Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда изграждане на дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Карнобат чрез ремонт, реконструкция, преустройство, обновяване на сграден фонд, включително прилежащо дворно пространство, както и доставка на оборудване и обзавеждане.
Изпълнението на проекта е предпоставка за създаване на услугата „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ за територията на общината в изпълнение на Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Сформиране на екип за управление на проекта. Управление и координация на проекта.: Предвидената дейност се основава на необходимостта от изграждането на ефективен механизъм за организация и координация, който да осигурява успешното реализиране на проекта и ефективното разходване на средствата. Екипът за управление ще има и функции по упражняване на мониторинг на външните изпълнители. Екипът за управление на проекта ще бъде сформиран от служители на община Карнобат и назначени със заповед на кмета на общината. Ще бъдат подписани граждански (трудови) договори, придружени от длъжностни характеристики. Няма да се изпълнява възлагане на външен изпълнител на дейностите по организация и управление на проекта. Ще бъде разработен подробен план график за изпълнение на предвидените в проектното предложение дейности. С цел ефективното изпълнение на дейностите по проекта, екипът ще се състои от: 1. Ръководител на проект; 2. Координатор инфраструктура; 3. Счетоводител. Екипът за изпълнение на проекта ще състави работен план за изпълнението на дейностите по проекта. Планът ще включва разпределение на отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Ще се провеждат месечни работни срещи на екипа и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта. Сформирането на екип представлява своеобразна подготовка на дейността. След като тя се извърши ще се премине към същността и изпълнението на дейността, а именно: „Управление и координация на проекта”. Управлението и координацията на проекта включват: - Екипно вземане на решения за действие след оценяване на възможните алтернативи; - Направляване на проекта за постигане на всички заложени резултати и индикатори; - Оценяване заплахите за настъпване на вътрешен или външен риск; - Преодоляване на настъпилите трудности; - Стриктно следене работата на всеки един изпълнител, ангажиран за изпълнението на дадена операция или цяла дейност; - Набиране на информация, анализ и оценка изпълнението на дейността. 6 967.00 6 769.44
Дейност 2: Подготовка и провеждане на обществени поръчки.: С оглед спазване на изискванията на ЗОП относно разходване на публични средства и постигане на оптимално изпълнение на целите на проекта ще бъдат подготвени и проведени следните процедури за избор на външни изпълнители: - Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор; - Избор на консултант за извършване на оценка на съответствието; - Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при извършване на строителни и монтажни работи; - Избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане; - Информация и комуникация по проекта. Провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП за изброените по-горе обществени поръчки, в зависимост от приложимите процедури за всяка от обществените поръчки. 0.00 0.00
Дейност 3: Информация и комуникация по проекта.: В съответствие с изискванията за осигуряване на информация и визуализация на проекти, финансирани с фондове на ЕС, се предвижда осъществяването на мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), в съответствие с правилата за комуникация и визуализация, предвидени в Регламент 1303/2013г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., както и с Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейностите за информация и публичност ще се реализират по време на цялата продължителност на проекта, с цел осъществяване широко популяризиране на обществеността относно осъществяваните по проекта дейности и финансовия принос на ЕФРР. За изпълнението на тази дейност от проекта, ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП, който следва да извърши следните дейности: - Организиране на две пресконференции – първата от тях при стартиране на проекта с цел запознаване на обществеността с целите на проекта, и втората при неговото приключване, за да бъде отчетено изпълнението му и да се демонстрират постигнатите резултати; - Два броя публикации в печатни/електронни медии - ще бъдат публикувани периодични информационни съобщения в печатни/електронни медии, отразяващи напредъка в изпълненото на проекта; - Подготвяне и издаване на брошури с тираж от 500 броя, които ще представят проекта и ще съдържат информация за самата Оперативна програма и Европейския фонд за регионално развитие; - Изработка и поставяне на 1 бр. постоянна обяснителна табела при приключване на строителството, в изпълнение на Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 1 500.00 1 220.00
Дейност 4: Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор), строителен надзор, оценка на съответствието и въвеждане в експлоатация.: Предвидената дейност ще обхваща: 1. Разработване на работен/технически проект. Ще бъде изготвен работен/технически проект за ремонт, реконструкция, преустройство и обновяване на сградата на ул. "Освобождение" №1 в гр. Карнобат, включително прилежащо дворно пространство, предвидена за изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания. В инвестиционния проект ще бъдат включени части: архитектурна, технологична, конструктивна, електро, ВиК, енергийна ефективност, вертикална планировка, ОВК, ПБЗ. Ще бъде извършено конструктивно обследване на сградата. Проектът ще бъде съобразен с изискванията за осигуряване на достъпна архитектурна среда. 2. След изпълнение на проектирането работния/техническия проект ще бъде оценен от лицензирана фирма – консултант за съответствието му със съществените изисквания на строежа с по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ. Резултат от дейността е комплексен доклади за оценка на съответствието. 3. Осъществяване на авторски надзор. Ще се упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба. 4. Изпълнение на строително-ремонтни дейности по обновяване и преустройство на сградата, ведно с прилежащото дворно пространство. Предвижда се да бъде изпълнено следното: - изпълнение на СМР по ремонта, обновяването и реконструкцията на сградата - ремонт на покрив, направа ново разпределение на помещенията, подмяна на настилки и облицовки, ремонт на ВиК инсталации, подмяна и изграждане на силнотокова, заземителна, гръмоотводна и слаботокови инсталации; изграждане на отоплителна инсталация; вентилация; - изпълнение на енергоспестяващи мерки, осигуряващи до най-малко клас на енергопотребление "С" - подмяна на дограми, топлоизолация на фасади, покрив и сутерен, изграждане на енергоспестяващо осветление; - изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за децата с увреждания до сградата, в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда; - благоустрояване на прилежащо дворно пространство - обновяване на настилки, озеленяване и ремонт на ограда. 5. Упражняване на строителен надзор По време на строителството ще бъде упражняван строителен надзор от лицензирана фирма - консултант. Изпълнителят на строителния надзор носи отговорност за законосъобразно започване на строителството, пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на СМР съгласно одобрените технически проекти, годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Оказва помощ и пряко участва при техническата подготовка на обекта, съгласно техническия проект. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба №3 на МРРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи изготвя окончателен доклад до възложителя община Карнобат. 6. Въвеждане на обекта в експлоатация След изпълнението на СМР, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, ще се пристъпи към издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект. Към него се прилага изготвения окончателен доклад за обекта от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и др. съгласно изискванията на ЗУТ. 306 850.00 375 526.72
Дейност 5: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане.: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за сградата, като част от цялостното и обновяване 40 000.00 41 392.20

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.