Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0350-C01
Наименование на проекта Разкриване на нови работни места в “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД
Бенефициент 121410904 ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 05.08.2016
Дата на стартиране 05.08.2016
Дата на приключване 04.09.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът цели създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица и подобряване на тяхната квалификация чрез предоставяне на професионално израстване посредством обучения по професионална квалификация и обучения по ключови компетентности, което ще доведе до интегрирането им на пазара на труда. Настоящият проект е насочен изцяло към подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места, посредством инвестиране в човешки капитал. С изпълнение на конкретният проект  “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД се фокусира върху повишаване адаптивността на  безработните и неактивните лица, посредством повишаване на тяхната професионална квалификация и провеждане на подходящи обучения. Това от своя страна ще доведе и до предоставяне на по-качествени услуги и повдигане на конкурентоспособността на “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД.
С разкриването на новите работни места се цели да  се разшири обхвата, качеството и ефективността на предлаганите от  “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД стоки и услуги. За целта се предвижда да се модернизират методите на обслужване, чрез инвестиране в човешкия ресурс на фирмата, в това число и провеждане на подходящи обучения на новоназначените служители. 
За постигане на заложените цели ще се реализират следните дейности: Подбор на безработни и неактивни лица; Осигуряване на заетост във “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД; Провеждане на обучения за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация на вече наетите лица; Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности; Закупуване и доставка на ДМА за изпълнение на преките задължения на новонаетите лица. По проекта се предвиждат и дейност за организация и управление на проекта, както и дейност по информиране и публичност – в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е отговорно администриране и финансово отчитане на настоящия проект, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, както и осигуряване на съответствие с Насоките за кандидатстване. С оглед успешното управление и изпълнение на проекта се предвижда дейността да се възложи на външна организация по реда на чл. 9, ал. 3 от Постановление № 118 на МС от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм, а именно: Бенефициентите не провеждат процедура за определяне на изпълнител, когато предвидената стойност за доставки и услуги, в т.ч. съфинансирането от страна на бенефициента, без данък върху добавената стойност е по-ниска от 30 000 лв. С цел успешно изпълнение на дейността се предвижда да се назначи и ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация по реда на ПМС 118 от 20.05.2014 г. Ръководител на проекта е външно за фирмата лице, с което ще бъде сключен гражданки договор. За ръководител на проекта е привлечен експерт, който разполага с необходимия опит в управлението и изпълнението на проекти. Избраната организация, съвместно с ръководителя на екипа ще отговаря за изпълнението на дейностите, предвидени в проекта, в съответствие с клаузите и срока на договора с Управляващия орган - МТСП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. , Договорена стойност: 11 500.00 , Отчетена стойност: 11 500.00
  • Дейност: Информиране и публичност: Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. С цел популяризация на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат и следните мерки: • Отпечатване и разпространение на информационни брошури и флаери; • Поставени стикери на закупените ДМА; • Изработени информационни табели; • Публикуване на актуална информация за проекта на Интернет-страницата на “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД. В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички документи, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали – брошури и флаери ще бъдат раздавани на конгреси и семинари, ще бъдат предоставяни в изложбеното помещение на “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД и изпращани на всички клиенти на фирмата при доставка на заявено оборудване. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. , Договорена стойност: 1 150.00 , Отчетена стойност: 1 150.00
  • Дейност: Идентифициране и подбор на безработни и неактивни лица, които да бъдат включени в заетост по проекта: В настоящата дейност се предвижда да бъде проведена процедура за подбор на безработни и неактивни лица отговарящи на спецификата на целевата група по проекта и на търсените образователни степени и ценз. При провеждането на подбора ще бъдат спазени хоризонталните принципи: равенство между половете и превенция на дискриминацията въз основа на пол, раса, етнически произход, религия или вярвания, увреждания, или други. Като една бързо развиваща се компания “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД в областта на търговията с медицинска техника, обзавеждане и консумативи на най-високо ниво, разполага с добре подготвени работници и специалисти, доказали професионалните си качества, през годините на работа. За да се осигури запазване на нивото на квалификация на персонала мениджърският екип провежда последователна политика за привличане на нови работници и специалисти в дейността на дружеството. Ето защо настоящата дейност, както и цялостния проект се вписват в политиката на “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД и реално ще създадат по-добри възможности за адаптация на безработни и неактивни лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация и след приключването на проекта. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на заетост в “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД на безработни и неактивни лица: ДЖИ ЕС ЕВРО осъществява основната си дейност в областта на търговията с медицинска техника и апаратура и консумативи. ДЖИ ЕС ЕВРО непрестанно усъвършенства нивото на предлаганите услуги, да подобри комуникацията с клиентите и бързината при доставките на предлаганите медицински консумативи. В тази връзка фирмата се стреми към разширяване на дейността си и привличане на нови клиенти. Това налага назначаване на нови служители на следните длъжности: 1.Главен счетоводител,НКПД: 2411.60020 В момента фирмата използва външна счетоводна фирма. Голяма е нуждата от вътрешно фирмено счетоводство поради няколко причини. Обема на продажби на фирмата през последните две години расте, респективно и счетоводната работа. В първата седмица на всеки месец болничните заведения засичат със счетоводството на всяка фирма доставчик всеки един пациент и медицински изделия , за да подадат справките в НЗОК, което предразполага счетоводителя да работи на 100 % само за нашата фирма. НЗОК въведе през април 2015 г нови регламенти във фактурирането на мед.изделия , където да се вписва код от НОИ и НЗОК за всеки един продукт. Това значително усложнява счетоводната работа и изисква повече време. 2.Оперативен счетоводител, НКПД: 3313.3001 Обема на работа изисква всекидневно фактуриране. Също така ежемесечни лични срещи и засичане на счетоводствата и обеми консигнации в болничните аптеки във всяка болница в страната. По-големия обем продажби, които фирмата реализира последните 2 г. предполага и повече счетоводна работа за заприходяване на закупената стока от чужбина. След въвеждането в НЗОК на новите регламенти във фактурирането на мед.изделия , значително се увеличи счетоводната работа, което налага назначаване на оперативен счетоводител. 3. Мениджър ключови клиенти (регионален София),НКПД: 2421.5026 През 2014 и 2015 г са сключени договори с още болнични заведения, за които текущите мениджъри продажби нямат времева възможност да отговарят. Увеличен е и обема на личните срещи с клиенти и специални обучения на медицинските сестри с инструментариуми за тазобедрено и колянно ендопротезиране. 4. Мениджър ключови клиенти (регионален Пловдив),НКПД : 2421.5026 Потенциал за развитие в продажбите в Пловдивска област. Също нужда за обучения в цялата гама продукти, която предлага фирмата и оперативните техники на лекарите, тъй като в този регион малка част от лекарите ги познават добре. 5. Мениджър ключови клиенти (регионален Варна),НКПД: 2421.5026 Потенциал за развитие в продажбите във Варненска и Бургаска област. Невъзможност на сегашния Мениджър продажби да прави лични срещи с всички клиенти. Фирмата има запитвания за новите продукти, които предлага от много клинети във Варненска област, което предполага ежедневни лични срещи. Също нужда за обучения в цялата гама продукти, която предлага фирмата и оперативните техники на лекарите, тъй като в този регион малка част от лекарите ги познават добре. Основтата дейност на тримата мениджъри ключови клиенти е да информират, консултират и демонстрират на клиентите качествата на предлаганите стоки и условията за покупката им, като предлагат самите продукти, а също така и чрез рекламни материали - каталози, проспекти, брошури и др. Мениджърите ключови клиенти поддържат постоянен контакт с клиентите. За целта те са мобилни и са в непрестанна връзка с клиентите на място. 6.Снабдител-доставчик,НКПД : 4321.2015 Увеличаване на обемите за София на медицинските изделия които трябва ежедневно да се доставят на болниците. Фирмата предвижда да намали доставките с куриерска ф-ма в страната за част от спешните доставки, които се доставят в операционни до 24 часа - да се поемат от снабдителя. 7.Началник склад ,НКПД:4321.2021 До момента Техническия сътрудник е бил отговорник склад. Поради нарастване на обема на неговата работа той има физическа невъзможност да продължи да я извършва. Изделията поддържащи се на склад са се увеличили, затова има и повече административна работа за заприходяване и изписване от склада. , Договорена стойност: 57 227.04 , Отчетена стойност: 31 939.72
  • Дейност: Провеждане на обучения за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация на вече наетите лица : За длъжността главен счетоводител не се предвижда обучение по професионална квалификация – ще се търси лице с висше икономическо образователно - квалификационна степен „магистър". За останалите новоназначени служители се предвижда да се проведат обучения по професионална квалификация за следните професии: 1. За длъжност - оперативен счетоводител - обучение за част от професия по трета квалификационна степен оперативен счетоводител с код 344030, специалност оперативно счетоводство с код 3440301 – обучението е с продължителност 600 учебни часа. В обучението ще бъде включено едно лице от целевата група. 2. За длъжност - Мениджър ключови клиенти (регионален София) – обучение за част от професия по трета квалификационна степен търговски представител с код 341040, специалност търговия на едро и дребно с код 3410401 3. За длъжност - Мениджър ключови клиенти (регионален Пловдив) – обучение за част от професия по трета квалификационна степен търговски представител с код 341040, специалност търговия на едро и дребно с код 3410401 4. За длъжност - Мениджър ключови клиенти (Регионален Варна) – обучение за част от професия по трета квалификационна степен търговски представител с код 341040, специалност търговия на едро и дребно с код 3410401 Обучението по част от професия по трета квалификационна степен търговски представител с код 341040, специалност търговия на едро и дребно с код 3410401 е с продължителност 600 учебни часа. В обучението ще бъдат включени три лица от целевата група. 5. За длъжност - снабдител, доставчик – обучение по професия сътрудник в малък и среден бизнес с код 345050, специалност малък и среден бизнес с код 3450501 6. За длъжност - началник склад - обучение по професия сътрудник в малък и среден бизнес с код 345050, специалност малък и среден бизнес с код 3450501 Обучението по професия сътрудник в малък и среден бизнес с код 345050, специалност малък и среден бизнес с код 3450501 е от 2-ра степен на професионална квалификация с продължителност 660 учебни часа. В обучението ще бъдат включени две лица от целевата група. Броят на учебните часове за предвидените обучения за придобиване на професионална квалификация и за част от професия по професионална квалификация по практическо обучение са не по-малко от броя на учебните часове по теоретично обучение. Учебните часове ще се осъществяват в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО), с държавните общообразователни изисквания за съответните обучения по професионална квалификация, както и в съответствие с Рамкова програма Е за непрекъснато професионално обучение за актуализиране или разширяване на придобита професионална квалификация, както и за придобиване на първа, втора и трета степен на професионална квалификация. Предвидените обучения са включени в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от министъра на образованието и науката. Успешното завършване на професионалното обучение ще бъде удостоверено със съответният документ в съответствие с чл. 38, ал. 2, т. 2 и ал. 3 от ЗПОО за завършено професионално обучение с придобиване на степен на професионална квалификация - свидетелство за професионална квалификация и за завършено професионално обучение за придобиване на квалификация по част от професията - удостоверение за професионално обучение. Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД, необходим за изпълнението на ежедневните им служебни задължения, както и ще допринесе за развитието на предлаганите стоки и услуги на пазара от дружеството. Придобитите умения са необходими от една страна за по-бързото запознаване и овладяване на работния процес на новоназначените лица и от друга за достигане равнището на дългогодишния опит на останалите им колеги. Това ще осигури по-добри възможности за адаптация на новонаетите лица в работната среда и ще съдейства за успешната им професионална реализация. , Договорена стойност: 6 900.00 , Отчетена стойност: 3 525.00
  • Дейност: Провеждане на обучения по ключови компетентности на вече наетите лица : За новоназначените служители се предвижда да се проведат обучения по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – немски език. Обученията по немски език са продиктувани от спецификата на работата на фирмата и по-специално от факта, че кандидата “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД е официален вносител на произвежданите от германската фирма J.S.EVRO хирургически инструменти, уреди за: общата хирургия, минимално инвазивната хирургия, ортопедията и травматологията, имплантанти, принадлежности и комплексни оборудвания за операционни зали. Изпълнението на дейността ще позволи укрепването на капацитета на служителите на “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД, необходим за изпълнението на ежедневните им служебни задължения, както и ще спомогне за тяхната увереност по време на кореспонденцията на документи, фактури и др. и комуникацията с фирмите производители на продукцията, която търгува кандидата. , Договорена стойност: 4 900.00 , Отчетена стойност: 2 800.00
  • Дейност: Оборудване на нови работни места: В настоящата дейност се предвижда да се закупи оборудване, необходимо за изпълнение на професионалните задължения на част от новоназначените лица от целевата група. Съгласно изискванията, “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД се ангажира да запази предназначението на оборудването за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад. Основната дейност на фирмата се изразява в търговия на едро с медицински хирургически инструменти, медицинска апаратура, болнично обзавеждане, медицински консумативи. Фирмата снабдява цяла България с висококачествена медицинска техника и консумативи. Към днешна дата “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД поставя цялостното пазарно изграждане на едни от най големите световни фирми в медицината. Много университетски клиники в цяла България са постоянни клинети на фирмата. Към момента фирмата разполага с офис и складово помещение под наем. Офиса се състои от три работни помещения, изложбена зала, кът за бизнес срещи, оперативки, кухня, WC . Също така в голяма част от болниците с които работи поддържа складове на консигнация с медицински консумативи, импланти (тазобедрени и коленни ендопротези, остеосинтезни средства за травматология– плаки, винтове, пирони). Също така има налична компютюрна техника (лаптопи, стационарни компютри, сървър) и оборудване за офис (напълно оборудвани работни места). Фирмата разполаага и с 3 фирмени автомобила ( Шкода Румстер собствена , Шкода Фабия собствена, Шкода Суперб на лизинг). Единият автомобил ползва снабдителя, за да доставя стоката на болничните заведения. Другия автомобил ползват двамата търговци, за срещи с клиенти, командировки в цялата страна по болниците. Третия автомобил ползва Управителя на фирмата. Във връзка с разкриването на новите работни места и разширяване на дейността на фирмата се предвижда се да се закупят следните ДМА, за следните новоразкрити позиции: За трите позиции мениджър ключови клиенти се предвижда да се закупят два бр. автомобила, с които тримата служители ще извършват основните си задължения, а именно да предлагат медицинските консумативи, импланти (тазобедрени и коленни ендопротези, остеосинтезни средства за травматология– плаки, винтове, пирони) и др. на болниците от регионите София, Пловдив и Варна. Тримата мениджър ключови клиенти ще съвместяват основните си задължения съгласно предварително изготвен график, тъй като за трите позиции се предвижда да се закупят две превозни средства. За останалите позиции: главен счетоводител, оперативен счетоводител, снабдител-доставчик и началник склад фирмата предвижда да закупи ДМА, обзавеждане и оборудване със собствени средства, не по настоящия проект. Чрез закупуване на изброените ДМА за посочените позиции мениджър ключови клиенти ще се обезпечават по-добри резултати по отношение на квалификацията на служителите и качеството на предлаганите услуги, както и мотивиране дългосрочните отношения служител-работодател. По настоящата дейност ще се закупи ДМА и реално ще се обезпечат част от новите работни места. Всичко това ще допринесе за разширяване на дейността на кандидата “ДЖИ ЕС ЕВРО-БЪЛГАРИЯ” ЕООД и за утвърждаване на фирмата в силно конкурентната среда. , Договорена стойност: 38 000.00 , Отчетена стойност: 37 432.30

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АДВОКАТСКА КЪЩА РИЛА КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 500.00 , Отчетена стойност**: 11 500.00
  • Изпълнител: Ирина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТРЕИНСОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 525.00 , Отчетена стойност**: 3 525.00
  • Изпълнител: АТИА ПРИНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 150.00 , Отчетена стойност**: 1 150.00
  • Изпълнител: МОДУЛОР - ОБРАЗОВАТЕЛНИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 800.00 , Отчетена стойност**: 2 800.00
  • Изпълнител: КИА МОТОРС БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 35 000.00 , Отчетена стойност**: 35 000.00
  • Изпълнител: ЮНИТ БРОКЕР ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 432.30 , Отчетена стойност**: 2 432.30
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 119 677.04 BGN
БФП 119 677.04 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 73 890.82 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 8 750.00 0.00 8 750.00 КИА МОТОРС БЪЛГАРИЯ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 332.03 0.00 332.03 ЮНИТ БРОКЕР ООД
Неизпълнение на индикатори 0.00 0.00 0.00 0.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Информиране и публичност“ на проект „Разкриване на нови работни места в Джи ес евро Б-Я ЕООД“ по процедура Ново работно място 2015, Прогнозна стойност: 1 150.00
  • Обособена позиция 1: Об. позиция 1: Изработване на материали за информиране и публичност
    Изпълнител: АТИА ПРИНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 150.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Провеждане на обучения за придобиване и / или повишаване на професионалната квалификация“, Прогнозна стойност: 6 900.00
  • Обособена позиция 1: Об.позиция 1: Обучение за част от професия по трета квалификационна степен оперативен счетоводител с код 344030, специалност оперативно счетоводство с код 3440301 – обучението е с продължителност 600 учебни часа .
    Изпълнител: ТРЕИНСОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 525.00
  • Обособена позиция 2: Об.позиция 2: обучение за част от професия по трета квалификационна степен търговски представител с код 341040, специалност търговия на едро и дребно с код 3410401,
    Изпълнител: ТРЕИНСОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 525.00
  • Обособена позиция 3: Об.позиция 3: обучение по професия сътрудник в малък и среден бизнес с код 345050, специалност малък и среден бизнес с код 3450501 , с продължителност 660 учебни часа .
    Изпълнител: ТРЕИНСОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 525.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Провеждане на обучения по ключови компетентности (обучение по Общуване на чужди езици)“ по проект „Разкриване на нови работни места в Джи ес евро Б-Я ЕООД“ по процедура Ново работно място 2015, Прогнозна стойност: 4 900.00
  • Обособена позиция 1: Об.позиция 1: Об. позиция 1 : обучение по Общуване на чужди езици” – по немски език съгласно Европейската квалификационна рамка по: ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“
    Изпълнител: МОДУЛОР - ОБРАЗОВАТЕЛНИ И КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 800.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осъществяване на дейност „Оборудване на нови работни места“ по проект „Разкриване на нови работни места в Джи ес евро Б-Я ЕООД“ по процедура Ново работно място 2015, Прогнозна стойност: 38 000.00
  • Обособена позиция 1: 2 броя леки автомобила
    Изпълнител: КИА МОТОРС БЪЛГАРИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 000.00
  • Обособена позиция 2: 2 застраховки Пълно Автокаско и Гражданска отговорност
    Изпълнител: ЮНИТ БРОКЕР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 432.30
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТ, Прогнозна стойност: 11 500.00
  • Обособена позиция 1: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТ
    Изпълнител: АДВОКАТСКА КЪЩА РИЛА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 500.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN