Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1147-C01
Наименование на проекта Ново работно място в Дихридом ЕООД
Бенефициент 203626634 Дихридом ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 01.09.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 01.10.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Дихридом ЕООД е създадено през 2015.
Предметът на дейност на фирмата се състои в строителство, проектиране и ремонт на жилищни сгради, апартаменти и офиси.

Проектното предложение "Ново работно място в Дихридом ЕООД" има за цел да осигури предпоставка за създаване на четиринадесет устойчиви работни места за безработни и неактивни лица.  
Предвижда се новоразкритите работни места да са за:
 - Счетоводител - 2 бр
- Експерт политика на цените - 1 бр
- Организатор стопански дейности - 1 бр
- Инженер проектант - 1 бр
- Техник строителство и архитектура - 1 бр
- Строител жилища - 8 бр.

Заложената цел ще се постигне посредством следните предвидени в проекта дейности: 
1. Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца, като поне половината от тях запазят работните си места до 12 месеца след края на проекта. 
2. Оборудване на създадените работни места. 
3. Осигуряване на добро информиране и публичност по проекта. 
4. Осигуряване на ефективно управление на проекта. 

Продължителността на проектното предложение е 13 месеца.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се разкрият 14 (четиринадесет) нови работни места ,на които да се назначат безработни и неактивни лица за период от 12 месеца. Ще се пуснат обяви в най-известните интернет сайтове за работа и ще се потърси съдействието на ДБТ - гр. Варна с цел да се установи контакт с подходящи представители на целевите групи. Ще се проведат интервюта, ще се подберат подходящи кандидати и с тях ще се сключат трудови договори. Не са предвидени обучения по професионална квалификация или ключова компетентност. Предвидено е въвеждащо обучение на работното място за всички новоназначени лица, което ще се проведе от управителите на фирмата и множество продуктови обучения от всички доставчици на строителни материали, защото те са най - важни за правилното и успешно използване на продуктите., Договорена стойност: 112 680.00 , Отчетена стойност: 111 615.68
  • Дейност: Закупуване на оборудване за създадените нови работни места: Целта на дейността е да се оборудват модерни и качествени работни места за назначения персонал. Предвижда се закупуването на следното оборудване необходимо за нормалното протичане на работния процес на назначените лица: - За длъжностите счетоводител - 2 бр, организатор стопански дейности - 1 бр и експерт политика на цените - 1 бр 1. Компютър с монитор - 4 бр 2. Копирна машина (принтер, скенер, копир) А3, цветна - 1 бр Това е необходимото оборудване за нормалното протичане работата в офиса. Всички необходими мебели са налични. - За длъжностите инженер проектант - 1 бр и техник строителство и архитектура- 1 бр ще бъдат закупени: 3. Преносим компютър (лаптоп) - 1 бр. 4. Лазерен нивелир - 1 бр. 5. Лазерна (електронна) рулетка - 1 бр. Спецификата на работа на тези две длъжности изисква наличието на лесно преносими (мобилни) устройства, тъй като те имат служебни задължения както в офиса на фирмата, така и на строителните обекти. - За длъжността строител жилища - 8 бр ще бъдат закупени: 6. Къртач - 1 бр 7. Перфоратор - 1 бр 8. Ударно-пробивна машина (електрическа, кабелна) - 2 бр 9. Ударно-пробивна машина (акумулаторна) - 2 бр 10. Винтоверт (електрически, кабелен) - 2 бр 11. Винтоверт (акумулаторен) - 2 бр 12. Зеге (прободен трион) - 1 бр 13. Ръчен циркуляр - 3 бр 14. Ъглошлайф - голям - 2 бр 15. Ъглошлайф - малък - 2 бр 16. Бъркалка за лепило - 2 бр 17. Бензинопил - 2 бр 18. Електрожен - 1 бр 19. Ножов трион - 1 бр 20. Пистолет за горещ въздух - 1 бр 21. ВиК комплект за полипропилен (поялник) - 1 бр 22. Машина за рязане на фаянс и теракот - 1 бр 23. Комплект мобилно вътрешно алуминиево скеле - 1 бр 24. Комплект рамково скеле 150 кв.м - 1 бр 25. Метални подпори тип "кюнебек" - 500 бр Всичко това е преносима строителна техника и е необходимо за ежедневната оперативна работа на строителните обекти на новоназначения персонал. За спазване на правилата по ЗБУТ за всички строителни работници, строителния техник и за инженер - проектанта трябва да се осигурят лични предпазни средства за достъп до строителните площадки. Те включват: 26. Каска - 10 бр 27. Защитни очила - 10 бр 27. Ръкавици - 10 бр 28. Обувки с метални бомбета - 10 бр 29. Обезопасителни строителни колани - 4 бр. , Договорена стойност: 33 500.00 , Отчетена стойност: 32 980.65
  • Дейност: Информиране и публичност: Целта на дейността е да се изпълнят правилно всички изисквания за информиране и публичност на ОП РЧР по проекта. Предвиждат се следните дейности по осигуряване на информираност и публичност: 1. Изработване и монтиране на информационна табела съгласно изискванията на ОП РЧР на входа на офиса и на видно място на строителния обект. 2. На закупеното оборудване ще бъдат налепени стикери с логото на ЕС и ОП РЧР. 3. Всички фирмени бланки и оферти ще бъдат с логото на ЕС и ОП РЧР. 4. Информиране на обществеността за приноса на проекта чрез сайта на фирмата., Договорена стойност: 200.00 , Отчетена стойност: 190.00
  • Дейност: Организация и управления на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение, като Дихридом ЕООД се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на проекта ще поеме екипът на проекта, който включва: Ръководител – ръководи цялостното изпълнение на планираните дейности съгласно план-графика и работата на екипа на проекта; координира отношенията с експертите, ангажирани с изпълнението на отделните дейности; координира изготвянето на отчети по проекта и осъществява официалната комуникация с представители на програмата. Координатор – подпомага цялостното изпълнение на дейностите и участва в изготвянето на отчетите по проекта. Счетоводител на проекта – води изрядна финансова отчетност и документация на разходите по проекта; съхранява първичните счетоводни документи; изготвя финансовите отчети и необходимите финансово-счетоводни справки по проекта; отговаря за всички дейности по администриране, труд и работна заплата на персонала нает по проекта., Договорена стойност: 14 600.00 , Отчетена стойност: 14 600.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: НАТАЛИЯ МИХОВА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 190.00 , Отчетена стойност**: 190.00
  • Изпълнител: ПРО ТУУЛС КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 120.74 , Отчетена стойност**: 14 120.74
  • Изпълнител: Тръпкови ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 295.62 , Отчетена стойност**: 10 295.61
  • Изпълнител: Атанаска, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 1 500.00
  • Изпълнител: РИМЕКС ВН ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 564.30 , Отчетена стойност**: 8 564.30
  • Изпълнител: ДАНИЕЛА ЙОРДАНОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 13 100.00 , Отчетена стойност**: 13 100.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 14.00 , Достигната стойност: 21.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 7.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 160 980.00 BGN
БФП 160 980.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 159 374.01 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: ИЗРАБОТВАНЕ НА МАТЕРИАЛИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТА., Прогнозна стойност: 200.00
  • Обособена позиция 1: ИЗРАБОТВАНЕ НА МАТЕРИАЛИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТА.
    Изпълнител: НАТАЛИЯ МИХОВА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 190.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Публична покана с предмет: Доставка на ДМА за новосъздадените работни места в „Дихридом“ ЕООД с четири обособени позиции: Обособена позиция 1 – Доставка офис техника. Обособена позиция 2 – Доставка на строително оборудване. Обособена позиция 3 – Доставка на машини и инструменти. Обособена позиция 4 – Доставка на работно облекло. , Прогнозна стойност: 33 500.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – Доставка офис техника
    Изпълнител: РИМЕКС ВН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 564.30
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – Доставка на строително оборудване
    Изпълнител: ПРО ТУУЛС КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 340.74
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 – Доставка на машини и инструменти
    Изпълнител: Тръпкови ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 295.62
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4 – Доставка на работно облекло
    Изпълнител: ПРО ТУУЛС КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 780.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: УСЛУГА ПО ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА – ИЗБОР НА СЧЕТОВОДИТЕЛ И КООРДИНАТОР, Прогнозна стойност: 13 100.00
  • Обособена позиция 1: УСЛУГА ПО ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА – ИЗБОР НА СЧЕТОВОДИТЕЛ И КООРДИНАТОР
    Изпълнител: ДАНИЕЛА ЙОРДАНОВА ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 100.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN