Проектното предложение „Ремонт и обзавеждане на помещения в Народно читалище "Пробуда-1897" гр. Средец", напълно отговаря на залегналите в Плана за интегрирано развитие на община Средец цели и приоритети а именно:
Приоритет 4 – Електронно управление, администрация близо до гражданите и предоставяне на качествени и достъпни здравни, социални и културни услуги, Мярка 4.5. Развитие на културата и обновяване на културната инфраструктура , както и на Целите на предоставяната безвъзмездна финансова помощ по процедура BG06RDNP001-19.584 „МИГ Средец - подмярка 7.2 ”Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” от програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.
Дейностите по извършване на СМР включват:
Текущ ремонт на репетиционна зала, коридор, тоалетна, кабинети за културно масова работа /КМР/, предверие, хранилище, таванско помещение, подмяна на дограма.
Дейностите по оборудване и обзавеждане на помещенията включват закупуване на компютърна техника, офис оборудване, климатици, обзавеждане на репетиционни зали, кабинети за КМР, хранилище.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Подготовка на документация за съгласуване и провеждане на обществени поръчки по реда на ЗОП за избор на изпълнители на дейностите по одобрения за финансиране проект.: След одобрение за финансиране на проектното предложение и подписване на договор с ДФ Земеделие за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, община Средец ще подготви списък с планираните обществени поръчки за избор на изпълнители на дейностите, включени в обхвата на проекта, както и описателни документи, които ще се входират за предварителен контрол от страна на ДФЗ. След получаване на уведомление от страна на ДФ Земеделие за одобрение и съгласуване на същите, ще се обявят процедури по ЗОП. Документациите ще бъдат изготвени съгласно ЗОП и препоръките на ДФ Земеделие.
0.00
0.00
Извършване на строително монтажни работи за проект " Ремонт и обзавеждане на помещения в "Народно читалище "Пробуда-1897" гр. Средец": Извършване на строително монтажни работи за проект " Ремонт и обзавеждане на помещения в "Народно читалище "Пробуда-1897" гр. Средец"
Проектното предложение " Ремонт и обзавеждане на помещения в "Народно читалище "Пробуда-1897" гр. Средец" предвижда извършване на текущ ремонт на помещения в "Народно читалище "Пробуда-1897" гр. Средец", /репетиционни зали, .......................
113 899.68
111 706.81
Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на помещения по проект: " Ремонт и обзавеждане на помещения в "Народно читалище "Пробуда-1897" гр. Средец": Оборудване и обзавеждане на репетиционни зали, .......................
42 190.00
40 197.50
Предоставяне на консултантски услуги, свързани с управлението и отчитането на дейностите по проект " Ремонт и обзавеждане на помещения в "Народно читалище "Пробуда-1897" гр. Средец": Предоставянето на консултантски услуги, свързани с управлението на проекта, включително подготовка на заявки за плащане има за цел осигуряване на експертна помощ на община Средец за изпълнение и отчитане на дейностите по проекта. Избраният изпълнител ще осъществява необходимите дейности за подпомагане дейността на Възложителя при управление на проекта, съгласно изискванията на Програма за „Развитие на селските райони 2014-2020 г.” и Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, във всичките стадии и области на контрол и управление.
Основните дейности в обхвата на консултантските услуги по управление и отчитане на дейностите по проекта са както следва: 1. Изготвяне на документи за отчитане изпълнението на проекта, съгласно Условията за изпълнение на проекти по настоящата процедура 2. Съдействие при провеждане на кореспонденцията, комуникацията и координацията между Възложителя и ДФЗ – РА и други заинтересовани страни във връзка с изпълнението, отчитането и разплащането на дейностите по проекта. 3. Осигуряване на подкрепа и предоставяне на консултации на екипа за управление на проекта на община Средец, във връзка с ежедневното управление, координация и изпълнение на дейностите по проекта. 4. Проследяване и информиране на Възложителя за спазване на календарния график за изпълнението на проекта. 5. Документи, свързани с изпълнение и отчитане на дейностите по проекта, включително изготвяне на заявки за авансово и окончателно плащане, както и искания за финансиране на разходи за ДДС към заявките по проекта. 6. Преработка на документацията, в случай на неодобрение от Възложителя и/или при отправени препоръки от страна на ДФЗ-РА.
7 000.00
7 000.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN