Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-6.002-0039-C01
Наименование на проекта Патронажна грижа + в Община Кърджали
Бенефициент 000235920 ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 10.03.2021
Дата на стартиране 10.03.2021
Дата на приключване 16.09.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Кърджали (BG425), Кърджали

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
  • Дейност: "Патронажна грижа": Тази дейност включва изпълнението на 5 поддейности: 1.Подбор и наемане на екип за управление на патронажната грижа- След стартирането на изпълнението на проекта в рамките на 1 месец ще се извърши назначаване на екип за управление на патронажната грижа, който ще включва 1 координатор и 2 специалисти "Социални услуги" . Подборът ще се извърши съгласно българското законодателство и ще бъдат назначени на осем или на четири часов работен ден. 2. Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услугата "Патронажна грижа" - в рамките на 2 месеца ще бъде осъществен подбор и назначаване на персонал, включва медицински специалисти,които ще предоставят медицинските и здравните грижи, специалисти в областта на социалните дейности, психолог и шофьор. Профилът и броя специалисти ще бъде съобразен с изисквания на Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете на възрастни хора и хора с увреждания и ще гарантират интегриран подход при предоставяне на услугите. С избраните специалисти ще бъдат сключени договори съгласно нормативната уредба. 3. Подбор на потребителите на патронажните грижи - В рамките на 2 месеца ще бъде организирано приемане на документи от потенциалните потребители, отговарящи на изискванията, извършване на оценка на нуждите им, класиране и подбор на крайните ползватели.Оценките на потребностите ще бъдат изготвени от външен изпълнител, нает конкретно за целта. 4. Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за доставка на храна и хранителни продукти от първа необходимост ще се извърши съгласно българското законодателство. Назначеният диспечер ще приемат заявки на обявения телефон. Ще се предостави възможност на наетите служители в Домашен социален патронаж и ще се осъществи допълнителен подбор на немедицински специалисти-разносвачи. 5. Предоставяне на услугите по патронажна грижа. В рамките на 12 месеца на 157 потребители ще получават безвъзмездно услуги по патронажна грижа от назначения персонал. В рамките на проекта ще бъде осигурена психологическа подкрепа и консултиране от една страна на потребителите на патронажните услуги, а от друга страна на персонала, който ги предоставя. Тази подкрепа и консултиране ще се извършва от психолог, назначен специално за целта. Предоставянето на услугите ще се извършва по предварително изготвени графици. В процеса на реализиране на проекта при липса на чакащи потребители и персоналще се организира нов прием на документи и ще се извърши нов подбор за съответната позиция., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 414 706.54
  • Дейност: Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности, ще включва следните мерки: 1. Осигуряване на ЛПС; 2. Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности; 3. Тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за COVID-19; 4. Допълнително нает персонал за превенция на разпространението на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности. По проектното предложение ще бъдат включени 9 социални услуги, делегирана дейност: 4 броя Центрове за настаняване от семеен тип; 1 Защитено жилище; 2 Дневни центрове; 1 Център за социална рехабилитация и интеграция; 1 Дом за стари хора. Общият брой на персонала в посочените социални услуги е 100 души, а броят на потребителите - 180. Дом за стари хора, гр. Кърджали, кв. Студен кладенец, ул. "Детелина" №6, с персонал 14 души; ДЦДУ "Надежда" , гр. Кърджали, кв. Студен кладенец, ул. "Детелина" №7 , с персонал 12,5 души; ДЦПЛУ, гр. Кърджали, кв. Студен кладенец, ул. "Детелина" №7, с персонал 13,5 души; Защитено жилище за лица с умствена изостаналост, гр.Кърджали, ул. "Генерал Ченозубов" № 56, с персонал 5 души; ЦНСТ ДМУ - гр. Кърджали, кв. Веселчание, ул. "Мир" № 19, с персонал 14 души; ЦНСТ за деца без увреждания, гр. Кърджали, кв.Гледка, ул. "Тина Киркова" №25, с персонал 12 души; ЦНСТДБУ "ДЕТСКА МЕЧТА" , гр. Кърджали, ул. "Проф. Акад. Л. Милетич" № 3, с персонал 7 души; ЦНСТДМУ - пазара, гр. Кърджали, ул. "Средец" № 14, с персонал 14 души; ЦСРИ"Орфей", гр. Кърджали, кв. Байкал, ул. "Славянска" №9, с персонал 8 души;, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 219 553.53

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 123.00 , Достигната стойност: 143.00
Индикатор 2 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 337.00 , Достигната стойност: 406.00
Индикатор 3 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 123.00 , Достигната стойност: 143.00
Индикатор 4 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 337.00 , Достигната стойност: 406.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 633 881.00 BGN
БФП 633 881.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 633 881.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 100.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN