Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проект "Подобряване процесите на управление и организация на дейността на „Медиа Планинг Груп” ООД и въвеждане на организационни иновации във фирмата" цели чрез въвеждане на ИКТ технологии за управление и организация на дейността на  „Медиа Планинг Груп” ООД да се развие управленския капацитет и производителността на фирмата за успешното й присъствие на българския пазар както и на високо конкурентните външни пазари. Чрез закупуването на ново оборудване необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер и  придобиването и внедряването на Business Intelligence софтуер ще бъдат подобрени следните процеси:
- планиране и вземане на решения,
- организация на ресурсите, 
- организация на  предоставянето на услуги, 
- реализация на продукта, 
- интернационализация на продукта/услугата.
В допълнение ще бъде  въведена организационна иновация в дейността на предприятието състояща се в укрепването  на отчетността  при  вземане  на  решения.   Събирането на едно място на цялата база данни на фирмата, анализирането и визуализирането на различни взаимовръзки и отношения между отделните процеси и възможността за лесен достъп и споделяне на тази информация ще доведат и до значително спестяване на времето и разходите свързани с административните процеси на фирмата.
Business Intelligence софтуерът ще елиминира необходимостта от изполване на хартия при отчитането и анализирането на данните  (основният отпадък от дейността на фирмата).  В допълнение закупеното оборудване ще бъде от висок енергиен клас, като по този начин ще се намали използването на електроенергия както за функционирането на оборудването, така и за неговото охлаждане; ще се намалят вредните емисии на шум и топлина в работната среда във фирмата, което също ще допринесе за постигането на принципите на устойчиво развитие.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване необходимо за функционирането на Business Intelligence софтуер: Като част от дейността ще бъдат закупени следните ДМА: ДМА 1 - 10 броя работни станции необходими за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието ДМА 2 - 1 брой сървър необходим за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието ДМА 3 - 1 брой back-up сървър необходим за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието ДМА 4- 3 броя работни станции необходими за въвеждането и функционирането на ИКТ базирания софтуер за управление на бизнес процесите в предриятието Закупуването на хардуерното оборудване, в това число – неговата доставка, монтаж и първоначално изпитване, е инвестиция, необходима с цел създаване на минималните необходими технологични предпоставки за ефективното функциониране на софтуерната система за управление на бизнес процесите в организацията, както и за постигане на нейната устойчивост във времето и пълноценно използване на нейните функционалности. За инсталирането и функционирането на описаните ДМА към разходите за дейността савключени и необходимите специализирани оперативни софтуери. Business Intelligence софтуерът ще събира, обработва и визуализира цялата база данни на фирмата свързана със счетоводна и финансова информация, информация за ресурси, договори с доставчици и клиенти, административна информация и оперативна информация свързана със задачите и работата на служителите на фирмата. За съхранението и бързото обработване и визуализиране на на тези данни и анализите свързанис тях е необходимо наличието на сървър с достатъчно голяма памет и високи оперативни характеристики и параметри, който да съхранява максимално голям обем от данни и да позволява бързата работя с тях, дистанционния достъп до тази информация и лесното й изпращане и споделяне с други служители на фирмата. За да се подсигури този основен сървър и допълнително да се защити цялата база данни на фирмата се предвижда и закупуването на back-up сървър, който да осигури устойчивото и безпроблемно функциониране на софтуера, както и сигурността на данните. За осигуряване на функционирането на внедрения Business Intelligence софтуер и ефективното му използване от страна на служителите на фирмата е предведитено и закупуването на 10 броя работни станции, чрез които отделните служители да имат пълен, свободен и бърз достъп до софтуера, наличната база данни в него, да могат безпроблемно и бързо да правят необходимите проверки и анализи свързани с бизнес процесите на фирмата, които да улеснят административните процеси въс фирмата, да подпомогнат изпълнението и проследяването на нововъдената организация на дейността на служителите на фирмата и отчетността на задачите им и да спомогнат взимането на управленски решения. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 2ри до 4ти месец от изпълнението на проекта) - Сключване на договори с избраните изпълнители (от 4ти до 5ти месец) - Доставка на актива,инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо предавателен протокол (от 5ти месец до 6ти месец). 51 300.20 50 820.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и внедряване на Business Intelligence софтуер: Като част от дейността ще бъдат извършени услуги по придобиване и внедряване на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието - Business Intelligence софтуер. Инвестицията в този ИКТ базиран софтуер е основната дейност и цел на настоящия проект като се състои от два елемента - придобиване на необходимия Business Intelligence софтуер и реалното му внедряване във фирмата, което да осигури цялостното ефективно функциониране на софтуера и ефикасното му използване от страна на служителите на фирмата. Business Intelligence софтуерът ще предостави възможност за събиране на всички админстративни, оперативни и финансови данни на фирмата на едно място, тяхното анализиране и представяне в лесен за възприемане вид като по този начин ще се осигури цялостен поглед над състоянието на бизнес процесите в организацията. Възможността за получаване на консолидирана информация за наличните ресурси, предоставянето и реализацията на предлаганите услуги, договорните отношения с доставчици и клиенти и други ще спомогне значително за: • Наличие на точна и вярна отчетност в компанията по всяко време; • Повишена бързина, качество и прозрачност при вземане на стратегически и средносрочни и краткосрочни решения; • Надеждност и прецизност на информацията и бърз достъп до справки и анализи; • Наличие на ключови показатели (KPIs), които да измерват постигането на стратегическите цели на компанията; • Намаляване на времето и усилието за изработване на справки и анализи; • Достъп до данните от всяко място и през всякакви устройства – стационарни и мобилни; • Възможност за проследяване на показателите от резултат на ниво компания до първоизточника на информацията (drill-down ). • Обвързване на справки, анализи и ключови показатели към конкретните дейности, ангажименти и потребности на служителите на компанията. След въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието - BI софтуер, в „Медиа Планинг груп“ООД ще бъде въведена организационна иновация в дейността на предприятието състояща се в укрепването на отчетността при вземане на решения. Събирането на едно място на цялата база данни на фирмата, анализирането и визуализирането на различни взаимовръзки и отношения между отделните процеси и възможността за лесен достъп и споделяне на тази информация ще доведат и до значително спестяване на времето и разходите свързани с административните процеси на фирмата. Реализацията на инвестициите по внедряване на BI софтуер и закупуване на съпътстващо оборудване, ще изведе организацията и управление на дейността на компанията на ново качествено ниво. Изпълнението на проекта ще подобри следните процеси на управление и организация на дейността на фирмата: процес на планиране и вземане на решения, процеса на организация на ресурсите, процеса на представяне на услуги, процеса на реализация на услугата и процеса на интернационализация на продукта. Това ще бъде постигнато чрез интегрирането на специализирана софтуер система за стратегическото взимане на информирани бизнес решения позволяваща извличане, обработка и визуализиране на големи обеми от данни от различни източници. В резултат се очаква въвеждането на организационна иновация чрез управленска система за намаляване на разходите за дейността, увеличаване на производителността, нарастване на приходите от продажби и на средните генерирани приходи от износ като резултат от подобряване конкурентоспособността на фирмата и привличане на нови клиенти. Подобряването на посочените показатели е признак за подобрено присъствие на фирмата на българския и европейските пазари, което доказва, че проектът съответства на целта на настоящата процедура. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнители (от 2ри до 4ти месец от изпълнението на проекта);Сключване на договори с избрания изпълнител (от 4ти до 5ти месец);Придобиване и внедряване на ИКТ базиран софтуер и подписване на приемо предавателен протокол (от 5ти месец до 15ти месец). 328 579.44 328 500.00
Визуализация на проекта: Дейностите по визуализация по проекта са планирани в съответствие с "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014 - 2020. В тази връзка, дейността по визуализация по проекта включва: • Поставяне на общо 12 стикери на видимо място върху цялото оборудване, оказващи че то е доставено с продкрепата на Европейския съюз чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г.; • Включване на текст, че проектът е получил финансиране от ЕФРР чрез ОП "Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г. във всички отчети за изпълнение на договора, както и във всички други документи – обяви и публикации, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта; • Монтиране на 1 бр. информационна табела относно проекта и източника на финансирането му в офиса на фирмата; • Публикуване на информация за проекта на интернет сайта на фирмата. Всяко средство за визуализация ще съдържа следните задължителни елементи: • Емблемата на ЕС, представена чрез флага на ЕС в съответствие с графичните стандарти, описани в Анекс І към Регламент (ЕО) № 1828/2006 г. и названието „Европейски съюз”; • Названието „Европейски фонд за регионално развитие” чрез който се осигурява съфинансирането от страна на ЕС по ОП „Иновации и конкурентоспособност”; • Логото и пълното изписване на името на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г.; • Наименование и номер на процедурата съгласно приложимите Насоки за кандидатстване; • Израза: „Проект /номер и име на проекта/ се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие и от националния бюджет на Република България”. 190.00 105.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.