Същността на настоящия проект е повишаване на производствения капацитет в "Интерконсулт България" ООД чрез създаване на технологична лаборатория за автоматизиране и оптимизиране на производствените процеси. Чрез нея ще бъде осъществен инструментариум за повишаване на производителността на труда, тъй като ще предоставя реалистична среда за разработка на софтуер, ще могат да се генерират бързо решения за автоматизиране на собствените производствени процеси и процесите на другите, ще може да се предоставят виртуални симулации и демонстрации на различни технологии и идеи като се имитират условия максимално близки до реалните, ще могат да се тестват различни модели във виртуална среда и съответно приложението им в практиката. За целта ще бъде закупена високотехнологична хардуерна система, върху която ще бъде имплементиран инструментариум за автоматизиране и оптимизиране на производствените процеси. Той представлява специализиран софтуер с унифициран портален интерфейс, който прототипира, генерира и автоматизира решения за управление на производствените процеси, обслужва специфичните особености и изисквания и е гъвкав към променящите се условия. Производствените процеси предизвикани от спецификата на всеки проект ще могат да бъдат моделирани и внедрени без помощта на ИТ специалисти. Това ще минимизира допускането на човешка грешка при кодиране или документация, ще може лесно да се разбират изискванията, лесно ще се симулират процесите. В лабораторията ще бъдат съсредоточени ресурси, които не могат да бъдат достигнати от настоящите компютри или работни станции, ще се осигури достъп до нови инструменти и технологии, ще се минимизират използваните ресурси. Tехнологичната лаборатория ще се реализира на базата на виртуализация и облачни технологии. Резултатът ще бъде значително намаляване на разходите и времето за предоставяне на специфичните услуги, което от своя страна значително ще намали себестойността на предлаганите продукти и радикално ще подобри качеството им.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производсвените процеси: Ще бъде закупена хардуерна система, върху която ще бъде имплементирана софтуерна платформа за автоматизация и оптимизация на производствените процеси
Стъпки за реализация на дейността:
1. Избор на изпълнители (1- 3 месец)
2. Сключване на договори (3-4 месец)
3. Доставка на хардуерната система и подписване на приемо-предвателен протокол (4-8 месец)
4. Доставка и инсталиране на софтуерна платформа (8-12 месец)
5. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол
1 488 600.00
1 167 940.00
Дейност за подобряване на съществуващите продукти и услуги: Ще бъде закупена хардуерна система, върху която ще бъде имплементирана софтуерна платформа за автоматизация и оптимизация на производствените процеси
Стъпки за реализация на дейността:
1. Избор на изпълнители (1- 3 месец)
2. Сключване на договори (3-4 месец)
3. Доставка на хардуерната система и подписване на приемо-предвателен протокол (4-8 месец)
4. Доставка и инсталиране на софтуерна платформа (8-12 месец)
5. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол
0.00
0.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес: Ще бъде закупена хардуерна система, върху която ще бъде имплементирана софтуерна платформа за автоматизация и оптимизация на производствените процеси
Стъпки за реализация на дейността:
1. Избор на изпълнители (1- 3 месец)
2. Сключване на договори (3-4 месец)
3. Доставка на хардуерната система и подписване на приемо-предвателен протокол (4-8 месец)
4. Доставка и инсталиране на софтуерна платформа (8-12 месец)
5. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол
0.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN