Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 355 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

ПАНТЕЛЕЙ ТОШЕВ ООД е създадена през 1999 г. с основен предмет на дейност: Производство на безалкохолни напитки, минерални и други бутилирани води. Компанията притежава няколко високотехнологично оборудвани лаборатории за разработване на продукти и качествен контрол, благодарение на което спечели престижната награда “Иновационно предприятие на 2012 г”. През последните години компанията се разраства бързо, непрекъснато подобрява качеството на изделията си и разширява пазарите си в страната и чужбина.
Основните проблеми, ограничения и предизвикателства пред развитието на компанията са свързани с необходимостта от постоянно поддържане на високо качество на продукцията и ефективното управление на работните процеси.
За успешното им преодоляване представеният проект включва следните допустими дейности по настоящата процедура за подбор на проекти:
1.Разработване и въвеждане на специализиран софтуер за управление на процесите в предприятието -  ERP система.
2. Доставка на оборудване, допринасящо за внедряването на ЕРП системата.
Предприятието планира чрез взаимно допълващи се дейности – внедряване на система за управление на процесите в предприятието (ERP) и закупуване на оборудване, необходимо за нейното въвеждане, да бъдат постигнати следните резултати:
-	Подобряване на планирането и цялостното управление на дейността на компанията; Оптимизиране на всички работни процеси в предприятието;
-	Своевременно откриване на възникнали проблеми и въвеждане на средства и методи за избягване на повторни грешки
-	Намаляване на разходите чрез елиминиране на неефективните бизнес процеси
-	Значително намаление на времето за администриране на материалното стопанство
-	Увеличение броя на новите клиенти на фирмата 
-	Увеличение на приходите от продажби на предлаганите изделия като пряк резултат от привличането на нови клиенти; 
-	Запазване доверието на основните клиенти, привличане на нови клиенти
-	Запазване и разширяване на пазарните позиции в национален и международен мащаб.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на ERP система: В настоящата динамична бизнес среда в сектора, в който функционира „ПАНТЕЛЕЙ ТОШЕВ“ ООД, кандидатът е заинтересован да осигури ефективно управление на вътрешните си процеси, ресурси, взаимоотношения с клиенти и информация и да постигне ефективна организация на цялостната дейност чрез подобрени бизнес процеси. Предвид това по настоящия проект се предвижда разработване и внедряване на следната ERP система: -Модул „Финансово счетоводство”, чрез който ще бъде постигнато: Поддържане на основни данни; Операции в Главна книга; Вземания; Задължения; Периодично приключване и отчети; ДДС дневници и декларация, Интрастат, Баланс, Отчет за дохода, Отчет за паричния поток, Отчет за собствения капитал. - Модул „Дълготрайни активи”- поддръжка на основни записи на дълготрайни и малоценни активи; възможност за групиране на записите за активите на база на информацията в основните данни; поддръжка на различни амортизационни планове; възможност за отразяване на основни ремонти. -Модул „Управление на себестойността и бюджетиране”, който ще спомогне за: Разходни/Приходни елементи, напр. преки и непреки разходи, труд, енергия и т.н.; Разходни и приходни центрове с йерархична структура; Управление на непреки и производствени разходи; Следене на планови и фактически стойности по разходни елементи; Управление на себестойността; Анализ на рентабилността; Бюджетиране - Модул Поддръжка и ремонти с възможност за планиране и отчитане на ремонтни дейности за машини, средства за измерване и съоръжения; отчитане на аварийна, планова и превантивна поддръжка и ремонтни дейности на машини, средства за измерване и съоръжения - Модул Производство- Системата ще позволява въвеждане и обработка на данни в технологичните карти за различните видове продукция; Материално планиране; Създаване/потвърждаване на производствени поръчки; Генериране на искания за материали от склада на база стартирани производствени поръчки; Проверка за наличности на материали; -Модул Управлениe на проекти – Той ще допринесе за управление на ресурсите; въвеждане и поддържане на основни данни за: материални спецификации;работни и машинни центрове с капацитети и календари; технологични маршрути; планиране на капацитета; генериране на производствена програма; управление на нови разработки -Модул Управление на качеството, чрез който ще се поддържат основни данни за контрол на качеството; контрол на качеството при доставка, на фази от производствения процес и на готова продукция ; създаване и печат на сертификати за експедиция на готовата продукция -Модул Склад- Този модул ще даде възможност изписването на материали от складовете да става по различни методи: управление на партиди; приемане и експедиране на стоки и материали в склада; изписване на материали към производството; трансфери; инвентаризация; анализ на материалните запаси; управление на покупките – доставки; управление на поръчки за доставка; рекламации; управление на документи. - Модул Продажби- Благодарение на него дружеството ще има възможност да планира продажбите; възможност за проследяване на изпълнението на рамкови споразумения; генериране на информация за външнотърговски данни; фактуриране на продажбите; управление на поръчки за продажби; управление на контакти и оферти; развитие на маркетирането; -Модул Покупки- Въвеждане и поддръжка на основни данни за материали и суровини за доставчик и за услуга; Заявка за покупка; Поръчка за доставка; Рекламации; Управление на документи; Използване на ценови листи по доставчици; Следене на отклонения от въведените цени; Оценка на представянето на доставчиците; Следене на непотвърдени и/или недоставени поръчки/заявки за доставка. - Модул Управление на отпадъците-отчитане на количество, вид и състояние на отпадъците в следствие на производствените процеси; заскладяване и съхранение на получените отпадъци; следене и управление на наличното количество отпадъци; описание и проследяване на процеса по рециклиране; управление на сепариране и реализация на отпадъците 435 493.00 435 400.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване необходимо за функциониране на ЕРП системата- Сървър за продуктивна среда- 1 бр,Сървър за тест, разработка и архивиране- 1 бр, Непрекъсваемо токозахранващо устройство- 1 бр., 2 броя комутатори.: Дейността е обвързана със закупуване, доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на допълнително необходимо за функционирането на интегрираната информационна система хардуерно оборудване. Към настоящия момент наличното оборудване задоволява потребностите на фирмата. За да бъде внедрено новото решение обаче, фирмата ще се нуждае от инвестиционна подкрепа, с оглед закупуване на необходимия хардуер, с който дружеството към момента не разполага. Компанията предвижда придобиване на специализирани сървъри с високопроизводителен процесор. Те се отличават с добри работни показатели от гледна точка на цена, консумация на мощност и опростено използване. Активите са готови за натоварени бизнес задачи като работа с бази данни, сървърна консолидация и виртуализация. Оборудването се характеризира с повишена ефективност спрямо еднопроцесорните решения и оптимизирани на работните процеси при използвания нов подход за управление на бизнес процесите на дружеството, които изискват значителни ресурси. Сървърите осигуряват пълната функционална производителност и продуктивност, в същото време предоставят комбинация от гъвкавост, лесна за използване и управление ИТ инфраструктура, която е изградена по начин осигуряващ оптимално внедряване на специализираното решение. От друга страна предвид естеството на проекта е необходимо и закупуване и на допълнителни устройства за съхранение на информация. Предвидените комутатори и UPS се характеризират с висока ефективност при работа на много потребители и изпълнение на твърде много входно/изходни операции, оптимизация на процесорни ресурси, предоставяне на бърз достъп до данните от различни устройства, свръзани в обща мрежа. Предприемането на целенасочени мерки за осигуряване на необходимите дълготрайни материални активи за внедряване на решението за постигане на максимална ефективност и оптимизиране на функционалностите на новата система ще осигури безпроблемното й използване. С реализирането на дейността ще се създадат условия за въвеждане и нормална работа на предвидената за закупуване софтуерна система за управление на ресурсите (ERP) в предприятието. Активите ще осигурят надеждност на системата. С въвеждането в експлоатация на новото хардуерно оборудване ще се покрият минималните изисквания към хардуера, поставени от предвидената за внедряване софтуерна система за управление на ресурсите (ERP) в предприятието. Изборът на закупуваната техника е подбран така, че да позволи разширяването на обхвата на софтуерна система за управление (ERP) в предприятието при необходимост от разрастване на дейността на дружеството. Предприемането на целенасочени мерки за осигуряване на необходимото ДМА за внедряване на новото решение за постигане на максимална ефективност и оптимизиране на функционалностите му ще осигурят на пазара качествени продукти/услуги обвързани с подобряване на всички бизнес процеси в компанията, които изцяло отговаря на тенденциите за развитие на бранша в световен мащаб. Тези стъпки ще подпомогнат устойчивото развитие на компанията и повишаването на конкурентоспособността й на българския пазар чрез повишане на производствения потенциал на фирмата. В този смисъл проектната дейност цели насърчаване внедряването на жизнеспособна система, постигане на положителен икономически ефект за компанията и оптимизиране и постигане на ефективна организация на цялостната дейност на дружеството. 63 474.00 63 040.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.