Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

ТОНЕР СТРИЙМ ООД е лидер на българския пазар в търговията, обслужването и сервизирането на офис техника, както и в доставката, преработката и поддръжката на консумативи за нея. Компанията развива устойчив и доказан във времето бизнес модел, но необходимостта от технологично развитие и териториално разширение на съществуващата клиентска мрежа, които да подобрят пазарните позиции на компанията, отправят предизвикателство за разрастване на екипа и разкриването на нови работни места, свързани с производствено планиране, маркетингова експертиза, търговия и управление на складовото стопанство.

Чрез реализацията на настоящия проект "На работа в ТОНЕР СТРИЙМ", дружеството ще даде възможност за работа на 14 безработни и неактивни лица, от които 8 ще попадат в определените по програмата приоритетни групи, а поне половината от лицата ще бъдат задържани устойчиво и след приключване изпълнението на проектните дейности. Проектът предвижда също осигуряване на необходимото оборудване и инвентар за новосъздадените работни места, дейности по публичност и управление на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Описание След подбор ще бъдат наети 14 безработни и/или неактивни лица, които ще определят и целевата група на проекта. Лица от целевата група ще бъдат наети на трудови договори за извършване на труд в условията на пълен работен ден на длъжности съгласно НКПД 2011 г. по описаните по-долу групи, съответстващи по МОД на клас 2 "Специалисти" - 3 нови работни места, клас 3 "Техници и приложни специалисти" - 10 нови работни места и клас 4 "Помощен административен персонал" - 1 ново работно място. Длъжностите по новите работни места, които ще заемат представителите на целевата група са изведени след задълбочен анализ на нуждите и стратегията за развитие на дружеството: - 1 лице на длъжност: 2431-6005 Експерт външна търговия; - 1 лице на длъжност: 2421-5030 Ръководител търговски екип; - 1 лице на длъжност: 2141-6003 Инженер производствено планиране, прогнозиране и развитие; - 10 лица на длъжност: 3322-3001 Търговски агент; - 1 лице на длъжност: 4321-2014 Склададжия; Дейността предвижда предоставяне на средства за работна заплата под формата на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания за 14-те наети по трудов договор на пълно работно време лица на разкритите нови целеви работни места за период от 12 месеца. Ще бъде създадена и съответната организация на труда, предвид заетостта на новите работни места с придобитото по процедурата техническо оборудване, съгласно насоките за кандидатстване по процедурата и ръководството за изпълнение на проектите. За създадените работни места ще се прилага гъвкава форма на заетост под формата на споделени работни места, при които част от придобитото по процедурата оборудване (транспортни средства) ще се ползва от повече от 1 лице – представител на целевата група. 184 260.00 184 326.24
Закупуване на технологично оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Дейността има за цел да обезпечи създаването на новите работни места с необходимото оборудване, като дейността не е задължителна, но е необходима за реализацията на проекта и създаването на устойчива трудова заетост на новоназначените по проекта лица в ТОНЕР СТРИЙМ ООД. Подкрепата за придобиване на целево оборудване по проекта е изцяло обусловена и от анализа и оценката на разполагаемите материални и нематериални активи и технически ресурси, с които компанията разполага и ползва към настоящия момент. За извършване на дейността се ползват общо 5 транспортни средства, 1 мултифункционално устройство за сканиране, размножаване и печат, 3 преносими компютъра, които се водят по инвентарна книга на дружеството, 2 мобилни апарата, 1 съвременна корпоративна информационна система, 2 интернет сайта за електронна търговия и поръчки, 1 CRM система - представляваща приложен софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите с автоматизирани и интегрирани функции по продажби, маркетинг и поддръжка в рамките на предприятието. Дружеството разполага и с други специализирани инструменти и оборудване за поддръжка и сервиз на офис техника и тонер касети, както и амортизирано счетоводно компютърно и сървърно оборудване. Предвид изготвения анализ, извеждащ на преден план необходимостта от разширяване на пазарния дял на дружеството и привличане на нови клиенти, както и подобряване качеството и съкращаване на сроковете за предоставяне на услугите, създаването на новите работни места по проекта и тяхното техническо и функционално обезпечаване, предполагат осигуряване и на съответното оборудване и транспортни средства. За всяко от изброените нови работни места по длъжности по-долу са посочени техническите ресурси, които ще обезпечат новата заетост, а именно: а) за създаването на 10 бр. нови работни места по длъжността "Търговски агент" е необходимо да бъдат осигурени: 4 бр. лекотоварни автомобили, които ще бъдат ползвани споделено от наетите лица за транспорт до контрагентите на дружеството при посещение на място, презентации и търговски преговори; б) необходимо е да бъдат осигурени общо 3 бр. или по 1 бр. високотехнологични преносими компютри за създаването на всяко едно от долуизброените работни места, а именно: - 1 бр. ново работно място по длъжността Експерт външна търговия; - 1 бр. ново работно място по длъжността Ръководител търговски екип; - 1 бр. ново работно място по длъжността Инженер производствено планиране, прогнозиране и развитие; Съгласно изискванията, разходи за застраховки на придобитото технологично оборудване е предвиден и релевантен разход за осигуряване на застраховка за закупените ДМА по проекта, необходимо за създаването на новите работни места. Застраховката ще се извърши непосредствено след закупуването и заприходяването на активите, като изборът на застрахователна компания също ще се проведе съгласно действащата нормативна наредба и изцяло в съответствие с детайлните правила за допустимост на разходите по процедурата. 100 800.00 100 782.71
Организация и управление на проекта: Дейността цели осигуряване на ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проект "На работа в ТОНЕР СТРИЙМ". В изпълнение на дейността и за обезпечаване изпълнението на целия проект, ще бъде сформиран екип, състоящ се от Ръководител проект, Координатор проект и Счетоводител проект. В съответствие с нормативните изисквания ще бъде избран външен подизпълнител, който ще оказва услуги по управлението на проекта и в частност консултации при подготовката и провеждането на тръжни процедури и при подаването на отчетната документация към администратора на програмата. Ръководител проект ще бъде ангажиран със следните ключови за изпълнението на целия проект функции: - ръководи цялостно проекта, като разпределя задачите и координира дейността на другите членове на екипа; - планира месечната дейност и предоставяне на информация; - контролира подготовката на финансови и технически доклади; - контролира изпълнението на месечния план-график и спазването на сроковете за изпълнение на задачите, при необходимост -поставя нови, възникнали в хода на реализация на проекта задачи; - следи за провеждането на тръжните процедури, входящата и изходяща кореспонденция с ДО на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.; - следи за изпълнението на проектните дейности и съгласува промени и изменения на Договора за безвъзмездна помощ. Ръководителят на проекта ще бъде ангажиран с дейностите по управление на проекта почасово. Поради вменените му от длъжността отговорности и за осигуряване качественото и в план изпълнение на проекта, Ръководителя ще предприема всички необходими действия по управлението. Според изискванията, автобиография на експерта, предложен за Ръководител проект, е приложена към настоящия формуляр за кандидатстване, а в точка 9 "Екип" от формуляра са описани неговата квалификация и отговорности в обхвата на проекта. Важно е да се отбележи, че лицето, предлагано за Ръководител проект има подходящ опит и квалификация, включително и по сходни, с представените по проекта дейности за наемане на безработни и неактивни лица и дейности по организацията и администрирането на проект по оперативна програми. Координатор проект: - ще участва в подготовката на тръжните досиета, необходими за провеждането на съответните тръжни процедури; - ще координира комуникацията между бенефициента и избраните доставчици; - ще отговаря за събирането, съхранението и архивирането на документацията по изпълнение на проекта; - ще следи за изпълнение на изискванията за публичност и графично оформление на всички проектни документи. Пряко подчинен е и ще се отчита на Ръководител проект, като също ще бъде ангажиран с дейностите по проекта почасово. Счетоводител проект ще има следните функции в изпълнението на проекта: - ще участва в срещите на екипа по проекта; - ще следи и обработва счетоводно-отчетната документация; - ще обобщава, събира и следи за отчетността на счетоводните документи по проекта; - ще съдейства активно при изготвянето на финансови отчети по проекта. Пряко подчинен е и ще се отчита на Ръководител проект, като също ще бъде ангажиран почасово. Управителите на дружеството ще отговарят основно за осигуряването на всички необходими ресурси за изпълнението на проекта, в това число финансов ресурс и необходимото техническо обезпечение за изпълнение на планираните по проекта дейности. Разходите за възнаграждения и дължими осигуровки по Кодекса на труда и Кодекса за социално осигуряване, начислявани за сметка на работодател за Ръководител проект са разчетени съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., приложение към Насоките за кандидатстване и съгласно действащото трудово и осигурително законодателство. 31 920.00 31 860.94
Осигуряване на информиране и публичност: Дейността цели да се популяризира финансиращата програма и самото проектно предложение, неговата полза и благоприятен ефект върху целевите групи и ТОНЕР СТРИЙМ ООД като представител на работодателска организация и бенефициент по процедура BG05M9OP001-1.003 "Ново работно място" и Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. В изпълнение на дейността по информиране и публичност, ТОНЕР СТРИЙМ ООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., а именно: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, изрично ще се укаже съфинансирането от Европейския социален фонд и националното финансиране, чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на Европейския социален фонд, Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., по които се финансира проекта; - общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страницата на ТОНЕР СТРИЙМ ООД - http://www.tonerstream.com; - ще бъдат поставени плакати с информация по проекта (минимално размер А3), в които се упоменава финансовата подкрепа на ЕС, на видно за обществеността място, като например на видно място в централния офис на дружеството, където ще е мястото на изпълнение на проекта; - ще бъдат поставени стикери/табели на закупеното по проекта оборудване и транспортни средства; - ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на целевата група и кандидати за работа на новосъздадените по проекта работни места. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., Европейския социален фонд и националния бюджет на Република България. Ще бъде изпълнено изискването на програмата да се отбележи финансовия принос на Общността и да се поставят логата на ЕС и на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020г. на всеки презентационен продукт (стикер, брошура и др.) по проекта. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани в резултат на финансовата помощ на оперативната програма. 3 178.00 3 160.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.