Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0117-C02
Наименование на проекта "Постигане на по-добро управление в Супернова медия"
Бенефициент 131575498 СУПЕРНОВА МЕДИЯ ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 24.03.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Ловеч, Ловеч, гр.Ловеч

Описание

Кратко описание на проекта
Основната цел на проекта е развитие на управленския капацитет на "Супернова медия" и растеж чрез въвеждане и сертификация на системи за управление на качеството и опазване на околната среда и използване на ИКТ базирана система за организация на ресурсите. Специфичните цели адресират отделни подобрения и оптимизации на основните процеси чрез въвеждането на новите стандарти и обхващането на цялостната дейност на фирмата от ЕРП система .
Проектът обхваща четири основни дейности - актуализиране на СУК съгласно ISO 9001:2015; закупуване на оборудване, свързано с постигането на успешна сертификация на СУК; внедряване и сертифициране на СУОС ISO 14001; внедряване на ERP система. 
Реализацията му ще удовлетвори потребността ни от по-добро управление на цялостната дейност, включително на ресурсите, качеството и информацията. Ще актуализираме системата си за качество, като ще отстраним слабите й места и ще я адаптираме към промените в дейността и организацията ни. Закупуването на оборудване ще ни помогне да изпълним изискванията на клиентите, да повишим удовлетвореността им и да създадем ефективност в средствата за наблюдение и измерване. Внедряването на СУОС ще докаже отговорността ни към опазване на околната среда. Системите ISO 9001 и ISO 14001 ще допринесат за значително подобряване на управленските процеси в предприятието и отношението към клиента, систематизиране на документацията и засилване на контрола.
Въвеждането на единен специализиран софтуер за управление на ресурсите (ERP система) ще обедини фирмената дейност в една платформа, даваща пълна информация за процесите. Системата ще отчита взаимозависимостта между процесите, което ще способства за ефикасното им управление и вземането на правилни управленски решения. Синхронизацията на информацията ще допринесе за доброто управление на капацитета на ресурсите - оборудване и хора. Описаните подобрения ще ни позволят да увеличим продажбите и печалбите.
Дейности
  • Дейност: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията, чрез въвеждане и сертифициране на новата версия на стандарта ISO 9001:2015: "Супернова медия" ЕООД има внедрена и сертифицирана система за качество съгласно стандарта ISO 9001:2008. След разработването на системата се уверихме в ползите, които системата за качество има за нас. Организацията ни успя да преодолее голяма част от проблемите си, да структурира задълженията и отговорностите на служителите, да въведе писмени правила и процедури, да си поставяме цели, които да се стремим да изпълним. В тази връзка, от голямо значение за нас е поддържането на системата в актуален вид. Целта на настоящата дейност е да обновим съществуващата система за качество, като я преработим съгласно измененията на ISO 9001:2015 и да постигнем успешна сертификация. В обхвата на системата ще бъде включен и офисът в гр. Ловеч Актуализацията и внедряването ще премине при изпълнението на следните етапи ЕТАП 1 • Първоначален одит за съответствие с новата версия на ISO 9001:2015 Одитът ще установи степента на съответствието на действащата СУК спрямо изискванията на новата версия на ISO 9001:2015. Консултантската организация ще се запознае с дейността и процесите ни, ще прегледа и анализира наличната документация на СУК, по старата версия на стандарта от 2008 г. Чрез одита ще се прецени степента на съответствие спрямо изискванията на новата версия, както и вида и обема на документалните и организационни промени, които следва да бъдат направени, за да се постигне актуализация на СУК и успешна ре-сертификация по стандарт ISO 9001:2015. • Входящо обучение Ще се проведе обучение на ръководния състав по новата версия на ISO 9001:2015 с насоченост върху разликите от старата версия на стандарта и практическото прилагане на новите изисквания. По време на обучението ще се обсъдят и набележат практическите промени, които следва да бъдат направени с оглед преход на СУК от стандарт ISO 9001:2008 към ISO 9001:2015. ЕТАП 2 - Определяне и документиране на базовите елементи, по които новата версия на стандарта ISO 9001:2015 прави съществена разлика от старата версия на ISO 9001:2008. През този етап ще се определи контекста на организацията; ще се идентифицират рисковете и дейностите за овладяване на рисковете; ще се определи обхвата на СУК; ЕТАП 3 - Разработване и коригиране на документация на СУК Екипът определен за внедряването на СУК ще създаде начална версия на документацията по новата версия на стандарт ISO 9001:2015 (документи, от съществуващата система, отговарящи на изискванията на новата версия, както и новоизготвени документи или раздели, а именно – контекста на организацията, идентификацията на рисковете и дейностите за овладяване на рисковете и възможностите, обмен на информация, планиране на промените и други – в зависимост от идентифицираното състояние през етап 1). След обсъждане и евентуално нанасяне на корекции или допълнения, ръководството ще потвърди документите. ЕТАП 4 - Внедряване • Поетапно внедряване на разработената СУК Ще се извърши практическото внедряване на документацията на СУК на всички структурни нива в дружеството. През периода на тестовото внедряване ще се допълва и коригира документацията на СУК. Етапът ще завърши с внедряване и утвърждаване на окончателната версия на СУК. • Обучение на персонала за работа с внедрената СУК ЕТАП 5 • Вътрешен одит. Коригиращи действия Провеждане на вътрешен одит на внедрената система ISO 9001:2015 . По време на одита ще се идентифицират необходими корекции и коригиращи действия за отстраняване на несъответствията спрямо изискванията на стандарта, констатирани по време на одита. • Преглед от ръководството След внедряването ще бъде осъществена сертификация на системата за качество съгласно ISO 9001:2015 Изпълнението на дейността ще премине в следната времева рамка: 1. Избор на изпълнители за консултантска и сертифицираща услуга - 1- 3-ти месец 2. Анализ на състоянието - 3- 4-ти месец 3. Преработка на документацията - 5- 7-ми месец 4. Внедряване на новите процедури и документи - 7- 8-ми месец 5. Вътрешен одит - 9-ти месец 6. Сертификация - 10-11-ти месец, Договорена стойност: 10 500.00 , Отчетена стойност: 10 370.00
  • Дейност: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията, чрез закупуване на ново оборудване за постигане на сертификация на новата версия на стандарта ISO 9001:2015 : Целта на настоящата дейност е да бъде закупено оборудване за преминаване към заснемане в режим 4К, чрез което да успеем да постигнем успешна сертификация на новата версия на стандарта ISO 9001:2015. Системата ни за управление на качеството функционира и се поддържа от 2011 г., но въпреки това има редица процеси, които създават опасност от влошаване на качеството и получаване на несъответстващ продукт. Новите изисквания на стандарта за оценка на риска на всички процеси определят необходимостта от извършване на определени действия за минимизиране на рисковете, които биха се отразили на качеството на продукцията и удовлетвореността на клиентите. Основните рискове в дейността ни са свързани с основния процес по заснемане и монтаж на материала. Поради все по-силното навлизане на камерите, снимащи в режим 4К, зачестяват изискванията на клиентите ни за високо качество на продукта, каквото може да се постигне именно с 4К камери, особено когато става дума за чуждестранни клиенти. Оборудването, което ни е необходимо, за да преминем изцяло в режим на снимане с 4К качество на картината е следното: 2 продукционни камери снимащи в режим 4К, портативна 4К камера, тип стеди кам, дрон с поративна 4К камера, калибрирани монитори и монтажна станция за монтаж на материала в режим 4К. "Супернова медия" не притежава описаното оборудване. Разполагаме само с една камера снимаща в режим 4К, която предстои да бъде доставена, но тя не може да се използва за различни продукции и да подсигури целия снимачен процес. За производството на телевизионни предавания и друг вид продукции, не разполагаме с необходимата техника, поради което не можем да изпълним изискванията на клиентите за производство на продукция с необходимото качество. Така изпълнението на основния ни процес попада под риск, който не може да бъде преодолян чрез мерки на допълнителен контрол. Наемането на подобна техника не би минимизирало риска, тъй като много често необходимото оборудването е с различни характеристики от нашето и съществува риск от липсата на свободна техника за определения период. Мярката, която трябва да приложим, за да изпълним изискванията на новата версия на стандарта, в частност изискванията на клауза 6.1- действия за овладяване на рисковете и възможностите, е закупуването на ново оборудване. Концепцията, на която се основава това оборудване е осигуряване на подходяща инфраструктура (клауза 7.1.3 и клауза 8.5.1) за производство на продукция. До момента сме постигали успешна сертификация и с наличната инфраструктура, но през последната година поради бързото навлизане на 4К камерите и повишените изисквания на клиентите, инфраструктурата, с която разполагаме, става неподходяща за постигане на постоянно качество съгласно изискванията на стандарта. Невъзможността да изпълним изискванията на клиента води и до нарушение на клауза 5.1.2, насоченост към клиента, както и на клауза 9.1.2 – „удовлетвореност на клиента“ Проблеми имаме и с изпълнението на изискванията на стандарта за средства за наблюдение и измерване (7.1.5). Причината е липсата на калибрирани монитори, които да гарантират качеството на продукцията и да се избегне преработката на материала в следствие връщането му от клиента. Липсата на калибрирани монитори води до получаването на т.нар. обърнати филдове, т.е. до несъответстващ продукт. За да избегнем тези проблеми, използваме подизпълнители, които извършват проверката, но понякога се получават пропуски, а доста често и забавяния. Това води до неудовлетвореност на клиентите и нарушение и на клаузата 9.1.2. За да постигнем успешна сертификация и преминаване към новата версия на ISO 9001:2015, трябва да закупим посоченото оборудване, което ще изпълни основната промяна в стандарта - извършване на действия за справяне с рискове и възможности. Изпълнението на дейността ще е свързано с избора на изпълнител. Етапите са: 1. Разработване на тръжна документация 1-3 месец 2.Оценяване на офертите 4 месец 3. Сключване на договор 5 месец 4. Доставка 6-8 месец, Договорена стойност: 89 600.00 , Отчетена стойност: 89 435.00
  • Дейност: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията, чрез въвеждане и сертифициране на стандарта ISO 14001:2015: Дейността на "Супернова медия" не е в сектор, водещ до сериозни последствия за околната среда, но въпреки всичко ние считаме за наша отговорност предприемането на мерки за свеждане до минимум на въздействието, което оказваме при производството на продуктите си. В тази връзка и в резултат на положителните промени, които организацията ни постигна след внедряването и сертифицирането на ISO 9001, ни накараха да мислим в посока разработване на нови стандарти за управление, които да интегрираме в една обща система. Чрез сертификацията на система за опазване на околната среда искаме да заявим пред клиентите и партньорите си, че ще се развиваме по екологичен и устойчив начин. Интегрирането на нов стандарт за управление към съществуваща система за качество ще допринесе за подобряване на управлението във фирмата, допълване на целите, регламентиране на допълнителни правила свързани с дейността ни, както и преразпределяне на отговорности и пълномощия. Към всичко това може да добавим и по-добрия контрол на ресурсите, с цел ограничаване вредното въздействие върху околната среда, което ще доведе до по-малки разходи и увеличаване на печалбите. Системата ще обхване и новия офис в гр. Ловеч. Чрез разработването на нова управленска система ще се увеличи нашата ангажираност към постоянно съответствие с поставени цели и политики. Това ще ни направи много по-отговорни към постигане на заложените цели и ще прецизира още веднъж управленската ни структура, протичането на процесите и премахване на всички недостатъци на настоящата система за управление. Внедряването на системата за управление на околната среда ISO 14001:2015 ще премине през следните етапи: 1. Първоначален одит на състоянието. Запознаване и анализ на процесите в организацията. Ще се определят значимите въздействия върху околната среда (замърсяване, изчерпване на природни ресурси и др.), потребностите и очакванията на заинтересовани страни, основните рискове и обхвата, полагане на политики и цели по околна среда, планиране и управление на дейностите на опазването на околната среда, ще се направи съпоставка между текущото състояние и стандарта и ще бъдат направени съответни препоръки към организацията с оглед постигане на съответствие. 2. Обучение - ще се проведе обучение на ръководния състав и ангажирания персонал; 3. Определяне на контекста на организацията, рисковете, аспектите по околна среда и обхвата на системата - на този етап ще се определи контекста на организацията; ще се идентифицират рисковете и аспектите по околната среда и тяхното въздействие, произтичащи от дейността на организацията; ще се определи методика/критерии, чрез които аспектите да бъдат оценени; ще се определи обхвата на СУОС 4. Разработване и коригиране на документация на СУОС - ще се разработи първоначална версия на документацията, включително за управление на процесите по полагане на политика и цели по околна среда, реагиране при извънредни ситуации, оперативен контрол на операциите, поддържане на СУОС 5. Поетапно внедряване на разработената СУОС и обучение на персонала - практическото внедряване на документацията на СУОС на всички структурни нива в дружеството; утвърждаваме на окончателната версия на системата. Провеждане на обучение за работа с документацията на СУОС 6. Вътрешен одит. Коригиращи действия (ако е приложимо) - отстраняване на несъответствията спрямо изискванията на стандарта и прилагане на области за подобрение, констатирани по време на одита. 7. Преглед от ръководството - ръководството на фирмата провежда преглед на системата за управление на околната среда, съгласно изискванията на стандарта ISO 14001:2015 със съдействието на консултантската организация 8. Сертификация Разпределението на етапите във времето е следното: 1. Избор на консултантска и сертифицираща организация - 1 - 3 месец 2. Първоначален одит и обучение - 3- 4 месец 3. Разработване на документация - 5- 7 месец 4. Внедряване - 7- 8 месец 5. Вътрешен одит - 9-ти месец 6. Сертификация - 10 - 11 месец, Договорена стойност: 11 500.00 , Отчетена стойност: 11 380.00
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез внедряване на ЕРП система : "Супернова медия" произвежда разнообразни продуктови групи, а дейността й се организира по изпълнение на определени проекти, което обуславя наемането на хора и оборудване в зависимост от конкретните нужди. Това често поражда затруднения в комуникацията, планирането и разпределението на тези ресурси от основните звена във фирмата. Затрудненията, които изпитваме в планирането, организацията на ресурсите, производствения процес, продажбите и комуникацията със спонсорите, са причина да се ориентираме към внедряването на ЕРП система в съчетание с модул за управление на отношенията с клиентите. Именно посочените фактори определиха необходимостта от внедряване на ЕRP система, която да обхваща всички основни процеси в компанията и да доведе до изграждането на единна добре организирана система със съответната отчетност. Чрез внедряването на софтуер, съобразен със спецификата на нашата работа, искаме да улесним и подобрим цялостната организация и управление на процесите в предприятието. Планираме системата да обхваща следните основни модули, интегрирани помежду си: 1. Модул "Управление на снимачния и продукционен график" Основните му функционалности ще бъдат свързани с управление на процесите, свързани с планиране и заснемане на продукцията. Ще се създаде възможност за планиране на конкретните дейности по снимки и монтаж, задаване на времеви период, крайни срокове и хора; ще се изготвят графици за снимачните екипи, като така се запълва техният максимален производствен капацитет, като се предотвратят възможностите за припокриване на хора и техника; ще се указва местоположение на дейности, което дава възможност за планиране и оптимално разпеделение на ресурсите; ще управлява изготянето и съхранението на досиета на участници, което дава възможност за бърз достъп до информация. 2. Модул "Монтажен график" Модулът ще създава график за монтажа при детайлно разпределение на задачите с отговорните хора, оборудване и крайните срокове. 3. Модул "Техника" Модулът ще има три подмодула: наемане на техника, отдаване на техника и собствена техника. Целта на модула ще бъде да управлява всички процеси, свързани с техниката. Подмодулите ще съдържат информация за вида на техниката, контактна информация, договорени условия, както и срокове за приемане и връщане, като при наближаване на срока ще се генерира мейл към отговорниците. Ще се създаде и база данни на собственото оборудване, като ще съдържа информация за дата на закупуване, гаранция, сервиз и поддръжка, като ще алармира при наближаваща дата за профилактика. Ще могат и да се правят справки по функционалностите на модула. 4. Модул "Контент архив" Модулът ще е свързан с описание на всички видове материал по предавания, сезони и епизоди, като ще се създаде архивен номер, на какъв носител е материала и физически къде се намира - сървъри, външни дискове. Ще има възможност за филтриране по различни критерии, което ще осигури бърз и надежден достъп до архива на фирмата. 5. Модул "Връзки с клиенти/партньори/доставчици" Целта на модула е да управлява отношенията с клиенти и доставчици, като се създаде база данни с договори, контактна информация, срокове, дати за плащане и алармиране при наближаване на дата. При управление на клиентите, освен контактната информация, ще се създаде хронология на действията, извършвани с клиентите, като ще има възможност те да бъдат приоритизирани. Модулът ще създава възможност за генериране на мейлинг листи, както и за филтриране по зададени критерии и създаване на различни справки. 6. Модул "Бюджет на продукция" Основната функционалност на модула ще бъде разпределение на бюджета по пера, което ще улесни оферирането към клиентите. Ще следи за направените разходи Дейността ще бъде изпълнена от външен изпълнител, избран в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ: Реализацията на дейността ще премине през изпълнението на следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (1-5 месец) 2. Сключване на договор (6 месец) 3. Внедряване на ЕRP система(6-12 месец), Договорена стойност: 120 000.00 , Отчетена стойност: 119 300.00
  • Дейност: Визуализация на проекта: Визуализацията на дейностите по настоящия проект има за цел да информира обществеността за целите и резултатите, предвидени по проекта, за начините и източниците на неговото финансиране. Проектът "По-добро управление в Супернова медия" е свързан с разработването, внедряването, актуализирането и сертифицирането на системи за управление базирани на ISO 9001 и ISO 14001:2015, като и с внедряване на софтуерна система за управление на основните процеси. "Супернова медия" работи с голям брой служители по различните си проекти, както и с множество партньори и спонсори. Визуализацията на проекта ще допринесе за разпространяване на информацията за възможностите за развитие, които проектите, финансирани от ЕС, предоставят на организациите, като финансират подобряване на цялостната система за управление, чрез стандарти и софтуер. Разпространението на резултатите, чрез различни средства ще даде по-широк отзвук на проекти, свързани с подобряване на управленския капацитет, което ще окаже благоприятен ефект и върху други предприятия. Етапите, през които ще премине осъществяването на дейността, са следните: 1. Създаване на секция с публикации на сайта на фирмата На сайта на фирмата ще бъде създадена отделна секция с името на проекта, където ще бъдат публикувани текущо новини за изпълнението на проекта. Ще бъдат създадени и начална и финална публикации, които ще отразяват по-цялостно същността на проекта, изпълнените дейности, планираните и постигнатите резултати. Чрез тази обособена секция на сайта ни всички наши клиенти и партньори, потенциални такива и широката общественост ще имат възможност да се информират за проекта. 2. Визуализация на документацията по проекта. Всички процедури, инструкции и документи, които ще бъдат разработени във връзка със системи за качество и околна среда ще бъдат визуализирани. Всички документи, свързани с изпълнението на проекта, ще притежават знамето на ЕС, общото лого за програмен период 2014-2020 и текст, обозначаващ финансовата подкрепа на ЕС. Договорите с с изпълнителите по проекта също ще бъдат визуализирани по надлежния начин. Така всички служители и доставчици ще могат да се запознаят с проекта. 3. Изработване на основни средства за визуализация в сградата на "Супернова медия" В офисите на "Супернова медия" в гр. София и гр. Ловеч ще бъдат поставени плакати, съдържащи всички изискуеми реквизити, указващи, че фирмата изпълнява проект финансиран от ЕС по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност". Плакатът ще бъде поставен на видно за всички място, така че всички посещаващи администрацията ни клиенти и партньори да могат да се запознаят с проекта. Оборудването, което ще закупим по проекта, също ще бъде визуализирано. Ще му се поставят стикери, показващи, че е закупено с финансовата подкрепа на ЕС. Всички служители на "Супернова медия" ще бъдат информирани за изпълнението на настоящия проект, като това ще доведе до разпространяване на информацията сред местната общественост. 4. Информиране чрез регионалното медийно пространство За по-пълното визуализиране на проекта, в края на проекта ще бъде организирано интервю, което ще публикуваме в интернет сайт. Управителят на фирмата и ръководител на проекта ще сподели своя опит при изпълнението на проекта, както и постигнатите резултати. Чрез този канал информацията за проекта, финансиран от ОП "Иновации и конкурентоспособност", ще достигне до голям брой хора. Примерът за успешна реализация ще бъде стимул за други компании, за участие в проекти финансирани от ЕС. Дейността ще премине през следните етапи: 1. Публикуване на съобщения на сайта на фирмата - текущо; 2. Избор на изпълнител за изработка на стикери и плакат (3-ти месец); 3. Изработка на стикери и плакат (4-ти месец); 4. Визуализиране на документация - постоянно, Договорена стойност: 450.00 , Отчетена стойност: 450.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СЕРТИФИКЕЙШЪН ИНТЕРНЕШЪНЪЛ БЪЛГАРИЯ /СИ АЙ БЪЛГАРИЯ/ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 165.00 , Отчетена стойност**: 5 950.00
  • Изпълнител: ДЕГРИ КОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 060.00 , Отчетена стойност**: 15 800.00
  • Изпълнител: СП ВИЖЪН ООД, Договорена стойност по проекта*: 83 825.00 , Отчетена стойност**: 119 750.00
  • Изпълнител: "Опа Солюшънс" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 62 604.50 , Отчетена стойност**: 89 435.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 35 592.60 , Достигната стойност: 35 423.10
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 158 873.17 BGN
БФП 111 211.22 BGN
Собствено финансиране 47 661.95 BGN
Общо реално изплатени суми 161 654.50 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Липса на добро финансово управление 100.00 19 535.34 8 372.30 27 907.64 "Опа Солюшънс" ЕООД
Липса на добро финансово управление 100.00 3 451.22 1 479.10 4 930.32 ДЕГРИ КОНСУЛТИНГ ЕООД
Липса на добро финансово управление 100.00 1 299.68 557.00 1 856.68 СЕРТИФИКЕЙШЪН ИНТЕРНЕШЪНЪЛ БЪЛГАРИЯ /СИ АЙ БЪЛГАРИЯ/ ООД
Липса на добро финансово управление 100.00 26 058.74 11 168.03 37 226.77 СП ВИЖЪН ООД
Липса на добро финансово управление 100.00 98.30 42.12 140.42 СП ВИЖЪН ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и внедряване на уеб базирана ЕРП система за управление производството на аудио-визуални продукти, Прогнозна стойност: 120 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на уеб базирана ERP система за управление производството на аудио-визуални продукти
    Изпълнител: СП ВИЖЪН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 83 510.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за заснемане и обработка на материал с 4К качество, Прогнозна стойност: 89 593.60
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за заснемане и обработка на материал с 4К качество
    Изпълнител: "Опа Солюшънс" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 604.50
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване за заснемане и обработка на материал с 4К качество, Прогнозна стойност: 89 593.60
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за за заснемане и обработка на материал с 4К качество
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейности по осигуряване визуализация на проекта, Прогнозна стойност: 450.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейности по осигуряване визуализация на проекта
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Разработване и внедряване на ISO 14001:2015 и адаптиране на ISO 9001:2008 към новата верия на стандарта ISO 9001:2015, Прогнозна стойност: 16 000.00
  • Обособена позиция 1: Консултантски услуги за адаптиране на съществуваща СУК към изискванията на ISO 9001:2015 и интегриране на СУОС - ISO 14001:2015
    Изпълнител: ДЕГРИ КОНСУЛТИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 060.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Ре-сертификация на СУК съгласно ISO 9001:2015 и сертификация на СУОС съгласно ISO 14001:2015; , Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Ресертификация на СУК спрямо ISO 9001:2015 и сертификация на СУОС ISO 14001
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN