Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания, доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата, предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания и осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Грижа в дома в Община Брезник: Дейността е насочена към възрастни хора в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. Както и деца с увреждания, в случай че при оценката на потребностите им се констатира необходимост от такива. С изпълнение на дейността се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVI-19. Ще се предоставят услуги по механизъм за интегрирани почасови услуги на потребителите, изпаднали в изолация и невъзможност за самообслужване и снабдяване на хранителни продукти, лекарства и други от първа необходимост. Ще бъдат разширени възможностите за предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда и ще се допринесе за изпълнението на принципите за дългосрочни грижи. Услугите ще се предоставят на всеки потребител във връзка с индивидуалните му желания и потребности. Услугите ще се предоставят от 24 лица домашни помощници на 4 часов, 6 часов и 8 часов работен ден на трудов договор на база Наредбата за стандартите за заплащане на труда на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги, които се финансират от държавния бюджет, включително осигурителни вноски за сметка на работодателя и всички доплащания. Ще бъде назначен екип за управление и изпълнение на услугата - 1 бр. социален работник на 8 часов работен ден, 1 бр. координатор на услугата на 8 часов работен ден, 2 бр. медицински сестри на 4 часов работен ден и 1 бр. счетоводител на 4 часов работен ден на база Наредбата за стандартите за заплащане на труда на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги, които се финансират от държавния бюджет. Предоставяните услуги могат да бъдат еднократни, периодични и ежедневни в зависимост от индивидуалните потребности на лицата. За всеки един потребител ще бъде изготвен индивидуален план, съобразно оценката на потребностите. Индивидуалният план ще бъде изготвен с участието на самия потребител, като в него ще участва социален работник, медицинско лице, психолог/външен изпълнител/. В плана ще бъдат заложени и рисковете, като целта е осигуряване на максимална сигурност и задоволяване на индивидуалните потребности. Почасовите мобилни интегрирани здравно - социални услуги ще включват следните услуги: -съдействие при набиране, попълване и оформяне на необходима документация пред различни институции, съобразно необходимостта на дадения потребител, както и осигуряване на посредничество между институции; -помощ в общуването и поддържането на социални контакти, съдействие при осъществяването им; -профилактично наблюдение на здравето и здравни услуги за потребителите; Медицински услуги не дублиращи тези предоставяни по НЗОК. -осигуряване на здравни консултации на потребителите; -осигуряване на психологическа подкрепа на потребителите, според индивидуалните им потребности; -разясняване на правата и отговорностите на лицата с увреждания , запознаване с нормативната уредба; -услуги за комунално-битови дейности; Във връзка с целесъобразността по изпълнение на дейностите и имайки предвид деликатния психо - емоционален статус на потребителите и с цел да се създаде една по - добра връзка между потребител и персонал за обслужване и по-голяма възможност за преодоляване на рискове ще се наеме психолог с опит да изпълнява и психологическа подкрепа на потребители и супервизия на персонала в рамките 20 ч.месечно. Този специалист ще предоставя компетентни съвети, актуална информация, опит, знания и умения на лицата, предоставящи грижи и услуги за целевата група, в зависимост от потребността на потребителите, ще предоставя психологическа помощ и подкрепа, както и социална и образователна и др. С предвиденото предоставяне на подкрепа на персонала, предоставящ социалната услуга и супервизия се цели да се постигне положително отношение към работата на персонала и преодоляване на риска. Ежемесечно за периода от 18 месеца при предоставяне на подкрепа и супервизия ще се осъществяват, както групови срещи, така и индивидуални. 639 173.59 294 493.94

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.