Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Инвестициите по проекта са  в подкрепа на предприемачеството на новосъздадено предприятие.
Всички европейски страни, в т.ч. и България, имат нужда от засилване на предприемаческия дух, окуражаване създаването на собствен бизнес и стабилизиране на институционалната и културната среда за иновации и ръст на малките и средните предприятия. 
България е държава, в която предприемаческата инициатива има всички условия за бърз и лесен старт и реализация.
"СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД ще реализира предприемаческа дейност,   ориентирана към  Тематични области на ИСИС: Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии – M74.10 „Дейности в областта на дизайна“.  
Проектът е насочен към създаване и поддържане на среда, в която предприемачите могат да преуспяват и предприемчивостта се възнаграждава. 
Инвестициите по проекта включват реализиране на дейности за  доставка на активи – ДМА, необходими за откриване на дизайнерско студио. Предвидени са дейности за изработване на маркетингов план за пазарна реализация на  кандидата.
С реализиране на проекта предприемача "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД ще    стартира  предоставяне на дейности в областта на дизайна. 
Очакваните резултати се изразяват в постигане на положителен ефект по отношение устойчивостта на новосъздаденото предприятие, създаване и стабилност на четири нови работни места след реализиране на проекта, включително за едно лице с увреждания  и постигане на ръст на приходите чрез реализиране и предлагане на пазара на предприемачески услуги.
Благодарение на инвестиционната подкрепа по процедурата, "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД
ще постигне  конкурентно и ефективно развитие , с което ще се  гарантира  стабилен икономически растеж, както и устойчива заетост на 4 лица. 

Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 – част 1: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея: Разходи за придобиване на ДМА, необходими за реализиране на пазара на дейностите в областта на дизайна: С реализиране на проекта "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД ще открие дизайнерско студио събрало компактен и креативен екип от професионалисти с голям практически опит. Дейността на екипа ще обхваща всички фази на интериорното проектиране, преустройства на вътрешни пространства и дизайн на мебели. Във всеки интериорен проект предприемача ще влага вроденото усещане за цвят, пространствено оформление, архитектура и текстил. Докато тъканите, мебелите и цветовете могат да играят голяма роля в дизайна на интериора, има много други задачи, които се изискват от дизайнерите на интериора. Интериорните дизайнери трябва да бъдат образовани в историята на дизайна, структурната цялост на сградите, строителните кодекси, ергономията, пространствените концепции, етиката, психологията, CAD и много други. Този широк спектър от умения се изисква, защото дизайнерите работят не само със собственици на жилища, но и със строители, архитекти, правителствени агенции и собственици на фирми. Интериорният дизайн е нещо повече от изработването на идеен проект. Това е комплексна услуга, която съчетава и придава еднаква тежест както на предварителното планиране, така и на самата работа по реализацията на проекта. Това е комплексен процес, финалът на който е изящен и уютен интериор. Дългогодишният опит на екипа на предприемача в дизайна, планирането и реализацията на цялостни интериорни проекти дава увереността на "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД да гарантира, че идейният проект и неговата реализация ще отговорят напълно на очакванията на клиента. Всеки проект на инетриорен дизайн, включва следните етапи: • Начало на проекта - Планирането на проекта съвместно с с архитекта и клиента – споделяне на проектните нужди, мечти и цели. • Схематичен дизайн - По време на този етап екипа започва подготовката на предварителни дизайнерски скици, базирани на изискванията и бюджета на клиента, за да проучи и илюстрира възможните варианти. Опциите се обсъждат с клиента. • Развитие на дизайна - Този етап прецизира съгласувания схематичен дизайн за по-ясно определяне на обхвата и качеството на завършения проект. Допълнителните прогнози за разходите ще определят колко близо е проектът в съответствие с бюджетните очаквания или кои, ако има такива, са необходими корекции. • Офериране и водене на преговори – Екипът на предприемача може да посъветва клиента за избора на изпълнител - обикновено се извършва чрез покана за конкурентни оферти. Помага при оценяване на офертите и избера на изпълнител • Реализиране на строителството/ремонта – Дава съвети по време на изпълнение на интериорния дизайнерски проект. На място посещенията ще определят дали строителството/ремонта е в съответствие с договора и че проектът, материалите и изработката отговарят на приемливи стандарти. • Значително изпълнение на сертификат за строителство / заетост - предоставя редовни доклади за напредъка, за да информира клиента и остава ангажиран, докато проектът бъде завършен. За реализиране на тези услуги, предприемачът ще открие дизайнерско студио с необходимото оборудване: - 3D принтер – ново поколение високопроизводителен индустриален 3D принтер, който поставя нов стандарт в производството на висококачествени полимерни добавки. Тази нова технология отправя предизвикателства към дизайнерите, които ще имат на разположение друг начин на проектиране на интериорния дизайн, с чиито ограничения, особености и предимства ще трябва да се съобразява. Новите технологии в 3D принтера, ще позволят на "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД да предаде нов дизайнерски облик на интериорния дизайн, който създава. 108 640.76 127 105.08
Дейност 1 – част 2: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея: Разходи за придобиване на ДМА, необходими за реализиране на пазара на дейностите в областта на дизайна: Основни функции: • Адаптивна отоплителна система: адаптира отоплителната система така, че да е възможно най-доброто разпределение на температурата. • Интегриран контролен софтуер на сензорен екран: разполага с система за проследяване на нишки, протокол за историята на работата и система за управление на поддръжката. • Сменяема дюза: за по-удобно ползване от потребителя. • Високо загрята 3D печат (до 180 ° C) и дюза (до 540 ° C): позволява 3D отпечатване на сложни инженерни материали (PEEK, полимери с висока производителност и др.). • Лесна смяна на нишката: позволява да се промени нишката по време на 3D отпечатване на конструкцията. Преносимите компютри - лаптопи и принтерите са неизменно, и съпътстващо дейността средство за реализиране на предприемаческата идея – с тях се реализират всички изброени етапи. При избора на активи е отчетена необходимостта от големия обем принтиране, копиране и сканиране на документи и техническа документация за клиентите. Предвижда се да се закупи следното оборудване: - Лаптоп– 3 бр. – необходими за членовете на екипа при полева дейност и работа с клиентите. Активите ще са с памет – мин. 6 МB и Твърд диск - мин. 8 GB. - Мултимедиен проектор - 1бр. – активът е необходим при презентация на интериорните дизайнерски проекти пред клиентите на всеки един етап от създаването им. - Лазерно многофункционално устройство – 1 бр. - Професионално цветно лазерно многофункционално устройство, необходимо за копиране, печат, сканиране,– двустранен печат във формат А3 и А4. Обезпечава работата на студиото и работата с клиентите. Очакваните приходи, които "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД ще реализира от дейностите в областта на дизайна е левовата равностойност на 25 – 30 евро на м2. Прогнозира се през първата година след реализиране на проекта да се реализират дейности в областта на дизайна средно 10 обекта със средна площ от 200 м2 до 500 м2. Ще се получават приходи и от консултации в областта на интериорния дизайн. Разходите за суровини и материали включват мостри на платове, текстил, бои, и др. от порядъка на 5%. Калкулират се разходи за външни услуги – основно командировки за посещения на производители и търговски центрове, както и за демонстрации от позизпълнители. Те ще бъдат в размер до 10% от приходите. За реализиране на така описаната инвестиция, съгласно изискванията на настоящата процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и действащата нормативната уредба, ще се реализират следните етапи: Етап 1: Подготовка за избор на доставчици: от 1-ви до 2-ри месец; Етап 2: Провеждане на процедура за избор на доставчик, в съответствие с ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. и сключване на договор с класираните на първо място кандидати: от 3-ти до 4-ти месец; Етап 3: Доставка на активите и въвеждане в експлоатация: от 5-ти до 18-ти месец, включително. 108 640.76 0.00
Дейност 1-част 3: Разходи за Квалифициран персонал, необходими за реализиране на пазара на дейностите на предприемача в областта на дизайна : За реализиране на предприемаческата идея ще се сформира Екип по проекта, който ще включва: Квалифициран персонал, който е обект на оценка: 1. Предприемач Предприемачът ще бъде назначен на длъжност: Длъжност: Промишлен дизайнер– код 2163 6005 Брутно месечно възнаграждение: 2600,00 лева Осигуровки от работодател при мин. 3 година стаж – общо: 491,92 лева Общо при 8 часова заетост: 3091,92 лева Общо за 12 мес. – 37103,04 лева. 2. Експерти, които предстоят да бъдат наети на трудов договор в предприятието-кандидат. За реализиране целите на проекта ще се назначат експерти на длъжност: 2.1. Графичен дизайнер – код 2166 3008 Брутно месечно възнаграждение: 1540,00 лв. Осигуровки от работодател при над 2 години стаж – 294,87 лв. Общо при 8-часова заетост: 1834,87 лв. Общо за 12 месеца – 22018,44 лв. 2.2. Промишлен дизайнер – код 2163 6005 Брутно месечно възнаграждение: 2100,00 лв. Осигуровки от работодател при над 8 години стаж – 416,39 лв. Общо при 4-часова заетост: 1258,20 лв. Общо за 12 месеца – 15098,34 лв. 3. По проекта ще се назначи квалифициран персонал - 1 лице на длъжност Интериорен дизайнер - код 3432 3005. Брутно месечно възнаграждение: 528,00 лв. Осигуровки от работодател при мин. 2 години стаж – 124,12 лв. Общо при 4-часова заетост: 326,06 лв. Общо за 12 месеца – 3912,72 лв. Общо разходите за заплати на Екипа, с включени осигуровки от работодателя са в размер на 78 132,54 лева. Кандидатът ще осигури устойчива заетост, в резултат от реализиране на проекта като запази работните места на членовете на екипа за период от 6 месеца през първата година след верифициране на разходите по проекта. 78 132.54 42 525.89
Дейност 1-част 4: Разходи за наем, режийни и офис консумативи, необходими за реализиране на пазара на дейностите на предприемача в областта на дизайна : Важно перо при реализиране дейността на предприемача са разходите за наем, режийни разходи и офис консумативи. За реализиране на дейностите в областта на дизайна, предприемача ще открие дизайнерско студио, което ще се помещава в помещение под наем в гр. Благоевград. Месечните наемни вноски ще бъдат в размер на 1300,00 лева. В рамките на реализиране на проекта от 12 месеца, разходите за наем ще бъдат на стойност 15 600,00 лева без ДДС. Предвидени са разходи за режийни – основно ел. енергия, вода и отопление, като месечно се предвижда разхода да е в размер на 520,00 лева или за 12 месеца разхода ще е на стойност 6240,00 лева без ДДС. Не могат да се пренебрегнат и необходимите разходи за офис консумативи. При реализиране на дизайнерските дейности се използват офис консумативи – хартия, тонер касети. Този разход се очаква средномесечно да е от порядъка на 120,00 лева или за 12 мес. – 1440,00 лева. Общо разходите за наем, режийни и офис консумативи за срока на изпълнение на проекта ще бъдат на стойност от 23280,00 лева без ДДС. 23 280.00 12 000.00
Дейност 1 – Част 5: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея: Разходи за изработване на маркетингов план за пазарна реализация на дейностите в областта на дизайна: Съвременната маркетингова философия е от "продажба на стоки/услуги" към "удовлетворяване на потребности" и превръщане на потребителя в основна движеща сила - като икономически субект, потребител, гражданин. Максимата във фирменото поведение на "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД ще бъде: "Ако не мислите от гледна точка на клиента, то вие изобщо не мислите." Това е условие за разширяване на пазарните позиции на фирмата и реализирането на по-високи финансови резултати (печалба). Предприемачът "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД, съзнава, че трябва да открие и създаде свой собствен стратегически ресурс с висока стойност, уникалност и труден за имитиране от нейните конкуренти, което да й осигури конкурентни предимства на пазара. Това ще стане с помощта на маркетингов план за пазарна реализация на дейностите, които ще предоставя, изготвен на базата на задълбочено пазарно проучване на тенденциите у нас и в света. Този подход е задължително условие за успеха на всеки нов бизнес. Той трябва да бъде добре обмислен и да съдържа правилните стратегии. Става дума за осигуряване на дългосрочна визия и планове за действие, а това изисква доста усилия. Дейността за изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на дейности на предприемача в областта на дизайна ще включва: описание на идеалния клиент; анализ на ситуацията и пазарната ниша ; SWOT анализ; конкурентен анализ; план за PR; определяне на маркетингови цели; избор на маркетингова стратегия; избор на маркетингова тактика; идея за прилагане на плана и контрол на изпълнението. Планирането в маркетинга представлява управленски процес. Най-просто казано това е начинът ресурсите на компанията да се организират така, че тя да постигне поставените цели. Планирането е още и връзката между това, което организацията представлява в момента, и това което може да представлява в бъдеще. 24 500.00 24 500.00
Дейност 2: Визуализация на проекта : През цялото време на реализиране на проекта "СТУДИО ФОР ДИЗАЙН" ЕООД ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г. Финансовият принос, предоставен от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 “ ще бъде упоменат във всички документи, издадени от предприятието. На външен изпълнител ще се възложи изготвяне на 2 табели и стикери за закупения по проекта актив, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.