Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Добро управление

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им.
Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19 се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период. 
Идентифицирана е голяма нужда от предоставянето на услуги по домовете в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейностите по проекта са насочени към лица, за които е налице социална необходимост от почасови услуги като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на услуги на лица от допустимите целеви групи във връзка с преодоляване на последиците от коронавируса и спазване на мерките срещу пандемията от COVID-19: Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID-19 на територията на община Велики Преслав се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период. Идентифицирана е нужда от предоставянето на услуги по домовете на минимум 82 лица в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейността е насочени към възрастни хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване, хора с увреждания и техните семейства, възрастни в риск, като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19. Услугите за лицата ще включват доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги. За предоставянето на услугите и кадрово обезпечаване на дейностите се предвижда назначаването на: - 15 лица /сътрудник социални дейности/ на 8-часов работен ден; - 2 лица /сътрудник социални дейности/ на 2-часов работен ден; - 1 шофьор на 2-часов работен ден; - 1 технически организатор на 2-часов работен ден, който ще приема обаждания на обявен телефон и ще организира дейностите по предоставянето на услугите. Подборът на персонала ще бъде извършен в кратки срокове след комуникация с Дирекция „Бюро по труда“ и въз основа на опита на Общинската администрация с подбор на персонал по досега изпълнявани социални проекти и програми. При необходимост ще бъде осигурен транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата с автомобили на общината. Ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. 0.00 127 815.28

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.