Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им.
Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19 се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период.
Идентифицирана е голяма нужда от предоставянето на услуги по домовете в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейностите по проекта са насочени към лица, за които е налице социална необходимост от почасови услуги като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса: Дейността е насочена към възрастни хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване, както и към хора с увреждания и техните семейства, възрастни в риск. Във връзка с необходимостта за предприемане на действия и мерки с цел ограничаване разпространението на корона вируса COVID-19 община Средец ще осигури достъп до услуги на лицата, които са в невъзможност за самообслужване, вкл. засегнатите от карантина. На територията на Община Средец са идентифицирани около 60 лица, които имат потребност от предоставянето на такъв тип услуги и грижа по домовете. Услугите, които ще се предоставят по проекта ще включват доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги. Услугите ще се предоставят от 11 лица, от които: координатор - 1 лице на пълно работно време – 8 часа /ден; 1 шофьор - на непълно работно време – 4 часа , 9 лица домашни помощници, назначени на пълно работно време, които ще предоставят услуги по домовете на 60 лица от уязвими групи. При необходимост част от домашните помощници могат да бъдат назначени на непълно работно време. За лицата, предоставящи услугите ще бъдат осигурени лични предпазни средства, дезинфекционни препарати и транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. 0.00 79 452.95

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.