Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Фирмата има дългогодишен опит в отдаването под наем на пълна гама професионална апаратура за техническо осигуряване на конферентни мероприятия. Основният й КИД е N 77.39 “Даване под наем и оперативен лизинг на други машини и оборудване със стопанско предназначение, некласифицирани другаде”. За да запази конкурентноспособността си на пазара и затвърди позициите си, дружеството предлага идеална комбинация от високи технологии, стил и професионализъм в областта на наемният сектор.Фирмата е утвърдила името си като коректен партньор и лоялен работодател, стремящ се към подобряване достъпа до заетост и качеството и условията на труд на работните места.Една от основните цели на фирмата е развитие на услугите по заетостта, подкрепа за активното поведение на пазара на труда,осигуряване на по-добри доходи  с оглед подобряване качеството и производителността на труда и повишаване на инвестициите в човешкия капитал.Настоящият проект цели да създаде по-висока и качествена заетост на безработните и неактивните лица, които попадат в приоритетните целеви групи на процедурата и да интегрира успешно най-уязвимите групи към пазара на труда.Целите на проекта съответстват напълно на целите на ОПРЧР-подобряване качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост,повишаване на предлаганите услуги и засилване на социалното включване.Проектът предвижда следните дейности: Дейност 1: Наемане на 10 безработни и/или неактивни лица за период до 12 м.; Дейност 2: Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места; Дейност 3:Сформиране на екип за организация и управление на проекта; Дейност 4: Информиране и публичност.Чрез изпълнението им ще се подсигури качествена заетост за 10 представители на уязвими социални групи.С изпълнението на проекта се цели възможността да се разшири комплекса от мерки, насочени към повишаване на заетостта на работната сила в гр. София и в гр. Пловдив.


Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на 10 безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността цели осигуряване на заетост на 10 лица от целевата група, които да участват в изпълнението на проекта, а именно: 8 бр. безработни младежи до 29 г., 1 бр.продължително безработно/неактивно лице,1 бр. безработно или неактивно лице с увреждания. Разходите по дейността за възнаграждения за всяко лице, при „Конгресинженеринг” ще са в размер на Минималния осигурителен доход (МОД) и всички дължими вноски за с-ка на работодателя, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011г. за период до 12 месеца. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение и се предвижда да бъдат наети на позициите: 1)„Оператор, електронна аудио-визуална техника” с Код по НКПД: 35213016 - 2бр. лица. МОД за позицията е в размер на 473лв. месечно, а дължимите от работодателя плащания възлизат на 17,9% или 84,67 лв. Така общо един служител ще получава месечно възнаграждение в р-р на 557,66 лв. за период от 12м, което годишно за 2 лица прави 13383,84 лв.; 2)"Специалист с контролни функции, сглобяване и монтаж” с Код по НКПД: 31223003– общо 2 бр.лица. За тази позиция МОД за страната, дължимите от работодателя плащания и месечното възнаграждение е в същия размер,както на "Оператора за аудио-виз тех-ка", което за 2 бр. служители прави 13383,84 лв. 3)„Шофьор на товарен автомобил” с Код по НКПД: 83322010– 2 бр. лица. За тази позиция МОД е в размер на 384лв. месечно, а дължимите от раб-ля плащания възлизат на 17,9% или 68.74 лв.Един служител ще получава месечно възнаграждение в р-р на 452,74лв. за период от 12м, което годишно за 2-ма прави 10865,76 лв.; 4) „Организатор, стопанска дейност” с Код по НКПД:24216011– общо 2 бр. лица. За тази позиция МОД е в размер на 587лв. месечно, а дължимите от работодателя плащания възлизат на 17,9% или 105,07 лв. Така общо един служител ще получава месечно възнаграждение в размер на 692,07лв. за период от 12 м., което годишно за 2-ма прави 16609,68лв.; 5) „Графичен дизайнер” с Код по НКПД: 2166 3008–общо 2 бр. лица. За тази позиция МОД за страната, дължимите от работодателя плащания и месечното възнаграждение е в същия размер,както на "организатора стопанска дейност", което за 2 бр. служители прави 16609,68лв. Предвижда възнаграждение за 1 наставник от "Конгресинженеринг",който ще помага на назначения служител с увреждания за 3 м. в р-р на 1/2 от мин. раб. заплата и всички дължими вноски за с-ка на работодателя, което възлиза на 247,6 лв/месец. Фирмата ще запази работното място на мин. 50% от наетите лица, след приключване на дейностите по проекта.Осигуряването на заетост на посочените лица кореспондира с Приоритетна ос 1–„Подобряване на достъпа до заетост и качеството на работните места“ по ОПРЧР и Първи стълб „Постигане на по-висока и по-качествена заетост”,от стратегията,на която се основава ОПРЧР. За изпълнение на дейността се определя срок 17 месеца, за да има достатъчно време за набирането на подходящи кандидати. Фирмата предвижда с всяко лице да се сключва договор след одобрението му, а не да се чака одобрението на всички 10 лица и да се назначават по едно и също време. С реализирането на тази дейност ще се разкрият нови 10 работни места, което ще рефлектира положително върху финансовата стабилност на предприятието и така то ще има възможност да реинвестира средствата си за развитие на чов. ресурси.В съответствие нормативните разпоредби в страната относно изпълнението на трудова дейност и в качеството си на отговорен работодател „Конгресинженеринг” включва осигуряване на служба по трудова медицина за 10-те новоназначени като част от дейността по проекта на обща стойност 350 лв. без ДДС. Осигуряването на трудова медицина вкл:идентифициране и преценка за рисковете, които могат да увредят здравето на работещите,наблюдение здравето на новонаетите във връзка с извършваната от тях работа,съвети за здравето, безопасността и хигиената на труда, по отношение на индивидуалните и колективните предпазни средства и др. 71 945.60 52 488.82
Закупуване на оборудване за служителите, свързани със създаването на нови работни места: За постигане целите на проекта и осигуряв. нормални раб. условия за новонаетите,е предвидено по време на дейността да бъде закупено следното оборудване: лекотоварен автомобил.Р-дите за оборудването ще са в размер на 30% от БФП. Пазарната стойност на МПС е по-голяма от 30% от БФП, но нуждата от закупуването му е от голяма необходимост за новонаетия персонал и за развитието на предприятието като цяло. Кандидатът ще заплати за своя сметка остатъка от общата пазарна стойност на придобитото МПС. Заложеното оборудване напълно съответства на изискванията за пълноценно функциониране на новосъздадените раб. места в "Конгресинженеринг"и ще обезпечи работата на новонаетите.Закупуването му се предвижда и с цел повишаване на ефективността на конферентните услуги,транспортирането на технич.оборудване на място при клиента за дейности, свързани с предмета на дейност на фирмата по отдаване под наем на електронно оборудване и аудио-визуална техника.Решението за закупуването на МПС е свързано с конкретната дейност на фирмата,която налага обслужване на клиентите "на място".Спецификата на работа по отдаване под наем на профес. апаратура за технич. осигуряване на конферентни мероприятия налага мобилност и гъвкавост при придвижването на екипите за своевременно изпълнение на заявките на клиентите. Поради липса на достатъчен чов. ресурс до момента фирмата използва услугите на транспортни фирми за осигуряване на необходимите за дейността й складови наличности и за изпълнението на приетите заявки и доставянето на технич. оборудване "на място" до клиента.Това води до неминуемо завишаване на крайните цени на предлаганите конферентни услуги, а в много случаи и до затруднение на работата по отношение на коректно изпълнение на клиентските поръчки във времево отношение,поддържане на складовите наличности, задължително съобразяване с раб. време на транспортните фирми и др.Покупката на МПС ще подобри работата на дружеството в няколко аспекта: •С разкриването на 10 нови работни места,назначаването на допълнително 10 лица и закупуването на МПС,планирано в проекта,за дружеството ще сведе до минимум дейностите, по транспорт и логистика, което значително би намалило зависимостта му от др. субекти ,би скъсило търговската верига, би довело до предлагане на по-качествена услуга на по-ниска цена. •В резултат на разрасналата се дейност на фирмата в цяла България и обособяването на централен офис в гр. София и Пловдив,осигурената мобилност ще бъде задължително условие за пълноценно изпълнение на задълженията на новонаетите с оглед поддържане на необходимите складови наличности и организирането на навременни доставки до клиентите.Общият резултат ще бъде изразен в повишена гъвкавост по отношение на клиентските желания и осигурена независимост от транспортните фирми,чиито услуги ЕООД-то ползва към момента. •Ще улесни и съкрати раб.процес на новонаетите,изцяло ще затвори раб. цикъл,а това ще доведе до увеличаване на нетните приходи от продажби; •Ще икономиса разходи за гориво, предвид по-голямата си икономичност; •Ще осигури удобство и безопасност по време на изпълняване на служеб.задължения на новонаетите в раб. им процеси. Закупеният в рамките на проекта ДМА ще отговаря на изискуемите съвременни стандарти за енергийна ефективност,енергономичност,опазв. на окол. среда и безопасен труд.За дейността се предвиждат и р-ди за застраховка на придобитото оборудване в р-р на 6500 лв. без ДДС,съобразно разпоредбите на чл.21,ал1 от ПМС №119/20.05.2014г. за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на проект.дейности.Дейността е от съществено значение за качественото изпълнението на проекта и постигането на общата му цел,защото ще допринесе за осигуряване на качествена и трайна заетост,устойчиви работни места,възможност за професионална реализация и създаване на подходящи условия на труд във фирмата.Разходите са пряко свързани с финансираните дейности и са абсолютно необходими за постигането на целите,поставени при изготвянето на проекта. 44 500.00 40 091.77
Дейност за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Екипът ще се състои от ръководител на проекта, координатор и счетоводител и всеки един от тях ще има точно определени отговорности и задължения. Във връзка с изпълнението на проекта, с ръководителя, координатора и счетоводителя ще се сключат граждански договори. Затова и в разходите за дейността е предвидено само тяхното възнаграждение, което е съобразено с методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020 и размерите за почасово заплащане на възнагражденията на служителите, наети във връзка с управлението на проекти, финансирани по ОПРЧР. Разходи за организация и управление по настоящия проект ще са в размер до 10 на сто от общите допустими разходи по операцията, което от своя страна е съобразено с чл. 9, ал. 2, т. 1 от ПМС 119. По време на изпълнението на проекта екипът стриктно ще следи спазването на времевия график на дейностите и точното и коректно разходване на средствата по проекта. Избраният екип има добри познания в управлението, организацията и отчитането на всякакъв вид дейности и е запознат в детайли със спецификата и тънкостите на изпълнение и отчитане на проекти, финансирани с европейски средства. Ръководителят, координаторът и счетоводителят притежават необходимия опит и квалификация да работят успешно по проект, финансиран по ОПРЧР. 12 460.00 12 460.00
Дейност по информиране и публичност : За тази дейност се предвижда да се наеме външен изпълнител за изработване на печатни и информационни материали, информационни стикери, печат и монтаж на информационна табела за популяризиране на ползата от участието в схема „Ново работно място“. Информационната табела ще се постави на мястото на изпълнение на проекта – пред официалния вход на „Конгресинженеринг” - така, че преминаващите покрай нея да са в състояние да прочетат и разберат естеството на проекта.Информационната табела ще описва съответния проект и безвъзмездната подкрепа на ЕСФ и ще е съобразена с всички изисквания за публичност и визуализация на ЕС. Върху оборудването, доставено в рамките на проекта и в резултат от него, ще се поставят информационни стикери (лепенки) на подходящо място върху повърхността му, върху които ясно ще са обозначени всички реквизити, съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Изпълнителят на проекта предвижда подготовка и провеждане на PR кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на една презентация, на която ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и представители на местните и централни медии. По време на презентацията ще бъде представен проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и постигнатите резултати. Презентацията ще се проведе при приключването на проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него. Фирмата предвижда да пусне поне едно съобщение за пресата и ще ползва подходящо оформени бланки за това. Ще бъдат изготвени и печатни информационни материали – брошури. Дейността ще стартира от първия месец и ще се изпълнява до края на проекта. 2 500.00 2 500.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.