Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проект ПРОФИЛ цели подобряване качеството на живот и участието на пазара на труда на семействата с деца с увреждания чрез разширяване на възможностите за заетост, повишаване на мотивацията за трудова активност, развитие на личностните и професионалните умения и осигуряване на ефективен диалог с работодателите. Акцентът е върху развитието на личностните умения за заетост и дигиталните компетенции, защото ориентират бенефициентите към дейности и сфери, които позволяват работа от дома, автономно работно време и самонаемане.

Целеви групи по проекта са a) безработните и неактивни лица - родители или членове на семейството - в трудоспособна възраст и образователен ценз, които се грижат за деца с увреждания, и б) самите деца с увреждания в Община Варна. 

Предвидени са 8 дейности: 
1.Организация и управление
2.Разработване на интегриран модел за реабилитация и развитие на професионалните и личностните умения за възстановяване на трудовата активност и заетост 
3.Осигуряване на почасови услуги за деца с увреждания
4.Обучение и консултиране "Личностни умения за заетост"  
5.Обучение „Електронен маркетинг и блогинг“ за ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“
6.Осигуряване на заетост за 10 лица, които се грижат за деца с увреждания
7.Кампания за преодоляване на дискриминационните нагласи сред работодателите към хора, които се грижат за деца с увреждания 
8.Публичност и информиране

Основните резултати са свързани със
1.Създадена иновативна форма на социална услуга в общността и интегрирана подкрепяща услуга за по-добро съвместяване на личния, семейния и професионалния живот на семействата с деца с увреждания; 
2.Подобрена пригодност и мотивация на бенефициентите за заетост чрез активиране на личностните и професионалните умения; 
3.Валоризиране на потенциала и възможните като работна сила на хората, които се грижат за деца с увреждания;  
4.Осигурена заетост; 
5.Промяна в негативните обществени нагласи и резервираното отношение на работодателите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Дейността има спомагателен характер и произтича от добрите практики при реализацията на проекти. Водещата й цел е да създаде предпоставки и условия за ефективно провеждане на организационните процеси, чрез което да се гарантира ефикасна реализация на същинските проектни дейности в съответствие с изискванията на ОП РЧР, действащото законодателство и съобразно актуалните нужди и потребности на целевите групи. С оглед на това, дейността има ключово значение за качествено изпълнение на отделните дейности и на проекта като цяло, тъй като чрез нея се осигурява стратегическо управление на процесите по планиране, реализация, разходване на средствата, отчетност и контрол. Също така, тя гарантира ефективна последователна реализация на проекта при високи стандарти за качество чрез осигуряване на: ефикасна комуникация между партньорите; прозрачност на изпълнението; спазване хоризонталните принципи на Общността; непрекъснато наблюдение, контрол и мониторинг както върху изпълнението на инициативата, така и върху постигнатите резултати; регулярно администриране и отчетност; създаване на възможности за генериране на добавена стойност за целевите групи и устойчивост на резултатите; други. Реализацията на дейността преминава през 3 етапа, всеки от които включва набор от взаимосвързани по-дейности, а именно: I. Подготовка и организация (м. 1- м.3 от проекта) 1.1. Сформиране на екип на проекта - определяне/ назначаване на 7-лица при почасова заетост на позиции: ръководител - 1, счетоводител - 3 (за кандидата – един; за партньор 1 – един и за партньор 2 - един), координатори - 3 (за кандидата – един; за партньор 1 – един и за партньор 2 - един). Експертите ще бъдат подбрани от състава на участващите организации по критерии като притежавана квалификация и опит в областта на инициативата, участие в управлението на проекти и притежавани компетенции, които биха спомогнали за увеличаване ефекта на проекта. Между експертите ще бъде изграден ефективен канал за комуникация и обмяна на знания и опит. 1.2. Изготвяне на план за управление и разходване на средствата, образци на документи и чек-лист за проверка на напредъка - за осигуряване на условия за проследяване индикаторите при реализацията на проекта; идентифициране на трудности и забавяния; както и управление на разходите. 1.3. Съставяне на план за външно възлагане - планиране избора на външни изпълнители както във времеви аспект, така и по вид на избора (събиране на ценови предложения, публична покана) съобр. изискванията на финансиращата програма и регламентациите на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/2016. II. Реализация на дейността (м.3- м.19) 1.4. Техническо и организационно обезпечаване на проекта: провеждане на регулярни срещи на екипа на проекта за координация и планиране на предстоящите дейности; организация и мониторинг на проектните дейности; съставяне на месечни справки за напредък/ междинни и финален отчет; изготвяне/ актуализиране на планове и прогнози; комуникация с УО и заинтересованите страни; поддържане на досие на проекта; осигуряване на прозрачност на изпълнението на проекта и разходването на средства; др. под.; 1.5. Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнител - изготвяне на необходимата документация за избор на изпълнител - съобщение за събиране на ценови предложения, документация за избор с публична покана; сключване на договори за възлагане при детайлно описание на задълженията и отговорностите на контрагентите; проследяване и контрол върху изпълнението на възложените дейности; III. Анализ и оценка (м. 20) 1.6. Събиране на обратна връзка от включилите се представители на целевата група за проследяване на тяхната удовлетвореност от участието, както и последващата им реализация на пазара на труда, или намерения за участие в други възможности за повишаване на компетенциите и квалификацията; 1.7. Осигуряване на добавена стойност и устойчивост на проекта. Дейността стартира с подписване на административен договор и продължава до края на проекта или общо 20 месeца. 17 696.00 17 703.36
Разработване на интегриран модел за реабилитация и развитие на професионалните и личностните умения за възстановяване на трудовата активност и заетост : Активното включване и качеството на живот на семействата на деца с увреждания е свързано с възможностите за работа и с адекватното отношение на бизнеса към потенциала, който тези семейства развиват и притежават. У нас децата със степен на увреждане над 50% са ~26 000, а липсата на услуги за семействата води до напускане на работа от страна на родителите. Така хората които се грижат за деца с увреждания и притежават професионална квалификация, остават подценена група на пазара на труда, тъй като не могат да са заети на стандартно работно време. В същото време над 50% от българските работодатели декларират, че имат проблем с намирането на служители с подходяща професионална квалификация и личностни умения. В търсенето на алтернативи, бизнесът става все по-отворен към осигуряване на гъвкави условия за заетост и наемане на лица от уязвимите групи, стига те да притежават търсените умения. Проект ПРОФИЛ разработва интегриран пакет от мерки, които да насърчат бизнеса и да мотивират хората, които се грижат за деца с увреждания, да възстановят трудовата си активност. За да бъде възможно това, обаче, е необходимо да се установи пресечната точка между нуждите и условията на двете страни. Дейност 2 установява текущото ниво на притежавани професионални и личностни компетенции, степента на мотивация за включване в заетост и др. специфични условия на хората, които се грижат за деца в уреждания; прави съпоставка с актуалните нужди и очаквания на бизнеса при наемане на такива хора и предлага модел за активиране (възстановяване) на уменията за заетост. Тук са съчетани под-дейности, които попадат и в 2та Компонента на програмата: 2.1. Провеждане на проучване с 2 фокус групи и изготвяне на грид-анализ (м.7–8; К1, тип Дейност 8) Попроучването предвижда провеждане на работни срещи с 2 типа фокус групи, формирани от представители на бизнеса (20д.) и представители на целевата група (20д.), при което чрез въпросници, дискусия и аналитична работа да бъдат установени: (а) възможностите и интересите за започване на работа, самонаемане, нуждите от подходяща подготовка и услуги за семейството сред лицата от целевата група, и (б) възможностите и желанието, препятствията, изискванията за професионална и личностни умения на работодателите. Резултатите ще бъдат обобщени в грид-анализ, които ще послужи като основа при конкретизиране насочеността на останалите проектни. 2.2. Разработване на интегриран модел за активиране, реабилитация и надграждане на професионалните и личностни умения, насочен към хора, които се грижат за деца с увреждания - (м.8; К2, тип Дейност 3). Моделът се основава на резултатите от проведеното проучване (2.1) и планира изготвянето на пакет от стандартизирани документи за: - оценка и представяне на професионалните и личностните умения на хората, които се грижат за деца с увреждания; - разработване на индивидуално портфолио за доказване и демонстрация на уменията; - личен план развитие – вкл. възможности за включване в продължаващо обучение, УЦЖ и др., както и направления за кариерно развитие (вкл. за работа от дома , он-лайн, самонаемане); - индивидуална стратегия за търсене на работа и ефективна трудова интеграция – вкл. чрез он-лайн ресурси и социалните мрежи; - интегрирана услуга за семейството, която да осигури почасова грижа за децата в дневен център/домашна среда, обучение и заетост на родителите. Ще бъде подготвен и наръчник с метеорологически насоки при използване на модела. Въз онова на модела се разработва услуга „Активиране на умения за заетост“, която се тества с дейности 3, 4, 5 и 6. 2.3. Включване на услуга „Активиране на умения за заетост“ в пакетите от услуги на организациите партньори (м. 8; К2, тип Дейност 3) МИМ и Фондация „Радост за нашите деца”предоставят услугата съвместно. В рамките на проекта, тя се тества с тества с дейности 3, 4, 5 и 6. Провеждане на 1 еднодневно събитие за представяне на услуга пред целевите групи и отпечатване на 50 комплекта от пакета документи към модела. 24 914.00 24 903.99
Осигуряване на почасови услуги за деца с увреждания (Компонент 2, тип Дейност 3) : Осигуряването на почас. услуги за деца с уврежд. е първият компонент на интегрираната услуга „Активиране на умения за заетост“, създадена в Д-т 2. Тя позволява на родителите да осигурят грижа за децата и да ползват време за консултиране,обучение и заетост в активните часове на деня и редовното работно време.Целта е не само да се осигури подкрепа за семействата в отглеждането на деца със спец.нужди,а да се провокира по-голяма соц.активност на родителите, връщане на работа и от там по-добра семейна среда и условия за живот.Разкриването на почасови услуги за деца в общността като част и на услуги за семействата за активиране на заетост са мерки за постигане на стратегическите цели за развитие на соц. услуги на национално,регионално и общинско ниво:- ПР 1: Осигуряване на възможности за заетост и за повишаване на доходите от труд чрез активно включване на пазара на труда, Мерки: Осигуряване на услуги, необходими за соц. включване на най-отдалечените от пазара на труда групи с акцент върху соц. умения и подобряване на индивидуалната социална работа с тези лица; Създаване на условия за по-добро съвместяване на личния, семейния и професионалния живот (Национална стратегия за намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване 2020)- Мярка 2.1.2. Създаване на условия за по-добро съвместяване на личния, семейния и професионалния живот (Стратегия за развитие на Община Варна 2016-2020) - Мярка 2.3.2. Разкриване и развитие на дневни центрове, центрове за седмична грижа, услуги в домашна среда (Общинска стратегия за развитие на социалните услуги, Варна 2011-2015) - Мярка 2.3.1. Подобряване на качеството и разширяване на обхвата на съществуващите услуги за деца и лица с увреждания; Мярка 2.3.2. Разкриване и развитие на дневни центрове, центрове за седмична грижа, услуги в домашна среда …; Индикатор за изпълнение: Създаден капацитет за обхващане на най-малко 30% от децата с увреждания в област Варна в услуги за медицинска и соц. рехабилитация и/или в различни форми на заместваща, дневна грижа (Областната стратегия за развитие на социалните услуги – Област Варна). Д-т 3 включва:3.1. Подбор на 30 лица (родители или членове на семейството),които се грижат за деца с увреждания и искат да се върнат на работа. (м. 7) Това е целевата група от преки бенефициенти, които да ползват интегрираната услуга „Активиране на умения за заетост“ в рамките на проекта. Ще се търсят хора, които имат образователен ценз, професионална квалификация и дори трудов опит, за да могат да бъдат активирани техните трудови навици и да бъдат съхранени професионалните им умения, което в крайна сметка да доведе до връщане на пазара на труда. 3.2. Изготвяне на програма за почасова грижа, съобразена с нуждите на децата на подбраните родители (м.8).Дневната грижа за децата на родителите, включени в целевата група, се предоставя от Фондация „Радост за нашите деца“ в техния център за социална интеграция и рехабилитация „Радост“. Чрез адаптиране на програмите и услугите на центъра се разработва програма за почасова грижа за две две групи от по 15 деца по 4 часа на ден в продължение на 12 месеца. Тези 12 месеца включват периода за предоставяне на дейности по обучение и консултиране за родителите, осигуряване на заетост и търсеен на работа в рамките на проекта. 3.3 Предоставяне на почасовата грижа за децата по график, който да позволи участието на родителите в Дейности 4, 5 и 6 за обучение, помощ при търсене на работа и заетост (м.9-м.20).Услугата се предоставя в ЦСРИ „Радост“, в базата на Фондация „Радост за нашите деца“ в град Варна, бул.„Вл. Варненчик“,бл.29,вх.А и в Консултативен център в базата на Фондация „Радост за нашите деца“ в гр.Варна, ул."Ген. Колев"92,ет. 1. Помещенията са оборудвани и адаптирани за работа с деца със специални нужди. Почасовата грижа се предоставя на бенефициентите за преиод от 12 месеца за поне 30 деца. Когато родителите се грижат за повече от едно дете с увреждане, ще се създаде възможност дневната почасова грижа да се предостави на всички деца. 71 736.00 71 942.88
Обучение и консултиране "Личностни умения за заетост" (Компонент 2, тип Дейност 3): Активирането на професионалните и личностните умения на хората, които са прекратили трудовата си дейност, за да се грижат за деца с увреждания, е вторият компонент на интегрираната услуга „Активиране на умения за заетост“. Фокусът върху личностните умения ( или т.нар. меки умения) е много важен. Това са сбор от качества, които характеризират отношенията на даден човек с останалите; могат да бъдат вродени, придобити с опит и преживявания или изграждани целенасочено – става дума за способност за комуникация, езикови умения, лични навици, емпатия, лоялност, работа в екип и т.н. Важното е, че тези умения са преносими т.е. могат да се приложат във всяка една професия. Проучванията на някои от големите работодателски организации у нас показват, че делът на меките умения при вземане на решения за подбор на кадри е нараснал до 35-50% (в Европа и САЩ достига над 70%). Много експерти по заетостта силно препоръчват на търсещите работа да подобряват своите личностни умения меки умения заедно с професионалните, но у нас съвсем отскоро се заговори за необходимостта от целенасочени програми за обучение и продължаващо обучение за изграждане на меки умения. При уязвимите групи на пазара на труда фокусът е върху формалното образование и квалификация, но това не е достатъчно. При откъсването от активна трудова дейност, се губят не само професионални, но и личностни умения за заетост. В същото време, хората, които се грижат за деца с увреждания, развиват други качества – като управление на времето и адаптивност, - които са ценни за работодателите и трябва да бъдат валоризирани. Според неформалните проучвания на партньорите по проекта и над 10-годишната практика на Фондация „Радост за нашите деца“ в предоставянето на дневни грижи за деца и младежи с увреждания, голяма част от неработещите родители имат добър образователен ценз (средно и по-високо образование) и имат някакъв трудов опит. Това което ще подобри възможностите им за заетост е стимулиране развитието на личностните умения и осъзнатото търсене на гъвкави форми на заетост (вкл. дистанционна работа и работа от дома), което да позволи ефективно съчетание на работата с грижите за семейството. Дейност 4 включва: 4.1. Разработване на специализиран курс „Личностни умения за заетост” за лица, които се грижат за деца с увреждания (40 учебни часа) (м.7-м.8). Курсът ще има за цел да развие 5 личностни умения, определени като ключови за наемането на служители от целевата група според грид-анализа в Дейност 2. 4.2. Тестване на курса с реална целева група от 30 бенефициента (определени в Дейност 3). (м.9-м.10) 4.3. Организиране на сесии за издаване на сертификати и индивидуално консултиране на бенефициентите за последващо развитие на личностите им умения и кариерно развитие. (м.11) Актуализиране на професионалните портфолиа на участниците в обучението. 11 760.00 11 760.00
Обучение „Електронен маркетинг и блогинг“ - придобиване на ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ (Компонент 1, тип Дейност 5): Предоставянето на обучение за подобряването на дигиталните компетенции е допълващ компонент към интегрираната услуга „Активиране на умения за заетост“. Наред с личностните умения, дигиталните умения са другият вид преносими умения, които са важно условие за заетост в съвременното общество. Дигиталната компетентност включва увереното и критично използване на технологиите на информационното общество за работа, забавление и общуване. В нея се включват основните умения в областта на ИКТ: да се използват компютри за намиране, оценяване, съхраняване, произвеждане, представяне и обмен на информация и реклама, и да се общува и участва в мрежи със сходни интереси чрез Интернет. Дигиталната компетентност е изключително важна за автономно търсене на работа и за самостоятелно представяне в обществото, а владеенето й на по-високо ниво създава възможност за заетост от дома, почасова работа и самонаемане. Дейност 5 се концентрира върху електронния маркетинг и блогинг, тъй като това са сфери на възникващи „нови“ професии и гъвкави форми на работа, което ги прави много подходящи за целевите групи на проекта. При всички случаи подобряването на информационната култура на родителите на деца с увреждания ще улесни възможностите за общуване, търсене на информация, само-обучение, поддържане на социални контакти и активност чрез предимствата на Интернет-средата. Дейност 5 включва: 5.1. Разработване на специализиран курс „Електронен маркетинг и блогинг“ за лица, които се грижат за деца и младежи с увреждания (45 учебни часа) (м.9-10). 5.2. Тестване на курса с реална целева група от 30 бенефициента (определени в Дейност 3). (м.11-м.12) 5.3. Организиране на сесия за издаване на сертификати и индивидуално консултиране на бенефициентите за последващо развитие на дигиталните им компетенции, търсене на свободни работни места он-лайн и възможности за самонаемане. (м.13) Актуализиране на професионалните портфолиа на участниците в обучението. 9 900.00 9 900.29
Осигуряване на заетост хора, които се грижат за деца с увреждания (Компонент 1, тип Дейност 6) : Осигуряването на заетост за незаети лица, които се грижат за деца с увреждания, е втори допълващ компонент към интегрираната услуга „Активиране на умения за заетост“. Дейност 6 е насочена към конкретно към бенефициентите, които са преминали обучение в дейности 4 и 5, и чиито деца ползват услугите по дейност 3. След профилирането, активирането на личните и професионалните компетенции се създават реални работни места и подборът се извърша само сред преминалите обучение и консултиране. Тъй като партньорите по проекта могат да създадат само 10 работни места, останалите 20 бенефициенти ще бъдат подпомогнати при регистрация в посреднически агенции, участие в трудови борси, търсене на възможност за заетост он-лайн и др. Дейност 6 има за цел да демонстрира потенциала, уменията и добавената стойност в реална работна среда на хората, които се грижат за деца с увреждания. 6.1. Създаване на 7 работни места с КИД 2521 6002 „Администратор, база данни“ в сдружение МИМ и 3 работни места с КИД 4221 3003 „Организатор туризъм/пътувания“ в „Е-Турс“ООД (м. 13) . Оформяне на профили на длъжностите и длъжностни характеристики, които да позволяват работа на 4 часа в офис на работодателя (съвпадащи с графика на предоставяне на почасовите услуги за деца в Дейност 3) и 4 часа дистанционна работа от дома. По този начин заетостта се осигурява на пълен работен ден. 6.2. Провеждане на процедура по подбор за определяне на 10 лица от пилотната група от 30 бенефициенти, които да започнат работа. (м.14) Подборът се провежда след индивидуални консултации с всички представители на пилотната група обучени лица и идентифициране на техните конкретни интереси за заетост и планиране на личното време. Представители и на трите организации-партньори ще участват в консултациите и подбора. 6.3. Назначаване на работа на 7 лица в МИМ и 3 лица в „Е-Турс“ ООД за период от 6 месеца в рамките на проекта. (м. 15-20) 48 264.00 48 264.91
Кампания за преодоляване на дискриминационните нагласи сред работодателите към хора, които се грижат за деца с увреждания (Компонент 1, тип Дейност 8) : За съжаление в България преобладават негативните нагласи към уязвимите групи на пазар на труда. Често родителите на деца с увреждания, които все пак работят, крият от работодателите, че имат подобен проблем от страх да не бъдат счетени за неблагонадеждни и съкратени. Родителите на деца с увреждания с добро образование и квалификация са ценен ресурс за пазар на труда и работодателите, въпреки че не могат да работят при стандартни условия (напр. 8-часов работен ден и определено работно място). Има добри примери, които показват, че е възможно хора с такава съдба да съчетават успешно личните и професионалните си ангажименти. Добрите примери трябва да бъдат промотирани, за се стимулира промяната в мисленето на работодателите и обществото като цяло. Затова Дейност 7 цели да подобри нагласата на работодателите и да ги мотивира да създадат възможности за гъвкава заетост на хора, които се грижат за деца с увреждания. Дейност 7 включва: 7.1. Разработване на кратки електронни портфолиа на 30 бенефициента, определени в Дейност 3. (м.14). Изпращането им до агенции за подбор на персонал и потенциални работодатели. Портфолиата ще се публикуват в среда със свободен достъп като Гугъл Сайтс и ЛинкдИн. Те ще представят не само професионалната квалификация и личностите умения на бенефициенти, но също така техните хобита, интереси, както житейски умения, които те са придобили, грижейки за своите със специални потребности. 7.2. Организиране на работна среща за представяне на курса „Личностни умения за заетост“ и резултатите от тестването пред работодатели, браншови организации, доставчици на социални услуги и образователни услуги, представители на целевата група (30 участника) (м.16) 7.3. Организиране на работна среща за представяне на курса „Електронен маркетинг и блогинг“ и резултатите от тестването пред работодатели, браншови организации, доставчици на социални услуги и образователни услуги, представители на целевата група (30 участника). (м.17) 7.4. Организиране на две трудови борси в гр. Варна, където лицата участвали в дейностите 3, 4 и 5 и други заинтересовани лица със същия профил да представят уменията си пред работодатели (поне 15 работодатели във всяка борса). (м.15, м.19) Борсите ще включват и панели с фирмени презентации. Целево ще се търси участието на фирми, които успешно изпълняват стратегии за корпоративна социална отговорност и фирми, които се занимават със социално предприемачество, и като такива осигуряват възможности за заетост на лица от уязвими групи на пазара на труда. Добрият пример, преките контакти и реалните резултати се очаква да насърчат промяна в обществените нагласи и осъзнаване на обществената полза от създаване на по-гъвкави форми на заетост и използване на потенциала на хората, които се грижат зависими членове на семействата си. 7.5. Организиране на работна среща-дискусия за представяне на възможностите на хората, които се грижат за зависим член на семейството, с цел разчупване на стереотипите и промяна нагласата на работодателите (40 участника, представяне на примери на успели хора).(м.20) 7.6. Изготвяне и разпространение на два промоционални видео клипа (1 – 3 мин. всеки): (м. 14-15) - 1 с работодатели, наели хора, които се грижат за деца и младежи с увреждания, и, които споделят своя опит, знания и позитивни резултати от това действие; - 1 с хора с които се грижат за деца и/или младежи с увреждания, които да покажат възможности и идеи да активно участие на пазара на труда; - Излъчване и промоциране на видеата в Youtube и социалните мрежи (м.15-м.20) Медиите имат голямо значение за промяната на обществените нагласи и за осигуряване на равнопоставеност на хората, които се грижат за зависими членове на семействата си на трудовия пазар. 9 372.00 9 372.60
Публичност и информиране: Дейността цели осигуряване на необходимите условия на прозрачност на изпълнението и информиране на заинтересованите страни относно полученото финансиране, проектната реализация и постигнатите резултати, както и плановете за бъдещото им надграждане и мултиплициране. Дейността е свързана с популяризиране ползите и ефектите върху участващите семейства на деца с увреждания за насърчаване инициирането на сходни инициативи и осигуряване на допълнителен стимул за промяна на обществените нагласи и оценяване потенциала и качествата на хората, които се грижат за деца и младежи с увреждания. За осигуряване на публичност и визуализация се предвижда изпълнението на следните информационни мерки: 8.1. Поставяне на информационни табла с визуализация на финансиращата програма и данни за проекта в офисите на всяка от участващите организации – партньори – 3 бр.; 8.2. Дизайн и печат на информационни листовки за проекта – 200 бр.; 8.3. Изготвяне и публикуване на 8 прес-съобщения за информиране на обществеността относно предстоящи събития по проекта или постигнати резултати при реализацията му; 8.4. Дизайн и печат на плакати за визуализиране провеждането на проектните събития – 3 вида х 20 бр. всеки; 8.4. Създаване и поддръжка на блог за представяне в Интернет и социалните мрежи на добри практики за работодатели, които са дали възможност за работа на лица, които се грижата за зависим член на семейството и на истории на хора, които са успели да се върнат на пазара труда. Всяка от планираните мерки за публичност и визуализация ще бъде съобразена с изискванията на финансиращата програма и Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014 2020. Освен посочените мерки за визуализация, екипът за управление на проекта ще използва всяка възможност да упомене получената финансова помощ и постигнатите резултати. Информация за проекта ще бъде публикувана и на официалните интернет страници на партньорите. Информация за проекта ще бъде разпространена и сред служителите, клиентите, контрагентите, донорите и бенефициентите на организациите-партньори. Дейността по публичност и информиране ще стартира през 1ви проектен месец и е с продължителност от 20 месеца по време на изпълнението на целия проект. Изпълнението на дейността стартира с избор на изпълнител съгл. приложимата нормативна уредба, а фактическата реализация предвижда преминаването на следните 3 етапа за всяка конкретна информационна мярка: 1. Подготвителен изготвяне на текст и визуална концепция в зависимост от предназначението на материала/ презентация за събитие; 2. Същински включва действията по конкретното изготвяне на съответния печатен материал/ провеждане на събитие. 3. Оценка събиране и обобщаване на информация за постигнатите резултати и оценка на ефектите от извършените действия. 1 950.00 1 950.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.