Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им.
Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19 се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период. 
Идентифицирана е голяма нужда от предоставянето на услуги по домовете в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейностите по проекта са насочени към лица, за които е налице социална необходимост от почасови услуги като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на услуги от бита – закупуване на храна, хранителни продукти, лекарства и др. продукти със средства на лицата. Заплащане на битови сметки със средства на лицата; Заявяване и получаване на неотложни административни услуги: След обявяване на извънредно положение на Правителството и противоепидемичните мерки се създаде напрегната обстановка в двете общини, свързана с тревогите на възрастните хора и хората с увреждания, които попадат в рискова група, че не могат да се справят със социалната изолация и обслужване на конкретни битови потребности като покупка на продукти, заявяване и получаване на неотложни административни услуги и лекарствени продукти. Дейността е в обществен интерес като е основна и подчинена изцяло на превенция на разпространението на коронавируса и снижаване броя на заболелите от COVID-19. Идентифицирана е нужда от предоставянето на услуги по домовете на минимум 55 лица в контекста на обявената от Правителството извънредна епидемиологична обстановка и приетите от НС мерки за преодоляване на здравната и икономическа извънредна криза. Дейността е насочени към рискови групи- възрастни хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване, хора с увреждания, възрастни в риск. За да бъде качествено и ефективно изпълнението на дейността тя започва с формиране и наемане на екип от домашни помощници и създаването във всяка община на диспечерски пункт с наличен горещ телефон,на който се приемат заявки. Назначават се персонал от 12 домашни помощници – 7 за Община Трън, 5 за Община Земен, на трудов договор и с възнаграждение, съгласно МРЗ. За наемането на персонала ще бъде проведен спешен подбор, предвид безпрецедентните и извънредни обстоятелства . Ще бъде необходимо да бъде осигурен и транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата с автомобили. 0.00 86 404.19

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.