Наемане на работа на безработни и/или неактивни младежи за период до 12 месеца: Кандидатът "БМН Инженеринг" ООД ще създаде дванадесет нови работни места и осигури заетост за период до една година на 12 лица от допустимата целева група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение, при условията на българското трудово и осигурително законодателство. „БМН Инженеринг“ ООД ще запази работното място за минимум 12 месеца, след приключване на дейностите по проекта на минимум 6 от новоназначените лица.
Кандидатит ще назначи на работа в дружество „БМН Инженеринг“ ООД 12 лица от целевата група, както следва:
- 2 човека на длъжност „Електротехник“ (3113 - 3006).
Избраната длъжност съответства на НКПД 2011 - КЛАС 3 - Техници и приложни специалисти ПОДКЛАС 31 Приложните специалисти в природните и техническите науки , ГРУПА 311 Приложните специалисти във физическите и техническите науки 3113 Електротехници.
Длъжността, съгласно МОД попадат в Икономически дейности – код по КИД 27, Производство на електрически съоръжения, 27.33 Производство на електроинсталационни изделия.
- 1 човек на длъжност „Зидаромазач“ (7112 – 2008)
- 2 човека на длъжност „Кофражист“ (7114-2003)
- 2 човека на длъжност „Арматурист“ (7114-2001)
- 1 човек на длъжност „Строител пътища“ (7119 – 2002)
Избраните длъжности "Зидаромазач", "Кофражист" и "Арматурист" съответстват на НКПД 2011, КЛАС 7 - Квалифицирани работници и сродни на тях занаятчии, ПОДКЛАС - 71 Строителни работници и сродни на тях, без електротехници, ГРУПИ - 711 Строители на сгради и сродни на тях . Длъжностите, съгласно МОД попадат в Икономически дейности – код по КИД 42, Строителство на съоръжения.
Длъжността "Строител пътища" съответства на НКПД 2011, КЛАС 7 - Квалифицирани работници и сродни на тях занаятчии, ПОДКЛАС - 71 Строителни работници и сродни на тях, без електротехници, ГРУПИ - 711 Строители на сгради и сродни на тях . Длъжностите, съгласно МОД попадат в Икономически дейности – код по КИД 42.11, Строителство на пътища.
- 4 човека на длъжност „Заварчик“ – Единична група 7212.
Избраната длъжност съответства на НКПД 2011, КЛАС 7 - Квалифицирани работници и сродни на тях занаятчии; ПОДКЛАС 72 Металурзи, машиностроители и сродни на тях работници и занаятчии; ГРУПА 721 Леяри, заварчици, тенекеджии, монтажници на метални конструкции и сродни на тях.
Длъжностите, съгласно МОД попадат в Икономически дейности – код по КИД 25 Производство на метални изделия, без машини и оборудване., 25.62 Механично обработване на метал.
|
91 542.00
|
78 450.53
|
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа, втора и трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица: Дейността включва следното:
1. Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация за част от професията по ПЪРВА квалификационна степен от професионално направление "Машиностроене металообработване и металургия" (521); професия "Заварчик" (521090), съгласно СППОО от 20/01/2014.
Ще бъде организирано и проведено обучение на 4 новоназначени служители, съгласно изискванията на Работодателя, за част от професията, за следната специалност по бройки курсисти:
a. професия „Заварчик“ (521090); специалност „Заваряване“ (5210901), Единична група 7212 - 4 лица.
2. Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация за част от професията по ВТОРА квалификационна степен от професионално направление "Строителство" (582), професии: "Строител" (582030) и „Пътен строител“ (582060), съгласно СППОО от 20/01/2014.
Ще бъде организирано и проведено обучение на 6 новоназначени служители, съгласно изискванията на Работодателя за част от професията, за следните специалности по бройки курсисти:
a. професия „Строител“ (582030), специалност „Зидария“ 5820304, Единични групи (7122-2001, 7122-2002, 7122-2003, 7122-2005, 7122-2008, 7122-2010 ,7122-2011, 7129-2012) на 1 новоназначен служител;
b. професия „Строител“ (582030), специалност „Кофражи“ (5820302), Единични групи (7129-2001, 7129-2003, 7129-2012, 7129-2016, 7124-2011, 7123-2004, 7129-2001,7129-2002) на 2 новоназначени служители;
c. професия „Строител“ (582030), специалност „Армировка и бетон“ (5820303), Единични групи (7123-2001, 7123-2003, 7123-2005, 7123- 2006, 7129-2012, 7129-2016, 7129-2005) на 2 новоназначени служители;
d. професия „Строител пътища“ (582060) , специалност „Строител на пътища, магистрали и съоръжения към тях“ (5820601), Единични групи (7129-2005 7129- 2006 7129-2009 7122-2012) на 1 новоназначен служител.
3. Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация за част от професията по ТРЕТА квалификационна степен от професионално направление "Електротехника и енергетика" (522), професия "Електротехник" (522010), съгласно СППОО от 20/01/2014.
Ще бъде организирано и проведено обучение, съгласно изискванията на Работодателя за част от професията, за следните специалности по бройки курсисти:
a. професия „Електротехник“(522010), специалност „Електрически инсталации“ Единични групи (3113-3006 3113-3005 3113-3015 3118-3006) на 2 новоназначени служители.
Учебните планове за част от професията по първа, втора и трета квалификационна степени ще съдържат задължителна професионална подготовка и избираема професионална подготовка. Задължителната професионална подготовка ще включва обща, отраслова и специфична за професията и специалността професионална подготовка.
Документът, доказващ завършеното обучение по част от професията е Удостоверение за професионално обучение, по образец, съответстващ на исикванията на чл. 38, ал.4 от ЗПОО, издаден от лицензиран Център за професионални обучения.
|
0.00
|
0.00
|
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности, съгласно Европейската квалификационна рамка: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: За двама младежи от целевата група, които се обучават за придобиване на професионална квалификация ще бъде организирано и проведено обучение по "Дигитална компетентност". Изборът на курсистите за обучение е предварително определен, съгласно изискванията на Работодателя, и се отнася за новоназначените лица на длъжност „Електротехник“, след провеждане на входящ тест, за нивото на знания. Необходимостта от този вид обучение е продиктувано от изискванията на Работодателя, служителите на дружеството да могат да изготвят оперативната строителна документация в електронен вид – наряди, количествено стойностни сметки; строителни актове; ежедневни отчети; работа с електронна поща и др. – документация, която се изготвя с основните текстообработващи програми, електронни таблици, база данни и интернет.
По изискване на Работодателя, учебният план за обучение по "Дигитална компетентност" трябва задължително да включва и следните модули:
- работа с основни текстообработващи програми;
- работа с електронни таблици;
- обучение за работа с бази данни, съхраняване и управление на информация;
- търсене на информация в Интернет;
- сигурност на информацията;
- етика на общуване с електронни средства;
- работа със специализиран софтуер за строителна дейност.
Документът, доказващ завършеното обучение е Удостоверение за завършен курс по ключова компетентност „Дигитално обучение“, съгласно Европейската референтна рамка, издаден от лицензиран Център за професионални обучения
|
0.00
|
0.00
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места. Застраховане.: За извършване на дейностите на създадените нови работни места, на които ще бъдат назначени представителите на целевата група се изисква закупуване на машини и апарати. Необходимостта от закупуването на всяка една машина и апарат е обосновано, с конкретната работа на новоназначените служители. По-голямата част от работните места, оборудвани и обзаведени със средства по настоящата процедура ще се ползват от повече от едно лице – представител на целевата група.
Предназначението на закупеното оборудване ще се запази от кандидата за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад.
Необходимо е да се закупят следните машини и апарати с технически характеристики, както следва:
А. ЕЛЕКТРОГЕНЕРАТОР - 2 броя - Максимална мощност - 15,3 kVA/400V ; Номинална мощност - 13,3 kVA/400V;Размери- 900x645x620мм; Маса-150кг; Четиритактов двигател с мощност 13 kW при 3000 об/мин; Вид на горивото - безоловен бензин А95, Масло за двигателя - SAE 5W-30, 10W-40, Обем на маслен резервоар - 1,7 л.;
Б. АПАРАТ ЗА ПЛАЗМЕНО РЯЗАНЕ - 1 брой - Препоръчителен точен разрез - 12mm; Максимален точен разрез - 19 mm; Груб отрез - 25mm, ПВ при макс. ток (40°C) % 50 ;Тегло - до 16кг. Изискване за високо производителна трифазна плазма. Пилотната дъга да осигурява максимално качество на разреза, с минимално износване на консумативите при продължителен процес на рязане;
В. ФУГОРЕЗ - 1 брой -Тип двигател: OHV, 1 цилиндър, 4 тактов, въздушно охлаждане; Макс. мощност [HP]: 13.0; Обем: 389 cm3; Гориво: безоловен бензин; Дълбочина на рязане – 160 мм ; Тегло – до 130 кг; система за защита от работа при ниско ниво на маслото;
Г. ЗАВАРЪЧЕН АПАРАТ - 1 брой - Обхват на заваръчния ток,(А)– 15-250; ПВ при максимален ток (40°C), % -35; 100% ПВ при ток (40°C), (А) – 175; Напрежение на празен ход (V) -88; КПД - 90%; Тегло до 12-13 кг;
Д. ТЕЛОПОДАВАЩО УСТРОЙСТВО ЗА ЗАВАРКИ - 1 брой - Обхват на заваръчния ток,(А)–25-250; ПВ при максимален ток (40°C), % - 27; 100% ПВ при ток (40°C), А -130; Тегло до 75кг
Новоназначените на работа в „БМН Инженеринг“ ООД четири заварчика ще работят на смени със заваръчния апарат и телоподаващото устройство за заварки, като заваръчните дейности са необходими почти на всички етапи от строителния процес. Всеки един от заварчиците ще бъде обучен за работа и с апарат за плазмено рязане. Апаратът за плазмено рязане е необходим в ежедневната работа за изпълняването на всякакви индивидуални задачи от заварчиците - рязане на всички електрически проводими метали, като стомана, неръждаема стомана, алуминий, мед и месинг. Обектите , на които ще работят заварчиците в повечето случаи са без електрозахранване и това налага закупуването на два броя електрогенератори за обезпечаването на работата им. Към електрогенераторите се свързват всички електрически машини. До сега Кандидатът е възлагал на външни изпълнители дейностите по заваряване, сързани със строителните му работи на различните обекти в страната. Често пъти, това е налагало промяна на графиците по време на работа, завишаване на разходите и поява на други неприемливи обстоятелства. С назначаването на 4 лица на длъжност „Заварчик“, с провеждане на професионално обучение на тези работници, със закупуване на електрогенератори, апарат за плазмено рязане, заваръчен апарат и на устройство за подаване на телта при заваряване, Кандидатът ще бъде независим от външни изпълнители, като самостоятелно ще изпълнява дейностите по заваряване.
Дейностите, свързани с пътно строителство изискват назначаване на лице на длъжност „Пътен строител“и обучаване на лицето за изпълняване на специфични работи по пътно строителство. Опитът, който дружеството има в извършване на основен ремонт на третокласни пътища е доказал необходимостта от квалифицирано лице – пътен строител, специализиран в рязането на бетон и асфалт. За целта е небходимо закупуване на фугорез за обзавеждане на работното място на новоназначеното лице – пътен строител, за всички пътни ремонти при работа с бетон и асфалт. |
24 000.00
|
0.00
|
Дейности по информиране и комуникация.: Дейността включва прилагане на мерки за информация и комуникация , предприети от бенефициента, за информиране на обществеността, относно получената финансовата подкрепа от Оперативна Програма "Развитие на човешките рсурси" съфинансирана от Европейския Съюз, чрез Европейския социален фонд, в съответствие с изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020“.
По време на осъществяването на проекта бенефициента ще информира обществеността за получената подкрепа, като:
o Включва описание на проекта на сайта на дружеството, с всички атрибути, упоменати в т. 3.10 на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020“;
o Изготви плакат за информация по проекта, в който ще се споменава за финансовата подкрепа на ЕС и го постави на видно за обществеността място;
o Във всеки документ, свързан с изпълнението или отчитането по проекта, вкл. и в присъствени списъци по информационни събития - поставя лого, слоган, както и текст, че Оперативна Програма "Развитие на човешките рсурси"осъществява финансирането от ЕС, чрез ЕСФ;
o Изготви диплянки и папки, съдържащи емблемата на ЕС, упоменатването на „Европейския съюз“, лога, наименование на финансиращата програма - ОП "РЧР", наименованиято на проекта и др.
|
2 100.00
|
2 457.00
|
Управление на проект: Всеки проект преминава през определен управленски цикъл, в който трябва да има ясно разделяне на задълженията, правата и отговорностите за изпълнение на функции и задачи.
Екипът за управление на проекта (ЕУП) се състио от 3 члена - Ръководител на екипа, Координатор и Счетоводител.
Отговорностите на Координатора и Счетоводителя от ЕУП са следните:
КООРДИНАТОР
o Координира дейностите по проекта между кандидата и външните изпълнители (доставчици);
o Координира дейностите по проекта, с цел спазване на график за изпълнението на проекта и успешното му приключване;
o Участва в разработването на отчетната документацията;
o Отговаря за своевременното предоставяне на отчетни документи от изпълнителите по проекта;
o Отговаря, в рамките на своята компетентност, за съхранението на документацията във връзка с изпълнението на проекта в сроковете, съгласно договора за безвъзмездна финансова помощ;
o Отговаря за вътрешния мониторинг по проекта;
o Отговаря за осъществяване на мерките за информация и публичност за проекта;
o Отговаря за кореспонденцията на кандидата по проекта.
СЧЕТОВОДИТЕЛ
o Води цялата счетоводна отчетност по проекта, проверява и отговаря за правилното съставяне и достоверност на първичните документи, отговаря за осчетоводяване на извършените разходи и разплащане с доставчици, следи за правилното разходване на средствата по разплащането на проекта;
o Отговаря за поддържането на точна и редовна документация и счетоводна отчетност за проекта;
o Осъществява документални проверки (верификации) върху представените от изпълнителите фактури и други документи с еквивалентна доказателствена стойност, които включват проверки на реквизитите на съответния документ, проверка на точността на заявените суми и проверка на допустимостта на разходите;
o Разработва финансовите отчети в междинни и окончателни доклади;
o Отразява възникнали нередности по проекта в счетоводната система и осчетоводява всички дължими суми по нередности, като предприема съответните действия за уведомяване на Управляващия орган по реда и сроковете, предвидени в договора за безвъзмездна финансова помощ.
Основните дейности по управление на проекта ще бъдат следните:
o обсъждане и приемане на подробен план за изпълнението на проекта с разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето;
o контрол за изпълнение на целите и директна насоченост към резултатите на проекта;
o управление на финансите по проекта - материален и времеви бюджет;
o подготовка, създаване и архивиране на проектна документация;
o мониторинг, контрол и оценяване напредъка на проекта;
o осъществяване на оперативен контрол върху изпълнението на дейности, възложени на външни изпълнители;
o отчитане и минимизиране на рисковите фактори и трудностите;
o администриране и регулиране на проекта. |
11 600.00
|
3 480.00
|