Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 210 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Предприемаческата идея е свързана със закупуването на оборудване, материали, наемане на персонал и използването на външни услуги, които ще позволят проектиране, конструиране и производство на монтирани печатни платки, импулсни трансформатори и дросели, импулсни захранващи блокове, високоволтови импулсни устройства и др. за клиенти, ползващи този вид изделия предимно в осветителната техника.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (производство на продукти): Дейността включва 5 основни под-дейности, представени в текста по-долу: а. Наемане на персонал б. Закупуване, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на новите машини и оборудване за дейността в. Закупуване на материали и консумативи за дейността г. Наем на работни помещения, покриване на режийни разходи и офис консумативи д. Възлагане на външни услуги Дейността ще бъде реализирана чрез наемането на квалифициран персонал, както следва: 1. Предприемач (Красимира Димова; инженер-технолог) - трудов договор за 15 месеца х 1950 лв. 2. Инженер производство (Райчо Митев) - трудов договор за 15 месеца х 1950 лв. Горните две лица представляват "Квалифициран персонал, който е обект на оценка". В допълнение към тях, ще бъдат наети на трудов договор още две лица, които са в категорията "Квалифициран персонал, който не е обект на оценка": 3. Монтажник електронни елементи (лице с увреждания) - трудов договор за 10 месеца х 800 лв. 4. Оператор на машина - трудов договор за 10 месеца х 700 лв. Екипът от 4 души в рамките на периода на изпълнението на проекта ще извърши всички необходими дейности, така че новото предприятие да може да започне да изработва и предлага на пазара продукти с висока добавена стойност на своите клиенти в края на изпълнението на проекта. Също така, ще бъдат закупени две машини/оборудване за изработка на продуктите на предприятието: 1. Монтажен автомат за печатни платки (ДМА 1) 2. Пещ за спояване (ДМА 2) Двете машини са свързани една с друга и позволяват затваряне на цикъла на производство. Машината за повърхностен монтаж изисква наличието на пещ за спояване, тъй като монтажният автомат нарежда прецизно компонентите, а пещта ги споява към платката. В рамките на проекта ще бъдат наети две свързани едно с друго помещения или едно работно помещение.... / Подробното описание се съдържа в приложеното писмо с № 26-Л-45 / 08.08.2019 год. Текста на одобрената промяна не може да бъде изцяло изписан поради ограничение в броя символи / Ще бъдат закупени материали за проверка на дейността на поточната линия (монтажен автомат и пещ за спояване), за прецизиране на настройките на работата на оборудването, за тестване на различни режими на работа и за постигането на високо качество на изработката, с намаляване до минимум на производствения брак. Ще бъде възложена изработката на 4 анализа, които ще позволят на предприятието да получи реалистична външна оценка и предложения/препоръки относно бъдещата му устойчивост и възможностите да предлага продукцията си на нови пазари или да разшири съществуващите такива. По-специално, ще бъде възложено: 1. Изработване на икономическа оценка 2. Изработване на финансова оценка 3. Изработване на пазарен анализ и проучване на възможностите за развитие на продуктите на предприятието 4. Изработване на маркетингов план за пазарна реализация на съществуващите и новите продукти, които ще се произвеждат Горните оценки, анализ и план са необходими, т.к. персоналът на новата фирма разполага с достатъчно техническа и инженерна експертиза и опит за стартиране на техническата част от дейността, но има нужда от външно съдействие за всички финансово-икономически и маркетингови аспекти от работата на новото предприятие, които да го превърнат в успешен и устойчив бизнес. Изпълнението на дейността ще бъде съобразено със следните принципи на хоризонталните политики на ЕС: 1. Насърчаване на равенството между мъжете и жените и на недискриминацията 2. Устойчиво развитие - опазване на околната среда, повишаване на ресурсната ефективност и смекчаване на последиците от изменение на климата и приспособяване към тях 248 486.00 213 113.77
Визуализация на проекта: За целите на визуализацията на проекта ще бъдат спазвани изискванията, заложени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020. Целта на дейността е да популяризира приноса на ОПИК 2014-2020 г., на ЕФРР и националния бюджет за изпълнението на проекта. Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на 2 бр. информационни табели (2 х 250 лв.), 2 бр. информационни стикери (2 х 3 лв.) за новозакупеното оборудване. 506.00 466.80

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.