Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-8.006-0041-C03
Наименование на проекта Подкрепа за ефективно и ефикасно изпълнение на ПРР на Община Ямбол
Бенефициент 000970496 ОБЩИНА ЯМБОЛ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 29.06.2023
Дата на стартиране 07.07.2023
Дата на приключване 14.05.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Ямбол (BG343), Ямбол, гр.Ямбол

Описание

Кратко описание на проекта
В рамките на проектното предложение  Община Ямбол предвижда да бъдат изпълнени дейности, свързани с организиране на специализирани обучения за повишаване на капацитета на служителите, отговорни за кандидатстване и изпълнение на концепции и проектни предложения през програмен период 2021-2027 г. за изпълнение на публичните им функции, свързани с прилагането на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие по линия на ПРР, програми за обмен на опит и добри практики по прилагане на подхода ИТИ /интегрирани териториални инвестиции/, както и семинари и  работни срещи за обмяна на опит и споделяне на добри практики с партньори от страната и чужбина. С цел технологичното обезпечаване на работните помещения за служителите от общинската администрация, които пряко отговарят за подготовката и изпълнението на проектите през програмен период 2021-2027 г. /дирекция „Устройство на територията и строителството“ и отдел „ЕФП“ е планирано закупуване и доставка на компютри (хардуер и софтуер) и на ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, копиращи и сканиращи устройства, специализирано компютърно оборудване).Изпълнението на заложените дейности в проектното предложение ще допринесе за изграждане на капацитет у служителите, включени в обучителните модули и семинари за ефективно реализиране на планираните интегрирани инвестиции на Община Ямбол през новия програмен период, като същевременно с това ще доведе до повишаване на мотивацията на служителите за професионално развитие, чрез усъвършенстване и придобиване на специфични умения, необходими за ефективното и ефикасно управление на тези процеси.Ресурсното осигуряване на работните помещения на служителите чрез ИТ оборудване и компютърна техника ще подобри условията за ефикасна работа, ще спести времеви ресурс и ще даде възможност за гъвкав режим на работа, включващ работен процес, както в сградата на администрацията, така и извън нея при провеждане на работни срещи с партньори, споделяне на добри практики.
Дейности
  • Дейност: Организиране и провеждане на обучения в страната и чужбина: Дейността е насочена към повишаване капацитета на служителите, чрез усъвършенстване и придобиване на специфични умения, необходими за ефективно и ефикасно прилагане на практическите умения по реализиране на концепциите за ИТИ, както и повишаване на разбирането на служителите за тяхната роля в изграждането на нови партньрства с неправителствени и бизнес организации, други публични организации и граждани ; задълбочаване на практическите умения по законосъобразното прилагане на административни актове и норми при изпълнение на проектите с външно финансиране. Дейностите планирани за повишаване на капацитета в Община Ямбол са, както следва: 1. Организиране и провеждане на специализирани/тематични обучения по региони за планиране за повишаване капацитета на общините за изпълнение на публичните им функции, свързани с прилагането на инструменти за интегрирано териториално развитие по линия на ПРР, вкл. пътни и дневни пари-планирани са 2 бр. обучения по 6 човека от администрацията - отдел "Европейско финансиране и програми"., дирекция "Правни дейности" , дирекция "Устройство на територията" и отдел Бюджет, човешки ресурси и бюджетно счетоводство. Стойността на тази дейност с ДДС е 21 600 лв. /включени са 12 бр. такси за обучение- 18000 лв., пътни разходи в страната за 12 човека - 2160 лв., дневни разходи за 3 дневно обучение -1440 лв. съгласно Наредбата за командировките в страната/. 2. Организиране участието на представители на общините бенефициенти по Приоритетна ос 1 и Приоритетна ос 2 в програми за обмен на опит и добри практики в чужбина и/или организиране на посещение в страни членки на ЕС за обмяна на опит и добри практики по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие, вкл. дневни пари за чужбина -планирани са 2 бр. обучения по 6 човека от администрацията - отдел "Европейско финансиране и програми", дирекция "Правни дейности" , дирекция "Устройство на територията" и Дирекция „Култура, спорт, младежки дейности, туризъм и връзки с обществеността“. Стойността на тази дейност с ДДС е 70 057,44 лв. /включени са 12 бр. такси за обучение- 64800 лв., дневни разходи за 4 дневно обучение за 12 човека по 58 евро -5257,44 лв. лв. съгласно НАРЕДБА ЗА СЛУЖЕБНИТЕ КОМАНДИРОВКИ И СПЕЦИАЛИЗАЦИИ В ЧУЖБИНА/. 3. Организиране участието на представители на общините бенефициенти по Приоритетна ос 1 и Приоритетна ос 2 в програми за обмен на опит и добри практики в страната по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие, вкл. пътни и дневни пари -планирани са 2 бр. срещи по обмен на опит по 6 човека от администрацията - отдел "Европейско финансиране и програми"., дирекция "Правни дейности" , дирекция "Устройство на територията" и отдел Бюджет, човешки ресурси и бюджетно счетоводство. Стойността на тази дейност с ДДС е 23 760,00 лв. /включени са 12 бр. такси за обучение- 20 160 лв., пътни разходи в страната за 12 човека - 2160 лв., дневни разходи за 3 дневно обучение -1440 лв. съгласно Наредбата за командировките в страната/. 4. Участие в партньорски срещи на Община Ямбол със съседни общини извън България за създаване на партньорства, вкл. пътни, дневни и квартирни пари -планирани са 2 бр. пътувания по 4 човека от администрацията - отдел "Европейско финансиране и програми". Стойността на тази дейност е 2820,32 лв. /включени са 2 бр. пътуване до гр. Одрин - 720 лв., дневни разходи за 2 командировки за 2 дни за 4 човека по 39 евро -1220,43 лв. лв. съгласно НАРЕДБА ЗА СЛУЖЕБНИТЕ КОМАНДИРОВКИ И СПЕЦИАЛИЗАЦИИ В ЧУЖБИНА, нощувки за 2 командировки за 1 ден на 4 човека по 110 лв. за стая-880 лв/., Договорена стойност: 118 237.87 , Отчетена стойност: 76 536.92
  • Дейност: Закупуване и доставка на компютърна техника и софтуер: Дейността е насочена към подобряване на техническото оборудване на екипите за изготвяне и изпълнение на проектите през новия програмен период. След направен вътрешен анализ бе у,становено, че техниката, с която се работи е морално остаряла и е необходимо да бъде подменена. Предвидено е и закупуване на един лиценз за ползване на AUTO Cad, т.к. към момента Община Ямбол има закупен само 2 бр., които се използват за нуждите на текущата работа на дирекция "Устройство на територията" . Предвидени са за подмяна настолни компютри за отдел "Европейско финансиране и програми" , които към момента се състои от 6 щатни бройки. Поради факта, че ще е необходимо всички служители свързани с разработване на проектите ще трябва да имат мобилност са предвидени и 8 бр. мобилни устроийства. Очаква се при изготвяне на проектите за териториалните инвестиции да има чертежи, които са с размери по-големи от А3, поради тази причина е заложен за закупуване и плотер с цел намаляване на разходите при сканиране и разпечатване на същите. Ще се закупят 8 броя лаптопи, настолни компютри13 бр., монитор13 бр., външен хард диск -10 бр. мултимедиен проектор 2 бр., документен скенер 4 бр. , 1 бр. широкоформатен плотер за печатане на чертежи, многофункционално цифрово устройство-копирна машина, лазерен принтер и скенер 2 бр. , принтер черно-бяла печатна система -А4 - 3 бр. Предвидена е и покупка на тригодишен лиценз за ползване на софтуер ABBY FINEREADER PDF 15 - 1 бр. и покупка на тригодишен лиценз за ползване на AUTO Cad - 1 бр. Общата стойност на дейността съгласно финансовата обосновка е в размер на 60 192, 28 лв. , Договорена стойност: 60 192.28 , Отчетена стойност: 56 243.71
  • Дейност: Информация и комуникация: Дейностите по информация и комуникация се предвиждат, с цел осигуряване на широка публичност и популяризация на проекта, както и на финансовата подкрепа от ЕФРР и ОПРР, и ще бъдат изпълнени в пълно съответствие с изискванията, подробно описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Планираните мерки са изцяло съобразени с размера на финансирането на проектното предложение и с тях ще се повиши информираността на целевите групи относно възможностите предоставяни от Общността, както и ще се повиши общественото признание за ролята на ЕС за развитието на регионите., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 60.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: РАЙС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 490.00 , Отчетена стойност**: 14 490.00
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 11 568.00 , Отчетена стойност**: 11 568.00
  • Изпълнител: ЕТ ЧАПЪРА - МИРОСЛАВ МИРЧЕВ, Договорена стойност по проекта*: 7 182.00 , Отчетена стойност**: 7 182.00
  • Изпълнител: НСОРБ - Актив ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 000.00 , Отчетена стойност**: 18 000.00
  • Изпълнител: СТЕМО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 515.71 , Отчетена стойност**: 15 515.71
  • Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 54 000.00 , Отчетена стойност**: 46 320.00
  • Изпълнител: АССА ООД, Договорена стойност по проекта*: 60.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: КАНИСКО ТЕХНОЛОДЖИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 670.00 , Отчетена стойност**: 14 670.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Обучени служители на бенефициентите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 44.00 , Достигната стойност: 44.00
Индикатор 2 Закупени и/или доставени компютри (хардуер и софтуер) и/или ИТ оборудване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 45.00 , Достигната стойност: 45.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 132 840.63 BGN
БФП 132 840.63 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 132 840.63 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване и доставка на компютри (хардуер и софтуер) и/или на ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства, специализирано компютърно оборудване и др.), Прогнозна стойност: 60 192.28
  • Обособена позиция 1: 1 „Доставка, осъществявана чрез покупка, на принтерни устройства“
    Изпълнител: РАЙС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 194.00
  • Обособена позиция 2: 2 „Доставка, осъществявана чрез покупка, на преносими компютри“
    Изпълнител: СТЕМО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 782.56
  • Обособена позиция 3: 3 „Доставка, осъществявана чрез покупка, на компютърни конфигурации с монитор“
    Изпълнител: СТЕМО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 733.15
  • Обособена позиция 4: 4 „Доставка, осъществявана чрез покупка, на периферни устройства“
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 016.00
  • Обособена позиция 5: 5 „Доставка, осъществявана чрез покупка, на широкоформатен плотер за печатане на чертежи и скенер“
    Изпълнител: РАЙС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 296.00
  • Обособена позиция 6: „Доставка, осъществявана чрез покупка, на лицензи за софтуерни продукти необходими на служителите от Община Ямбол, отговорни за подготовката и изпълнение на проектите по ПРР 2021-2027 г.“
    Изпълнител: КАНИСКО ТЕХНОЛОДЖИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 670.00
  • Обособена позиция 7: „Доставка, осъществявана чрез покупка, на компютърни конфигурации с монитор необходими на служителите от Община Ямбол, отговорни за подготовката и изпълнение на проектите по ПРР 2021-2027 г.“
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 552.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Информация и комуникация, Прогнозна стойност: 60.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Организиране и провеждане на обучения в страната и чужбина, Прогнозна стойност: 118 237.87
  • Обособена позиция 1: 1. „Организиране участието в програма за обмен на опит и добри практики в чужбина и/или организиране на посещение в страни членки на ЕС за обмяна на опит и добри практики по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие“
    Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 46 080.00
  • Обособена позиция 2: 2. „Организиране и провеждане на семинари и работни групи в страната, по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие“
    Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 920.00
  • Обособена позиция 3: 3. „Организиране и провеждане на специализирани/тематични обучения по региони за планиране за повишаване капацитета на общините за изпълнение на публичните им функции, свързани с прилагането на инструменти за интегрирано териториално развитие по линия на ПРР“
    Изпълнител: НСОРБ - Актив ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN