Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение ще осигури предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Направление 1 Дейност Патронажна грижа: Дейност "Патронажна грижа" ще се реализира чрез изпълнението на следните поддейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно – социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора. 2. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране. 3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция). 4. Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата Дейността ще стартира с информационна кампания, която да запознае населението с целите на проекта и дейностите, които ще се изпълняват. Ще се подготви информационен материал, който ще се популяризира чрез местния печат, както и чрез електронната страница на община Карнобат. (http://karnobat.acstre.com| За предоставяне на всички услуги се предвижда да бъдат наети служители на следните длъжности: медицинска сестра, домашен санитар, куриер и психолог. Подборът на персонала, оказващ услугите ще се извърши по предложение на кметовете и кметските наместници в община Карнобат с цел гарантиране на доверие между потребители и наети лица, както и осигуряване на приемственост и непрекъсваемост на дейностите, реализирани по проект "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в община Карнобат-компонент 3". Наетия персонал ще премине въвеждащо и надграждащо обучение, съгласно публикуваната методика на МЗ за предоставяне на патронажните грижи. На всички кандидати за потребители на социалните услуги по проекта ще бъде изготвена индивидуална оценка на потребностите, според която на всеки потребител ще бъдат предоставени услуги, от които той има нужда. Заявки за извършване на доставки по домовете на лицата от целевите групи ще се приемат в офиса на проекта. Социално-битовите услуги и доставките ще бъдат извършвани по график, договорен с потребителите. Закупуването на хранителни продукти, продукти от първа необходимост, лекарства, заплащането на битови сметки, заявяването и получаването на административни услуги ще се извършва със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора. При необходимост ще се ползват моторни превозни средства – наети или лични. На всички наети лица ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати, мобилни телефони за връзка с диспечера и потребителите. Ще се обособи медицински кабинет с необходими оборудване, консумативи и неотложна апаратура –апарат за измерване на АН ,термометри,тест ленти , превързочни материали и др. за извършване на ежедневни дейности по наблюдение на лицата с установени потребности от медицинско обслужване. Медицинските сестри при заявено желание от страна на потребителите, по лекарска препоръка и/или при необходимост ще проследяват състоянието им. На място в дома на потребителя ще измерват и следят за кръвното налягане, кръвна захар, поставяне на инжекции и други дейности, в компетенциите и правомощията им. При идентифицирана потребност в периода на изпълнение на проекта, психолог ще осъществява психологическа и мотивационна подкрепа на потребителите. Минималният брой потребители, които ще бъдат обхванати в проекта е 60. 0.00 139 353.18
Направление 2 Дейност „Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности“ : Дейност „Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности“ ще се реализира чрез следните поддейности: 1. Осигуряване на ЛПС. 2. Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на държавно делегираните услуги. 3. Тестване на персонала и на потребителите на държавно делегираните услуги за COVID-19. 4. Въвеждане при необходимост на мерки за разделяне/изолиране на потребителите на услугите, в т.ч. и физическо разделяне/преграждане на помещения, допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд, осигуряване на компютърна техника, таблети, телефонни апарати и др. Осигуряването на компютърна техника, таблети и телефони, др. е допустимо с цел адаптиране и приспособяване на социалните услуги, делегирани от държавата дейности в контекста на епидемичната обстановка и осигуряване на възможности за тяхното предоставяне дистанционно (онлайн консултиране, скайп връзка и др.). 0.00 267 053.20

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.