Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

“Людал Фрикшън”ЕООД е създадена през 2010г. и e специализирана в производството на висококачествени безазбестови фрикционни продукти.С оглед разширяване обема на дейност на дружеството и произтичащата от това необходимост от увеличение на персонала и създаване на нови,устойчиви работни места,е планирана реализацията на настоящия проект с обща цел "Да се осигурят предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица в "Людал Фрикшън"ЕООД".
Целева група на проекта са 12 безработни и/или неактивни лица, като 50% от целевата група (6 лица) е съставена от лица, попадащи в специфични категории,както следва:2 лица в СК „Безработни младежи до 29 г. вкл.“ и 4 лица, попадащи в поне една от следните СК: „Безработни лица на възраст над 54 г.“,„Безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 3)“;„Продължително безработни и неактивни лица“ и „Безработни или неактивни лица с увреждания“.
Основните дейности по проекта са:
1.Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца-основен резултат от която е наемане на 12 безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца на длъжности 43212018Стоковед;54141007Охранител;71321003Бояджия,промишлени изделия;72121001Заварчик;72223011Шлосер;72231015Стругар;72232042Шлайфист;74112003Електротехник,промишлено предприятие; 81832005Машинен оператор, опаковане/увиване;81892022 Машинен оператор;91120003 Чистач производствени помещения.
2.Закупуване на оборудване,обзавеждане,ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места,в резултат на която ще бъдат разкрити и оборудвани 5 нови работни места и осигурени необходимите ЛПС и работно облекло.
3.Организация и управление на проекта с резултат обезпечена ефективна организация на изпълнението на проекта;
4.Информиране и публичност, в резултат на която ще бъдат осигурени мерки за информиране и публичност в съответствие с приложимите изисквания и указания за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел на дейността е да се наемат за период до 12 мес. 12 безработни и/или неактивни лица, от които 2 лица, попадащи в СК „Безработни младежи до 29 г. вкл.“, и 4 лица, попадащи в поне една от следните СК: „Безработни лица на възраст над 54 г.“,„Безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 3)“; „Продължително безработни и неактивни лица“ и „Безработни или неактивни лица с увреждания" Дейността включва наемане на лица от целевата група по трудово правоотношение на следните длъжности съгласно НКПД2011: 43212018Стоковед-1 човек,с изискване за заемане на длъжността-2ра степен на професионална квалификация и/или завършен Х клас; 54141007Охранител-1ч.,с изискване за заемане на длъжността-1ва степен на професионална квалификация и/или завършен VI клас; 71321003Бояджия, промишлени изделия - 1 ч., .с изискване за заемане на длъжността - 1ва степен на професионална квалификация и/или завършен VI клас; 72121001Заварчик-1ч.,с изискване за заемане на длъжността-1ва степен на професионална квалификация и/или завършен VI клас; 72223011Шлосер-1ч.,3-та степен на професионална квалификация и/или завършено средно образование или придобито право за явяване на държавни зрелостни изпити за завършване на средно образование; 72231015Стругар-1ч.,с изискване за заемане на длъжността-1ва степен на професионална квалификация и/или завършен VI кл.; 72232042Шлайфист-1ч.,с изискване за заемане на длъжността 2ра степен на професионална квалификация и/или завършен Х кл.; 74112003Електротехник, промишлено предприятие-1ч.,с изискване за заемане на длъжността 2ра степен на професионална квалификация и/или завършен Х кл.; 81832005Машинен оператор, опаковане/увиване-2 човека,с изискване за заемане на длъжността 2ра степен на професионална квалификация и/или завършен Х кл; 81892022Машинен оператор-1ч.,с изискване за заемане на длъжността 2ра степен на проф.квалификация и/или завършен Х кл.; 91120003Чистач производствени помещения-1ч.,без изискване за степен на проф.квалификация и образователно равнище. Няма да бъде поставяно изискване за професионален опит или други допълнителни изисквания с оглед позволяване на най-широк кръг заинтересовани лица-представители на целевата група,да участват в подбора на персонал.От основно значение ще бъде личната мотивация на лицата от целевата група. Етапи за изпълнение: 1.Подбор на лица от целевата група,организиран посредством разпространение на обяви в БТ и в публични сайтове с оглед осигуряване на възможност на най-широк кръг заинтересовани лица-представители на целевата група да имат достъп до информация за откритите свободни позиции; 2.Провеждане на избор; 3.Наемане на избраните лица по трудово правоотношение за период 12 мес.; 4.Запазване на работното място за минимум 12 мес. на минимум 50% от наетите по проекта лица след приключването на дейностите по проекта. Наетите лица ще бъдат подпомагани ежедневно от ръководството и служителите на дружеството с оглед ефективното им включване в работния процес и придобиването на специфични професионални умения,знания и компетенции,в т.ч. трудови навици,които ще повишат конкурентоспособността им на пазара на труда. Настоящата дейност ще допринесе за изпълнение на СЦ 1 и 3 на проекта,като съответно има пряк принос в постигането на общата цел.Посредством реализацията й ще бъде осигурена по-висока, качествена и устойчива заетост-ще бъде подобрен достъпа до заетост за лицата от целевата група и повишена икономическата активност и конкурентоспособност на пазара на труда на включените в операцията лица. Началото на изпълнението на дейността е от 1-вия проектен месец.Продължителността на дейността се планира да е до 21-ри проектен месец.Дейността обхваща процеса на подбор на лица от целевата група,провеждането на избора и наемането на избраните лица по трудово правоотношение за период 12м.Продължителност на дейността е планирана,като е отчетена веероятността не всички лица от целевата група да бъдат наети в един и същи момент от изпълнението на проекта. 87 751.97 82 708.51
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Целта на дейността е да се оборудват и обзаведат планираните за създаване в настоящия проект 5 нови работни места и да се осигурят необходимите ЛПС и работно облекло на наетите лица. -за Стоковед-1 ново работно място за 1лице–необходимо е осигуряване на следното обзавеждане и оборудване с оглед създаване на условия за изпълнение на задълженията, присъщи за длъжността-стационарна работна станция, принтер, специализиран принтер за етикети, ДНА-софтуерна система за управление на стоковите наличности; бюро и офис стол; -за Охранител-1 лице–необходимо е осигуряване на работно облекло: по 1 комплект лятно и зимно работно облекло, както и работни обувки (1 чифт); -за Бояджия,промишлени изделия-1 ново работно място за 1 лице– необходимо е оборудване на работното място с машина за прахово боядисване (1бр.), която да осигури условия за изпълнение на задълженията, присъщи за длъжността. Необходимо е също така осигуряване на ЛПС: маска обикновена 156бр./год.; специална маска 2бр. за 1 год.; 2 бр. филтри(по 2 на мес.) и 104бр. ръкавици–по 2бр./седм. за период 12 мес. Планирано е и осигуряване на работно облекло – лятно и зимно и 1 чифт работни обувки. -за Заварчик-1 ново работно място за 1лице–необходимо е оборудване на работното място със заваръчен апарат(1бр.) с оглед осигуряване на предпоставки за изпълнение на присъщите за длъжността задължения.С оглед здравословни и безопасни условия на труд на лицето, в т.ч. ефективна защита от метални пръски и осветяване, необходимо е осигуряване на защитна престилка 1бр.; гамаши 1бр.; ръкавели 1чифт; защитна маска за заваряване 1бр;специални ръкавици за заваряване 26 -по 1 чифт на 2седм.; обикновени ръкавици 52бр по 1 чифт/седм. за 12мес.; обувки 1 чифт, както и лятно и зимно работно облекло. -за Шлосер-1 ново работно място за 1 лице– необходимо е осигуряване на пробивна машина за изпълнение на задълженията, присъщи за длъжността, както и: лятно и зимно работно облекло, 1чифт работни обувки; 156бр. маски (по 3бр. седмично за 12мес.);104чифта ръкавици (по 2 бр./седмично за 12 мес.); антифони 2 бр.-по 1 бр./6 мес;6 чифта предпазни очила (по 1 за 2 месеца); -За Стругар-1 лице и Шлайфист-1 лице– необходимо е осигуряване за всяко на: лятно и зимно работно облекло, по 1 чифт работни обувки; 156бр. маски (по 13 на месец за 12 месеца);104 чифта ръкавици(по 2седмично за 1г.);антифони – 2 бр., по 1 на 6 месеца и 6 чифта предпазни очила (по 1чифт на 2месеца за период 1г.) - за Електротехник, промишлено предприятие- 1 лице - необходимо е осигуряване на лятно и зимно работно облекло, 1 чифт работни обувки, както също така и 156 бр. маски (по 13 на месец за 12 мес.) и 104 чифта ръкавици (по 2 на седмица за 12 месеца) -за Машинен оператор, опаковане/увиване–1 ново работно място за 2 лица–необходимо е оборудване на 1 работно място с машина за опаковане, която ще бъде използвана и от 2те лица, наети на длъжността, с оглед изпълнение на присъщите за нея задължения. Необходимо е също така осигуряване на лятно и зимно работно облекло, по 1 чифт работни обувки, както и 156 бр. маски за 1 г. и 104 чифта ръкавици за 1 г. за всяко от 2те лица, назначени на длъжността. -за Машинен оператор-1 лице-осигуряване на лятно и зимно работно облекло, 1 чифт работни обувки, както също така и 156 бр. маски (по 13 на месец за 1 г.) и 104 чифта ръкавици за 1 г.; -за Чистач производствени помещения-1 лице - осигуряването на лятна и зимна престила. Етапи на изпълнение: 1.Провеждане на процедура за избор на изпълнители(по ПМС 160/2016) 2.Избор на изпълнител, доставка на планираното оборудване, обзавеждане, ДНА, ЛПС и работно облекло. 3.Подписване на ППП. 4.Създадени нови работни места Началото на изпълнение е от 1-вия проектен мес. с оглед необходимостта от оборудване и обзавеждане на работните места преди назначаване на лицата от целевата група на съответните длъжности, като е предвиден 1 м. срок за подготвителни дейности за изпълнението й. Общата продължителност на дейността, вкл. срока за подготвителни дейности е 4 мес. 42 047.23 42 047.23
Дейности за организация и управление: Целта на настоящата дейност е да се обезпечи ефективната организация и успешно,законосъобразно и съответстващо на специфичните правила на ОП "Развитие на човешките ресурси"2014-2020 управление на проекта като съвкупност от дейности. С оглед постигане на заложената цел и обезпечаване проектната реализация,предвижда се да бъде избран външен изпълнител от страна на Бенефициента,отговорен за организацията и управлението на проекта от гл. т. неговото администриране,без припокриване на функции с тези на ръководителя на проекта.Задълженията на избрания изпълнител,обхващат: -Цялостно администриране на проекта; -Актуализиране,в случай на необходимост,на План за външно възлагане в съответствие с разписаните в Ръководство за бенефициента изисквания и предоставянето му на УО на етап изпълнението на договора; -Подготовка на всички документи,съпътстващи провеждане на процедури за избор на изпълнител от страна на Бенефициента по реда на ПМС 160/2016,участие в провеждането на избора на изпълнител,проверка на съответствието на документите, съпътстващи избора на изпълнител; -Подготовка на документи,свързани с техническото и финансово отчитане на проекта в съответствие с приложимите образци,комплектоване на технически и финансови отчети и искания за плащане и съгласуването им с ръководителя; -Изготвяне на придружителни писма,обосновки и набавяне на допълнителни документи/разяснения в случай на наличие на Искания за допълнителни документи и разяснения; -Подготовка на официална кореспонденция,свързана с изпълнението на проекта; -Предоставяне на експертни консултации, свързани със законосъобразното управление на проекта в съответствие с указанията на УО,изложени в Ръководството за изпълнение на ДБФП по процедурата и приложимото законодателство и проследяване на промени в нормативната уредба/приложимите указания на УО с оглед своевременното им прилагане при организацията и управлението на проекта; -Проследяване изпълнението на проектните дейности, постигане на заложените цели, очаквани резултати и заложени индикатори и източници на информация за тях; -Навременно идентифициране на необходимост от изменение на ДБФП/промени на обстоятелства, за които е необходимо да бъде уведомен своевременно УО, съгласуването им с ръководителя на проекта и изготвяне на необходимите за целта документи; -Отчитане на дейностите,свързани с изпълнението на дейността по организация и управление на проекта пред бенефициента; -Отговорен за събиране,систематизиране и съхранение на документите,съпътстващи изпълнението на проекта,в отделно досие–организирано и структурирано по начин,който улеснява последващото им проследяване и проверка и при спазване на хронологията на изпълнението -Отговорен за поддържане на ефективна система за комуникация, в т.ч. за разпространяване и координиране потока на информация между всички страни, участващи в управлението,реализацията и контрола на изпълнението на проекта (Бенефициент,представители на УО,избрани външни изпълнители по реда на ПМС 118,одитиращи институции и др.); -Отговаря за оперативната координация на дейностите по проекта,както и за техническата и организационна комуникация, свързана с изпълнението им; -Отговорен за спазване и изпълнение на мерките за комуникация и информация в съответствие с указанията,изложени в “Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация”2014-2020; Етапи на изпълнение: 1.Избор на изпълнител по реда на ПМС 160/2016 2.Сключване на договор 3.Организация и управление, администриране на проекта, координиране на проектните дейности 4.Изготвяне на междинен/ни и финален отчет за изпълнение на проекта Дейността ще допринесе за изпълнение на СЦ4, като има пряк принос в постигането на общата цел.Дейността ще стартира от 1-вия проектен месец и ще продължи през целия период на изпълнение на проекта с оглед гарантиране на ефективното и успешно управление. Планиран в рамките на продължителността на дейността е срок до 1 мес. за подготвителни дейности, свързани с избора 14 000.00 14 000.00
Дейности за информиране и публичност: Целта на дейността е да се осигурят мерки за информиране и публичност в съответствие с приложимите изисквания и указания за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. "Людал Фрикшън" ЕООД ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания относно изпълнението на дейността, свързана с информиране и публичност. С оглед на това, в рамките дейността се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация да се указва съфинансирането от ЕСФ на ЕС на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - включи на своя уеб сайт подробно описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС - публикацията ще бъде направена в рамките на 2 дни от сключването на ДБФП и ще съдържа минимум следната информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕСФ, общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на ОП "РЧР", наименование на проекта и общата му стойност, в т.ч. размер на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева; - постави 2 бр. плакати с минимален размер А3 с информация за проекта , в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място - напр. входа на сградата на организацията, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на ЕСФ; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОП "РЧР; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва, че финансиращата го ОП се осъществява с подкрепата на ЕСФ. Предвижда се в рамките на настоящата дейност, с оглед оптимално осигуряване на ефективно информиране и публичност на проекта и приноса на ЕС за реализацията му да бъдат изготвени: -печатни информационни материали - 910 бр. брошури, съдържащи емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз"; наименование на ЕСФ; общото лого за програмен период 2014-2010 с наименованието на ОП "РЧР"; наименование на проекта и адреса на Единния информационен портал. Брошурите ще се разпространят сред клиенти на организацията и нейни бизнес-партньори, БТ, както и сред служителите на дружеството, в т.ч. сред лицата, наети в рамките на проекта, посредством което ще се достигне до максимално широк кръг лица, информирани за приноса на ЕСФ на ЕС чрез ОП "РЧР" за реализацията на проекта. На всички закупени по проекта машини/оборудване ще бъдат поставени информационни стикери на подходящо място с визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕСФ, общото лого за програмния период и номера на ДБФП. Етапи на изпълнение: 1.Избор на изпълнител 2.Изработка на материали 3.Подписване на приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител 4.Разпространение на информационни и комуникационни материали 5.През целия период на изпълнение на дейността-спазване на мерките на информация и комуникация от страна на Бенефициента във връзка с всички документи и публикации, свързани с изпълнение на проекта. Дейността има принос за постигане на СЦ 4 и на общата цел на проекта. Тя ще протича през целия период на изпълнение на проекта и ще стартира със сключването на ДБФП. Предвиден е 1 месец срок за подготвителни дейности, свързани с възлагане изработването на материали на външен изпълнител. 653.00 653.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.