Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 399 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение за организиране и провеждане на специализирани присъствени обучения обхваща теми, засягащи пряко изпълнението на служебните задължения на държавните служители от ДКИС – МВР, а именно дейността им по поддържане на пълната функционалност и работоспособност на цифровите телефонни централи и комуникационните съоръжения, изграждащи мрежата за предаване на глас на МВР. Обучението по всяка една от темите се предвижда да се води от квалифицирани лектори, с опит в инсталирането и техническата поддръжка на посочените комуникационни системи. Специализираните обучения ще включват теоретично представяне и работа с реални комуникационни системи, което ще повиши професионалната квалификация и дейността  на държавните служители от ДКИС – МВР.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Обучение на служители на ДКИС: За обезпечаване непрекъсната работа на комуникационните системи е необходимо служителите в ДКИС-МВР, отговорни за поддържането, конфигурирането и администрирането на инсталираните в МВР цифрови телефонни централи, да притежават необходимата професионална компетентност и практически опит. Очаква се предвиденото по проекта присъствено обучение да подпомогне и повиши капацитета на служителите за изпълнение на техните задължения. Развитието на информационните и комуникационните технологии и интеграцията между компютърните и телефонните системи налага модернизиране на мрежата за предаване на глас на МВР. Навлизането на IP сървърно базирани комуникационни системи в експлоатация изисква подготвени и квалифицирани специалисти, които да администрират и поддържат приложенията и оборудването. За преодоляване на тези предизвикателства и предвид спецификата в дейността на ДКИС и служителите й, работещи по проблемите на телефонизацията и въвеждането на нови модерни централни системи, налага необходимостта от провеждане на поредица от курсове по следните теми: 1. Инсталиране и конфигуриране на учрежденски телефонни централи тип MiVoice MX-ONE минимум V.6.3 и MiVoice Office 400: Съдържанието на обучението трябва да обхваща теоретично представяне и практически упражнения в следните насоки: - Описание на хардуерната конфигурация на телефонни централи MiVoice MX-ONE минимум V.6.3; - Софтуерна архитектура на системите; -. Практическо обучение относно системни инсталации; - Представяне на приложения за управление и конфигуриране, MiVoice MX-ONE Management Suite; - Конфигуриране на реална комуникационна система: системни и абонатни данни, трафични наблюдения; - Регистриране и локализиране на инциденти и повреди; - Системни резервни копия, архивиране на данни, възстановяване на системата; 8. Представяне на приложения за таксуване и лимитиране на телефонните разговори. - Лицензи и ограничения, потребителски интерфейси на телефонни централи MiVoice Office 400; - Конфигуриране на системните и абонатни функции, Уеб администратор при MiVoice Office 400; -Терминали - функции и инсталация на MiVoice Office 400. 2. Инсталиране и конфигуриране на учрежденски телефонни централи тип Unify Open Scape 4000 Basic: Съдържанието на обучението трябва да обхваща теоретично представяне и практически упражнения в следните насоки: - Описание на архитектурата и хардуерните компоненти на Unify Open Scape 4000; - Управление на клиентски приложения за централизирана администрация, софтуерни пакети за обслужване и поддръжка; - Практическо обучение относно инсталиране и конфигуриране на реална комуникационна система: системни и абонатни данни; - Динамично наблюдение на трафика, анализ на информацията; - Диагностициране на възникнали проблеми с инсталираното оборудване, методи за алармиране, хардуерни и софтуерни статистики; - Извършване на техническа поддръжка, деактивиране, активиране на бордове, портове, абонати, осигуряване на данните. 3. Администриране на сървърни приложения за IP телефонни централи чрез Linux OS: Съдържанието на обучението трябва да обхваща теоретично представяне и практически упражнения в следните насоки: - Компоненти, файлова структура, директории, потребители, групи; - Инсталиране на Red Hat Enterprise Linux 5; - Управление на системата, команди и помощни програми за управление на файлове; - Конфигуриране на допълнителни мрежови услуги; - Практическо обучение, включващо инсталиране и конфигуриране на сървърни приложения, използвани от IP телефонни централи. 193 224.00 131 760.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.