Организация, управление, наблюдение и контрол по проекта: Дейността има за цел да се осигури качественото, ефективното и ефикасно управление на проекта, което да бъде в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За изпълнението на тези цели на дейността ще се сформира три членен екип от специалисти с опит в управлението на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва:
- ръководител на проекта;
- координатор по проекта;
- счетоводител по проекта.
Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 462 часа, координаторът на 392 часа, а счетоводителят на 378 часа, които ще бъдат разпределени за 18 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Координаторът ще бъде по-тясно ангажиран с подготовката и реализацията на дейностите за професионално обучение, както и с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. Счетоводителя ще извършва финансова дейност свързана с разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местана общност, външни изпълнители).
Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната документация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. |
9 929.18
|
10 308.25
|
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Тази дейност има за цел осигуряването на публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР, както и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни.
Предвижда се да бъдат закупени и поставени/разпространени:
- 2 бр. информационни табели;
- 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата на фирмата на мястото на изпълнение на дейностите;
- 250 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които ще се разпространят сред представители на целевите групи;
- 20 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на закупеното оборудване за целите на проекта.
В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неговото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ |
1 992.00
|
2 278.00
|
Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 8 лица:
- 3 лица на длъжност "Машинен оператор, рязане на минерални продукти";
- 2 лица на длъжност "Работник, подови облицовки и настилки ";
- 1 лица на длъжност "Интериорен дизайнер";
- 2 лица на длъжност "Общ работник".
Екип от служители и екипа по управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата ще се стреми да даде шанс на безработни и неактивни лица до 29 годишна възраст, като се предвижда поне 4 лица от новонаетите да бъдат безработни и/или неактивни лица от тази възрастова група.
"Мармодом" ООД ще изготви изисквания относно кандидатите, които ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната община и кметовете и кметските наместници от населените места, както и с представители на местната общност, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включени и в проекта. Ще бъде сформирана тричленна комисия, включваща представители на Кандидата, която ще проведе интервютата с лицата и ще направи подбор на 8 лица, на които ще бъде осигурена заетост. Интервютата ще се провеждат в офиса на Кандидата. На интервюто ще се оценява, както настоящето образование, наличието на базисни знания, така и мотивацията за професионално развитие на кандидатите и желанието за работа в сферата на производството на облицовки от естествен камък. |
0.00
|
0.00
|
Осигуряване на заетост на 8 лица: Дейността цели осигуряване на заетост и професионална реализацията на 8 лица без работа в производството на облицовки от естествен камък за 12 месеца. Ще бъдат наети 8 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности:
- 3 лица на длъжност "Машинен оператор, рязане на минерални продукти";
- 2 лица на длъжност "Работник, подови облицовки и настилки ";
- 1 лица на длъжност "Интериорен дизайнер";
- 2 лица на длъжност "Общ работник".
В рамките на дейността ще се сключат трудови договори с избраните лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането едногодишния период. При определянето на работната заплата за длъжността „общ работник” се взема предвид МРЗ от 01.01.2016 г. и заплатата се изчислява на основа 420 лв. или 496,86 лв. месечно възнаграждение общо за работодателя.
Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден, 40 часа в седмицата. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се извършва непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период на новонаетите ще бъде предоставена възможността за натрупване на трудов стаж и получаване допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По-конкретно те ще имат възможност да участват в производствената дейност, извършвана от фирмата, което да гарантира натрупването на опит в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата в екипа на "Мармодом" ООД. След изтичане на проекта ще бъде осигурена заетост на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 4 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички осем лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията на фирмата. Ще бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство на всички новонаети лица. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка за да следи за правилното и коректно изпълнени да дейността. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. |
58 203.60
|
71 000.69
|
Осигуряване на оборудване за новоразкритите работни места: Целта на дейността е да се осигури качествено оборудване за новназначените лица. В рамките на дейността ще се закупи оборудване за извършване на трудова дейност за новназначените безработни лица. Заложеното оборудване е както следва:
За длъжността „Работник, подови облицовки и настилки" ще бъдат закупени 3бр. перфоратори, които ще притежават различни характеристики, 4бр. алуминиеви нивелира и 2бр. винтоверта.
За длъжността "Машинен оператор, рязане на минерални продукти" ще бъдат закупени 1бр. машина за изсмукване на прах, 1бр. стационарен циркуляр и 4бр. ъглошлайф с различни характеристики.
За длъжността "Интериорен дизайнер" ще бъде закупен 1бр. настолен компютър с монитор, клавиатура и мишка.
Заложеното оборудване е планирано така, че да направи работата на служителите самостоятелна и всеки да има необходимото оборудване за качествено изпълнение на служебните си задачи. |
30 092.00
|
30 016.38
|
Професионално обучение на новонаети лица: Целта на дейността е представителите на целевата група да повишат професионалните си компетенции и придобият професионална квалификация релевантна към изискванията на заеманите от тях длъжности. За целта ще се осигури обучение за повишаване на квалификацията на 2 от новоназначените лица на длъжност "Работник, подови облицовки и настилки". Обученията за придобиване на професионална квалификация ще бъдат следните:
Oбучение на 2 лица за придобиване на втора степен на професионална квалификация по специалност 5820307 "Външни облицовки и настилки" no професия 582030 "Строител". Общата продължителност на обучението ще бъде не по-малка от 660 часа. Обучението ще има теоретични и практически часове, като минимума теоретични часове е 312, а минимума практически е 348. Обученията ще се провеждат в продължение на 5 месеца по 4 уч. часа всеки делничен ден; 6 уч. часа във всяка събота и по 7 учебни часа в неделя. След приключването на обучението лицата ще имат възможност да положат държавни изпити, като успешно издържалите ги ще получат свидетелства за професионална квалификация. |
2 400.00
|
2 400.00
|