Грижа в дома:
Дейност "Грижа в дома" включва 4 поддейности:
1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа на възрастни хора в невъзмжност за самообслужване и лица с увреждания
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания, в т.ч. предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране, доставка на храна, хранителни продукти, заплащане на битови сметки, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги ; транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата; осигуряване на лични предпазни средства.
2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги /със средства на потребителите/
През предстоящите 18 месеца на 63 възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания ще бъдат предоставяне следните услуги: Доставка на храна, хранителни продукти , както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите).
3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално-значими заболявания, вт.ч. консултации със специалисти.
За нейната реализация ще подготвим пакет информационни материали /брошури, листовки, указания, процедури и др./, които насърчават здравословния начин на живот. Ще подготвим протокол за реакция при кризи на потребителите и бедствия и аварии.
4. Осигуряване на супервизия и обучение на служителите, предоставящи почасови интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда
Настоящата дейност е планирана в изпълнение на Наредба за качество на соц. услуги, приета с ПМС 135, от 22.06.2022 г., Приложение № 4 към Чл. 6. "Социалната услуга Мобилна превантивна общностна работа се предоставя съгласно стандартите за качество и критериите за тяхното изпълнение, определени в приложение № 4 "Стандарти и критерии за качество на общодостъпна социална услуга Мобилна превантивна общностна работа и по конкретно: Критерий 8.2: "Доставчикът на соц. услуга осигурява въвеждащи и надграждащи/специализирани обучения за служителите" предвижда за новопостъпилите служители да се осигури 36-часово въвеждащо обучение и на всеки 12-месеца да се планира минимум 24-часово надграждащо обучение.
В изпълнение на Критерий 8.3: "Доставчикът на соц. услуга осигурява на служителите професионална подкрепа чрез наставничество, групова и индивидуална супервизия" сме планирали групова супервизия на всеки 3 месеца /6 за периода на изпълнение на проекта/ и индивидуални супервизии на всеки 4 месеца - т.е. по 4 супервизии за всеки служител. |
504 956.97
|
332 955.76
|