"РЕКОНСТРУКЦИЯ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛИЦИ,СЪОРЪЖЕНИЯТА И ПРИНАДЛЕЖНОСТИ КЪМ ТЯХ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ОПАКА": Предметът на инвестицията е извършвате на строително – монтажни работи за реконструкция и рехабилитация на 4,37 км улична мрежа и тротоари и съоръжения и принадлежности към тях , в 2 населени места на територията на община Опака.В настоящият проект са включени два подобекта както следва : улици в гр.Опака и с. Гърчиново .Улиците в град Опака са както следва - ул.Васил Левски , ул."Димитър Благоев" , ул."Христо Ботев" ,ул."Иван Вазов" и ул." Черни Лом". В село Гърчиново се предвижда реконструкция и рехабилитация на една улица- "Цар Освободител". Те са V или VI клас улична мрежа. Всяка една от улиците има достъп до по-висок клас път от републиканската или общинска пътна мрежа. Предвижда се доизграждане на пътната конструкция , полагане на нови пътни бордюри и изграждане на пешеходни тротоари и зелени площи и полагане на асфалтова настилка от неплътен и плътен асфалтобетон.
Конкретните цели и очакваните резултати от изпълнението са :
-Да се благоустрои непосредствената жизнена среда на 3080 души и подобри естетизацията на гр. Опака и село Гърчиново, като се осигури безопасност на преминаване и пребиваване, и се създадат реални предпоставки за намаляване на запрашеността, риска от пътно-транспортни произшествия, вредните емисии и ниво на шум от движение на превозни средства по 6 улици, включени в проекта;
-Да се обновят пет улици в гр.Опака и една улица в с. Гърчиново чрез благоустрояване на 4,37 км улици и тротоари и принадлежности към тях.
-Да се реконструират и рехабилитират уличните платна на 6 улици в гр. Опака и село Гърчиново, с което да се преустанови процеса на разрушаването им и да се гарантира носимоспособността, равността и отводняването им от повърхностни води.
-Да се предотврати обезлюдяването в гр. Опака и с.Гърчиново, чрез създаване на хармонична жизнена среда с реконструкция на общо 6 улици от уличната им мрежа.
МЕХАНИЗМИ НА КОНТРОЛ И ПРИЕМАНЕ НА РАБОТА
Възложителят по време на изпълнение на поръчката ще следи дали качеството на дадена строителна дейност отговарят на изискванията на тази Техническа спецификация , чрез извършване на изпитания, регламентиране които не са предвидени, за да се провери дали.
Качествените характеристики на вложените материали ще се доказват със сертификати за качество и лабораторни протоколи, заверени с подпис и печат.
Всички влагани в строителството продукти да бъдат придружавани с Декларация за съответствие от производителя или от вносителя, съгласно изискванията на НСИОССП (обн. ДВ., бр. 93 /2000г., изм. и доп. бр. 75 /2001г., в сила от 15.11.2001г.).
Възложителят ще следи за правилното , срочно съставяне на всички книжа, документи и протоколи съгласно:
• ЗУТ, Наредба No.2/2003 за въвеждане в експлоатация на строежите в Р.България и мин. гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти;
• Наредба No.3/2003 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• „Правилник за изпълнение и приемане на строително-монтажните работи".
При приемането на завършените СМР се извършват необходимите огледи и изпитвания за удостоверяване на съответствието им с издадените строителни книжа и правилата за изпълнение на СМР, като се съставят необходимите актове и протоколи съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. |
1 038 348.04
|
1 011 778.85
|
Консултантски услуги по управление на проект "Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръженията и принадлежности към тях на територията на община Опака": Основната цел на настоящата процедура е осигуряване на подкрепа и консултации на екипа от община Опака във връзка с ежедневното управление, координация и изпълнение на дейностите в съответствие с изискванията на Програмата за развитие на селските райони 2014-2020 г.
Обхват на поръчката : Осигуряване на цялостна координация и организация на изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта; Подготовка на необходимите документи за ефективно и качествено управление и изпълнение на проекта, по отношение на мониторинг и докладване, верификации, разплащания и осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности; Преглед и подготовка на експертни становища и доклади във връзка с изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта, предмет на поръчката, с оглед на тяхната законосъобразност;Съдействие на координатора на проекта от страна на общината за изготвяне на справки, графици, отчети, доклади и презентации във връзка с подготовката и изпълнението на проекта и отделните договори по реализирането му; Изпълнение на препоръки, дадени от страна на ДФЗ по време на изпълнението на проекта, както и на препоръки, получени в резултат на проведени проверки на място и одити на изпълнението на проекта; Осигуряване на ефективна координация и организация на работата в рамките на община Опака и между общината и останалите заинтересовани страни във връзка с изпълнението на договора за безвъзмездна финансова помощ между община Опака и Държавен фонд „Земеделие” и други дейности.
Очакваните резултати - основният резултат е реализацията на проекта , което от своя страна ще доведе до следните конкретни резултати
-Да се благоустрои непосредствената жизнена среда на 3080 души и подобри естетизацията на гр. Опака и село Гърчиново, като се осигури безопасност на преминаване и пребиваване, и се създадат реални предпоставки за намаляване на запрашеността, риска от пътно-транспортни произшествия, вредните емисии и ниво на шум от движение на превозни средства по 6 улици, включени в проекта;
-Да се обновят пет улици в гр.Опака и една улица в с. Гърчиново чрез благоустрояване на 4,37 км улици и тротоари и принадлежности към тях.
-Да се реконструират и рехабилитират уличните платна на 6 улици в гр. Опака и село Гърчиново, с което да се преустанови процеса на разрушаването им и да се гарантира носимоспособността, равността и отводняването им от повърхностни води.
-Да се предотврати обезлюдяването в гр. Опака и с.Гърчиново, чрез създаване на хармонична жизнена среда с реконструкция на общо 6 улици от уличната им мрежа.
Община Опака по време на изпълнение на договора ще приложи следните основни методи на контрол и приемане на работа :
• Определяне на лице за контакти от предложените експерти;
• Разработване и представяне за утвърждаване от Възложителя система за вътрешен мониторинг и оценка при изпълнение на поръчката, която да включва целите и инструментите в т.ч:
• месечни отчети за напредък,
• анализ на изпълнението с препоръки и предложения при необходимост;
• анализ и оценка на рисковете с препоръки и предложения към тях при необходимост;
• препоръки по отношение ефективното и прозрачно управление на проектите при необходимост;
• осъществяване на мониторинг на място;
|
10 383.47
|
9 751.00
|
Консултантски услуга по упражняване на строителен надзор по време на строителството по проект "Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръженията и принадлежности към тях на територията на община Опака" : В рамките на настоящата дейност следва да бъдат извършени услуги свързани с надзор върху изпълнението на строително-монтажните дейности , включително, осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация;контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация.
Общата цел на настоящата процедура е осигуряване на ефективен и качествен надзор върху строително-монтажните дейности, необходими за изпълнението на инвестиционен проект: "РЕКОНСТРУКЦИЯ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛИЦИ,СЪОРЪЖЕНИЯТА И ПРИНАДЛЕЖНОСТИ КЪМ ТЯХ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ОПАКА".
Специфичните цели на настоящата процедура са свързани с: осъществяване на качествен и ефективен контрол върху законосъобразното започване на строежа,пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството,изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ,спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството,недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството,спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация,извършване на качествена оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството,извършване на качествена оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството,осъществяване на ефективен контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на строителен надзор,осъществяване на ефективен контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други,осъществяване на ефективен контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение, ефективна координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация.
Основни резултати- осигурен качествен и ефективен контрол върху,законосъобразното започване на строежа,пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството,изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ,спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството,недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството,спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация, осъществен ефективен контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на строителен надзор;
Поръчката се отнася към дейност 3.
|
20 766.95
|
14 800.00
|
Авторски надзор по време на строителството по проект "Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръженията и принадлежности към тях на територията на община Опака": Предмет на поръчката е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, да гарантира спазването на параметрите на техническия проект, да
дава указания по време на изпълнението, както и решения при възникване на непредвидени обстоятелства при реализирането на проектите. Авторският надзор следва да се осъществява по всички части на инвестиционния проект.
Основните задачи и задължения на авторския надзор включва упражняване на авторски надзор по смисъла на чл. 162 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и отговорност за изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ, участие в съставянето на всички изискващи се актове и протоколи по време на строителството, недопускане на съществени отклонения от одобрените инвестиционни проекти по време на строителството на строежа, осъществяване на контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договора за
изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора на базата на представените документи от възложителя и стр. надзор,даване на предписания и технически решения за точното спазване на проекта и необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и
са задължителни за останалите участници в строителството;извършване на експертни дейности и консултации; участва в работата на приемателна комисия за въвеждане на обекта в експлоатация; оказва всестранна техническа помощ и консултации за решаване на проблеми,възникнали в процеса на изграждане на обекта; дава предписания при обстоятелства, които водят до изменения на проекта , допустими по Закона за устройство на територията.
Общата цел на настоящата процедура е осигуряване на ефективен и качествен авторски надзор върху строително-монтажните дейности, необходими за изпълнението на инвестиционен проект: "РЕКОНСТРУКЦИЯ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛИЦИ,СЪОРЪЖЕНИЯТА И ПРИНАДЛЕЖНОСТИ КЪМ ТЯХ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ОПАКА".
Специфичните цели на настоящата процедура са свързани с: осъществяване на качествен и ефективен контрол върху законосъобразното изпълнение на строително-монтажните работи в съответствие с инвестиционните проекти ,пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството,изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ, ефективна координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация.и други
Основни резултати- осигурен качествен и ефективен контрол върху,законосъобразното започване на строежа,пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството,изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ, спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация, осъществен ефективен контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на авторски надзор;
|
10 383.47
|
9 700.00
|