Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.021-0001-C02
Наименование на проекта Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали
Бенефициент 000235920 ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 29.09.2017
Дата на стартиране 29.09.2017
Дата на приключване 01.04.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали, Кърджали, гр.Кърджали

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали" е един от трите проекта в списъка с индикативни основни проекти на одобрената по Приоритетна ос 1 - "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" Инвестиционна програма (ИП) за реализация на ИПГВР на гр. Кърджали 2014-2020 г.Основната  цел на проекта е чрез модернизирани на образователната инфраструктура да се създадат условия за качествено и достъпно образование на територията на град Кърджали.Специфичните цели на проекта са свързани с обновяване на сградния фонд и прилежащите пространства и повишаване на енергийната ефективност на обектите на интервенция.В проекта са включени следните обекти от образователната инфраструктура в град Кърджали:
- "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ „П.Р.Славейков“ в гр. Кърджали", 
- "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ "Отец Паисий" в гр. Кърджали";
-  "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ГПЧЕ "Христо Ботев" и ОУ "Св.Св. Кирил и Методи" в гр. Кърджали" 
 -  "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ОУ "П.К. Яворов" в гр. Кърджали" 
- "Възстановяване на детска градина "Мир" в град Кърджали".    
Модернизацията на тези учебни заведения е част  от  ИПГВР град Кърджали.Те са разположени в две от зоните за въздействие на плана–Зоната с публични функции и Зоната със социален характер.Целева група на проекта са 4723 учениците, които посещават петте училища и 130 деца, които ще се обучават в детска градина "Мир" след нейното възстановяване.Основните дейности по проекта са свързани с извършване на строително -монтажни работи в петте сгради на интервенция, в които се помещават шест учебни заведения в град Кърджали, доставка на оборудване, осъществяване на строителен и авторски надзор.Също така по проекта са предвидени дейности за информация и публичност и извършване на финансов одит.
Дейности
  • Дейност: Административно управление на проекта: Управлението на проекта ще се извърши от екип, включващ ръководител, координатор, 4-ма експерти „Строителство”, есперт "Тръжни процедури", счетоводител и административен сътрудник. Екипът ще бъде сформиран от служители на Община Кърджали. Община Кърджали ще предостави оборудван офис за нуждите на екипа. Екипът на проекта ще организира своевременно изпълнение на планираните дейности, ще следи за постигането на общата и специфичните цели на проекта, както и на заложените резултати и ще осъществява непрекъснат мониторинг на изпълнението. Техническото и финансово управление и отчитане на изпълнението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г., приложимата нормативна уредба на европейско и национално ниво, както и на вътрешните правила и процедури от Системата за финансово управление и контрол на Община Кърджали. Основната цел на тази дейност е да се осигури постигането на всички заложени цели и резултати, качествено изпълнение на дейностите, съгласно план графика на проекта, законосъобразно и целесъобразно изразходване на средствата от бюджета на проекта. Съставът на екипа на проекта е подбран така, че да гарантира ефективно управление и отчитане на изпълнението на проекта. , Договорена стойност: 75 600.00 , Отчетена стойност: 75 600.00
  • Дейност: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Настоящият проект изисква провеждането на обществени поръчки за възлагане на дейностите, които ще се изпълняват от външни за община Кърджали изпълнители. Поради факта, че се разходват публични средства, изборът на изпълнители ще се извърши съгласно нормативните изисквания на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и Правилника за неговото приложение. Подборът на изпълнители чрез провеждането на обществени поръчки ще гарантира прозрачността на избора и спазването на принципите на равнопоставеност между участниците, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Също така ще позволи да се получат икономически най-изгодните оферти, съчетаващи високо качество и оптимална цена. В рамките на 10 месеца ще се подготвят и проведат 6 процедури за избор, а именно за: - Извършване на строително -ремонтните дейности на обектите; - Доставка на оборудване за обектите; - Осъществяване на независим строителен надзор; - Осъществяване на авторски надзор; - Изпълнение на дейностите по информация и публичност; - Извършване на независим финансов одит. Срокът за изпълнение на тази дейност е определен с оглед гарантиране на максимална прецизност на подготовката и провеждането на обществените поръчки, както и е отчетена възможността за тяхното обжалване. Документациите, необходими за провеждането на процедурите ще бъдат подготвени от експерта "Тръжни процедури" , който е член на екипа за управление на проекта. Видът на процедурите ще е съобразен със стойността на съответните дейности, описани в бюджета на проекта и ще се вземат под внимание всички сходни дейности, които Община Кърджали ще възлага през съответната година. Провеждането на самите процедури ще се осъществява от общинската администрация, в съответствие с изискванията на ЗОП и процедурите в утвърдената Система за финансов контрол и управление на Община Кърджали. С избраните изпълнители ще бъдат сключени договори. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на Строително монтажи работи и доставка на оборудване на обектите, включени в проекта: В проект "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали" са включени пет обекта от образователната инфраструктура в град Кърджали, в които се помещават 6 учебни заведения, а именно: - "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ „П.Р.Славейков“ в гр. Кърджали", - "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ "Отец Паисий" в гр. Кърджали"; - "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ГПЧЕ "Христо Ботев" и ОУ "Св.Св. Кирил и Методи" в гр. Кърджали" - "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ОУ "П.К. Яворов" в гр. Кърджали" - "Възстановяване на детска градина "Мир" в град Кърджали". Основните видове дейности по отделните обекти са свързани с основен ремонт на сградния фонд, въвеждане на мерки за енергийна ефективност,благоустрояване на прилежащите пространства и доставка на оборудване и обзавеждане, необходимо за провеждане на образователния процес. Видът и количеството на строително -монтажни работи са определени в изготвените работни и технически проекти за отделните обекти. Видът и количеството на необходимото оборудване и обзавеждане е определено в техническите спецификации, които са част от инвестиционните проекти. , Договорена стойност: 13 342 580.41 , Отчетена стойност: 13 369 980.30
  • Дейност: Осъществяване на строителен и авторски надзор: Съгласно изискванията на нормативната уредба и спецификата на обектите по време на извършването на строително -монтажните работи в сградите на учебните заведения - СОУ "П.Р. Славейков", СОУ "Отец Паисий", ОУ "П.К. Яворов", ГПЧЕ "Христо Ботев" и ОУ "Св.Св. Кирил и Методи" и детска градина "Мир" в град Кърджали ще бъде осъществяван строителен и авторски надзор. Избраният Консултант по строителния надзор ще следи и носи отговорност за: 1. Законосъобразното започване на строежа; 2. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Изпълнение на дейностите, съобразно одобрения работен проект и изискванията на Закона за устройство на територията и нормативната уредба; 4. Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Строителният надзор ще приема всички строително -монтажните работи и ще оформя съответните документи по време на строителството. Той ще координира и контролира изпълнението на строителния процес до въвеждане на обектите в експлоатация. След приключване на строително -монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за всеки от петте обекта на интервенция, в които се помещават шестте учебни заведения. Авторският надзор ще се извършва от проектантите, изготвили работните и техническите проекти за отделните обекти на интервенция, в това число и за зала за спорт и музикални занимания към Детска градина "МИР". По време на строителството, проектантите ще следят за: 1. Изпълнение на строително-монтажните работи на обектите, съобразно инвестиционните проекти и количествено-стойностните сметки. 2. Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност. 3. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на СМР на обекта. 4. Правилно изпълнение на обекта. 5. Контрол по актуването на действително изпълнените количества от видовете работи. 6. Годност на обекта за въвеждане в експлоатация. При необходимост ще подготвят становища, технически решения за изменения на детайли от инвестиционния проект. , Договорена стойност: 342 868.66 , Отчетена стойност: 322 294.80
  • Дейност: Въвеждане на обектите в експлоатация: Въвеждането на обектите в експлоатация е нормативно установено изискване. След изпълнението на строително-монтажните дейности на отделните обекти, за всеки от тях ще бъде подготвена документацията за неговото приемане в съответствие с действащите нормативни актове. Поради факта, че сградите на учебните заведения - СОУ "П.Р. Славейков", СОУ "Отец Паисий", ОУ "П.К. Яворов", ГПЧЕ "Христо Ботев" и ОУ "Св.Св. Кирил и Методи" са ІІ и ІІІ категория съгласно член 137 от ЗУТ, дейностите ще бъдат приети от Държавна приемателна комисия. Сградата на детска градина "Мир" е ІV категория съгласно член 137 от ЗУТ и дейностите ще бъдат приети от Община Кърджали. След приемането на обектите ще бъдат издени съответно Разрешения за ползване и Удостоверение за въвеждане в експлоатация. , Договорена стойност: 24 000.00 , Отчетена стойност: 12 000.00
  • Дейност: Осъществянате на дейности за информация и публичност по проекта: Осигуряването на информация и публичност на дейностите по проекта е задължителна дейност, която ще се изпълнява в продължение на целия проект. Те ще бъдат осъществявани в съответствие с изискванията от Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Нейната основна цел ще е да популяризира сред общността реализацията на значим обществен проект, финансиран с подкрепа от Структурните фондове на ЕС. Планираните дейности по информация и комуникация са насочени към популяризирането на целите, финансирането и резултатите от проекта. В дейността са включени следните под-дейности: • Организиране и провеждане на две пресконференция. С цел осведомяване обществеността за целите на проекта и източниците на финансиране, изпълнението на дейностите и представяне на постигнатите резултати, при стартирането и в края на проекта ще бъдат организирани и проведени по една пресконференция. На пресконференциите ще бъдат поканени представители на регионални и местни печатни медии и телевизионни канали, както и представители на целевите групи. • Изработване на банер, който ще се използва за визуализация на проекта по време на публичните събития. • Изработване на билборд и постоянни обяснителни табели за обозначаване на обектите и визуализация на финансовата помощ от страна на ОПРР и ЕФРР. По време на изпълнението на СМР ще бъдат поставени общо 5 бр. билборда, а след приключване на строителните работи ще бъдат поставени 5 броя постоянни обяснителни табели на подходящи места на границите на обектите. • Публикации в медиите и на уебсайта на общината - по време на изпълнението на целия проект да бъдат направени общо 4 публикации за проекта в печатни медии. Също така на уебсайта на Община Кърджали регулярно ще бъде публикувана информация за хода на изпълнение на проекта. • Изработване и поставяне на информационни стикери- Ще бъдат изработени 2000 бр. информационни стикери, които ще бъдат поставени на доставеното оборудване. • Официални церемонии – При стартирането на изпълнението на строително-ремонтните работи ще се организират и проведат 5 церемонии "Първа копка". След приключване на изпълнението на СМР ще се организират и проведат 5 официални откривания на обектите. • Отпечатване и разпространение на дипляни с резултатите от изпълнението на проекта. Ще бъдат подготвени и отпечатани 2000 бр. дипляни с резултатите от изпълнението на проекти. Те ще бъдат разпространени сред обществеността. Избраните методи на информиране на обществеността отчитат спецификата на отделните групи в общността и позволяват за кратко време да се достигне до много широк кръг от потребители. Чрез интернет страницата на община Кърджали, пресконференциите и местните печатни издания, информацията ще е достъпна до всички жители на област Кърджали, независимо от техния пол, възраст, религия и социален статус. Официалните събития ще позволят на различни групи от общността да се запознаят с постигнатите резултати., Договорена стойност: 48 000.00 , Отчетена стойност: 32 364.00
  • Дейност: Извършване на одит на проекта: В края на изпълнението на проекта ще бъде осъществен независим финансов одит. Избраният одитор ще извърши независима проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и организацията и поддържането на счетоводната отчетност за изпълнението на проекта. Той ще извърши проверки за законосъобразното и целесъобразното разходване на финансовите средства по проекта и на отчетността на изпълнението. Чрез извършването на независим одит ще се осигури допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Одиторът ще проследи ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проекта от страна на Община Кърджали. Също така ще мониторира ефективното прилагане от страна на Община Кърджали на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. Одиторът ще извършва заверка на окончателното искане за плащане, за удостоверяване на направените вече разходи., Договорена стойност: 30 000.00 , Отчетена стойност: 30 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "Дъгата" ООД, Договорена стойност по проекта*: 368 246.88 , Отчетена стойност**: 368 246.88
  • Изпълнител: "Чехобул" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 230 518.48 , Отчетена стойност**: 207 785.41
  • Изпълнител: ТЮРЕС-КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 30 240.00 , Отчетена стойност**: 30 240.00
  • Изпълнител: САВАРОНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 050 371.06 , Отчетена стойност**: 1 919 734.05
  • Изпълнител: "Сейф парт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 619 442.96 , Отчетена стойност**: 617 141.96
  • Изпълнител: ГАРАНТ - ИНВЕСТ АД, Договорена стойност по проекта*: 40 776.00 , Отчетена стойност**: 39 696.00
  • Изпълнител: Слави, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Вейл Конструкции" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 553 696.86 , Отчетена стойност**: 1 764 575.97
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Николина Делчева Златева, Договорена стойност по проекта*: 2 884.00 , Отчетена стойност**: 2 884.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "ЦИЕС-ДММ-Кърджали", Договорена стойност по проекта*: 83 280.00 , Отчетена стойност**: 83 280.00
  • Изпълнител: "Керал Л" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: ДЗЗД " Инфра конструкт груп" , Договорена стойност по проекта*: 3 289 056.84 , Отчетена стойност**: 3 169 682.49
  • Изпълнител: Лора Иванова Бостанджиева , Договорена стойност по проекта*: 8 500.00 , Отчетена стойност**: 8 500.00
  • Изпълнител: Гюлюзар, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Геоком" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 720.00 , Отчетена стойност**: 3 720.00
  • Изпълнител: Златина, Договорена стойност по проекта*: 2 383.15 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Пе енд Пе инженеринг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 26 268.00 , Отчетена стойност**: 25 188.00
  • Изпълнител: АРХКОН ПРОЕКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 15 600.00 , Отчетена стойност**: 15 600.00
  • Изпълнител: Обединение Енергийна ефективност 2018, Договорена стойност по проекта*: 3 478 526.75 , Отчетена стойност**: 3 701 022.46
  • Изпълнител: КРИВОШАПКОВИ-ОДИТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 30 000.00 , Отчетена стойност**: 30 000.00
  • Изпълнител: Катя, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Нурай, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Надежда, Договорена стойност по проекта*: 10 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕТ "Бехи- Бехиде Чаушева", Договорена стойност по проекта*: 43 239.99 , Отчетена стойност**: 50 616.00
  • Изпълнител: ИНВЕСТ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 66 000.00 , Отчетена стойност**: 66 000.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 32 964.00 , Отчетена стойност**: 32 364.00
  • Изпълнител: Валентин, Договорена стойност по проекта*: 5 762.32 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТЕХНОКОНТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 984.80 , Отчетена стойност**: 1 984.80
  • Изпълнител: ЕКИП ХОЛДИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 560 299.64 , Отчетена стойност**: 1 539 258.28
  • Изпълнител: ЛУКОВ ДИЗАЙН 2 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 280.00 , Отчетена стойност**: 14 280.00
  • Изпълнител: "Арт план" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 600.00 , Отчетена стойност**: 3 600.00
  • Изпълнител: Ангелина Цветанова Атанасова, Договорена стойност по проекта*: 2 726.00 , Отчетена стойност**: 2 726.00
  • Изпълнител: ЕКОИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 47 722.80 , Отчетена стойност**: 47 722.80
  • Изпълнител: Ариф, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Росица, Договорена стойност по проекта*: 3 847.68 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Електроразпределение Юг ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: Антоанета, Договорена стойност по проекта*: 2 416.85 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Гогов проект" ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 790.00 , Отчетена стойност**: 7 790.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ТЕХНОКОНТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 200.00
  • Подизпълнител: КИНЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 800.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: АРДАСТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ПЪТСТРОЙИНЖЕНЕРИНГ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: КАРАМАН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: СТИЛМЕД - СА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ОРИЕМ КОМЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ГЕРГАНОВ - ПРОЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ДММ - ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ПАРСЕК ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 545.00 , Достигната стойност: 558.00
Индикатор 3 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4 853.00 , Достигната стойност: 4 854.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 11 245 583.56 BGN
БФП 11 245 583.56 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 12 217 651.60 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 142 522.84 0.00 142 522.84 ДЗЗД " Инфра конструкт груп"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 102 518.55 0.00 102 518.55 САВАРОНА ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 173 926.34 0.00 173 926.34 Обединение Енергийна ефективност 2018
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 77 684.84 0.00 77 684.84 "Вейл Конструкции" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 156 029.96 0.00 156 029.96 ЕКИП ХОЛДИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 310 739.37 0.00 310 739.37 "Вейл Конструкции" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 36.00 0.00 36.00 ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 4 644.00 0.00 4 644.00 ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 10 810.00 0.00 10 810.00 ЕТ "Бехи- Бехиде Чаушева"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 7 560.00 0.00 7 560.00 ТЮРЕС-КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 6 567.00 0.00 6 567.00 Пе енд Пе инженеринг ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 11 930.70 0.00 11 930.70 ЕКОИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 16 500.00 0.00 16 500.00 ИНВЕСТ КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 9 924.00 0.00 9 924.00 ГАРАНТ - ИНВЕСТ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 109 650.00 0.00 109 650.00 ДЗЗД " Инфра конструкт груп"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 92 061.72 0.00 92 061.72 "Дъгата" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 154 860.74 0.00 154 860.74 "Сейф парт" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 57 629.62 0.00 57 629.62 "Чехобул" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 571 909.18 0.00 571 909.18 ДЗЗД " Инфра конструкт груп"
Липса на добро финансово управление 738 446.38 0.00 738 446.38 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Извършване на СМР за възстановяване на детска градина "Мир" в град Кърджали и инженеринг - проектиране, авторски надзор и строителство на зала за спорт и музикални занимания към детската градина и доставка на оборудване за залата за спорт и музикални занимания", Прогнозна стойност: 1 301 725.33
  • Обособена позиция 1: „Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) за възстановяване на ДГ„МИР”, Проектиране, Изграждане,Авторски надзор и доставка на обзавеждане на зала за спорт и музикални занимания към ДГ „МИР”, по проект "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.021-0001-C01 по Оперативна Програма “Региони в Растеж” 2014-2020”
    Изпълнител: ЕКИП ХОЛДИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 560 299.64
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Екип по проекта“ , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: инж. Катя Митовска - ръководител на проекта
    Изпълнител: Катя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00
  • Обособена позиция 2: Надежда Цветкова - координатор на проекта
    Изпълнител: Надежда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 800.00
  • Обособена позиция 3: Нурай Вели - експерт "Строителство"
    Изпълнител: Нурай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
  • Обособена позиция 4: Слави Димитров - експерт "Строителство"
    Изпълнител: Слави
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
  • Обособена позиция 5: Ариф Фаик - експерт "Строителство"
    Изпълнител: Ариф
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
  • Обособена позиция 6: Петя Колева - експерт "Строителство"
    Изпълнител: Петя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
  • Обособена позиция 7: Златина Кузманова - експерт "Тръжни процедури"
    Изпълнител: Златина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 383.15
  • Обособена позиция 8: Валентин Иванов - счетоводител на проекта
    Изпълнител: Валентин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 762.32
  • Обособена позиция 9: Гюлюзар Мустафа-Исмаил- административен сътрудник
    Изпълнител: Гюлюзар
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 600.00
  • Обособена позиция 10: Антоанета Овчарова - експерт "Тръжни процедури"
    Изпълнител: Антоанета
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 416.85
  • Обособена позиция 11: Росица Андреева - счетоводител на проекта
    Изпълнител: Росица
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 847.68
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Актуализация на разработен технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Изпълнител: "Гогов проект" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 790.00
  • Обособена позиция 2: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Изпълнител: Лора Иванова Бостанджиева
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 500.00
  • Обособена позиция 3: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Изпълнител: "Керал Л" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
  • Обособена позиция 4: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Изпълнител: Николина Делчева Златева
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 884.00
  • Обособена позиция 5: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Изпълнител: "Арт план" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
  • Обособена позиция 6: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Изпълнител: "Геоком" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 720.00
  • Обособена позиция 7: Актуализация на разработен през 2007 г. технически проект за обект "Възстановяване на детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Изпълнител: Ангелина Цветанова Атанасова
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 726.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване в учебните заведения обекти на интервенция по проект "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", финансиран по ОПРР по обособени позиции" , Прогнозна стойност: 1 447 774.13
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на СОУ „П.Р.Славейков"
    Изпълнител: ДЗЗД " Инфра конструкт груп"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 438 600.00
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на СОУ "Отец Паисий"
    Изпълнител: "Дъгата" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 368 246.88
  • Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на ГПЧЕ "Христо Ботев" и ОУ "Св. Св. Кирил и Методий“
    Изпълнител: "Сейф парт" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 619 442.96
  • Обособена позиция 4: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на ОУ „П.К.Яворов“
    Изпълнител: ЕТ "Бехи- Бехиде Чаушева"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 43 239.99
  • Обособена позиция 5: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за нуждите на ДГ „МИР“
    Изпълнител: "Чехобул" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 230 518.48
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификати за енергийни характеристики на шест сгради общинска собственост , Прогнозна стойност: 16 197.30
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградите обектите на интервенция по проект ""Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", финансиран по ОПРР по обособени позиции" , Прогнозна стойност: 8 344 835.99
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 " "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ „П.Р.Славейков“ в гр. Кърджали"
    Изпълнител: ДЗЗД " Инфра конструкт груп"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 850 456.84
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ "Отец Паисий" в гр. Кърджали",
    Изпълнител: САВАРОНА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 050 371.06
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ГПЧЕ "Христо Ботев" и ОУ "Св.Св. Кирил и Методи" в гр. Кърджали"
    Изпълнител: Обединение Енергийна ефективност 2018
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 478 526.75
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4 "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ОУ "П.К.Яворов" в гр. Кърджали"
    Изпълнител: "Вейл Конструкции" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 553 696.86
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградите обектите на интервенция по проект ""Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", финансиран по ОПРР " , Прогнозна стойност: 94 903.73
  • Обособена позиция 1: Осъществяване на авторски надзор на извършване на СМР на 3 Обекта: - сградата на СОУ "П.Р.Славейков", сградата на СОУ "Отец Паисий" , сградата на ГПЧЕ "Хр. ботев" и ОУ "Св.Св. Кирил и Методий" ;
    Изпълнител: ДЗЗД "ЦИЕС-ДММ-Кърджали"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 83 280.00
  • Обособена позиция 2: Осъществяване на авторски надзор на извършване на СМР за обект - сградата на ОУ "П.К.Яворов" в гр. Кърджали
    Изпълнител: АРХКОН ПРОЕКТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 600.00
  • Обособена позиция 3: Осъществяване на авторски надзор при изпълнение на СМР на обект "Възстановяване на Детска градина "Мир" в гр. Кърджали"
    Изпълнител: ЛУКОВ ДИЗАЙН 2 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 280.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на дейности за информация и публичност във връзка с реализирането на проект "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", финансиран по ОПРР по обособени позиции" , Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: „Изпълнение на дейностите по информация и публичност за провеждане на пресконференции, публикации, официални церемонии „Първа копка”, официални церемонии по откриване на обектите и доставка и монтаж на билбордове, постоянни обяснителни табели, банер и информационни стикери по проект „Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали”, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.021-0001-С01, финансиран от Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 244.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: „Дизайн, печат и доставка на информационни материали - дипляни с резултатите от проект „Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали”, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.021-0001-С01, финансиран от Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 720.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на независим финансов одит при реализирането на проект "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", финансиран по ОПРР" , Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Осъществяване на независим финансов одит
    Изпълнител: КРИВОШАПКОВИ-ОДИТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи за извършване на основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградите обектите на интервенция по проект "Обновяване и реконструкция на образователни обекти в град Кърджали", финансиран по ОПРР по обособени позиции" , Прогнозна стойност: 190 820.15
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Упражняване на строителен надзор за обект "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ „П.Р.Славейков”;
    Изпълнител: ЕКОИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 722.80
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 „Упражняване на строителен надзор за обект "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на СОУ „Отец Паисий”;
    Изпълнител: ГАРАНТ - ИНВЕСТ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 776.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 „Упражняване на строителен надзор за обект "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ГПЧЕ „Хр.Ботев” и ОУ „Св.Св. Кирил и Методий”;
    Изпълнител: ИНВЕСТ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 66 000.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4 „Упражняване на строителен надзор за обект "Основен ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сграда на ОУ „П.К.Яворов”;
    Изпълнител: ТЮРЕС-КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 240.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция № 5 Упражняване на строителен надзор за обект "Възстановяване на детска градина МИР" и извършване оценка за съответствие на инвестиционния проект в частта относно изграждане на зала за спорт и музикални занимания към Детска градина „МИР”;
    Изпълнител: Пе енд Пе инженеринг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 268.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN