Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 246 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проект "Грижа в дома в община Камено" си е поставил цел да осигури подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижа и да разшири възможностите за предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, включително и в контекста на пандемични ситуации.
За изпълнение на поставената цел ще бъдат реализирани следните дейности: Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания;  Доставка на храна и продукти от първа необходимост; Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации със специалисти при необходимост; Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Продължителността на проекта е 18 месеца като в първия месец ще бъде извършена оценка на потребностите. В рамките на 18 месеца ще бъдат предоставени здравно социални услуги минимум на 63 потребители от целевите групи. Общата стойност на проектните дейности е 504 956.97 лв.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Грижа в дома: Дейност "Грижа в дома" включва 4 поддейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа на възрастни хора в невъзмжност за самообслужване и лица с увреждания Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания, в т.ч. предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране, доставка на храна, хранителни продукти, заплащане на битови сметки, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги ; транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата; осигуряване на лични предпазни средства. 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги /със средства на потребителите/ През предстоящите 18 месеца на 63 възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания ще бъдат предоставяне следните услуги: Доставка на храна, хранителни продукти , както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално-значими заболявания, вт.ч. консултации със специалисти. За нейната реализация ще подготвим пакет информационни материали /брошури, листовки, указания, процедури и др./, които насърчават здравословния начин на живот. Ще подготвим протокол за реакция при кризи на потребителите и бедствия и аварии. 4. Осигуряване на супервизия и обучение на служителите, предоставящи почасови интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда Настоящата дейност е планирана в изпълнение на Наредба за качество на соц. услуги, приета с ПМС 135, от 22.06.2022 г., Приложение № 4 към Чл. 6. "Социалната услуга Мобилна превантивна общностна работа се предоставя съгласно стандартите за качество и критериите за тяхното изпълнение, определени в приложение № 4 "Стандарти и критерии за качество на общодостъпна социална услуга Мобилна превантивна общностна работа и по конкретно: Критерий 8.2: "Доставчикът на соц. услуга осигурява въвеждащи и надграждащи/специализирани обучения за служителите" предвижда за новопостъпилите служители да се осигури 36-часово въвеждащо обучение и на всеки 12-месеца да се планира минимум 24-часово надграждащо обучение. В изпълнение на Критерий 8.3: "Доставчикът на соц. услуга осигурява на служителите професионална подкрепа чрез наставничество, групова и индивидуална супервизия" сме планирали групова супервизия на всеки 3 месеца /6 за периода на изпълнение на проекта/ и индивидуални супервизии на всеки 4 месеца - т.е. по 4 супервизии за всеки служител. 504 956.97 332 955.76

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.