Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1405-C02
Наименование на проекта "Професионални възможности за ново начало"
Бенефициент 203402102 "Ди Ем Ес Хелт Груп" EООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 15.08.2016
Дата на стартиране 15.09.2016
Дата на приключване 15.06.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
"Ди Ем Ес Хелт Груп" EООД  е компания, която развива своята дейност в сферата на продажбата на стоки посредством Интернет на територията на Европейският съюз. Основните и дейности са насочени към създаване на рекламни стратегии и необходимите за реализацията им в Интернет пространството рекламни материали (статични банери, динамични банери, уеб сайтове, уеб приложения, рекламни кампании).
Развитието на бизнеса в сферата на онлайн продажбите е динамично и конкуренцията е голяма. За разрастването и повишаване ефективността на фирмата е необходимо да се наеме нова работна сила, която да бъде професионално обучена, за да отговаря на нуждите и. 
Основната цел на проекта е да осигури устойчиво развитие на "Ди Ем Ес Хелт Груп" ЕООД, чрез разкриване на нови работни места и наемане на безработни и/или неактивни лица.
За реализирането на проекта са планирани следни дейности: наемане на персонал, обучение на наетия персонал, закупуване на  оборудване за новите работни места, визуализация на постигнатите резултати и публичност.
Целевата група по проекта включва 9 безработни и/или неактивни лица, от които поне 5 от тях отговарящи на следните специфични категории: 
•	Безработни младежи до 29 г. вкл. - поне 5 (пет)
Проектът отговаря на специфичните нужди на целевата група, свързани с необходимостта от обучение, липсата на мотивация и заетост. С осъществяването на предвидените дейности ще се постигне положителен ефект както за целевата група, така и за развитието на дейността и засилването на конкурентоспособността на фирмата.
С реализирането на проекта очакваме следните резултати: 
•	Чрез наемането на 9 лица на пазара на труда, ще разширим хоризонтите и бизнес възможностите на фирмата.  
•	Модернизирана материалната база, както и изграждане на конкурентоспособност и устойчивост на фирмата.
•	Повишено качество на предлаганите услуги.
•	Повишен професионален капацитет.
•	Дълготрайното запазване на заетостта и намаляване на риска от изпадане в състояние на безработица.
Дейности
  • Дейност: Селекция и наемане на безработни и/или неактивни лица за 12 месеца: Цел на дейността: Да осигури устойчиво развитие на "Ди Ем Ес Хелт Груп" ООД, чрез разкриване на нови работни места и наемане на безработни и/или неактивни лица. „Ди Ем Ес Хелт Груп“ ООД е компания, която развива своята дейност в сферата на продажбата на стоки посредством интернет на територията на Европейският съюз. Основните и дейности са насочени към създаване на рекламни стратегии и необходимите за реализацията им в интернет пространството рекламни материали (статични банери, динамични банери, уеб сайтове, уеб приложения, рекламни кампании). Развитието на бизнеса в сферата на онлайн продажбите е динамично и конкуренцията е голяма. За разрастването и повишаване ефективността на фирмата е необходимо да се наеме нова работна сила, която да бъде професионално обучена за да отговаря на нуждите на фирмата. Реализирането на проект ще осигури устойчиво развитие на „Ди Ем Ес Хелт Груп“ ООД, чрез разкриване на нови работни места и наемане на 9 (девет) безработни и/или неактивни лица на следните длъжности: - "Експерт, маркетинг", код по НКПД 24316002 - 1 лице; - "Експерт, реклама", код по НКПД 24316003 - 3 лица; - "Уеб дизайнер", код по НКПД 21663006 -1 лице; - "Дизайнер софтуер", код по НКПД 25126002 - 1 лице; - "Филолог" код по НКПД 26436009 - 2 лица; - "Секретар", код по НКПД 41202001 - 1 лице; Новонаетите лица ще отговарят за предоставяне на услуги в сферата на продажба на стоки посредством Интернет на територията на Европейският съюз. "Ди Ем Ес Хелт Груп" ООД ще осигури заетост на 9 нови безработни и/или неактивни лица за срок от 12 месеца. Предвижда се лицата да се наемат по трудово правоотношение, като трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурителни законодателство. Дейността ще се изпълни в два етапа: - Селекция на безработни и/или неактивни лица за включване в целевата група Подборът на лицата ще се осъществи, през първите два проектни месеца чрез осъществяване на контакти с Д „БТ“ и други сходни институции. Предвижда се да се изберат общо 9 (девет) безработни и/или неактивни лица, от които поне 5 от тях отговарящи на следните специфични категории: • Безработни младежи до 29 г. вкл. - поне 5 (пет) - Наемане за период от 12 (дванадесет) месеца След като бъдат избрани лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Работодателят ще запази работното място за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта. , Договорена стойност: 130 515.84 , Отчетена стойност: 131 082.42
  • Дейност: Обучение на наетия персонал по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“"- Английски език: Цел на дейността: Обучение на 7 (седем) от новонаетите лица по Английски език Специфичният характер на новоразкритите работни места изисква провеждане на обучения за придобиване на познания по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”. Ежедневната работа на специалистите във фирмата ни се състои основно в създаване на маркетингови проучвания и кампании, създаване и работа с документи (в т.ч. писма, съобщения по електронната поща и др.) на английски език, устна комуникация с чуждестранни клиенти и т.н. Обучението по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Английски език ще се проведе на 7 (седем) от новонаетите лица, назначени на следните длъжности: - "Експерт, маркетинг", код по НКПД 24316002 - 1 лице; - "Експерт, реклама", код по НКПД 24316003 - 3 лица; - "Уеб дизайнер", код по НКПД 21663006 -1 лице; - "Дизайнер софтуер", код по НКПД 25126002 - 1 лице; - "Секретар", код по НКПД 41202001 - 1 лице; "Експерт, маркетинг" е основна фигура в компанията, ангажирана със създаването на маркетингови проучвания, планиране, анализи и цели. "Експерт, реклама" създава, поддържа, оптимизира и анализира Google Adwords рекламни кампании. Създава, поддържа, оптимизира и анализира Facebook Ads рекламни кампании. Подобрява видимостта на уеб сайтовете и уеб приложенията в интернет пространството. "Уеб дизайнер" създава всички необходими рекламни материали, нужни на Google Adwords и Facebook Ads специалистите (статични банери, динамични банери). Създава уеб темплейти, нужни в създаването на уеб сайтове и уеб приложения. Създава рекламни послания и слогани, уеб сайт съдържание и уеб приложение съдържание. "Дизайнер софтуер" създава уеб сайтове и уеб приложения (софтуер). "Секретар" е основна и единствена фигура, отговаряща за връзката на компанията с клиенти и партньори от Англия, Испания, Италия, Франция и др. Нужен е за превод на рекламни текстове, слогани и уеб съдържание. Неговите отговорности се изразяват също и в обработката на онлайн поръчки, пакетиране и предаване на куриер. Същността и специфичните задължения за описаните новоразкрити работни места са достатъчна причина служителите да владеят Английски език. Именно затова фирмата ни желае да се установят точните нужди на новоназначените служители и да бъде извършено обучение по професионално-адаптирани образователни програми, които да бъдат строго съобразени със спецификата на конкретната работа и служебни задължения. Преди да бъдат включени в обучението по Английски език, лицата ще преминат входящ тест за определяне на нивото, който ще се осъществи от от обучаващата организация/институция. Данни за обучението: 1. Наименование: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Английски език 2. Хорариум на обучението: 300 учебни часа в три нива на обучение 2.1. Теория: 150 учебни часа 2.2. Практика: 150 учебни часа 3. Брой на обучаваните лица: 7 (седем) лица 4. Документ доказващ завършеното обучение: Сертификат за завършен курс Предвижда се обучението да се проведе в рамките на 14 (четиринадесет) проектни месеца. Курсът ще се състои от 300 учебни часа разпределени в три нива на обучение. Темите ще бъдат насочени към конкретната област на действие на фирмата, като по този начин ще се гарантира по-качествено и ефективно изпълнение на ежедневната работа на новонаетите служители. Обучението завършва с удостоверяване на съответните нива на владеене на езика – разбиране, говорене, писане, съобразно Европейската класификационна рамка. Успешно издържалите изпита ще получат Сертификат за придобита ключова компетентност. , Договорена стойност: 4 900.00 , Отчетена стойност: 4 900.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване за новите работни места : Цел на дейността: Подобряване условията на труд за новонаетите по проекта лица Материалната база на фирмата се състои от нает офис с площ от 160 кв.м., със собствен санитарен възел, кухненски бокс и пълно офис оборудване (офис бюра, офис столове и офис шкафове), намиращ се в бизнес сграда „Стефан Караджа“, София, ул. „Васил Кънчев“, което до момента отговаря на наличните длъжности във фирмата. Във връзка с разкриването на новите работни места е необходимо да се обособят и оборудват новосъздадени работни места, които ще се използват от представителите на целевата група, съобразно спецификата на длъжността и необходимото за нея оборудване и обзавеждане и ще спомогнат за комфортното изпълнение на служебните задължения на персонала. За всички новоназначени лица от целевата група ще бъде закупено следното оборудване и обзавеждане: - Компютърни конфигурации - 9 броя - Компютърни монитори - 9 броя - Windows (Software) - 9 броя - Microsoft Office Business (Software) - 9 броя - Bitdefender (Software) - 9 броя - Netvizor (Software) - 1 брой - Сървърна конфигурация - 1 брой - Модем/рутер - 1 брой - Принтер/скенер/копирна машина - 1 брой - UPS - 1 брой - Мултимедиен проектор - 1 брой - Екран (мултимедиен проектор) - 1 брой За длъжност "Уеб дизайнер", код по НКПД 21663006 ще бъде закупено следното: - Adobe Creative Cloud - 1 брой За длъжност "Дизайнер софтуер", код по НКПД 25126002 ще бъде закупено следното: - PHP Storm (Software) - 1 брой За длъжност "Филолог" код по НКПД 26436009 ще бъде закупено следното: - Телефони - 2 - Слушалки/микрофон - 2 - Уеб камери - 2 За длъжност "Секретар", код по НКПД 41202001 ще бъде закупено следното: - Етикетен принтер - 1 брой На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползва новозакупената техника и ресурси с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази от фирмата за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. , Договорена стойност: 44 765.00 , Отчетена стойност: 44 721.00
  • Дейност: Управление на проекта: Цел на дейността: Ефективно управление на всички ресурси за успешно постигане целите на проекта. Тази дейност е основна за изпълнението на проекта във връзка с реализирането на останалите дейности и координирането и насочването на усилията на всички ангажирани с проекта. Чрез тази дейност се осъществява и връзката и координацията на проекта с управляващия орган по програмата. Ще бъдат сключени граждански договори с участниците в екипа на управление. По време на дейността се предвиждат провеждане на срещи между екипа за управление с цел събиране на информация за организационната среда и осъществяване на заложените по проекта дейности. С избраната обучителна организация ще се уточни най-подходящата учебна програма и модули, както и конкретни изисквания към обучението - теми, варианти и възможности ще бъдат съгласувани между желаните насоки за обучение на новоназначените служителите и реалните им потребности. Ще се уточнят всички детайли свързани с обучението. Предвижда се осъществяването на тази дейност да бъде през целия период на реализация на проекта. За изпълнението на дейностите и управлението на цялостния проект ще бъде създаден екип, включващ следните лица: ръководител, координатор и счетоводител. Всеки от тях ще има свои ясно дефинирани отговорности, определени в гражданските договори и съответните длъжностни характеристики. От основно значение за правилното изпълнение на дейностите ще бъде добрата и ясна комуникация в екипа, с цел обсъждане на напредъка и проблемите в процеса на изпълнение на проекта. Основна задача на екипа на проекта е да се изготви ясен график, който ще помогне за разпределяне на отговорностите между отделните лица и ще допринесе за правилното управление на времето. , Договорена стойност: 18 163.60 , Отчетена стойност: 18 162.24
  • Дейност: Визуализация и публичност: Цел на дейността: Информираност и публичност, съобразно правилата посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Визуализацията и публичността на проектното предложение е от особено значение за постигане на заложените цели и резултати. Чрез предвидените информационни материали ще се осигури: - информираност на персонала на фирмата за целите на проекта, като по този начин се очаква да се постигне силна мотивация на обучаемите лица да завършат успешно предвидените курсовете; - повишаване на обществената информираност за нуждата от по-висока и по-качествена заетост; - осигуряване на широка информираност за възможностите, които предоставя ОП „Развитие на човешките ресурси“ за развитие на човешкия потенциал в България; - възможностите за мултиплициране на ефекта на проекта сред други заинтересовани страни и организации; - осигуряване на добра информираност сред клиентите и бизнес партньорите, за предприетите действия по повишаване капацитета на организацията; В количествено отношение, предвидените информационни материали включват: - Изработка и поставяне на табела за визуализация и публичност - 1 брой, съдържаща логото на ОП „РЧР“ и всички необходими обозначения. - Провеждане на 2 (две) информационни срещи – начална и крайна, популяризиращи проекта, неговите цели и резултати; - Брошури – 200 броя; На всички документите, които ще бъдат изготвени за целите на проекта ще бъдат поставени задължителните реквизити на оперативната програма (Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”) и задължителните текстове в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейност „Визуализация и публичност“ ще разпространи целите и резултатите на проекта, ще допринесе за гарантиране на прозрачност във връзка с процедурата на ОП РЧР „Ново работно място 2015“ и не на последно място ще популяризира фирмата ни - нейната дейност, цели и качество на предоставяните услуги. , Договорена стойност: 1 820.00 , Отчетена стойност: 1 820.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Станислав, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Мая, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: „СПОРТ ТРЕЙДИНГ“ ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 820.00
  • Изпълнител: „ССАРМ“ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 44 721.00
  • Изпълнител: Кирил, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "СДРУЖЕНИЕ ЗА ЕВРОПЕЙСКА ИНТЕГРАЦИЯ И ОБУЧЕНИЕ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 900.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 7.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 20.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 200 164.44 BGN
БФП 200 164.44 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 196 169.52 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на оборудване, Прогнозна стойност: 44 765.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване във връзка с новоразкрити работни места във фирма „Ди Ем Ес Хелт Груп“ ООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител за длъжност „Координатор“ по проект „Професионални възможности за ново начало“ с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-1.003-1405, Прогнозна стойност: 9.10
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за длъжност „Координатор“ по проект „Професионални възможности за ново начало“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител за длъжност „Счетоводител“ по проект „Професионални възможности за ново начало“ с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-1.003-1405, Прогнозна стойност: 6.82
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за длъжност „Счетоводител“ по проект „Професионални възможности за ново начало“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на дейност "Информиране и публичност" по проект „Професионални възможности за ново начало“ с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-1.003-1405 , Прогнозна стойност: 1 820.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осигуряване на публичност и информираност
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за предоставяне на услуга - провеждане на едно обучение по проект BG05M9OP001-1.003-1405 „Професионални възможности за ново начало”, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016 г. , Прогнозна стойност: 4 900.00
  • Обособена позиция 1: Обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ – Английски език за 7 новонаети лица в „Ди Ем Ес Хелт Груп” ООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN