Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-2179-C02
Наименование на проекта Изграждане и въвеждане на комплексна програма за благосъстояние на работното място в МБАЛ-Добрич АД.
Бенефициент 124141302 "МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ- ДОБРИЧ" АД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 22.06.2017
Дата на стартиране 22.06.2017
Дата на приключване 22.10.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Добрич (BG332), Добрич-град, гр.Добрич

Описание

Кратко описание на проекта
Общата цел на проектното предложение е да се подобри работната среда в МБАЛ-Добрич и  осигурят по- добри безопасни и здравословни условия на труд на 607 души персонал, повече от 1/3 от които са лица над 54 години, включително работещи- пенсионери чрез изграждане и въвеждане на комплексна програма за благосъстояние на работното място (ПБРМ). 
Специфични цели: Подобряване на ефективността на организация на труда и повишаване качеството на работните места във връзка с БЗУТ в МБАЛ-Добрич и с това създаване на условия за удължаване на професионалния живот на работниците и служителите, вкл. над 54 години чрез изграждане и въвеждане на ПБРМ; Насърчаване на географската мобилност на специализирана работна сила чрез осигуряване на транспорт на 5 медицински специалисти от гр. Варна до МБАЛ-гр. Добрич; Подобряване на професионалния и здравен статус на персонала на  МБАЛ-Добрич чрез закупуване на ЛПС и специфично работно облекло; Подобряване на микроклимата и безопасността на работната среда чрез подмяна на 40 м2 дограма в работни помещения и доизграждане на пожароизвестителна система на 3 от работните етажи; Повишаване професионалната компетентност на персонала на МБАЛ-Добрич и насърчаване на култура на безопасност и здраве при работа на работното място чрез провеждане на модулно обучение на всички трудови звена в МБАЛ-Добрич. 
Основните дейности по проекта кореспондират на заложените цели и са свързани с:  Изграждане и въвеждане на комплексна програма за благосъстояние на работното място (ПБРМ);Осигуряване на организиран транспорт от МБАЛ-Добрич до и от работното място на заети лица; Осигуряване на БЗУТ чрез закупуване на специализирано работно облекло на медицинския и немедицински персонал на МБАЛ-Добрич; Модернизация на обекта, свързана с подобряван на условията на труда; Модулно обучение „Безопасен и здравословен труд“ на медицински и немедицински персонал на МБАЛ-Добрич.
Дейности
  • Дейност: Изграждане и въвеждане на комплексна програма за благосъстояние на работното място (ПБРМ): Цел на дейността: Подобряване на ефективността на организация на труда и повишаване качеството на работните места във връзка с БЗУТ в МБАЛ-Добрич и с това създаване на условия за удължаване на професионалния живот на работниците и служителите, вкл. над 54 години чрез изграждане и въвеждане на ПБРМ. Отчитайки корелацията между ефективността на труда и развитието на човешките ресурси, ПБРМ ще включва: Разработването и внедряването на Система за управление на човешките ресурси, обезпечена със специализиран софтуер; Програма за насърчаване на географската мобилност на специалисти; Програма за намаляване на риска за здравето и безопасността при работа на персонала от „МБАЛ“-Добрич (ПНРЗБР); Програма за обучение на персонала на МБАЛ-Добрич. Към момента лечебното заведение разполага с базисна система за организация и управление на дейността на МБАЛ-Добрич, включително финансово- счетоводна система за ТРЗ, както и система на регистратура на дейности по отделения. Тези системи изискват събиране, въвеждане и обобщаване на огромно количество информация. Акцентът на дейността е върху организация на труда и процесите, като се отчита, че благосъстоянието при работа е във връзка с добрата организация на труда. Първата стъпка при изграждането на ПБРМ включва анализ на съществуващите системи за управление на организацията.Налице са: единични мерки за насърчаване на географската мобилност на специалисти; ПНРЗБР и Програма за обучение на персонала на МБАЛ-Добрич, които ще бъдат актуализирани. Поради липсата на система за управление на човешките ресурси, като част от ПБРМ, такава ще бъде разработена и въведена. СУЧР включва следните елементи: анализ на длъжностите; проектиране на длъжностите; планиране на човешките ресурси; подбор и обучение за развитие на персонала; оценяване на персонала; заплащане на труда; осигуряването на БЗУТ; усъвършенстване на трудовите отношения. На базата на разработената СУЧР и съществуващата дигитална болнична информационна система ще бъде ще се разработи иновативна болнична информационна система с отделни и взаимно интегрирани модули за „организация на трудовите процеси в работните звена“ . Системата ще бъде обезпечена със специализиран софтуер, което е свързано с оптимизация на вътрешната комуникация, подобряване на взаимоотношенията и координацията в работата между 29 медицински отделения и 1 болнична аптека, както и други 9 помощни и административни звена. ПБРМ и ИБИС ще бъдат одобрени от страна на борда на директорите на МБАЛ-Добрич и практически въведени в действие по трудови звена. Целият персонал на МБАЛ-Добрич, общо 607 човека, ще бъдат запознати с ПБРМ и ИБИС на общо събрание на персонала, а 76 на брой, посочени от ръководството лица от трудовите звена ще преминат едноседмично обучение за работа с ИБИС. Ще бъдат разработени и предоставени за всяко трудово звено наръчници за рабата с ИБИС., Договорена стойност: 82 648.00 , Отчетена стойност: 82 538.35
  • Дейност: Осигуряване на организиран транспорт от МБАЛ-Добрич до и от работното място на заети лица.: Целта на дейността е насърчаване на географската мобилност на специализирана работна сила чрез осигуряване на транспорт на 5 медицински специалисти от гр.Варна до МБАЛ-гр.Добрич. Дейността е част от мерките предприети в Програма за насърчаване на географската мобилност на специалисти, в рамките на комплексна програма за благосъстояние на работното място (ПБРМ). Липсата на медицински специалисти в областта в съчетание с ролята на МБАЛ-Добрич на областна болница принуждава през последните години МБАЛ –Добрич да търси начини за привличане на медицински кадри предимно от гр. Варна. 5 от специалистите по отделения пътуват от гр. Варна като им се осигуряват средства за транспорт с цел запазване на тяхната заетост. Насърчаване на географската мобилност на специалисти от други населени места, като част от ПБРМ ще допринесе за привличане на нови кадри и ще повиши нивото на устойчива заетост в лечебното заведение. Дейността включва организиран транспорт 5 дни в седмицата,в рамките на 12 месеца на 5 души- медицински специалисти по маршрут: От Автогара "Варна" до Автогара "Добрич" и от автогара "Добрич" до автогара "Варна". Разстояние в киломентри: Автогара "Варна"- Автогара "Добрич"= 50,00 км. Автогара "Добрич"- Автогара "Варна" =50.00 км., Договорена стойност: 7 920.00 , Отчетена стойност: 6 979.65
  • Дейност: Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд чрез закупуване на специализирано работно облекло на медицинския и немедицински персонал на МБАЛ-Добрич : Целта на дейността е подобряване на професионалния и здравен статус на работниците и служителите на МБАЛ-Добрич чрез закупуване на ЛПС и специфично работно облекло. МБАЛ-Добрич спазва изискванията на ЗБУТ като осигурява задължителните за дейността на лечебното заведение ЛПС. В програмата за премахване и намаляване на риска за здравето и безопасността при работа на персонала от МБАЛ-Добрич е направен анализ на резултатите от оценка на риска за здравето и безопасността на персонала при работа, от където съгласно приложената методика са обособени три групи, с различна степен на риск. В първата група попадат 22 обслужващи работни места със 119 души персонал. В тази група риска е приемлив и като препоръка е посочено необходимостта от работно облекло, което гарантира спазването на хигиенни норми в МБАЛ-Добрич. Във втората група попадат 89 работни места с 409 души персонал, където риска не е голям, но е необходимо внимание при изпълнение на служебните им задължения, както и се изисква спазване на инструкции за безопасна работа, носене на специално работно облекло и ЛПС. В третата група попадат 16 работни места, на които работят 47 длъжностни лица, където поради естеството на работа и извършваните дейности е на лице висок риск и необходимост от специални мерки за неговото намаляване и строг контрол на тяхното спазване. Необходимо е задължително специализирано работно облекло и ЛПС. Към момента поради ограничени финансови средства немедициниския и медицински персонал сами осигуряват нужното работно облекло, включително и специализираното. По предписание, изготвено от Службата по трудова медицина и включено в Оценка на риска на предприятие е необходимо лечебното заведение да осигури два комплекта – лятно и зимно работно облекло на медицинския и немедицински персонал по работни звена. Утвърден е списък на специализираното работно облекло, както и на ЛПС, въз основа на извършена оценка на риска на работните места, съгласно чл. 17, ал. 3, т.1-4 от Наредба №3 от 19 април 2001 г. Чрез закупуване на специализирано работно облекло на медицинския и немедицински персонал ще се отговори на тази нужда, както и ще се намали риска за здравето и безопасността при работа на персонала в лечебното заведение., Договорена стойност: 65 631.64 , Отчетена стойност: 51 878.14
  • Дейност: Модернизация на обекта, свързана с подобряван на условията на труда.: Целта на дейността е подобряване на микроклимата и безопасността на работната среда чрез подмяна на 40 м2 дограма в работни помещения и доизграждане на пожароизвестителна система. В програмата за развитие на МБАЛ-Добрич е предвидено изрично осигуряване на БЗУТ и мерки за подобряване на здравния статус на работниците и служителите. Сред тях са и подобряване на микроклимата в работните помещения. В „Терапевтичния“ корпус на лечебното заведение има необходимост от подмяна на 40 м2 дограма в 8 работни помещения, където работят 16 служители, 9 от които са на възраст над 54 години. Съществуващата към момента дървена дограма е компрометирана, което е свързано с лош микроклимат в помещенията както през зимните, така и през летните месеци. Подмяната с РVС дограма ще доведе до подобри показатели на микроклимата на помещенията. ПВЦ дограмата има по-добри топлотехнически характеристики;Звукоизолация - редуциране на външните шумове и подобряване на акустиката в помещението, както и лесна поддръжка и почистване. В „Хирургическия корпус“, по предписание на Регионалната здравна инспекция и Службата по трудова медицина е обоснована необходимостта от изграждане на пожаро- известителна система, наред със съществуващите пожарогасители, кранове и необходими защитни средства на местата с висок виск от пожар и взрив. Към момента такава система е изградена само на един от 8 –те етажи в „Хирургическия корпус“. Предвид БЗУТ е необходимо такава система да бъде изградена на първия етаж, където са разположени "Спешно отделение", "Родилно отделение", "Болнична аптека" и "Стерилизационен отдел" и където работят по график повече от 150 медицински и немедицински персонал.На вторият етаж са разположени залите по "Инвазивна кардиология", "ОАРИЛ" и "Операционни зали". На шестия етаж са отделенията по "Хирургия", "Урология" и "Физиотерапия". И на трите етажа има повишен риск от пожар и взрив поради работа с кислород, азот, райски газ, високо съдържание на алкохоли и други лесно запалими газове и течности. Изграждането на пожароизвестителна система на трите от етажите на "Хирургическия" корпус ще доведе до намаляване на риска за персонала като се гарантират БЗУТ., Договорена стойност: 47 400.43 , Отчетена стойност: 42 519.60
  • Дейност: Модулно обучение „Безопасен и здравословен труд“ на медицински и немедицински персонал на МБАЛ-Добрич.: Целта на дейността е повишаване професионалната компетентност на медицинския и немедицинския персонал на МБАЛ-Добрич и насърчаване на култура на безопасност и здраве при работа на работното място чрез провеждане на модулно обучение „Във форма за работа“ на отделните трудови звена в МБАЛ-Добрич. Като социално отговорно предприятие МБАЛ-Добрич се грижи за развитие на професионалната компетентност на своите работници и служители. Принципът на „учене през целия живот“ се прилага по отношение както на медицинския, така и на помощния и административен персонал. Като част от изграждане и въвеждане на цялостна комплексна ПБРМ е предвидено и модулно обучение „Безопасен и здравословен труд“ на отделните трудови звена в МБАЛ-Добрич, което ще подкрепи звената през периода на промяна при въвеждането на ИБИС и въвеждане на мерки в областта на БЗР. В рамките на обучението ще бъде разработен модул „Във форма за работа“, насочен към удължаване на трудовия живот на лица над 54 години. По време на обучението на лицата ще се даде информация относно правните норми при пенсиониране и работа в пенсинонна възраст; ще се решават конкретни казуси и демострират добри практики за удължаване на професионалния живот на лицата, както и предложения за "учене през целия живот". За преките началници на звена е предвиден модул „Ангажираност“ с цел справяне с проблемите на работното място в сътрудничество с персонала и с това намаляване нивото на рискове на работното място. Такъв тип обучение ще доведе не само до повишена компетентност, но и до намаляване на стреса при въвеждането на иновативните технологии във връзка с въвеждането на ИБИС., Договорена стойност: 18 210.00 , Отчетена стойност: 17 340.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е гарантиране на добро управление, планиране, координация и вътрешен контрол на дейностите по проекта при условията на партньорство и прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане.Екипът за управление на проекта се състои от ръководител, коодинатор, счетоводител и технически секретар. Ръководителят на проекта координира работата на екипа по проекта,осъществява комуникация и сътрудничеството с Договарящия орган (ДО) на Оперативната програма. Следи за своевременното и професионално изпълнение на всички дейности по проекта; разпределя задачите и ангажиментите на екипа по проекта. Следи за подготовката на всички документи по проекта, проверява отчетите и протоколите за извършена работа на останалите членове на екипа, както и на изпълнителите по различните дейности на проекта.Осъществява цялостно управление и контрол на изпълнението на задачите и информира ръководството на дружеството. Ръководи месечните срещи на екипа. Участва активно в медийното огласяване на хода и резултатите от проектните дейности чрез участия в информационни срещи, интервюта и брифинги. Участва в комисията при организиране и провеждане на тръжни процедури без право на глас. Присъства при външен мониторинг и предоставя изискуемата документация и информация. Координаторът на проекта координира изпълнението на планираните дейности и работата на екипа на оперативно ниво.Подпомага ръководителя при организирането и документирането на месечните сбирки на екипа по управление. Работи с избраните подизпълнители.Отговаря за всички технически дейности, свързани с правилното функциониране на офиса по проекта.Осигурява нужните административни материали и консумативи.Отговаря за кореспонденцията по проекта (входяща и изходяща). Отговаря (заедно с ръководителя на проекта) за изготвянето на изискуемите отчети. Следи за навременното изпълнение на дейностите.Подготвя и съхранява копията на всички отчети и документация по проекта, както и електронен архив на проекта. Счетоводителят на проекта- Осъществява финансово управление на средствата по проекта (счетоводство); Подготвя всички плащания по договора за безвъзмездна помощ; Разработва финансовите отчети по проекта; Подготвя договорите на наетите лица; Осъществява всички останали финансови дейности, свързани според Общите условия на договорите за безвъзмездна помощ и дейностите по поддоговаряне, съгласно изискванията за провеждане на тръжни процедури. Техническият секретар на проекта отговаря за оперативната част от управлението- протоколира срещите на екипа на проекта, подготвя справки, присъствени списъци, води кореспонденцията. След сформирането на екип за управление на проекта ще бъде подготвен детайлен времеви график за прилагане на дейностите по проекта.При изпълнение на дейностите, свързани с избор на подизпълнител ще се използват методиката по организация и провеждане на тръжни процедури за доставка и услуги, съгласното действащото Българско законодателство. Ще бъдат провеждани ежемесечни работни срещи на екипа, които ще бъдат протоколирани. Периодично ръководителят на проекта ще подготвя междинен и окончателен отчет- техниченски и финансов, на база на месечните отчети на членовете на екипа за управление на проекта. ръководството на МБАЛ-Добрич ще бъде периодично информирано за напредъка на проекта и в случай на нужда ще се вземат мерки за корекция на отклонения от нормалния график на дейностите с оглед добрите европейски практики., Договорена стойност: 21 280.00 , Отчетена стойност: 19 589.98
  • Дейност: Информираност и публичност: Целта на дейността е да се информира обществеността за дейностите и резултатите от реализацията на проекта. С цел осигуряване на информиране и публичност относно източниците на финансиране на проектното предложение, целите, задачите и дейностите и очакваните резултати се предвижда реализирането на следните елементи на информационна кампания: провеждане на пресконференции при старта и в края на проекта; периодични публикации в местите медии на всеки етап от изпълнението на разработването, изграждане и въвеждане на цялостна комплексна програма за благосъстояние на работното място (ПБРМ) в МБАЛ-Добрич, която има за крайна цел да подобри работната среда в МБАЛ-Добрич и осигурят по- добри и безопасни условия на труд на 607 души медицински и немедицински персонал, повече от 1/3 от които са лица над 54 години, включително работещи- пенсионери. Върху работните облекла, закупени по проекта ще бъде поставена емблема с логото на ОПРЧР и тази на МБАЛ-Добрич.Плакати и информационни табели ще бъдат поставени на видно ясто по време на всички дейности и събития, свързани с проекта. Целият набор от включени в проекта дейности по информираност и публичност целят популяризиране на приноса на Европейския съюз за развитие на човешките ресурси, ОП, както и дейностите по настоящия проект. , Договорена стойност: 2 465.55 , Отчетена стойност: 2 456.34
  • Дейност: Одит на проекта: Целта на дейността е да гарантира правилно изразходване и осчетоводяване на средставата по проекта. Дейността включва осъществяване на консултации по време изпълнението на проекта, извършване на цялостен одит след приключване на дейностите по проекта и изготвяне на одиторски доклад. Одитът ще направи проверка на управлението на проекта, на коректното и целесъобразно разходване на финансови ресурси и на отчетността при изпълнението., Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 1 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МИНИБУС ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 801.60 , Отчетена стойност**: 3 720.00
  • Изпълнител: ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 534.40 , Отчетена стойност**: 1 430.00
  • Изпълнител: ВАРНА-БУС 2000 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 910.00
  • Изпълнител: ИДЕА ВИЖЪН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 965.07 , Отчетена стойност**: 2 456.34
  • Изпълнител: СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 13 872.00 , Отчетена стойност**: 17 340.00
  • Изпълнител: СД-ДИМОВИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 448.51 , Отчетена стойност**: 20 560.64
  • Изпълнител: КАТИНА 2000 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 100.00 , Отчетена стойност**: 14 520.00
  • Изпълнител: ГАМА КОНСУЛТ-КАЛИНКИН,ПРОКОПОВ И С-ИЕ СД, Договорена стойност по проекта*: 50 030.68 , Отчетена стойност**: 57 033.52
  • Изпълнител: ЕМСОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 000.01 , Отчетена стойност**: 20 000.00
  • Изпълнител: ЕМ ЖИ ЕФ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 600.96 , Отчетена стойност**: 8 251.20
  • Изпълнител: НЕДЯЛКА МИХНЕВА - СЧЕТОВОДНА КЪЩА БАЛАНС ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 800.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: РЕСПРОМКОМПЛЕКТ АД, Договорена стойност по проекта*: 22 397.68 , Отчетена стойност**: 27 999.60
  • Изпълнител: ТИХ ТРУД - ПЛОВДИВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 453.05 , Отчетена стойност**: 23 066.30
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 607.00 , Достигната стойност: 619.00
Индикатор 3 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 246 555.62 BGN
БФП 197 244.49 BGN
Собствено финансиране 49 311.13 BGN
Общо реално изплатени суми 159 670.18 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Изграждане на пожароизвестителна система на три етажа на Хирургическия корпус на "Многопрофилна болница за активно лечение-Добрич" АД, осъществявано по Проект BG05M9OP001-1.008-2179 „Изграждане и въвеждане на комплексна програма за благосъстояние на работното място в "Многопрофилна болница за активно лечение-Добрич" АД", Прогнозна стойност: 24 500.36
  • Обособена позиция 1: Изграждане на пожароизвестителна система на три етажа на Хирургическия корпус на "Многопрофилна болница за активно лечение-Добрич" АД
    Изпълнител: РЕСПРОМКОМПЛЕКТ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 397.68
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Организация и изпълнение на дейност „Публичност и информация" по проект BG05M9OP001-1.008-2179 „Изграждане и въвеждане на комплексна програма за благосъстоянието на работното място в МБАЛ-Добрич АД”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места, процедура BG05M9OP001-1.008 „Добри и безопасни условия на труд”, Прогнозна стойност: 2 465.55
  • Обособена позиция 1: Организация и изпълнение на дейност „Публичност и информация"
    Изпълнител: ИДЕА ВИЖЪН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 965.07
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Организиране и осъществяване на транспорт на лица, служители на бенефициента по Дейност: Осигуряване на организиран транспорт до и от работните места на заети лица", Прогнозна стойност: 2 640.00
  • Обособена позиция 1: Организиране и осъществяване на транспорт на лица, служители на бенефициента
    Изпълнител: ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 534.40
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Организиране и осъществяване на транспорт на лица, служители на бенефициента по Дейност: Осигуряване на организиран транспорт до и от работните места на заети лица", Прогнозна стойност: 3 960.00
  • Обособена позиция 1: Организиране и осъществяване на транспорт на минимум 3 лица, служители на бенефициента
    Изпълнител: МИНИБУС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 801.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд чрез закупуване на специализирано работно облекло на медицинския и немедицински персонал на "Многопрофилна болница за активно лечение-Добрич" АД, осъществявано по Проект BG05M9OP001-1.008-2179 „Изграждане и въвеждане на комплексна програма за благосъстояние на работното място в "Многопрофилна болница за активно лечение-Добрич" АД", Прогнозна стойност: 54 693.03
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Доставка на медицинско облекло
    Изпълнител: ТИХ ТРУД - ПЛОВДИВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 453.05
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Доставка на грейки (елеци):
    Изпълнител: ЕМ ЖИ ЕФ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 600.96
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: Доставка на якета с панталони или полугащеризони:
    Изпълнител: СД-ДИМОВИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 448.51
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4: Доставка на медицински чехли:
    Изпълнител: СД-ДИМОВИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 448.51
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция № 5: Доставка на работни обувки, тип "боти":
    Изпълнител: ТИХ ТРУД - ПЛОВДИВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 453.05
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Подмяна на 40 кв.м. дървена дограма с РVС 5-камерна, осъществявано по Проект BG05M9OP001-1.008-2179 „Изграждане и въвеждане на комплексна програма за благосъстояние на работното място в "Многопрофилна болница за активно лечение-Добрич" АД, Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: Подмяна на 40 кв.м. дървена дограма с РVС 5-камерна
    Изпълнител: КАТИНА 2000 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 100.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Разработка, внедряване, интегриране и поддръжка за срок от 2 години на интегрираната болнична информационна система (ИБИС), осъществявано по Проект BG05M9OP001-1.008-2179 „Изграждане и въвеждане на комплексна програма за благосъстояние на работното място в "Многопрофилна болница за активно лечение-Добрич" АД". Обучение на 76 лица за работа с ИБИС за 1 седмица, Прогнозна стойност: 52 206.67
  • Обособена позиция 1: Разработка, внедряване, интегриране и поддръжка за срок от 2 години на интегрираната болнична информационна система (ИБИС)
    Изпълнител: ГАМА КОНСУЛТ-КАЛИНКИН,ПРОКОПОВ И С-ИЕ СД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 030.68

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN