Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-1.001-0004-C04
Наименование на проекта Инвентаризация и анализ на състоянието на информационната и комуникационната инфраструктура, информационните системи, услуги и регистри в сектор "Правосъдие"
Бенефициент 000695349 Министерство на правосъдието
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 21.03.2016
Дата на стартиране 21.03.2016
Дата на приключване 25.06.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Към момента няма пълна картина на ресурсната обезпеч. и състоянието на ИКИ в сектор „Правосъдие“. Доколкото до момента са предприемани спорадични и частични усилия, проектът предвижда извърш. на първия цялостен и изчерпателен преглед (инвентаризация) чрез експертно обследване на място в използвания сграден фонд на структурите в сектора. Обобщените данни oт прегледа ще дадат пълна информ. за статуса на ИКИ, информационните с-ми и услуги и свързаните с тях процеси и ще послужат за оценка на необходимия капацитет и ресурси за обслужв. на наличните процеси, както и за сравнителна оценка относно желаното състояние в контекста на предвижданите реформи. Така ще се отговори и на потребността за осигур. на допълн. техника за дигитализация и централизация на информац, масиви с оглед въвежд. изискв. за е-правосъдие и е-управление. Необх. е и анализ на състоянието на регистрите в сектора. Следва да се анализират видовете регистри, вида информ., която се съхранява в тях, консистентността на информац., както и степента на семантична съвместимост и възможн. за свързване с др. регистри в контекста на КАО. Прегледът на регистъровата с-ма ще даде систематизирана информ. относно съществуващите регистри, необходимостта от създаване на нови и необходимостта от свързване между регистри с оглед по-лесен достъп и обмен на информ. Използваната методология за изпълнение на дейностите ще предоставя средства за интеграция на резултати с др. проекти в държав. администрация за получаване на обща визия на ИКТ инфраструктурата. Това ще допринесе и за  кохерентност на резултатите по отделните проекти и устойчивост в тяхното изпълн. чрез мултиплициран ефект. Прегледът и анализът на техническата обезпеченост в сектор „Правосъдие“ е предпоставка за изпълн. и на други мерки, предвидени в националните стратегически документи за въвеждане на е-правосъдие, като различни регистри, системи, портали. Разработването им ще доведе до устойчивост на резултатите и изграждане на модерна система на е-правосъдие.
Дейности
  • Дейност: Цялостен преглед (инвентаризация) и анализ на информационната и комуникационна инфраструктура (ИКИ), режими и услуги и свързаните с тях процеси, както и анализ на необходимостта от ресурсно обезпечаване и изготвяне на препоръки с оглед изпълнението на заложените стратегически цели за въвеждането на електронно управление и електронно правосъдие.: Прегледът (инвентаризация) ще се извърши чрез експертно обследване на място в използвания сграден фонд на структурите в сектор „Правосъдие“. В процеса на прегледа ще бъде събрана в структуриран вид подробна информация за ИКИ, информационните системи, услуги и свързаните с тях процеси, както следва: • Наличните технически помещения, в които са разположени ИКТ активи и тяхната обезпеченост по отношение на физическа сигурност, резервно и аварийно електрозахранване, климатизация, безопасност и пр. • Наличните ИКТ активи – компютри и периферия, сървъри, системи за съхранение на и архивиране на данни, комуникационно оборудване и пр. • Наличните информационни масиви – системен и приложен софтуер, информационни системи, бази данни и пр. • Наличния квалифициран персонал за опериране, управление и поддръжка на информационните ресурси. • Наличните договори за външни услуги за техническа поддръжка, комуникационна свързаност, разработка и/или внедряване на информационни системи и др. Данните от ИТ инвентаризацията ще бъдат въведени в структуриран вид в информационна система (ИС), разработена от изпълнителя при спазване на изискванията на Предварителните условия за допустимост на проекти за е-управление, като гаранция за съвместимост със системите, разработвани от други бенефициенти. ИС ще притежава функционалности за последващо актуализиране на активите и добавяне на нови, както и за анализ на активите по отношение на състоянието им за бъдещ период от време. ИС ще има също така възможност за генериране на справки по различни критерии, свързани със структурираната информация, която ги описва. Необходимо е системата да притежава средства за анализ на активите по отношение на състоянието им за бъдещ период от време. Въз основа на прегледа ще бъде изготвен аналитичен доклад, който, освен актуалното състояние, ще включва и идентифициране на съществуващите рискове за инфраструктурата и информационните ресурси и оценка на бъдещи такива с оглед поетапното въвеждане на електронно управление и електронно правосъдие в сектора. Анализът ще включва и оценка на наличния и използван капацитет на инфраструктурата в сектор „Правосъдие“, оценка на необходимия човешки ресурс за поддръжка и развитие, осигуряването с адекватна техническа поддръжка на информационните ресурси, оценка на експлоатационните разходи за информационните ресурси, както и препоръки за необходимото ресурсно обезпечаване в съответствие с поетапното въвеждане на електронно управление и електронно правосъдие в сектора. , Договорена стойност: 550 000.00 , Отчетена стойност: 573 753.78
  • Дейност: Извършване на цялостен преглед на регистъровата система, автоматизираните информационни системи /АИС/ и бази данни /БД/ в сектор "Правосъдие", изготвяне на препоръки за редизайн на съществуващите и създаване на нови регистри. : Тази дейност включва две поддейности - цялостен преглед и анализ на регистъровата система в сектор "Правосъдие" (регистрите, поддържани в Министерство на правосъдието и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към министъра на правосъдието - т.е. в изпълнителна власт), от една страна, и от друга - в органите на съдебна власт – ВСС, съдилища и прокуратури. Регистрите в сектора са в голяма степен взаимосвързани, тъй като вписването или промяната на обстоятелства в регистър/и при изпълнителната власт е следствие от вписването или промяната на обстоятелства в регистър/и в съдебната власт (Като пример в тази посока може да се посочат: регистъра на съдебните решения (поддържан от съдебната власт) и регистъра по несъстоятелността и търговския регистър (поддържан от изпълнителната власт); както и обратното: регистъра на изтърпените наказания при ГДИН и регистъра на „Бюра съдимост“. Предвижда се прегледът да обхване: • видовете информация, съхранявана в регистрите, автоматизираните информационни системи /АИС/ и бази данни /БД/ в сектор "Правосъдие", тяхната консистентност и възможност за взаимодействие система-система; • степента на пригодност на регистрите, автоматизираните информационни системи /АИС/ и бази данни /БД/, за предоставяне на съхраняваната в тях информация в машинно читаем вид; • степента на семантична съвместимост и възможност за свързване между регистрите на ниво Европейски съюз /имотен регистър, търговски регистър, регистър на съпружеските отношения, бюра съдимост, съдебни решения и др./; • обществените и вътрешни за сектора потребности за редизайн на съществуващи и/или създаване на нови регистри, автоматизирани информационни системи /АИС/ и бази данни /БД/. На базата на извършения преглед на регистрите ще бъде изготвен аналитичен доклад, който ще съдържа оценка на тяхната технологична обезпеченост и степента им на свързаност. Анализът ще включва и преглед на ангажиментите, произтичащи от членството в ЕС във връзка с регистъровата взаимосвързаност. Аналитичният доклад ще съдържа препоръки за редизайн на съществуващите и създаване на нови регистри, свързаност между регистри, обслужващи ги автоматизирани информационни системи /АИС/ и бази данни /БД/,както и препоръки насочени към удовлетворяване на вътрешни и международни ангажименти и обществени потребности. Задължително е и отразяването на препоръки по отношение на предоставяне на информация от регистрите във връзка с инициативата „Отворени данни“. Препоръките биха могли да дадат посоката и конкретното съдържание на регистровата реформа по отношение на отпадане или обединяване на регистри, както и за необходимостта от нормативни промени. Резултатите от дейността ще послужат за формулиране на обхвата и целите на последващи проекти свързани с регистровата система в сектора, които са идентифицирани в пътните карти за е-управление и е-правосъдие., Договорена стойност: 200 000.00 , Отчетена стойност: 143 400.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: Висш съдебен съвет, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 2 313.06
Изпълнители
  • Изпълнител: Атанас, Договорена стойност по проекта*: 682.00 , Отчетена стойност**: 598.05
  • Изпълнител: "Адванс бизнес консултинг" ООД, Договорена стойност по проекта*: 19 380.00 , Отчетена стойност**: 13 566.00
  • Изпълнител: Валентина, Договорена стойност по проекта*: 1 118.01 , Отчетена стойност**: 949.14
  • Изпълнител: Анчо, Договорена стойност по проекта*: 1 328.00 , Отчетена стойност**: 1 199.71
  • Изпълнител: Консорциум "ИО-Сирма", Договорена стойност по проекта*: 550 000.00 , Отчетена стойност**: 550 000.00
  • Изпълнител: Светослав, Договорена стойност по проекта*: 13 348.58 , Отчетена стойност**: 10 847.99
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 12 431.72 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Анета, Договорена стойност по проекта*: 2 280.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Мариела, Договорена стойност по проекта*: 686.70 , Отчетена стойност**: 562.53
  • Изпълнител: Стела, Договорена стойност по проекта*: 1 025.88 , Отчетена стойност**: 845.13
  • Изпълнител: Валентин, Договорена стойност по проекта*: 686.70 , Отчетена стойност**: 591.43
  • Изпълнител: Таня, Договорена стойност по проекта*: 1 005.13 , Отчетена стойност**: 861.22
  • Изпълнител: Мариан, Договорена стойност по проекта*: 969.00 , Отчетена стойност**: 441.24
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 1 039.16 , Отчетена стойност**: 860.20
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 1 566.20 , Отчетена стойност**: 1 528.00
  • Изпълнител: Явор, Договорена стойност по проекта*: 773.56 , Отчетена стойност**: 735.55
  • Изпълнител: Росен, Договорена стойност по проекта*: 1 036.67 , Отчетена стойност**: 860.22
  • Изпълнител: Пламена, Договорена стойност по проекта*: 950.35 , Отчетена стойност**: 834.60
  • Изпълнител: Радка, Договорена стойност по проекта*: 1 047.46 , Отчетена стойност**: 865.56
  • Изпълнител: Светослав, Договорена стойност по проекта*: 1 050.78 , Отчетена стойност**: 870.95
  • Изпълнител: Евгени, Договорена стойност по проекта*: 3 523.10 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Евгени, Договорена стойност по проекта*: 697.00 , Отчетена стойност**: 636.67
  • Изпълнител: Незабравка, Договорена стойност по проекта*: 20 835.36 , Отчетена стойност**: 20 835.36
  • Изпълнител: Христо, Договорена стойност по проекта*: 1 180.26 , Отчетена стойност**: 997.15
  • Изпълнител: Дафинка, Договорена стойност по проекта*: 1 566.20 , Отчетена стойност**: 1 566.20
  • Изпълнител: Любов, Договорена стойност по проекта*: 6 982.22 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Владимир, Договорена стойност по проекта*: 1 008.45 , Отчетена стойност**: 893.96
  • Изпълнител: Павел, Договорена стойност по проекта*: 1 111.37 , Отчетена стойност**: 733.09
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 6 781.32 , Отчетена стойност**: 1 573.51
  • Изпълнител: "Атлас травелс" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 213.60 , Отчетена стойност**: 9 213.60
  • Изпълнител: "АБАТИ" АД, Договорена стойност по проекта*: 143 400.00 , Отчетена стойност**: 143 400.00
  • Изпълнител: Ирина, Договорена стойност по проекта*: 1 162.00 , Отчетена стойност**: 959.09
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 887.27 , Отчетена стойност**: 788.99
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 970.27 , Отчетена стойност**: 869.83
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 694.00 , Отчетена стойност**: 633.93
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Подкрепени анализи, проучвания, изследвания, методики и оценки, свързани с дейността на съдебната система, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 2 Брой институции, на които е извършен одит на ИТ и комуникационната инфраструктура, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 180.00 , Достигната стойност: 385.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 797 030.86 BGN
БФП 797 030.86 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 797 030.86 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Дейности за визуализация и публичност за нуждите на проект на МП по Оперативна програма "Добро управление", Прогнозна стойност: 9 300.00
  • Обособена позиция 1: „Дейности за визуализация и публичност за нуждите на проект на МП по Оперативна програма "Добро управление"
    Изпълнител: "Атлас травелс" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 213.60
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на цялостна инвентаризация и анализ на информационната и комуникационната инфраструктура, режими и услуги и свързаните с тях процеси, както и анализ на необходимостта от осигуряване на ресурсно обезпечаване и изготвяне на препоръки с оглед изпълнението на нормативните изисквания в заложените стратегически цели за въвеждането на електронно управление и електронно правосъдие“, Прогнозна стойност: 550 000.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на цялостна инвентаризация и анализ на информационната и комуникационната инфраструктура, режими и услуги и свързаните с тях процеси, както и анализ на необходимостта от осигуряване на ресурсно обезпечаване и изготвяне на препоръки с оглед изпълнението на нормативните изисквания в заложените стратегически цели за въвеждането на електронно управление и електронно правосъдие“
    Изпълнител: Консорциум "ИО-Сирма"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 550 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Експерт обществени поръчки, Прогнозна стойност: 969.00
  • Обособена позиция 1: експерт обществени поръчки
    Изпълнител: Мариан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 969.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на цялостен преглед на регистъровата система, автоматизираните информационни системи /АИС/ и Бази данни /БД/ в сектор "Правосъдие", изготвяне на препоръка за редизайн на съществуващите и създаване на нови регистри, Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на цялостен преглед на регистъровата система, автоматизираните информационни системи и бази данни в сектор "Правосъдие", изготвяне на препоръка за редизайн на съществуващите и създаване на нови регистри
    Изпълнител: "АБАТИ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 143 400.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на технически задания, методики за оценка на офертите и изисквания, на които следва да отговарят участниците в процедурите за възлагане на ОП, предвидени за реализирани на Дейност 1 и Дейност 2 по проекта, Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за изготвяне на технически задания, методики за оценка на офертите и изисквания, на които следва да отговарят участниците в процедурите за възлагане на ОП, предвидени за реализирани на Дейност 1 и Дейност 2 по проекта
    Изпълнител: "Адванс бизнес консултинг" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 380.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за района на Апелативна прокуратура Пловдив
    Изпълнител: Дафинка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 566.20
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 682.00
  • Обособена позиция 1: Контактна точка по дейност 1 за затворническите общежития към ГДИН и Централно управление на ГДИН
    Изпълнител: Атанас
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 682.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 686.70
  • Обособена позиция 1: Контактна точка по дейност 1 за службите по вписвания към АВ
    Изпълнител: Мариела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 686.70
  • Обособена позиция 2: Контактна точка по дейност 1 за Централно звено и службите по регистрация на АВ
    Изпълнител: Валентин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 686.70
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 694.00
  • Обособена позиция 1: Контактна точка по дейност 1 за районните и окръжните служби на ГДИН и аретите
    Изпълнител: Милена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 694.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 697.00
  • Обособена позиция 1: Контактна точка по дейност 1 за ГДО и териториалните й служби
    Изпълнител: Евгени
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 697.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 773.56
  • Обособена позиция 1: Контакна точка за Държавно предприятие Фонд "Затворно дело"
    Изпълнител: Явор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 773.56
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 887.27
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за района на Апелативен съд Варна
    Изпълнител: Красимир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 887.27
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 950.35
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за ОСВ от Специализиран наказателен съд
    Изпълнител: Пламена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 950.35
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 970.27
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за ОСВ от ОС Кюстендил
    Изпълнител: Емилия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 970.27
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 005.13
  • Обособена позиция 1: контактна точка с компетентност прокуратурите от апелативен район София
    Изпълнител: Таня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 005.13
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 008.45
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за района на Апелативна прокуратура Пловдив
    Изпълнител: Владимир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 008.45
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 025.88
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за района на Апелативна прокуратура Варна
    Изпълнител: Стела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 025.88
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 036.67
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за района на Апелативен съд Пловдив
    Изпълнител: Росен
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 036.67
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 039.16
  • Обособена позиция 1: Контактна точка с компетентност прокуратурите от военно апелативен район Пловдив
    Изпълнител: Красимир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 039.16
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 047.46
  • Обособена позиция 1: Кантактна точка за района на Апелативна прокуратура Бургас
    Изпълнител: Радка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 047.46
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 050.78
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за района на Апелативен съд Велико Търново
    Изпълнител: Светослав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 050.78
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 111.37
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за района на Апелативен съд Бургас
    Изпълнител: Павел
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 111.37
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 118.01
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за района на Апелативен съд Пловдив
    Изпълнител: Валентина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 118.01
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 162.00
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за ОСВ от Софийски апелативен съд
    Изпълнител: Ирина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 162.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 180.26
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за района на Апелативна прокуратура Велико Търново
    Изпълнител: Христо
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 180.26
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 328.00
  • Обособена позиция 1: Контактна точка за ОСВ от ВКС
    Изпълнител: Анчо
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 328.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Контактна точка по дейност 1, Прогнозна стойност: 1 566.20
  • Обособена позиция 1: контактна точка по въпроси от обща компетентност от Администрацията на главния прокурор
    Изпълнител: Георги
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 566.20
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: координатор за органите на изпълнителна власт , Прогнозна стойност: 6 161.40
  • Обособена позиция 1: координатор за органите на изпълнителна власт
    Изпълнител: Даниела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 781.32
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: координатор за органите на съдебната власт , Прогнозна стойност: 20 835.36
  • Обособена позиция 1: координатор за органите на съдебната власт
    Изпълнител: Незабравка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 835.36
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: координатор със специални задачи за ОИВ, Прогнозна стойност: 6 982.22
  • Обособена позиция 1: координатор със специални задачи за ОИВ
    Изпълнител: Любов
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 982.22
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: Координатор със специални задачи за ОСВ, Прогнозна стойност: 13 348.58
  • Обособена позиция 1: Координатор със специални задачи за ОСВ
    Изпълнител: Светослав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 348.58
Процедура 32 Предмет на предвидената процедура: ръководител на проекта, Прогнозна стойност: 12 431.72
  • Обособена позиция 1: ръководител на проекта
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 431.72
Процедура 33 Предмет на предвидената процедура: Счетоводител на проекта, Прогнозна стойност: 2 280.60
  • Обособена позиция 1: счетоводител на проекта
    Изпълнител: Анета
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 280.60
Процедура 34 Предмет на предвидената процедура: технически асистент на проекта, Прогнозна стойност: 3 523.10
  • Обособена позиция 1: технически асистент на проекта
    Изпълнител: Евгени
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 523.10

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN