Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Динамиката в развитието на информационните технологии и все по-сериозното навлизане на технологиите за предоставянето на сигурен достъп и подобряване на защитата на информацията, включително и във финансовия сектор, повишават изискванията към компаниите софтуерни разработчици за предоставяне на иновативни и качествено нови решения. С цел да отговори на високите пазарни изисквания, развойния екип на НЕВЕКСИС ООД създава  иновативния процес за мултифакторна аутентикация и оторизация под наименованието "SYNTEGRA", който създава нови възможности с област на приложение в ИКТ-базирани услуги и системи. 

Процесът попада изцяло в обхвата на приоритетното направление от тематичната област "ИКТ и информатика" на Иновационната стратегия за интелигентна специализация, като представлява новост на световния/европейския пазар и превъзхожда съществуващите алтернативни решения.
Изпълнението на настоящия проект ще повиши иновационния капацитет на предприятието и неговата конкурентоспособност и ще подпомогне пазарната реализация и внедряване на иновативния процес "SYNTEGRA". В тази връзка проектът предвижда реализацията на следните основни дейности:
1. Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния процес;
2. Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния процес;

Дейностите ще се реализират чрез закупуване и внедряване на дълготрайни активи, като очакваните резултати са имплементация и пазарна реализация на иновативния процес на световния/европейски пазар.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния процес - дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на ДМА - 4 броя: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на първата специфична цел на проекта "SYNTEGRA", а именно да се доставят хардуерно оборудване и специализиран софтуер, необходими за внедряването на иновативния процес и обезпечаващи пазарната му реализация. Необходимо е осигуряване на съответния технологичен капацитет за пазарно внедряване чрез следните инвестиции в хардуерни компоненти, планирани за доставка и работа в офиса на компанията в гр. София и обслужващия дейността дейта център: - Хардуерна платформа за предоставяне на облачни услуги и софтуер като услуга, 1 бр. - Система за съхранение на данни, 1 бр. - Защитна стена, 2 бр. За нуждите на пазарна реализация на процеса и предлагането му в специализирани услуги към финансовите институции, е необходимо да разполагаме с частна хардуерна платформа и виртуализационен софтуер, за да възможно за всеки един отделен клиент финансова институция да се осигури виртуален частен облак, който да изпълнява изчислителните нужди на решението. Предвид консервативния подход на финансовия сектор осигуряването на такъв частен виртуален облак е задължително, тъй като е недопустимо да се предостави споделен логически дял на операционна система и база от данни на повече от един клиент. Изискванията към информационната архитектура и всички изброени активи - предвидената хардуерна платформа за предоставяне на облачни услуги и софтуер като услуга, системата за съхранение на данни, и двете защитни стени - ще осигурят висока надеждност и непрекъсваемост на процеса, като е предвиден и сценарий за отказ на всеки един от компоненти в хардуера при който отказ услугата ще продължи да бъде налична. Системата за съхранение на данни също е със значима функция, като освен че осигурява самото съхранение на частния облак, позволява логическо разделяне на данните на отделните клиенти, както и пълна резервираност в случай на отказ на контролер, диск(ове) или захранващи модул. Също така, с този подход за внедряване на нови хардуерни компоненти за предоставяне на облачни услуги от висок технологичен клас, при работа "SYNTEGRA" ще спестява и значителни разходи за електроенергия и ще намалява и въглеродният отпечатък в природата. Всички доставки по проекта са технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-1.001 "Подкрепа за внедряване на иновации в предприятията" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. 244 000.00 244 000.00
Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния процес - дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на ДНА - 2 броя: Изпълнението на тази дейност също ще допринесе пряко за постигането на специфичната цел на проекта "SYNTEGRA", а именно да се доставят хардуерно оборудване и специализиран софтуер, необходими за внедряването на иновативния продукт и обезпечаващи пазарната му реализация. Необходимо е осигуряване на съответния технологичен капацитет за пазарно внедряване чрез следните инвестиции в специализиран софтуер, планиран за доставка и работа в офиса на компанията в гр. София: - Софтуер за виртуализация и управление, 1 бр. - Софтуерен модул за разработване на решения за мултифакторна аутентикация, 1 бр. За да се изгради сложната и специфична архитектура, която ще позволи внедряването на иновативния процес и бързо и качествено предоставяне на услуги за мултифакторна аутентикация и оторизация на данни чрез разработения собствен иновативен процес "SYNTEGRA", е необходимо осигуряването и на специализиран софтуера. Инвестицията в отделен хардуер за всеки един клиент би повишила изключително много цената на услугата затова за внедряването на иновативния процес ще се използва виртуализационен софтуер. Така, чрез закупуването на софтуер за виртуализация и управление, ще бъде осигурена възможността множество клиенти да се обработват от няколко изчислителни нода. От друга страна предвиденият софтуерен модул за разработване на решения за мултифакторна аутентикация ще се използва да се разработят основни функционалности на различни решения на база процеса, като имплементация на софтуерен токен, пуш аутентикащия и авторизация и гарантиране на висока степен на сигурност посредством предлаганите алгоритми за криптиране, които отговарят на водещи стандарти за сигурност използвани във финансовите институции. Всички доставки по проекта са технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-1.001 "Подкрепа за внедряване на иновации в предприятията" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. 191 000.00 191 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.