Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на проекта е подобряване и повишаване на конкурентноспособността на работната сила и икономиката посредством провеждане на подходящи програми за образование и обучение, които отговарят на потребностите на работодателите в сектор „Хотелиерство“ и насърчават ученето през целия живот. Специфични цели:  
• Повишаване производителността на труда за по-устойчива заетост, на 30 от заетите лица в „КОМЕРС ТОНИ – 91“ ЕООД, посредством предоставяне на обучения в съответствие със заеманото работно място. 
• Удължаване на активната трудова дейност на служителите и преодоляване на разминаването между търсенето и предлагането на пазара на труда.
Като целева група на поректа са определени настоящи служители на "КОМЕРС ТОНИ - 91" ЕООД, като общо 30 служители ( 8 души на длъжност „Камериер“, 5 души на длъжност „Сервитьор“, 7 души на длъжност „Администратор хотел“, 3 души на длъжност „Пиколо“, 6 души на длъжност „Готвач“, 1 служител на длъжност „Салонен управител“) ще бъдат включени в обучения по проекта, като 16 от участниците са със средно образование.
Дейностите, които ще бъдат изпълнени за постигане на поставените цели, включват предоставянето на комплекс от обучения за придобиване на професионална квалификация - съобразно длъжността на съответните служители и предоставяне на обучение по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици".
Очаквания ефект от изпълнението на проекта
•	Повишаване на адаптивността и възможностите за интеграция на  трудовия пазар
•	Мотивация за непрекъснато професионално усъвършенстване
•	Получаване на увереност в практическите си умения
•	Усъвършенстване на езиковите компетенции по Английски език
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Обучение за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”: Обучението на персонала представлява системен процес на обогатяване на знанията, уменията и нагласите на заетите с цел да се усъвършенства тяхното трудово представяне в длъжностите, структурното ниво и организацията. Самата функция “усъвършенстване” е с много отговорно и естетично съдържание. Нейното предназначение е да осигури необходимите условия в организацията, за да могат хората да развиват и увеличават своята, а и на организацията ефективност. Основна задача в рамките на тази дейност е да бъде повишена професионалната и езикова квалификация на работещите в туристическия отрасъл, като по този начин се посрещнат по-добре нуждите на работодателите от квалифицирани кадри.На върха на изисквания в хотелиерския бизнес, експертите, туроператорите и най-вече клиентите /туристите/ поставят обслужването. То от своя страна е функция преди всичко на квалификацията, езиковите познания, културата и професионализма на ръководните и изпълнителски кадри. Хотел "Авеню" функционира не само като ваканционна морска дестинация, но и като градски, бизнес хотел, като това е една от причините за посещението му и от чуждестранни гости. Поради това и с цел повишаване знанията на служителите на кандидата , ще бъде проведено обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - английски език, съгласно Европейската квалификационна рамка за служителите, които общуват с клиентите на хотела - 8 души на длъжност „Камериер“, 5 души на длъжност „Сервитьор“, 7 души на длъжност „Администратор хотел“, 3 души на длъжност „Пиколо“, 6 души на длъжност „Готвач“, 1 служител на длъжност „Салонен управител“. Изборът на лица за включване в обучение за съответната ключова компетентност ще се извърши след провеждане на входящ тест от обучаващата организация/институция за определяне на нивото на служителите. Обучението по английски език ще е с продължителност 300 учебни часа и ще обхваща три нива съобразно входящото ниво на обучаемите. 1. Хорариум на обучението (учебни часове (45 минути): 300 часа 1.1. Теория; 140 часа 1.2. Практика; 160 часа 2. Брой на обучаваните лица: 30 бр.; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - на успешно издържалите заключителните изпити обучаващата организация ще издаде документ, удостоверяващ придобитите знания и умения (Сертификат за проведено обучение). Период на изпълнение на дейността за заетите в "КОМЕРС ТОНИ - 91" ЕООД, за КК2: от месец първи до месец пети включително, като процедурата за избор на изпълнител ще бъде осъществена непосредствено след стартирането на проекта и одобрението на график тръжни процедури от страна на УО. 21 000.00 21 000.00
Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица - първа част: Провеждане на процедура – избор с публична покана за избор на обучаваща/и организация/и, която да предостави обучение за 22 служители на кандидата.  Сформиране на групи за обучение по съответните професии и специалности както следва: 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професионално направление 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг; професия 811080 Сервитьор-барман, специалност 8110801 Обслужване на заведения в общественото хранене – обучение с придобиване на професионална квалификация, втора квалификационна степен. 2. Хорариум на обучението (в учебни часове от 45 минути): 660 2 .1. Теория: 300 2.2. Практика: 360 3. Брой на обучаваните лица: 5 служители на кандидата 4. Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за професионална квалификация Основна цел на обучението по професията "Сервитьор-барман" е подготовка на обучаваните за реализация в сферата на хотелиерството и ресторантьорството. След завършване на обучението по професията обучаваният трябва да: - знае и прилага основните правила за безопасна работа на работното място, познава и ползва личните предпазни средства, - спазва системите на организация на труда; води строга отчетност; прилага въведените стандарти в обслужването; - знае и прилага стандарта за обслужване в ресторанта и бара; - знае и прилага хигиенните изисквания в търговските зали, бара, общите помещения и офисите; - владее терминологията на туристическото обслужване; - знае технико-експлоатационните характеристики на всички машини и съоръжения в дейността; - знае всички организационни връзки и политиката на фирмата; - познава вътрешния туристически пазар и фирмената политика.не замърсява околната среда, поддържа лична и производствена хигиена и хигиена на работното място; - познава външните и вътрешните фактори, влияещи върху бизнес поведението на организацията, познава принципите на деловото общуване, оценява ролята на комуникациите при ежедневния контакт с госта; - познава пазарните отношения, мястото и ролята в тях на отделните лица, фирмите, институциите и държавата; - познава и спазва правата и задълженията си като участник в трудовия процес, съгласно Кодекса на труда, разбира и спазва договорни отношения между работодател и работник; - участва при разпределяне на задачите, съдейства и търси помощ от членовете на екипа, отнася се с чувство на отговорност при изпълнение на задълженията си; - осъзнава необходимостта от повишаване на професионалната и езиковата си квалификация 19 800.00 7 200.00
Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица - втора част: 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професионално направление 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг; професия 811030 Камериер, специалност 8110301 Хотелиерство – първа степен на професионална квалификация 2. Хорариум на обучението (в учебни часове от 45 минути): 300 2.1. Теория: 120 2.2. Практика: 180 3. Брой на обучаваните лица: 8 служители на кандидата 4. Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за придобита първа степен на професионална квалификация 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професионално направление 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг; професия 811040 Портиер-пиколо, специалност 8110401 Хотелиерство – първа степен на професионална квалификация. 2. Хорариум на обучението (в учебни часове от 45 минути): 300 2.1. Теория: 100 2.2. Практика: 200 3. Брой на обучаваните лица: 3 служители на кандидата 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: Професионално направление 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг; професия 811070 Готвач, специалност 811070 Производство на кулинарни изделия и напитки – втора степен на професионална квалификация. 2. Хорариум на обучението (в учебни часове от 45 минути): 660 2.1. Теория: 250 2.2. Практика: 410 3. Брой на обучаваните лица: 6 служители на кандидата 4. Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за придобита втора степен на професионална квалификация Продължителност на подготвителната дейност - месец първи от проекта. Продължителност на провеждане на обученията: • за професиите с продължителност на обучението от 660 часа – от месец 5 до месец 14 вкл. • за професиите с продължителност на обучението от 300 часа – от месец 7 до месец 14 вкл. 0.00 6 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.