси на дружеството, връзките между тях, взаимодействието със средата и начина им на функциониране с цел да подобри състоянието на околната среда чрез намаляване на въздействието, което бизнес процесите, продуктите и услугите имат върху околната среда. Изпълнението на дейността ще доведе до: - Подобрен контрол върху разхода на суровини и енергия - Намаляване на отпадъците и увеличаване на ефективността Въвеждането и сертифицирането на системата ще има и добавена стойност върху дейността на дружеството, като ще допринесе за постигане на: - Подобряване на доверието, репутацията и имиджа на дружеството - По-големи възможнонсти за достъп до нови клиенти и бизнес партньори, особено на международно ниво - Конкурентно предимство за растеж - По-ниски оперативни разходи Фазите за изпълнение на дейността са : 1. Въвеждане на система за управление на околната среда, съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2015, което включва следните поддейности: - Разработване на системата - Внедряване на системата - Измерване, анализ и корекции на внедрената системата 2. Сертифициране на системата за управление на околната среда, съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2015, което включва следните поддейности: - Предварителен сертификационен одит - Същински сертификационен одит - Регистрация и издаване на сертификат при положителен резултата от одита Първата фаза ще бъде изпълнена на основата на следните етапи: 1. Избор на външен изпълнител (от 11ти до 12ти месец) 2. Сключване на договор и изпълнение на услугата (от 13ти до 15ти месец) Втората фаза ще бъде изпълнена на основата на следните етапи: 1. Избор на външен изпълнител (от 11ти до 12ти месец) 2. Сключване на договор и изпълнение на услугата (от 16ти до 18ти месец) 15 000.00 14 577.00
Насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите (ERP система) и необходимото за това оборудване и специализирани софтуерни приложения: Целта на дейността е придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите (ERP система) и необходимото за това оборудване и специализирани софтуерни приложения. Новата ERP система ще спомогне за: - Постигане на устойчива конкурентоспособност на предприятието - Постигане на подобрения и автоматизация на бизнеса - Фундаментално преосмисляне и преструктуриране на начина, по който фирмата създава стойност – за клиентите си, за служителите си, за собствениците си и за обществото. осигуряват лесен и бърз достъп и възможност за работа с информация на голям брой служители от различни локации. - Автоматизиране на процесите и организиране на цялата оперативна информация на организацията в структуриран и лесен за използване вид. - Увеличаване на устойчивостта, рентабилността и подобряване ефективността на текущия оперативен модел в дружеството - Структуриране и прозрачност на работата и на постиганите в дружеството бизнес резултати - Осигуряването на вярна, точна и навременна информация, която да подпомага вземането на най-добрите управленски решения. - Решаване на ежедневни и оперативни задачи без много усилия и време на ръководството и отговорните служители в компанията. Чрез изпълнението на дейността, ще се постигнат следните бизнес ползи за дружеството: • Увеличаване на оперативния капацитет и структуриране на оперативния модел, което да послужи като основа за продължаващо успешното развитие на бизнеса на Дружествата. • Подобрена ефективност и бързина на работата в Дружествата • Ясно и еднозначно разпределние на отговорностите и задълженията за всеки ръководител и служител в дружествата, за да се увеличи яснотата и съгласуваността на действията между служителите. • Създаване на добър оперативен контрол и прозрачност по отношение на извършваните дейности, възникващи проблеми и постигнати резултати. • Осигуряване на повече време и фокус на ръководителите за решаването на важни и стратегически за бизнеса въпроси. Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Избор на външен изпълнител (от 2ри до 3ти месец) 2. Сключване на договор и изпълнение на услугата (от 4 до 18ти месец) 330 000.00 290 400.00
Насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване и специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на ERP системата.: Целта на дейността е да се закупи ново оборудване и специализирани софтуерни приложения, необходими за функционирането на ERP системата. Предвидени за закупуване са необходимите сървъри и хранилище, както и специализираните софтуерни приложения, чрез които те работят, осигуряващи функционирането на ERP системата: - ДМА - вид 1, бр.2 - ДМА - вид 3, бр.1 Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Избор на външен изпълнител (от 2ри до 3ти месец) 2. Сключване на договор и изпълнение на услугата (от 4 до 18ти месец) 25 500.00 24 400.00
Визуализация на проекта: В рамките на дейността ще бъде предоставена външна услуга за изпълнение на дейностите по визуализация на проекта. Дейността ще бъде изпълнена с оглед спазване на изискванията за осигуряване на визуализация и публичност към бенефициенти по ОП "Иновации и конкурентоспособност" 20142020г. и в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 20142020г. Материалите ще бъдат изготвени в началото на проекта, а разпространението им ще продължи през целия период на изпълнението му. Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Избор на външен изпълнител (от 2ри до 3ти месец) 2. Сключване на договор и изпълнение на услугата (от 4 до 6ти месец) 3. Дейности по разпространение на информационните материали (от 7-ми до 18-ти месец) 2 000.00 1 695.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.