Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-1184-C01
Наименование на проекта Реализиране на пазара на предприемаческа идея: проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности от "М-ПРОЕКТ И ДИЗАЙН" ООД
Бенефициент 204894126 М-ПРОЕКТ И ДИЗАЙН ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 29.08.2019
Дата на стартиране 29.08.2019
Дата на приключване 16.07.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик, гр.Пазарджик

Описание

Кратко описание на проекта
"М-ПРОЕКТ И ДИЗАЙН" ООД е българска компания, създадена през Декември 2017 г., осъществяваща основна икономическа дейност по КИД-2008 – 71.11.„Архитектурни дейности“.
Планираните по проекта дейности обхващат двете допустими дейности по Процедура BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“, и по-конкретно: дейности за  реализиране на пазара на предприемаческата идея (проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности) и дейности за визуализация на проекта.
Планираните проектни дейности са в съответствие с хоризонталните политики, залегнали в чл. 7 и чл. 8 на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета. 
Основната Дейност 1 за реализиране на пазара на предприемаческата идея е обособена в следните под-дейности:
Под-дейност 1.1. Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности
Под-дейност 1.2. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар
В проекта е предвидено под-дейностите на Дейност 1, да бъдат осъществени чрез следните ресурси, разходите за които са включени в бюджета на проекта:
1. Човешки ресурси, в т.ч.: наемане на квалифициран персонал–4 лица;
2. Материални и нематериални ресурси, в т.ч. закупуване на: 11 бр. ДМА и 3 бр. ДНА (специализирани софтуери) пряко необходими за осъществяване на процеса на предоставяне на услугите на потребителите им.
3. Наем на работно помещение в гр. Пазарджик за 17 мес.
4. Външни услуги: 1 бр. разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия и 1 бр. създаване на интернет страница.
Вземайки предвид същността на реализираната по проекта предприемаческа идея, проектът е в съответствие с тематична област „Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии“ от ИСИС, по-конкретно, с приоритетно направление „културни и творчески индустрии“.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейност 1, под-дейност 1.1., етап 1 ще бъде осъществен чрез наемане на квалифициран персонал-4 лица на следните позиции: „Архитект“ ; „Проектант“; „Машинен инженер“ и „Чертожник“): Дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея - продукти, притежаващи характеристиките на услуги, а именно: проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности, включва следните под-дейности, представляващи етапите от цялостния им процес от разработката, вкл. проектирането и изготвянето им (най-общо–създаването на услугите) през процеса на предоставянето им на клиентите до крайното излизане и позициониране на целевия пазар: Под-дейност1.1.Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности Под-дейност1.2.Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар Конкретните действия, планирани да бъдат предприети в процеса на изпълнение на така формулираните две под-дейности на Дейност 1, както и съответните ресурси, които ще са необходими за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са, както следва: Под-дейност 1.1.Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности Под-дейността вкл. действия по изпълнение на следните 4 етапа: Етап 1.Подготвителен етап–осигуряване на необходимите човешки ресурси; Етап 2.Подготвителен етап–осигуряване на необходимите материални ресурси; Етап 3.Подготвителен етап–осигуряване на необходимите нематериални ресурси и Етап 4.Същинско изпълнение. Конкретните действия,предприемани в етапите на под-дейност1.1., както и съответните ресурси за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са: Етап 1.Подготвителен етап–осигуряване на необходимите човешки ресурси за осъществяване на същинския процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности,в т.ч.: -1 лице за позиция: Архитект–ще бъде заето по проекта за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл. мес. от изп. на проекта) на 8 ч./ден.Лицето ще отговаря за извършването на дейности в инвестиционното проектиране и устройственото планиране, както и ще контролира изграждането, поддържането и възстановяването на сгради. Основните задачи, които ще изпълнява архитекта в проекта са разписани в детайли в т.9 на ФК. -1 лице за позиция: Проектант–ще бъде заето по проекта за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл. мес. от изп. на проекта) на 4 ч./ден.Проектанта ще провежда проучвания, консултации, проектиране и управление на строителни дейности; ще управлява строителни работи и ще осъществява поддръжката на строителни съоръжения; ще отправя съвети в технологичен аспект относно видовете използвани материали.Проектанта по проекта ще изпълнява основни задачи, разписани в детайли в т.9 на ФК. -1 лице за позиция: Машинен инженер-ще бъде заето по проекта за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл. мес. от изп. на проекта) на 4 ч./ден.Машинния инженер ще провежда проучвания, ще предоставя съвети и ще проектира в производствени сгради по задание на клиенти производствени машини, промишлени съоръжения, оборудване и системи; съветва по и контролира тяхното функциониране, поддръжка и ремонт;ще изучава и консултира относно материали, продукти и процеси.Машинния инженер по проекта ще изпълнява основни задачи, разписани в детайли в т.9 на ФК. -1 лице за позиция: Чертожник-ще бъде заето по проекта за 17 мес.(от 2-ри до 18-ти, вкл. мес. от изп. на проекта) на 4 ч./ден.Чертожникът ще изпълнява функции по подготовка на технически чертежи, карти и схеми от скици, измервания и други данни, ще копира чертежи и рисунки; ще подготвя и коригира работни чертежи от скици и спецификации, изготвени от архитекта и други, разписани в детайли в т.9 на ФК. В периода от1-ви до 2-ри мес. ще бъдат сключени трудови договори с поименно посочените лица за съответните позиции спрямо планираната им заетост в проекта, посочена в т.9 на ФК. За позиция Чертожник договора ще бъде сключен с лице, отговарящо на посочените в т. 9 Екип от ФК изисквания, след провеждане на процедура за подбор на персонал., Договорена стойност: 249 400.00 , Отчетена стойност: 119 562.09
  • Дейност: Дейност 1.Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 2 (дейност 1, под-дейност 1.1., етап 2 ще бъде осъществена чрез закупуване на 11 ДМА:Мултифункц.принтиращо и копиращо устройство,черно-бяло А3-1бр; Мултифункц.принтиращо и копиращо устройство,цветно А3-1бр;Малоформатно принтиращо и копиращо устройство А4-1бр;Лаптоп-Мобилна работна станция-4 бр и Стационарна компютърна конфигурация-4 бр): Под-дейност 1.1. Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности Етап 2. Подготвителен етап – осигуряване на необходимите материални ресурси за осъществяване на същинския процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности – 11 бр. ДМА, в т.ч.: - Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, черно- бяло формат А3 - 1бр; - Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, цветно формат А3 - 1бр.; - Малоформатно принтиращо и копиращо устройство, формат А4 - 1бр; - Лаптоп - Мобилна работна станция - 4 бр. и - Стационарна компютърна конфигурация -4 бр. Предвидените за закупуване по проекта различни принтиращи и копиращи устройства са от изключително значение за процеса по реализация на предприемаческата идея (предоставяне на услуги по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности) в частта им по финалното отпечатване и представяне на хартиен носител на различните видове продукти – резултат от съответните услуги, в т.ч. изготвени скици, градоустройствени планове, идейни и работни проекти на жилищни, обществени и промишлени сгради и съоръжения и др. Към настоящия момент, посочените продукти се представят в съответните институции за съгласуване и одобрение на хартиен носител, от където и изискването на клиентите, съответно на такъв да им бъдат изпълнени и предадени. Това от своя страна обосновава изключителната нужда и необходимост на включените в проекта 3 вида принтиращи и копиращи устройства с различни технически и функционални характеристики и за различни формати на разпечатване. Предвидените за закупуване по проекта 4 бр. стационарни компютърни конфигурации също са от изключително значение за процеса по реализация на предприемаческата идея (предоставяне на услуги по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности) в частта им по същинската разработка, електронно разчертаване, проектиране, компютърен дизайн и 3Д визуализиране и презентация на продуктите – резултатите от услугите. Стационарните компютърни станции са 4 на брой, като са планирани по 1 бр. работно място за всеки от ангажираните по проекта 4 квалифицирани експерта. Те ще бъдат и основните работни места, където ще се изпълняват пряко действията по реализиране на предприемаческата идея, обхваната в проекта. Предвидените за закупуване по проекта 4 бр. мобилни работни станции са от изключително значение за процеса по реализация на предприемаческата идея (предоставяне на услуги по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности) в частта им, от една страна, при осъществяване на подготвителните действия за осъществяване на услугите, свързани със заснемане на обекта, събиране и обработка на първоначална информация за обекта-поръчка на клиента на място, от друга страна, те са средства за представяне на готовия, разработен 3Д визуализиран проект на място при клиента и при нужда преработката му, доработката му или ревизирането му на място при клиента и спрямо неговите виждания и изисквания относно цялостно оформление и дизайн. Мобилните работни станции е предвидено да са 4 на брой, като са планирани по 1 бр. мобилна работна станция за всеки от ангажираните по проекта 4 квалифицирани експерта с оглед различния им профил и с оглед различните функции при разработката и презентацията на съответния проект-задание на клиента. Планирания период на изпълнение на описания втори етап ще бъде от 1-ви до 6-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 1-ви до 3-ти месец ще бъде разработена необходимата документация за провеждане на процедура чрез публична покана; през 4-ти-5-ти месец ще бъде проведена процедурата и ще бъде избран изпълнител на планираните доставки и в периода 5-ти-6ти месец ще бъдат извършени самите доставки, инсталации и тестови пускания на предвидените 11 ДМА., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 66 915.00
  • Дейност: Дейност 1.Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 3 (дейност 1, под-дейност 1.1., етап 3 и етап 4 ще бъде осъществена чрез закупуване на 3 ДНА:Софтуер за компютърен дизайн със спец. инструменти-1 бр.;Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране-1 бр. и Софтуер за моделиране на мултидисцип. дизайн на детайлите и конструкцията-1 бр. и чрез наем на работно помещение за 17 мес.): Под-дейност 1.1. Същински процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности Етап 3. Подготвителен етап – осигуряване на необходимите нематериални ресурси за осъществяване на същинския процес на предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности – 3 бр. ДНА, в т.ч.: - Софтуер за компютърен дизайн със специализирани инструменти - 1 бр.; - Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране - 1 бр. и - Софтуер за моделиране на мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията - 1 бр. Предвидените за закупуване по проекта 3 бр. Специализирани софтуери са от изключително значение за процеса по реализация на предприемаческата идея (предоставяне на услуги по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности), най-вече в частта им по същинската разработка, електронно разчертаване, проектиране, компютърен дизайн и 3Д визуализиране, както и презентация на продуктите – резултатите от услугите. Планираните 3 различни софтуерни продукта са с различни функционалности и характеристики, като всеки един е нужен и изпълнява пряко различна роля в процеса на реализиране на предприемаческата идея, както следва: - Софтуера за компютърен дизайн със специализирани инструменти – е специализирано приложене за двуизмерно и триизмерно проектиране и чертане. Поддържа файлови формати DWG и DXF, както и формати предназначени за обмен на чертефи DWF и DWFx. Има вградени специализирани инструменти за базово проектиране, архитектура, електро инсталации, машинно конструиране, заводско проектиране и сградни инсталации, картография и работа с растерни изображения; - Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране – това е софтуер за 3Д моделиране, анимация и рендериране, който служи за създаване на фотореалистични изображения, визуализиране на проекти и възможности за визуална реалност. Софтуерът се използва за детайлна визуализация и компютърна графика за индустриален дизайн, дизайн и архитектура и предоставя възможност за рендериране на всички планирани по проекта 4 работни места; - Софтуер за моделиране на мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията – представлява софтуер за мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията, използващ BIM технологията. Има вградени специализирани инструменти за работа на специалности архитектура, сградни инсталации и иконструкции. Планирания период на изпълнение на описания трети етап ще бъде от 1-ви до 6-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 1-ви до 3-ти месец ще бъде разработена необходимата документация за избор на изпълнител без провеждане на процедура по указания на УО, подробно описана в т. 10 на ФК; през 4-ти-5-ти месец ще бъде избран изпълнител на планираните доставки и в периода 5-ти-6ти месец ще бъдат извършени самите доставки, инсталации и тестови пускания на предвидените 3 ДНА. Етап 4. Същинско изпълнение – осъществяване предоставянето на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности на потенциалните клиенти. В посочения етап 4 всичките ресурси, планирани и осигурени в предходните етапи от 1 до 3 ще бъдат реално включени и използвани в процеса на същинско предоставяне на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности на потенциалните клиенти. Планираните ресурси ще бъдат позиционирани в работно помещение в гр. Пазарджик, за което в бюджета на проекта в б.р. 5.1. са предвидени разходи за наема му за период от 17 мес., в т.ч. режийните разходи по него., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 37 496.71
  • Дейност: Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 4 (дейност 1, под-дейност 1.2. ще бъде осъществена чрез 2 външни услуги - разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 брой и създаване на интернет страница - 1 брой): Под-дейност 1.2. Създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост за този процес. Под-дейност 1.2. включва извършването от външни изпълнители на 2 услуги - разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 брой и създаване на интернет страница на „М-ПРОЕКТ И ДИЗАЙН” ООД - 1 брой. Индикативно, планирания период на изпълнение на под-дейност 1.2. ще бъде от 13-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта. Планираните 2 външни услуги са с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за развитие на услугите по проектиране на сгради и съоръжения и консултации по архитектурни дейности, представляващи предприемаческата идея, реализирана по проекта. В предмета на услугата за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия ще бъдат обхванати: (1)Пазарен анализ - Анализ на пазара на конкуренцията в България; - Поведение на пазара; - SWOT анализ - Определяне на таргет група; - Изграждане на процес по намиране на потенциални клиенти; - Изграждане на „фуния“, през която да преминават потенциалните клиенти до извършването на продажба: • Изготвяне на темплейти за първи, втори и трети контакт с клиента; • Определяне на различните канали за продажба; • Изготвяне на стандартизиран формат за анализиране на резултатите и подобряване на процеса по продажби. (2) Маркетингова стратегия и изграждане на разпознаваем бранд - Изграждане на бранд идентичност; - Набелязване на посланията, които ще носи бранда; - Рекламна стратегия., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 24 550.00
  • Дейност: Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 11 бр. стикери и 1 бр. табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта: (1) изработка и доставка на 11 броя стикери за маркиране на закупуваните по проекта ДМА – изработени по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; (2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на помещението в гр. Пазарджик, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта активи и където ще се изпълнява проекта; (3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, клиенти и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език. Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет. Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи, както и на планираните услуги, съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА ще бъдат изработени и предвидените в дейността 11 стикера., Договорена стойност: 600.00 , Отчетена стойност: 590.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ТЕРА ПРИНТ ПЛЮС ООД, Договорена стойност по проекта*: 472.00 , Отчетена стойност**: 590.00
  • Изпълнител: МАЗЕНТО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 296.00 , Отчетена стойност**: 6 620.00
  • Изпълнител: ЕВРИСТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 646.40 , Отчетена стойност**: 23 308.00
  • Изпълнител: ВИ ЕМ ЕЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 344.00 , Отчетена стойност**: 17 930.00
  • Изпълнител: ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 53 532.00 , Отчетена стойност**: 66 915.00
  • Изпълнител: ХЕБЪРСТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 920.00 , Отчетена стойност**: 14 188.71
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.01 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.50 , Достигната стойност: 2.50
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 61.63 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 250 000.00 BGN
БФП 200 000.00 BGN
Собствено финансиране 50 000.00 BGN
Общо реално изплатени суми 199 291.02 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка, инсталиране и тестване на 11 ДМА, с пет обособени позиции (ОП): ОП №1 - Доставка, инсталиране и тестване на Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, черно- бяло формат А3 - 1бр; ОП №2 - Доставка, инсталиране и тестване на Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, цветно формат А3 - 1бр.; ОП №3 - Доставка, инсталиране и тестване на Малоформатно принтиращо и копиращо устройство, формат А4 - 1бр; ОП №4 - Доставка, инсталиране и тестване на Лаптоп - Мобилна работна станция - 4 бр. и ОП №5 - Доставка, инсталиране и тестване на Стационарна компютърна конфигурация - 4 бр., Прогнозна стойност: 67 230.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, инсталиране и тестване на Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, черно-бяло формат А3 - 1бр
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка, инсталиране и тестване на Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, цветно формат А3 - 1бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка, инсталиране и тестване на Малоформатно принтиращо и копиращо устройство, формат А4 - 1бр
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Доставка, инсталиране и тестване на Лаптоп - Мобилна работна станция - 4 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Доставка, инсталиране и тестване на Стационарна компютърна конфигурация - 4 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Доставка, инсталиране и тестване на Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, черно-бяло формат А3 - 1бр
    Изпълнител: ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 532.00
  • Обособена позиция 7: Доставка, инсталиране и тестване на Мултифункционално принтиращо и копиращо устройство, цветно формат А3 - 1бр
    Изпълнител: ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 532.00
  • Обособена позиция 8: Доставка, инсталиране и тестване на Малоформатно принтиращо и копиращо устройство, формат А4 - 1бр
    Изпълнител: ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 532.00
  • Обособена позиция 9: Доставка, инсталиране и тестване на Лаптоп - Мобилна работна станция - 4 бр.
    Изпълнител: ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 532.00
  • Обособена позиция 10: Доставка, инсталиране и тестване на Стационарна компютърна конфигурация - 4 бр.
    Изпълнител: ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 532.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка, инсталиране и тестване на 3 ДНА: Софтуер за компютърен дизайн със специализирани инструменти - 1 бр.; Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране - 1 бр. и Софтуер за моделиране на мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията - 1 бр. , Прогнозна стойност: 23 420.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, инсталиране и тестване на 3 ДНА: Софтуер за компютърен дизайн със специализирани инструменти - 1 бр.; Софтуер за моделиране и представяне чрез 3Д анимиране - 1 бр. и Софтуер за моделиране на мултидисциплинарен дизайн на детайлите и конструкцията - 1 бр.
    Изпълнител: ЕВРИСТА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 646.40
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Наем на работно помещение в гр. Пазарджик за период от 17 месеца, Прогнозна стойност: 17 000.00
  • Обособена позиция 1: Наем на работно помещение в гр. Пазарджик за период от 17 месеца
    Изпълнител: ХЕБЪРСТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 920.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на визуализация на проекта (постоянна табела - 1 брой и стикери - 11 броя), Прогнозна стойност: 600.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на визуализация на проекта (постоянна табела - 1 брой и стикери - 11 броя)
    Изпълнител: ТЕРА ПРИНТ ПЛЮС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 472.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 брой, Прогнозна стойност: 18 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия - 1 брой
    Изпълнител: ВИ ЕМ ЕЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 344.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Създаване на интернет страница на „М-ПРОЕКТ И ДИЗАЙН” ООД - 1 брой, Прогнозна стойност: 6 680.00
  • Обособена позиция 1: Създаване на интернет страница на „М-ПРОЕКТ И ДИЗАЙН” ООД - 1 брой
    Изпълнител: МАЗЕНТО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 296.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN