Текуща издръжка на офиса на ОИЦ : Дейността обхваща цялостната издръжка на офиса на ОИЦ-Монтана, намиращ се на ул. "Иван Аврамов" №10, бл. "Аврора" 3. Тя включва ежемесечните разходи за канцеларски материали (хартия, пликове за писма, химикалки, дискове, папки, джобове, телчета за телбод, кламери и др.) и консумативи (тонер касети), включени в т. 4 от бюджета; за ел. енергия, вода, СОТ, куриерски и пощенски услуги, почистване на офиса и осигуряване на необходимите хигиенни материали за това, телефон и интернет, уред за топла и студена вода за пиене и осигуряване на минерална вода за него, необходим за посетителите на офиса и за организирани групи в по-малък формат, заложени в т. 5 от бюджета. В тази дейност са и ежемесечните разходи за възнаграждения и за задължителни осигуровки за сметка на работодателя за трима служители на ОИЦ-Монтана, заложени в т. 1 от бюджета. Размерът на заплатите и броят на служителите са съобразени с посочените максимални изисквания за тези два показателя в насоките за кандидатстване по процедура „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове“ по ОПДУ 2014 – 2020 год. Предвидени са и разходи, чиято необходимост може да възникне при конкретни обстоятелства, като поддръжка и ремонт на оборудването и обзавеждането в офиса на ОИЦ, заложени в т. 6 от бюджета; поддръжка и ремонт на закупения по ОП "Техническа помощ" 2007 - 2013 год. лек автомобил, включени в т. 7.1. от бюджета. В дейността е предвиден и еднократният разход за брандиране на офиса и колата на ОИЦ, необходим с цел спазване на изискванията в Концепцията за брандинг и визия на Мрежата от 28 информационни центъра за популяризиране на Европейските структурни и инвестиционни фондове, заложен в т. 9 от бюджета. С цел обезпечаване на ефективното изпълнение на основните дейности на ОИЦ-Монтана ще бъдат сключени договори с трима служители - управител, експерт "комуникация, информация и логистика" и експерт "информационно обслужване и услуги", които са и допустима целева група по проекта. С включените в тази дейност разходи ще бъдат посрещнати основните им нужди за успешното изпълнение на ежедневните им работни задачи, както и ще им бъдат осигурени всички необходими материали и консумативи за предоставяне на информация и провеждане на срещи с потенциални бенефициенти в офиса. Техните отговорности, задължения и изисквания за професионални умения и опит трябва да отговарят на заложените такива в Процедурния наръчник за работа на Мрежата от 28 информационни центъра за популяризиране на ЕСИФ в България. Включените в тази дейност разходи ще подпомогнат и безпроблемното реализиране на целите на проекта в областта на информирането и популяризирането на ЕСИФ и постигане на заложените цели за по-широка разпознаваемост на програмите, съфинансирани от ЕСИФ и на техния ефект на местно ниво. Планираните услуги и предвиденият ресурс за тях са на база идентифицирана необходимост от изпълнението на дейностите по проекта на ОИЦ от периода 2011-2015 год. по ОП "Техническа помощ" 2007 – 2013 год. |
187 845.00
|
174 570.18
|
Поддръжка на офиса на ОИЦ: Тази дейност е свързана с поддържане на офиса на ОИЦ-Монтана в подходящо, обезпечено от техническа гледна точка, естетически издържано и отговарящо на изискванията, заложени в Концепцията за брандинг и визия на Мрежата от 28 информационни центъра и осигуряващо здравословни и безопасни условия както за екипа, така и за посетителите на Центъра. Изпълнението й включва разходи за текущ ремонт на ВиК инсталация, ремонт на таван, освежаване на офиса, заложени в т. 11.1. от бюджета, и разходи за закупуване на оборудване и обзавеждане, включени в т. 12.1. от бюджета. Необходимостта от текущ ремонт на таван и ВиК произтича от корозирала ВиК тръба, която преминава в таванската част на офиса на ОИЦ и образува влага, нужна е подмяна и замяна на паната и металната конструкция на тавана с нова. С цел качествено изпълнение на основната дейност на ОИЦ в разхода за закупуване на офис оборудване е предвидено осигуряването на 3 бр. стационарни компютъра за тримата експерти в офиса на ОИЦ. В момента ОИЦ разполага с 3 бр. лаптопи, предоставени от ЦИКО, които се използват за текущата работа на екипа и при провеждането на информационни срещи, кампании, участия в събития на УО, обучения. Лаптопите осигуряват по-мобилно, гъвкаво и бързо техническо обезпечаване на работата на експертите по време на събитията. При ангажираност на двама служители със събития в общините се използват служебните лаптопи, а в офиса не остава налична техника и се нарушава вътрешната мрежа на ОИЦ за обмен на текуща (все още не архивирана) информация и документи. По-качествено, сигурно и ефективно е текущата документация да се съхранява на стационарни компютри, която да може да бъде разгледана и използвана по всяко време, а лаптопите да се използват при срещи в общините от областта. Като офис обзавеждане е предвидено закупуване на шкаф за съхранение на рекламни и информационни материали. Към настоящия момент ОИЦ разполага с брошури, флаери, справочна литература за периода 2007 - 2013 г. и за 2014 - 2020 г., с рекламни материали от ЦИКО, с банери, ролбанери, шатра с маса и столове, промо щанд, метални рекламни пана за външна изложба, колажи с добри практики, за които е нужно допълнително място, както и такова за предстоящи рекламни и информационни материали. Офисът на ОИЦ не разполага с отделен склад, а е едно общо пространство с кът за пресконференции и посетители и обособена територия, в която са разположени бюрата на управителя и двамата експерта. Реализирането на тази дейност засяга качественото изпълнение на служебните задължения на екипа на ОИЦ, целева група по проекта, има отношение и към кандидатите, бенефициентите и обществеността, също целева група по проекта, които ще получат достъпни услуги от ОИЦ. Дейността е насочена и към управляващите органи и междинните звена на програмите, съфинансирани от ЕСИФ, които могат да използват съвременната техническа обезпеченост на Центъра при събития на местно ниво с тяхно участие, съгласно процедура 9 от Процедурния наръчник за работа на Мрежата от 28 информационни центъра. |
8 840.00
|
9 154.64
|
Функциониране на ОИЦ: С тази дейност се постига основната задача на ОИЦ-Монтана, свързана с предоставянето на експертни услуги, запознаващи с възможностите за финансиране и кандидатстване по програмите, съфинансирани от ЕСИФ. Потребители на тези услуги ще продължат да бъдат общински и местни администрации, фирми, НПО, училища, граждани, медии, широка общественост. Всички те са целева група по проекта и така ще бъде удовлетворена нуждата им от специфична информация. Експертните услуги се предоставят от трима служители - управител, експерт "комуникация, информация и логистика" и експерт "информационно обслужване и услуги", чиито отговорности и задължения са посочени в Процедурния наръчник на Мрежата. Те ще работят като обслужват потенциалните бенефициенти и заинтересовани лица на принципа на "едно гише" и предоставят информация на място в офиса, по телефона или електронната поща. На база на средния брой посетители на месец в офиса на ОИЦ-Монтана за периода 2012 - 2015 г. залагаме получени и предоставени 1000 отговора/консултации за 37 месеца. Служителите на ОИЦ организират и провеждат национални кампании на Мрежата, срещи за проактивна работа с медиите и публични събития, включително и такива в сътрудничество с управляващите органи. За 37 месеца ще се проведат 66 информационни срещи в общините, 33 публични събития в рамките на 3 национални кампании и 6 срещи за проактивна работа с медиите. В т. 14.1. от бюджета е посочен разход от 24 900 лв., предвиден за наем на зали, кетъринг, командировки за двама служители, гориво за служебната кола, заплащане на лектори. С цел обезпечаване на събитията с печатни информационни материали предвиждаме отпечатването на три вида брошури (тираж 1000 бр. за вид) и два вида флаери (тираж 1500 бр. за вид), включени в т. 8.1. от бюджета. Конкретното съдържание на брошурите и флаерите ще бъде уточнявано в зависимост от планираната тема и идентифицирана необходимост. С цел обезпечаване на инфосрещите с рекламни материали предвиждаме изработването на 1700 тефтера, 2000 папки и 2240 химикалки, заложени в т. 8.2. от бюджета. В т. 14.2. от бюджета е посочен разход от 34 300 лв., предвиден за наем на зали, кетъринг, командировки за двама служители, гориво за служебната кола, рекламни материали и логистика за 3-те национални кампании. Рекламните материали за общите инициативи индикативно включват чадъри, бизнес чанти, шапки, тениски, термочаши, USB памет, рекламни торбички, луксозен комплект от химикал и автоматичен молив в кожена кутия, ключодържатели, чанта – сгъваема, тип портмоне. В т. 14.3. от бюджета е посочен разход от 516 лв., предвиден за кетъринг за проактивна работа с медиите, самите срещи с медиите се провеждат в офиса на ОИЦ. В рамките на проекта е предвиден и допълнителен ресурс за още 60 командировки (командировъчно и гориво) в областта за 2-ма служители за срещи с потенциални бенефициенти, посещения на добри практики, участия в събития на партньори и др., който е включен в т. 3.1. от бюджета. Така общият брой планирани командировки в областта за 37 месеца става 240 за двама служители. За участия на екипа на ОИЦ в събития на управляващите органи, ЦКЗ, МОСВ и др. ОИЦ са заложени в т. 2.1. от бюджета 60 командировки извън областта за тримата служители за три години. Дейността е насочена към всички целеви групи по настоящата процедура, а именно: служителите на ОИЦ, които ще предоставят информация, ще участват в допълнителни срещи и обучения за повишаване на своите знания и компетентност; потенциалните кандидати, бенефициентите и широката общественост, които ще могат да получат от Центъра точна и навременна информация за програмите, съфинансирани от ЕСИФ и управляващите органи, които ще получат логистична подкрепа на място и ще са запознати с интереса на различни целеви групи към програмите. |
89 026.00
|
63 754.10
|
Публичност и визуализация на проекта: Тази дейност предвижда няколко конкретни поддейности, свързани с публичността и визуализацията на проекта, които са съобразени със заложените изисквания и характеристики в "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 година". За да се спазят тези изисквания ще бъдат изпълнение следните поддейности:
Поддейност 1 - 4 бр. плакати. Изработване и поставяне в сградата на Община Монтана и в офиса на ОИЦ - Монтана на по 2 бр. плакати, които ще включват емблемата на ЕС и името на финансиращия фонд, логото за периода 2014 - 2020 год. с името на финансиращата оперативна програма. Плакатите са необходими, тъй като ще бъдат поставени на достъпни и видими места и ще дават основната информация за проекта - име на проекта, цел, стойност, период на реализиране, финансиращ фонд и програма, и по този начин гражданите ще бъдат информирани за значението, важността и обхвата на самия проект.
Поддейност 2 - 3 бр. пресконференции. Организиране и провеждане от екипа за управление на проекта на три пресконференции с представители на регионалните и националните медии, служители на общината и представители на институциите на местно ниво. Предвиждаме в рамките на една пресконференция да участват до 20 души. Тези пресконференции са различни от проактивната работа с медиите, които ще организира и провежда екипът на ОИЦ, в рамките на дейност "Функциониране на ОИЦ" от настоящото проектно предложение.
Поддейност 3 - 3 бр. платени публикации. Подготвени и публикувани 3 бр. платени публикации в медиите за отразяване на изпълнението на проекта, достигане до по-широк кръг граждани, популяризиране на целите на проекта, оперативната програма и финансиращия фонд.
Поддейност 4 - 2 бр. банери. Дизайн и изработка на 2 бр. банери, които ще се използват от бенефициента и ОИЦ - Монтана при провеждането на публични събития с цел спазване на изискването за информиране на широката общественост за проекта, неговите дейности, цели, средства и финансиращи фонд и програма.
Тези разходи са включени в т. 16.1. от бюджета на проекта. |
3 080.00
|
3 055.82
|