Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към създаване на възможности за трудова реализация и повишаване квалификацията на безработни лица и/или лица от уязвими групи, чрез въвеждане на иновативни подходи за предоставяне на информация за работни места, за подобряване на организацията на работа и за придобиване на професионални знания, умения и компетентности.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление на проекта: Дейността цели успешна реализация на проекта и обхваща: • техническо управление на проекта, вкл. планиране, организиране, ръководене и контролиране на избора на изпълнители в съответствие с кореспондиращата нормативна уредба (Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), ПМС 118/2013 г. или негов наследник, Ръководството за изпълнение); управление на дейностите от проекта, насочено към постигането на целите и индикаторите по проекта; комуникация с всички заинтересовани страни, изготвяне на документи, оформяне на документите съгласно изискванията за информация и комуникация, разпечатване, изпращане и в последствие архивиране на документите; • финансово управление на проекта, вкл. осчетоводяване и отчитане на разходите по проекта. За изпълнението на дейността ще се сформира екип за управление на проекта, включващ Ръководител проект и Счетоводител. 24 750.00 14 827.28
Инвестиции в иновативен подход за развитие на местната заетост: Дейността е насочена към въвеждане на иновативен подход за предоставяне на информация за работни места и на иновативна практика за оптимизиране на работния процес за повишаване конкурентоспособността на местния пазар. Чрез изпълнението ѝ ще се допринесе за постигане на заложените мерки в приоритет 2.1.1. Инвестиции в образование и умения за успешна заетост от Стратегията за местно развитие (GALOP) на община Лясковец. Дейността включва три етапа: Етап 1: Разработване на иновативен подход за предоставяне на информация за работни места и подбор на персонала (СКД 3) – предвижда се създаване и въвеждане на иновативна стратегия за търсене и наемане на безработни лица и/или лица от уязвими групи, чрез помощта на интернет пространството и социалните мрежи. За целта интернет страницата на кандидата (https://route66.bg/) ще бъде оптимизирана и доразработена и в нея ще се създаде специално място за кариерно развитие, където ще се предоставя информация за изискванията и възможностите за започване на работа при кандидата. Лицата ще могат директно от там да попълват форма за кандидатстване за работа или да задават въпроси по изискванията и спецификата на работа. Ще бъде създаден и QR код, чрез който ще може да бъде предоставяне актуална и навременна информация за предлаганите свободни работни места и изискванията към тях. QR кода ще бъде предоставен като в електронен вариант, така и на хартиен. Хартиеният вариант ще бъде имплементиран и в информационните материали за публичност на проекта и ще бъде предоставен за ползване и от местното Бюро по труда. По този начин ще могат всички, които търсят работа чрез Бюрото по труда да бъдат информирани за актуалните възможности за работа при кандидата. Информация за естеството и изискванията за работа ще бъдат популяризирани чрез различни кампании и в социалните мрежи. Иновативният подход не свършва само до публикуване на информация за работни места, но и представянето на спецификата на самата работа под формата на видеоклипове, снимки и други дигитални материали. По този начин се цели запознаване на желаещите да започнат работа при кандидата в детайлност с изискванията и естеството му на работа. Етап 2: Назначаване на безработни лица и/или лица от уязвими групи (СКД 2) – 1 (едно) безработно лице и/или лице от уязвими групи ще бъде назначено на трудов договор на пълен работен ден, на длъжност Ръководител автосервиз, код по НКПД 13245034. Назначеното лице ще отговаря пряко за въвежданите нови услуги при кандидата, за провеждане на вътрешнофирмени обучения, за подбор на безработните лица и като цяло в организацията на работния процес. Етап 3: Провеждане на специализирано обучение за внедряване на иновативна технология за безопасност на автомобилите. На новоназначеното лице ще се проведе специализирано обучение по нова технология за безопасност на автомобилите. Целта е въвеждане на нова иновативна услуга при кандидата, която ще го направи лидер не само на местния пазар, но и за цяла Северна България. Въвежданата иновации изисква сериозна подготовка и професионална отговорност, т.к. правилната настройка и калибриране на елементите за безопасност на автомобила, както биха довели до предотвратяване на тежки пътно-транспортни произшествия, така при неправилна настройка, биха заблудили водача на превозното средство, което да доведе до погрешно взето решение при управлението на автомобила. Ето защо е необходимо да бъде проведено целенасочено обучение на новонаетото лице, чрез което да се гарантира правилната настройка на елементите за безопасност на автомобила. 116 000.00 40 705.27
Въвеждане на иновативна практика за непрекъснато повишаване квалификацията на заетите лица при кандидата: Въвеждането на иновативна практика за повишаване класификацията на заетите лица (СКД 2) е от изключителна важност за поддържане на високо качество на предоставените услуги и постигане на конкурентоспособност на местния пазар. Целта на дейността да се разработи иновативна практика за непрекъснат процес на вътрешнофирмено обучение и подготовка под формата на учебно-тренировъчен център. Предвид спецификата на дейността на кандидата – техническо обслужване и ремонт на автомобили е от изключително значение правилната подготовка на заетите лице. Поддържката и ремонтите на автомобилите води до пряка отговорност за безопасността на човешкия живот. Ето защо необходимостта от непрекъснато повишаване квалификацията на заетите лица от крайно необходимо за постигане на устойчиво развитие на бизнеса и съответно за запазване на работния потенциал. Отговорност за изпълнението на етап ще има партньора по проекта, който има сходен опит с изпълнението на проект BG16RFOP002-2.009-0042 и създадения чрез него Обучителен и тренировъчен център. Чрез експертизата си в областта на специализираните обученията, информационните технологии и иновациите, партньорът ще може да разработи и въведе иновативната практика по създаването на учебно-тренировъчния център при кандидата. Иновацията ще включва създаване и дигитализиране на съдържание на работния процес при кандидата, целящ ясно и точно показване на ключовите моменти при изпълнение на работните задължения и отговорности на заетите лица. Ще бъде създадена стратегия за провеждане на учебно-тренировъчните мероприятия. Ще бъдат създадени видеоклипове, снимки, дигитализирано учебно-тренировъчно съдържание, което да визуализира начина и спецификата на работа. За разработването и въвеждането на иновацията при партньора ще бъде наето лице на длъжност Мултимедиен дизайнер и необходимите технически средства за подготовка на дигитализираното съдържание (лаптоп) и за видео и фото материалите (фотоапарати с комплект обективи). От своя страна кандидатът ще подсигури необходимото оборудване и обзавеждане на учебно-тренировъчния център, като лаптоп за настройка на устройства за безопасност, дъска за калибриране на устройствата за безопасност и комплект устройства за безопасност. Изпълнението на дейността ще допринесе и за изпълнение на приоритет 2.1.1. Инвестиции в образование и умения за успешна заетост от Стратегията за местно развитие (GALOP) на община Лясковец. 139 700.00 117 539.21
Информация и публичност: Дейността е насочена към осигуряване на максимална информираност и публичност на целите и постигнатите резултати от изпълнението на проекта, като информира обществеността, целевата група и заинтересованите страни за приноса на Финансовия механизъм на ЕИО и Норвегия. За подпомагане изпълнението на дейността е разработен Комуникационен план, следващ изискванията на Ръководството за комуникация и дизайн към Финансовия механизъм на ЕИО и Норвегия, който е приложен към настоящото проектно предложение. Планираните мерки за комуникация са следните: - разработване на уеб-сайт (вкл. домейн, хостинг, разходи за разработване и поддържане на съдържанието); - организиране и провеждане на 2 (две) информационни събития; - изработване на 2000 (две хиляди) броя информационни материали. Всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат създавани върху бланка на проекта, която ще отговаря на изискванията за информираност и публичност, съгласно приложения Комуникационен план. 3 661.10 3 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.