Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-3194-C01
Наименование на проекта Нови работни места в СД „МИВА СТАРТ, ПОПОВ И СИЕ“
Бенефициент 103080159 МИВА СТАРТ, ПОПОВ И С-ИЕ СД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 14.07.2017
Дата на стартиране 14.07.2017
Дата на приключване 14.11.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение съставя в себе си множество действия, допринасящи за развитието на фирма МИВА СТАРТ, ПОПОВ И С-ИЕ СД чрез осигуряване на възможност на общо 16 на брой безработни и/или неактивни лица да започнат работа. Реализацията на проекта ще допринесе за частичното изпълнение на две от целите на стратегията на ЕС „Европа 2020“, а именно увеличаване на трудовата заетост и борбата с бедността. Поне 50% от новонаетите служители ще бъдат от една от най-уязвимите целеви групи – младежи до 29 г. и/или безработни или неактивни лица с ниска степен на образование.  Възможността за започване на трудова заетост чрез подобен проект дава мотивация на различни заинтересовани страни да реализират дейности от подобен тип с цел развитие на микроикономиката в България. Програма „Ново работно място 2015“ ще даде възможност на фирма „МИВА СТАРТ, ПОПОВ И СИЕ“ да разкрие нови работни места за безработни или икономически неактивни лица на следните длъжности: „Работник строителство“ – 10 лица; „Машинист, еднокофов багер“ – 1 лице; "Машинист, автовишка" - 1 лице; „Монтьор, транспортни електрически линии“ – 4 лица в сферата на строителството на преносни и разпределителни електрически и далекоосъобщителни мрежи. Работодателят, съобразявайки се с изискванията от страна на Оперативната Програма, ще осигури удължаването на трудовата заетост на минимум 50% от новонаетият персонал поне една година след приключване на проекта. С цел обособяване на новите работни места ще бъде закупено ново оборудване, осигуряващо обезпеченост на работните места и спазване на условията за безопасност на труда. Подпомагайки за бързата интеграция на новонаетия персонал, част от служителите ще преминат през модулно обучение за професионална квалификация и през обучение от тип ключови компетентности. Ще се сформира екип за ефективното изпълнение на проекта. С цел популяризация на проекта и самата програма ще се разпространява информация за дейностите, резултатите и постигнатите индикатори от изпълнението.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица във фирма МИВА-СТАРТ, ПОПОВ И С-ИЕ СД: Дейността предвиждаразкриване на общо 16 нови работни места за безработни и/или неактивни лица с гарантиран период на заетост от 12 месеца, а след приключването на периода работодателят ще запази минимум 50% от новооткритите позиции за още поне 1 година. Дейността ще стартира с подготовка и публикуване на обяви за работа. С цел достигане до максимален обхват от заинтересовани страни ще бъдат публикувани обяви в ежедневните регионални вестници, както и интернет пространството, за да бъдат обхванати и икономически неактивните лица. След подбора на подходящите кандидати, ще бъдат сключени трудови договори стях на 8 часов работен ден. Фирмата кандидат ще се насочи към целеви групи безработни или икономически неактивни лица на възраст до 29г. и целева група с възрастов диапазон от 30 до 54г. с ниска степен на образование. Новооткритите позиции, за които ще бъдат назначени лица са: Длъжност „Работник строителство“ – 10 лица. Строителният работник ще извършва товаро-разтоварни и преносни работи; събира и изнася на определени места отпадъци; извършва подготвителни операции и монтаж на различни електрически инсталации, следи за изправността, профилактиката и ремонта на електрическите мрежи, машините и съоръженията в строителните обекти. Длъжност „Монтьор, транспортни електрически линии“ – 4 лица. Съответните лица ще имат отговорности по осъществяване на контрол на нормалното функциониране на електрическите мрежи и инсталации; даване на указания на длъжностните лица за правилното ползване на електрическите уреди; извършване на всички видове ремонтни работи по електрическата инсталация, както и на апаратури, уредби, табла и прибори. Длъжност „Машинист еднокофов багер“ – 1 лице с отговорности по управление и обслужване на въжено-механични, хидравлични и многокофови багери, оборудвани с различно загребващо устройство при разработване на почви, направа на канали, основи на съоръжения, жилищни и промишлени сгради, планировка, корекция на реки, направа на изкопи и насипи, строителство на пътища и ж.п.линии, диги, и други подобни, управление на машината в ход и на място; монтаж и демонтаж на различното оборудване към машината; контролиране при движение и работа изправното състояние на работните органи, системите за управление, възлите и отговорните детайли на машината; осигуряване и поддържане нормален режим на работа; извършване на профилактика , смазване и текущ ремонт; участие в ремонта в условията на сервиз; отстранява възникнали грешки в техниката за управление на машината. Длъжност „Машинист автовишка“ – 1 лице, което ще участва в монтажните работи на обекта и ще оговаря за правилната експлоатация на съоръженията, след подходящ курс на обучение. Необходим е за контролиране на изправността и организация на операциите на работната група, спазвайки условията за безопасност. Ще се сключи договор със служба по трудова медицина, с цел осигуряване на безопасни условия на труд за всяко едно от новонаетите лица, както и оценка на риска. Ще бъдат проведени необходимите инструктажи за безопасна работа и ще се закупи подходящо професионално работно облекло. , Договорена стойност: 104 395.41 , Отчетена стойност: 107 276.98
  • Дейност: Придобиване на професионална квалификация - част от втора степен във връзка с повишаване на уменията на новонаетите лица: С цел въвеждане в спецификата на работа, запознаване с норми и правила, стандарти и качество в строителство на преносни и разпределителни електрически и дълекосъобщителни мрежи, след назначаване на служителите, ще се организира квалификационно обучение, в което те ще се включват поетапно. Ще се организират 2 квалификационни курса за придобиване на част от Втора степен на професионална квалификация ще се проведе в две направления, съответно: • Професионална квалификация по професия „Електромонтьор“, код 522020 и специалност „Електро инсталации“, код 5220210 – ще се обучават 4 лица на длъжност „Монтьор, транспортни електрически линии“ - курс в рамките на 300 уч.ч. разпределени 180 уч.ч. практика и 120 уч.ч. теория; • Професионална квалификация по професия „ Монтьор на подемно – транспортна техника“, код 525060, специалност „Подемно – транспортна техника с електрозадвижване“ – ще се обучават 2 лица назначени на следните длъжност: „Машинист автовишка“ и „Машинист еднокофов багер“ - курс в рамките на 300 уч.ч. разпределени 180 уч.ч. практика и 120 уч.ч. теория; Ще се подбере подходяща обучителна организация с валиден лиценз към НАПОО, която да предложи адаптиран учебен план за лицата, съобразен изцяло с работното време, да предостави учебни материали, кабинетна база, подходящ преподавателски състав и да издаде необходимите документи при успешно завършване на обучението. В рамките на 300 учебни часа, разпределени съответно в 180 уч. ч. практика и 120 уч. ч. теория, новоназначените лица ще трябва да спазват правилата за безопасност на работното място, да попълват отчети за извършена работа, да работят в екип, да опазват околната среда, да са запознати с правата и задълженията си според Кодекса на труда, да изпълняват трудовите си задължения отговорно, да разбират мястото си в процеса на извършване на работните дейности и да съзнават необходимостта от повишаване на квалификацията. След завършване на обучението за придобиване на втора квалификационна степен лицата ще могат да разпознават основните инструменти и ще могат да ги използват при осъществяване на работния процес, ще могат да разчитат и използват специфичната за дейността техническа документация, ще могат да използват необходимите машини и оборудване. Проведеният курс ще им позволи да опознаят последователността при организиране и изпълнение на дейността. След приключване на обучението ще се проведе финален изпит за проверка на усвоените знания и умения, като ще се акцентира върху познаването на ел. инсталациите, ел мрежите и устройството и предназначението на използваните машини и механизми за дейността, монтаж, демонтаж. В края на професионалното обучение на новонаетите лица ще бъдат издадени Удостоверения за професионална квалификация за придобита част от втора степен на професионална квалификация по прфесия „Електромонтьор“ код 522020, специалност „Електроинсталации“ код 5220210 и професия „ Монтьор на подемно – транспортна техника, код 525060, спец. Подемно транспортна техника с електрозадвижване, код 5250602. Професионалното направление е избрано с цел въвеждане на лицата на работното им място и подробно запознаване с всички процеси в дейността по строителство на преносни и разпределителни електрически и далекосъобщителни мрежи., Договорена стойност: 3 600.00 , Отчетена стойност: 3 600.00
  • Дейност: Придобиване на ключови компетентности - КК 2 "Общуване на чужди езици” и КК4 „Дигитална компетентност”: След назначаване на работниците, с цел въвеждането им в работния процес и запознаване със спецификата на заеманата длъжност, ще се организира поетапното им включване в обучение за придобиване на ключови компетентности – КК2 „Общуване на чужди езици” - „Английски език“ и КК4 „Дигитална компетентност“. Обучението за придобиване на ключова компетентност ще се проведе само за новоназначените лица на длъжност „Монтьор, транспортни електрически линии“, поради спецификата на извършваната от тях дейност. За провеждане на обучението, ще се подбере обучителна организация, която да предложи подходящ учебен план, съобразен с работното време на лицата, ще предостави необходимите учебни материали, учебна база, преподавателски състав и ще издаде необходимите документи при успешно приключване на обученията. Обучението по КК2 „Английски език“ е в рамките на 300 учебни часа /140 уч.часа теория и 160 уч.часа практика/, през които новоназначените лица ще се научат да разчитат схеми, да работят с оборудване на Английски език, с цел улесняване на работния процес. Обучението по КК 4 „Дигитална компетентност“ – работа със специфичен софтуер /Софтуер за проектиране и насищане на електрически табла/ е в рамките на 45 учебни часа /10 уч.часа теория и 35 уч. часа практика/, като през този период лицата ще се запознаят със спецификата на използвания от дружеството софтуер, как да работят с него, като това изискване произлиза от спецификата за заеманата длъжност. След завършването на обучението за придобиване на ключови компетентности, обучените лица ще могат да разчитат работни схеми и документи на английски език, ще изготвят необходимата техническа документация, произлизаща от дейността, ще могат да работят със специфичния за дейността софтуер, което ще подпомогне и улесни работния процес и навременно извършване на строителните и монтажни работи, както и ще допринесе за личностното развитие и усъвършенстване на лицата. След приключване на обучението ще се проведе финален изпит, за проверка на усвоените знания, като ще се съблюдава, колко добре лицата са усвоили езика разговорно и писмено, колко добре са запознати със същността на използвания софтуер и колко добре могат да го използват при осъществяване на работния процес. В края на проведеното обучение на новоназначените лица ще бъдат издадени сертификати за придобиване на ключова компетентност. Компетенциите са избрани с цел въвеждане на новоназначените лица в работния процес и улесняване, качествено извършване на дейността., Договорена стойност: 3 800.00 , Отчетена стойност: 3 800.00
  • Дейност: Осигуряване на ДМА, оборудване и стопански инвентар за работните места: За обезпечаване на новоназначените служители, ще бъде закупено необходимото оборудване във връзка със създаване на благоприятна работна среда и висока продуктивност на новоте работни места, като новозакупената техника ще спомогне за бързата интеграция и адаптация на новонаетия персонал. Всеки един от новоназначените служители следва да се запознае и борави с нея чрез провеждане на инструктажи за професионално техническо обезпечаване правилна експлоатация. Ще бъде закупено следното оборудване за обособяване на 16 работни места: • Комплект работно зимно облекло – 16 бр.за безопасни условия на труд; • Комплект работно лятно облекло – 16 бр. за безопасни условия на труд; • Комплект лични предпазни средства – 16 бр.-Служат за подсигуряване личната безопасност на работното място съобразени със законовите наредби за безопасност на труда; • Комплект пътни знаци за временна организация на движението – 1 бр.-Обозначават зоната, в която се извършват работни дейности и преорганизира движението на автомобили около района; • Трифазен генератор на ток 11kW – 1 бр.-Служи за заместване при отсъствието на ел. захранване и осигурява работата на електро уредите; • Гаечен ключ - 2 бр.- Служи за монтажно-ремонтни дейности с предназначение за отвиване и завиване на различни крепежни елементи; • Електрически къртач 30кг. – 1 бр.- Служи за раздробяване на парчета на твърди строителни конструкции, бетонни конструкции или тухлени стени; • Електрически къртач 8кг. – 2 бр.-Служи за раздробяване на парчета на твърди строителни конструкции, бетонни конструкции или тухлени стени; • Уред за трамбовка с плоча – 1 бр.-Служи за репарации, ремонт и поддръжка на почва, чакъл, магадам и асфалт; • Компресор – 1 бр.- Служи за сгъстяването на различни по тип газове с цел използването на подемната сила от тяхното налягане; • Права лопата – 10 бр.-Служи за изкопаването на земни маси, които са по – високо от работната площадка на багера; • Кирка – 10 бр.-Служи за раздробяване и разрохкване на късове от изкопавания материал; • Крива полата – 10 бр.-Служи за ръчно прехвърляне на различни строителни маси или почистване на терена от остатъчни боклуци; • Куфар за инструменти – 4 бр. -Служи за пренос на инвентар от инструменти и служи за предпазването им от всякакъв тип негативни ефекти; • Кербовка – 2 бр.-Служи за рязане, пресоване или съединяване на накрайниците на кабели от различен тип или големина на напрежението; • Ножица за кабели – 2 бр.-Служи за безопасно рязане на дебели кабели с високо напрежение; • Електрическа ножица за ламарина – 1 бр.- Служи за качествено и детайлно рязане на тънки метални плоскости или ламарина; • Комплект за зачистване на кабели ниско и средно напрежение – 2 бр.- Служи за отстраняване на изолация или друг тип защитни елементи от кабелните слоеве и подготвя кабела за използване; • Инверторен електрожен – 1 бр.- Служи за детайлно изрязване или заваряване на метални елементи; • Акумулаторен перфоратор – 1 бр.-Служи за пробиване на дупки в стени от различни съставки като тухла или бетон; • Акумулаторен винтовер – 2 бр. -Служи за отвиване и завиване на различни по размер болтове и гайки; • Настолна бормашина - 1 бр.-Служи за прецизно пробиване на отвори в стена съставена от различни по здравина елементи; • Ъглошлайф категория голям – 1 брой - Служи за рязане или коригиране на различни метални повърхности; • Акумулаторна бормашина – 2 бр. -Служи за пробиване на прецизни дупки на трудно достъпни места.; • Измервателно колело – 1 бр.-Служи за прецизно измерване на големи разстояния; • Акумулаторен саблен трион – 1 брой; Служи за прецизно рязане на различни повърхности; • Ръчна количка – 4 бр.-Служи за превозване на отпадъчна маса или различни строителни материали. Оборудването ще се използва от всички новоназначени служители във връзка с ефективно протичане на работния процес. Ще бъде сключена застраховка на оборудването със застрахователна компания., Договорена стойност: 27 388.90 , Отчетена стойност: 29 451.40
  • Дейност: Визуализация и публичност по проекта: Дейността има за цел да популяризира проектното предложение и ефективното му управление, както и цялостната подкрепа от схема „Ново работно място 2015“ и съответната финансова помощ от страна на ЕС. Върху закупените дълготрайни активи ще бъдат поставени устойчиви самозалепящи се стикери за обозначаване на осигурената подкрепа от ЕС, общото лого на програмният период 2014 – 2020 и номера на договора за БФП. Спазвайки изискванията на ПМС 118/2014, ще се одобри най-подходящата организация, която ще има ангажимент за осигури публичността и прозрачността на всички действия и резултати на проекта. С цел да бъдат спазени всички правила за визуализация, ще бъде предоставен на организацията изпълнител Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Във връзка с достигане до максимален обхват от заинтересовани страни, включително и икономически неактивните лица към фирмата изпълнител, ще бъдат изработени следните информационни материали: - Флаери – 1000 броя; - Самозалепящи се информационни стикери – 50 броя; - Информационен банер – 1 брой. Ще се организира конференция, която има за цел да популяризира проекта сред заинтересованите страни. Към представянето на проекта по време н аконференцията ясно ще бъдат отразени постигнатите индикатори по разкритите нови работни места, процесите по тяхното техническо обезпечаване и очакваните резултати. По време на конференцията ще се изтъкне, че финансирането се осъществява с подкрепата на ЕС и ЕСФ. Ще се даде пример за ясните ползи от подобен проект, лекотата в съставянето на нови работни места, преквалифицирането на по-слабо образованите или ангажираността с хора, които имат дълготрайна безработица. Разходите за конференция включват: наем на зала, наем на оборудване в залата, разходи за кетъринг и др. Ще се изработи и 1 бр. информационен банер, който да информира участниците в събитието за наименованието на проекта, общият бюджет и стойността на помощта от ЕС. Широката общественост ще бъде достигната с помощта на всички поръчани информационни елементи и правилната им експлоатация. При качествено популяризиране на проекта, ще се достигне до резултат на обществена осведоменост за ефективността от изпълнение на проекта по схема „Ново работно място 2015“. , Договорена стойност: 806.67 , Отчетена стойност: 806.67
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е постигане на ефективен и качествен контрол върху осъществяването на планираните дейности и очакваните резултати и заложените за тях средства. Чрез дейността ще се постигне административен синхрон в работата по проекта между сформирания екип и ръководството на кандидата за осъществяване последователно на всяка една от заложените дейности, което да доведе до постигане на планираните резултати. Проектната дейност ще стартира със сформиране на екип за организация и управление и подписване на договори с изпълнителите на длъжностите – ръководител и счетоводител проект, координатор и технически сътрудник, допустимо е използването на външна услуга за цялостна организация, управление и администриране на проекта. Ще се свикват периодично събрания за преглед на стартиралите и приключили дейности по време на изпълнение на проекта, ще се провежда вътрешен мониторинг с цел оценка на напредъка и постигнатите крайни резултати. Ще се изготвят месечни отчети за свършена работа, които ще се обобщават от ръководител проект, за да се осъществи обратна връзка от разпределяне на задължения и отговорности в рамките на отделните дейности. Ще се подготви и стартира график за изпълнение на отделни процедури за доставка и услуги с оглед спазване на ПМС 118/2014 и изискванията на Ръководството за изпълнение на проекта. Ще се изготвят месечни справки за дейностите по проекта и направените разходи, ще се изготвят междинни и финален отчет по проекта. Ще се поддържа връзка с Договарящия орган и ще се подпомага правилното изпълнение на проекта, съобразно всички изисквания и нормативи., Договорена стойност: 14 600.00 , Отчетена стойност: 14 600.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕЛЕЙ-2004 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 505.60 , Отчетена стойност**: 505.60
  • Изпълнител: СТОЯН, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: ТЕРИТОРИАЛЕН ЦЕНТЪР ЗА КВАЛИФИКАЦИЯ И ПРЕКВАЛИФИКАЦИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 400.00
  • Изпълнител: РЕДКО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 390.00
  • Изпълнител: ЕВРОКИК КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 600.00 , Отчетена стойност**: 8 600.00
  • Изпълнител: ЕВРОКОНСУЛТ 2014-2020 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 400.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД, Договорена стойност по проекта*: 210.04 , Отчетена стойност**: 191.40
  • Изпълнител: УЕБШОП БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 406.67
  • Изпълнител: ПРО ТУУЛС КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 22 682.50
  • Изпълнител: ВИКИНГ - Т ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 187.50
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.00 , Достигната стойност: 22.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 154 590.98 BGN
БФП 154 590.98 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 154 590.98 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на общо строително оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01 , Прогнозна стойност: 23 822.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на общо строително оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на пътни знаци за временна организация на движение в рамките на проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01, Прогнозна стойност: 1 200.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на пътни знаци за временна организация на движение в рамките на проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на работно облекло за осигуряване на безопасни условия на труд и защита от външни фактори на новоназначените работници по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01 , Прогнозна стойност: 9 680.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло за новоназначените работници по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на специализирано електротехническо оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01, Прогнозна стойност: 8 260.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на специализирано електротехническо оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осъществяване на координационно и техническо обслужване като част от екипа за организация и управление по проект BG05M9OP001-1.003-3194-C01, Прогнозна стойност: 8 600.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление на проект BG05M9OP001-1.003-3194-C01 „Нови работни места в СД „МИВА СТАРТ, ПОПОВ И СИЕ”
    Изпълнител: ЕВРОКИК КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 600.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител по осигуряване на визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-3194-C01, Прогнозна стойност: 1 175.70
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-3194- C01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на служба по трудова медицина за новоназначените лица по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01, Прогнозна стойност: 505.60
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на служба по трудова медицина за новоназначените лица по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01
    Изпълнител: ЕЛЕЙ-2004 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 505.60

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN