Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1526-C03
Наименование на проекта Качествени работни места за качествено строителство
Бенефициент 200457474 ЕВРОЕКОПРОДУКТ - МВ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 01.07.2016
Дата на стартиране 01.07.2016
Дата на приключване 15.12.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
"Евроекопродукт-МВ" ООД е строителна компания, развиваща широк спектър от дейности, която цели чрез проекта да създаде 16 нови качествени и устойчиви работни места за безработни и неактивни лица . Това ще бъде постигнато чрез реализация на комплекс от дейности в рамките на проекта. Подборът на хората, на които ще бъде осигурена заетост по проекта ще се реализира в сътрудничество с представителите на териториалните структури на Агенция по заетостта (ДБТ), като ще се бъде осигурено и взаимодействие с местната власт, висшите и професионалните училища в гр. София за идентифициране и привличане на подходящи кандидати за работа, които към момента са неактивни на пазара на труда. 
На подбраните лица ще бъде осигурена заетост за най-малко 12 месеца при условията на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, а на най-малко 50 % от тях ще бъде гарантирана трайна заетост във фирмата. Целта на Кандидата е поне 6 бр. от новонаетите лица да бъдат безработни младежи до 29-годишна възраст вкл. и 2 бр. продължително безработни и неактивни лица.  Намеренията на „Евроекопродукт-МВ“ ООД са да задържи на работа всички новонаети лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. За осигуряване на качеството на новите работни места ще бъде закупено съвременно оборудване съотносимо към длъжностите, на които ще бъдат назначени лицата. Кандидатът очаква постигане на дългосрочен ефект върху целевата група и цялостно в дейността на фирмата след реализиране на дейностите по проекта. Във фирмата ще получат възможност мотивирани за работа хора, които да се утвърдят като ценни кадри в сферата на строителството. Получавайки не само възможност за заетост, но и повишили квалификацията си и натрупали трудов опит, те ще продължат да работят като опитен персонал, на който фирмата да разчита.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четири членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - двама координатори по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 700 часа, двамата координатори за по 580 часа, а счетоводителят за 535 часа, които ще бъдат разпределени за 16 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Единият от координаторите ще бъде по-тясно ангажиран с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места, а другият с общата координация между заинтересованите страни, комуникацията с Договарящия орган и други администрации, имащи отношение към изпълнението на проектните дейности. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, органи на местното самоуправление, висши и професионални училища, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната доументация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г., Договорена стойност: 20 560.00 , Отчетена стойност: 20 100.91
  • Дейност: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени и поставени/рзпространени: - 2 бр. информационни табели за местата, на които ще бъдат изпълнявани дейностите; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата, в която е разположен офиса на фирмата; - 300 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 40 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта. В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. , Договорена стойност: 2 020.00 , Отчетена стойност: 2 020.00
  • Дейност: Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 16 лица: - 2 лица на длъжност "водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“; - 2 лица на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация"; - 2 лица на длъжност "асистент, офис"; - 2 лица на длъжност "инженер проектант"; - 2 лица на длъжност "заварчик“; - 2 лица на длъжност "работник, подови настилки и облицовки"; - 3 лица на длъжност "техник, озеленител"; - 1 на длъжност „шофьор, лек автомобил до 9 места“. Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни лица до 29-годишна възраст вкл. и на продължително безработни и неактивни лица, като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат безработни и неактивни лица от тези приоритетни групи. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната власт, както и с професионалните училища в гр. София, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включении в проекта., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на заетост на лицата от целевата група: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 16 лица без работа в областта на строителството за 12 месеца. Ще бъдат наети 6 бр. безработни младежи до 29г. вкл. и 2 бр. продължително безработни и неактивни лица на следните длъжности: - 2 лица на длъжност "водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“; - 2 лица на длъжност "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация"; - 2 лица на длъжност "асистент, офис"; - 2 лица на длъжност "инженер проектант"; - 2 лица на длъжност "заварчик“; - 2 лица на длъжност "работник, подови настилки и облицовки"; - 3 лица на длъжност "техник, озеленител"; - 1 на длъжност „шофьор, лек автомобил до 9 места“. В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата в областта на строителството, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата. Ще бъде осигурено вътрешнофирмено обучение на работното място за всички новонаети лица, съобразено с изискванията на конкретното работно място и стандартите за работа на фирмата. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 8 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички шестнадесет лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. Със всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата., Договорена стойност: 125 776.56 , Отчетена стойност: 129 963.50
  • Дейност: Осигуряване на оборудване и обзавеждане за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни кколичества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване и обзавеждане ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следното оборудване и обзавеждане ще бъде осигурено за нуждите на новоразкритите работни места: За трите лица на длъжност "техник, озеленител" ще бъдат закупени 3 бр. бензинов храсторез, 2 бр. моторен мултикултиватор и 1 бр. моторен трион. За двете лица на длъжност "заварчик" ще бъдат скупени 2 бр. инверторен електрожен. За четирите лица на длъжности "водопроводчик външно водоснабдяване и канализация“ и "водопроводчик вътрешно водоснабдяване и канализация“ ще бъдат закупени 4 бр. бормашини, 1 бр. ъглошлайф, 2 бр. винтоверт, 1 бр. пистолет за силикон, 1 комплект ръчни инструменти в метална кутия, 1 бр. лазерна рулетка и 1 бр. флекс. За лицето на длъжност "шофьор, лек автомобил до 9 места" ще бъде закупен 1 бр. лек автомобил 4х2 или 4х4, с 4 или 5 врати, двигател отговарящ на стандарта Евро 5 с мощност не по-малко от 100 к.с., който ще бъде използван за превоз на работници и служители по изпълняваните от фирмата обекти. За четирите лица на длъжности "инженер проектант" и "асистент, офис" ще бъдат закупени 4 бр. бюра, 4 бр. работни столове, 4 бр. стационарни компютри (работни станции) с тактова честота на процесора най-малко 2,2 GHz, оперативна памет 4 МВ, обем на твърдия диск най-малко 500 GB с необходимите периферни устройства (клавиатура, мишка) и монитори с диагонал на екрана най-малко 21". В допълнение за двете лица на длъжност "инженер проектант" ще бъдат закупени и 2 бр. GPS устройства за измерване на площ, както и 1 бр. преносим компютър с тактова честота на процесора най-малко 2,2 GHz, оперативна памет 4 МВ, обем на твърдия диск най-малко 500 GB и диагонал на екрана най-малко 15,6 ". Преносимият компютър ще се използва за работа на терен и при посещения на клиенти. За двете лица на длъжност "работник, подови настилки и облицовки" ще бъдат закупени 1 бр. къртач, 1 бр. машина за трамбоване и 1 бр. машина за рязане на асфалт. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено., Договорена стойност: 60 060.00 , Отчетена стойност: 59 960.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ТЕДИ-93 - ВЕСЕЛИН НИКОЛОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 24 840.00 , Отчетена стойност**: 24 840.00
  • Изпълнител: Константин, Договорена стойност по проекта*: 4 176.00 , Отчетена стойност**: 3 537.51
  • Изпълнител: Диляна, Договорена стойност по проекта*: 6 300.00 , Отчетена стойност**: 5 391.19
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 3 852.00 , Отчетена стойност**: 3 563.10
  • Изпълнител: НИК ПЕРФЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 220.00 , Отчетена стойност**: 9 220.00
  • Изпълнител: АЛИАНС АУТО ВАРНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 25 900.00 , Отчетена стойност**: 25 900.00
  • Изпълнител: ЕВРОШАМПИОНИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 020.00 , Отчетена стойност**: 2 020.00
  • Изпълнител: Станислав, Договорена стойност по проекта*: 4 176.00 , Отчетена стойност**: 3 537.51
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.00 , Достигната стойност: 20.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 9.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 208 416.56 BGN
БФП 208 416.56 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 204 191.46 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на лек автомобил във връзка с изпълнение на проект „Качествени работни места за качествено строителство“, Прогнозна стойност: 26 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на лек автомобил във връзка с изпълнение на проект „Качествени работни места за качествено строителство“
    Изпълнител: АЛИАНС АУТО ВАРНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 900.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на лек автомобил във връзка с изпълнение на проект „Качествени работни места за качествено строителство“
    Изпълнител: АЛИАНС АУТО ВАРНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 900.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване във връзка с изпълнение на проект „Качествени работни места за качествено строителство“, Прогнозна стойност: 24 840.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване във връзка с изпълнение на проект „Качествени работни места за качествено строителство“
    Изпълнител: ТЕДИ-93 - ВЕСЕЛИН НИКОЛОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 840.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис обзавеждане във връзка с изпълнение на проект „Качествени работни места за качествено строителство“, Прогнозна стойност: 1 520.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на офис обзавеждане във връзка с изпълнение на проект „Качествени работни места за качествено строителство“
    Изпълнител: НИК ПЕРФЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 520.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис оборудване във връзка с изпълнение на проект „Качествени работни места за качествено строителство“, Прогнозна стойност: 7 700.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на офис оборудване във връзка с изпълнение на проект „Качествени работни места за качествено строителство“
    Изпълнител: НИК ПЕРФЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 700.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на дейностите по визуализация и публичност по проекта, Прогнозна стойност: 2 020.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на дейностите по визуализация и публичност по проекта
    Изпълнител: ЕВРОШАМПИОНИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 020.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Прекратяване на процедура за доставка за лек автомобил във връзка с изпълнение на проект „Качествени работни места за качествено строителство“, Прогнозна стойност: 26 000.00
  • Обособена позиция 1: Решение за прекратяване на процедура
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на Координатори проект по договор №BG05M9OP001-1.003-1526-C01 , Прогнозна стойност: 4 176.00
  • Обособена позиция 1: Процедура за избор на Координатори проект по договор №BG05M9OP001-1.003-1526-C01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Процедура за избор на Координатори проект по договор №BG05M9OP001-1.003-1526-C01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Процедура за избор на Координатори проект по договор №BG05M9OP001-1.003-1526-C01
    Изпълнител: Константин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 176.00
  • Обособена позиция 4: Процедура за избор на Координатори проект по договор №BG05M9OP001-1.003-1526-C01
    Изпълнител: Станислав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 176.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на Ръководител проект по договор №BG05M9OP001-1.003-1526-C01 , Прогнозна стойност: 6 300.00
  • Обособена позиция 1: роцедура за избор на Ръководител проект по договор №BG05M9OP001-1.003-1526-C01
    Изпълнител: Диляна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 300.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на Счетоводител проект по договор №BG05M9OP001-1.003-1526-C01 , Прогнозна стойност: 3 852.00
  • Обособена позиция 1: Процедура за избор на Счетоводител проект по договор №BG05M9OP001-1.003-1526-C01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Процедура за избор на Счетоводител проект по договор №BG05M9OP001-1.003-1526-C01
    Изпълнител: Милена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 852.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN