Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Основната дейност на "Хешлинк" ЕООД е производство и предоставяне на услуги по управление и обслужване на компютърни средства и системи и услуги по поддръжка на оптични мрежи (за корпоративни клиенти, телекоми, мултинационални компании и др.).  Преследвайки основната си цел, а именно да бъде модерна, постоянно развиваща се и адекватно отговаряща на изискванията на пазара фирма, повишаваща конкурентоспособността си и постоянно засилваща експортния си потенциал, управленският състав на "Хешлинк" ЕООД  се стреми към подобряване и надграждане на производствените процеси по създаването на качествени услуги в сферата, като търси най-добрите методи за това.
Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал, необходими за осигуряване на устойчив растеж, принадена стойност и конкурентоспособно  производство на услуги.
Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидената по проекта дейност за подобряване на производствения капацитет ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта.
Като основни резултати от изпълнението на дейността се очаква подобряване на производствения процес и повишаване на производствения капацитет и засилване експортния потенциал на фирмата. За постигане на резултатите по проекта
е предвидено закупуването на "GPU Сървърна система 1бр.(тя се характеризира с бързи изчисления и много по-висока производителност базирани на видео карти) "Сървърни системи 4 бр.", "Външен дисков масив 1 бр." и "Инструменти и технологично оборудване за поддръжка на оптични мрежи и системи състоящо се от различни специфични компоненти " допълнително подробно описани.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствения капацитет в "Хешлин" ЕООД: Като част от дейността ще бъдат доставени, монтирани и пуснати в експлоатация: 1. "GPU сървърна система 1 бр." , 2. "Сървърна система 4 бр.", 3. Външен дисков масив 1 бр. 4. "Инструменти и технологично оборудване за поддръжка на оптични мрежи и системи състоящо се от различни специфични компоненти": 4.1 Уред за заваряване (сплайсер) /комплект/ 2 бр. 4.2 Уред за заваряване (сплайсер) 1 бр. / комплект с други характеристики/ 4.3 Уред за заваряване (сплайсер) 1 бр. / комплект с други характеристики/ 2 бр. 4.4 Оптично буферно влакно за измерване/тестване на оптични линии 2 бр. 4.5 Рефлектометър с включени измервател за мощност и излъчвател на видима светлина и източник на светлина 1 бр. 4.6 Рефлектометър /специфични характеристики/ 2 бр. 4.7 Идентификатор на активни влакна 4 бр. Чрез закупуването на описаните "Сървърни системи" и включената в тях сървърна инфраструктора в това число и "Външният дисков маси" и "Инструменти и технологично оборудване за поддръжка на оптични мрежи и системи състоящо се от описаните компоненти" ще бъде възможно подобряване на производствените процеси на фирмата свързани с предоставеното на описаните услуги, което ще допринесе за изпълнението на дейността. Заложените за закупуване активи ще премахне тясно място в производствения процес на фирмата, което ще позволи увеличаване на производствения капацитет на съществуващия стопански обект на фирмата от 14690 часа услуги за година N до 21347 часа за N+2. Инвестицията ще позволи увеличение на средните генерирани приходи от износ. Разходите по проекта са количествено и качествено определени след проведено проучване и анализ на дейностите по производство и предоставяне на услуги от фирмата, анализ на пазара и събрани оферти. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител/и (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор/и с изпълнител/и (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемопредавателен/и протокол/и (от 4 месец до 12 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена за сметка на кандидата и ще бъде в съответствие с Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.Г 280 644.00 166 090.29

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.