Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0234-C01
Наименование на проекта Създаване на условия за дългосрочна и устойчива заетост в "Модул" ЕООД
Бенефициент 103846775 МОДУЛ ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 04.08.2016
Дата на стартиране 04.08.2016
Дата на приключване 04.06.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Бургас, гр.Бургас
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
През 2014 г. "Модул" ЕООД увеличи автопарка си до над 600 автомобила и откри 2 нови офиса. Това доведе до чувствително увеличение на обема на работа и клиентската маса на дружеството. С цел посрещане на увеличения обем на работата и запазване на високото качество на предоставяните от фирмата бизнес услуги, в изпълнение на стратегическите си бизнес цели и в пълно съзвучие с целите на ОП „Развитие на човешките ресурси“, "Модул" ЕООД ще реализира настоящия проект, който предвижда наемането на 22 безработни или неактивни лица от целевите групи (13 бр. младежи на възраст до 29 г., със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни и 9 бр. безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.) на позициите „Експерт маркетинг“, „Мениджър ключови клиенти“, „Организатор ремонт и поддръжка“, „Програмист уеб сайтове“, „Уеб дизайнер“, „Експерт продажби“, „Търговски представител“, „Отговорник телефонни продажби“, „Специалист контрол на документи“, „Автомонтьор“, „Отговорник автомивка“ и „Шофьор на лек автомобил до 9 места“, осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца и създаването на подходящи условия за извършването на професионалните задължения на новонаетите лица чрез оборудването на 22 нови работни места. След приключването на изпълнението на проекта „Модул“ ЕООД ще поеме ангажимента да запази най-малко 11 работни места за минимален срок от още 12 месеца, като по този начин осигури заетост за срок от 24 месеца. Реализацията на проектното предложение ще има изцяло положително въздействие върху представителите на целевата група. В резултат на професионалния опит, който ще получат, наетите лица ще придобият нови умения, които ще ги направят по-адаптивни към пазара на труда и в дългосрочен план ще бъдат полезни за по-активното им участие на него. Успешното осъществяване на проектното предложение ще доведе до  осигуряването на трайна заетост, повишаване на доходите и икономическата активност и социалната им интеграция.
Дейности
  • Дейност: Дейности за организация и управление на проекта: Екип от 3 души (ръководител, координатор и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности предвидени за осъществяване по проекта, екипът по управление включва лица, които са теоретично и практически подготвени в областта на управление на проекти. Основните под-дейности включват: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2.Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички заинтересовани и пряко ангажирани с изпълнението на проекта лица. 1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности. 1.5. Текущо обработване и поддържане на документацията. , Договорена стойност: 28 000.00 , Отчетена стойност: 28 000.01
  • Дейност: Провеждане на избор на доставчици на стоки и услуги по реда на ПМС №118/20.05.2014 : Дейността ще бъде извършена от екипа за управление на проекта и цели осигуряване на прозрачно, ефективно, ефикасно и икономично разходване на средствата от безвъзмездната помощ и спазване на принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при избора на изпълнители по доставката на услуги и оборудване. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: С цел привеждане на новите работни места в състояние, подходящо за работа и постигане на максимална функционалност на работната среда, ще бъде закупено оборудване, изцяло съобразено със спецификата на конкретната трудова дейност и пряко необходими за изпълнение задълженията. За всяка работна позиция ще бъде закупено следното: - За всички позиции - зимно и лятно работно облекло, съобразено със спецификата на работата на наетите лица; - За всеки Експерт маркетинг - по 1 бр. лаптоп с операционна система, необходим, предвид изискването за мобилност при изпълняване на професионалните задължения, рутер, за връзка с интернет и принтер, който е необходим предвид интензивната работа с документи, която експертът извършва; - За Мениджър ключови клиенти - лаптоп с операционна система - предвид изискването за непрестанна мобилност при изпълняване на професионалните задължения; - За всеки Програмист уеб сайтове - по един стационарен компютър с монитор и операционна система, без които е невъзможно да работят, предвид спецификата на задълженията им. - За Уеб дизайнер - стационарен компютър с монитор и операционна система, необходим за изпълнението на професионалните задължения. - За Експерт продажби - стационарен компютър с монитор и операционна система, необходим изпълнението на ежедневните професионални задължения. - За всички Търговски представители - спецификата на работата на търговските представители предполага движение и заради това за всеки един представител ще се закупи един преносим компютър с операционна система. Шестте търговски представители ще използват споделено един рутер за връзка с интернет в офиса. Компанията използва чек-ин система с автоматично сканиране и разпознаване на документи. За да могат да я използват, за всеки търговски представител ще бъде закупено по едно четящо устройство за сканиране на документи и софтуер за това. - За Специалист контрол на документи - задълженията му включват контрол и проверка на лични документи на клиентите с цел превенция на измами и изисква работа с базата данни на компанията, заради която ще му бъде закупен компютър с монитор и операционна система и многофункционално устройство (МФУ) с принтер и скенер. Предвид големия обем информация, която трябва да обработва и съхранява, ще му бъде закупен 1 бр. външен хард-диск с 2000GB, тъй като този на стационарния компютър е с недостатъчен капацитет. В офисите на фирмата се използва телефонна централа, за която трябва да се гарантира непрекъснато ел.захранване и предвид сериозното увеличение на работните места в един от офисите във Варна в резултат на изпълнението на проекта, се налага закупуването на 2 бр. UPS непрекъсваемо захранване, което ще бъде използвано споделено от новонаетите служители в офиса. - За Отговорник автомивка - ще бъдат закупени по 1 бр. пароструйка, прахосмукачка и водоструйка, без които няма как да изпълнява задълженията си по почистването на автопарка. - За автомонтьорите ще бъдат закупени по 1 бр. екстрактор, който всеки автомонтьор използва след ремонти, за да почистват автомобилите от сериозни замърсявания и 1 бр. стартерна зарядна количка, която всеки монтьор трябва задължително да носи със себе си за подаване на ток на аварирали на пътя автомобили, които обслужва. За автомонтьорите, назначени в София и Бургас ще бъде закупено по едно устройство за диагностика на автомобили, без които няма как да извършва задълженията си. - Организаторът ремонт и поддръжка организира работата на автомонтьорите и отговаря за установяване на повреди по автомобилите, за което ще му бъде закупено устройство за диагностика с включен софтуер. Откриването на двете нови работни места в автопарка във Варна налага и закупуването на един стенд за реглаж на автомобили, тъй като с увеличението на персонала в резултат на изпълнението на проекта, няма да има техническа възможност заетите в автопарка да работят едновременно, което намалява производителността на работния процес и би обезсмислило откриването на новите работни места. , Договорена стойност: 84 362.50 , Отчетена стойност: 84 149.00
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца : През 2014 г. "Модул" ЕООД увеличи автопарка си до над 600 автомобила и откри 2 нови офиса. Това доведе до чувствително увеличение на обема на работа и клиентската маса на дружеството. С цел посрещане на увеличения обем на работата и запазване на високото качество на предоставяните от фирмата бизнес услуги, се налага наемането на 22 безработни или неактивни лица от целевите групи (13 бр. младежи на възраст до 29 г., със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни и 9 бр. безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.) на позициите „Експерт маркетинг“, „Мениджър ключови клиенти“, „Организатор ремонт и поддръжка", „Програмист, уеб сайтове“, „Уеб дизайнер“, „Експерт продажби“, „Търговски представител“, „Отговорник телефонни продажби“, „Специалист контрол на документи“, „Автомонтьор“, „Отговорник автомивка“ и „Шофьор на лек автомобил до 9 места“. Ще бъдат подбрани най-подходящите кандидати, представители на целевите групи на проекта, ще бъдат назначени на трудови договори, за което ще получават възнаграждение за периода на изпълнение на проекта (12 месеца). 18 души ще бъдат назначени в офисите на фирмата във Варна, 2 в София и 2 в Бургас. В сътрудничество с Бюрото по труда ще бъдат избрани най-подходящите кандидати за новооткритите работни места, по предварително определени и ясни критерии. Дружеството има разработена процедура за подбор с алгоритъм за определяне на профили на подходящи кандидати за всички позиции. Кандидатите ще бъдат подбирани чрез обяви на уеб страницата на фирмата, както и в специализираните сайтове, в случай, че се касае за неактивни лица, които нямат регистрация в Бюрото по труда. Екипът за управление на проекта ще подготви трудови договори за назначаване на представителите на целевата група. Ще бъдат предоставени средства в размер на минималния осигурителен доход за позициите и дължимите осигурителни плащания. Предвид силната зависимост на дейността на компанията от летния туристически сезон, в зависимост от позицията, на която ще бъдат назначени, лицата ще започнат работа по различно време в периода април-септември 2016 г., Договорена стойност: 165 867.58 , Отчетена стойност: 166 659.79
  • Дейност: Дейности за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”: Общата цел на дейността е повишаване на прозрачността при изпълнението на проекта. Специфичните й цели са информиране на обществеността за ролята на ОПРЧР за съфинансирането на проекта и повишаване на информираността на широката общественост и медиите относно проекта, дейностите и резултатите от него и голямата социална полза от изпълнението му; , Договорена стойност: 2 800.00 , Отчетена стойност: 2 800.00
  • Дейност: Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар: За застраховката на обзавеждането и оборудването, закупени със средства по проекта, е определена индикативен бюджет в размер на 2% от стойността му. , Договорена стойност: 1 307.98 , Отчетена стойност: 703.83

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КЕРКЛИИН ООД, Договорена стойност по проекта*: 13 737.00 , Отчетена стойност**: 13 737.00
  • Изпълнител: ЦАНЕВА - ДОНЧЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 400.00 , Отчетена стойност**: 8 400.00
  • Изпълнител: БОЗОСОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 22 073.00 , Отчетена стойност**: 22 073.00
  • Изпълнител: Кънчо, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 8 804.07
  • Изпълнител: ПЛАМЕНА СТИЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 18 796.99
  • Изпълнител: ПРИМ 41 ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 866.00 , Отчетена стойност**: 10 865.99
  • Изпълнител: КАНАС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 876.00 , Отчетена стойност**: 5 876.01
  • Изпълнител: Кристиана, Договорена стойност по проекта*: 10 000.00 , Отчетена стойност**: 10 000.00
  • Изпълнител: ЕКСТРИЙМ-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 800.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО ЕВРОИНС АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 703.83
  • Изпълнител: ДИКАР КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 800.00 , Отчетена стойност**: 12 800.01
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 22.00 , Достигната стойност: 34.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 11.00 , Достигната стойност: 23.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 282 338.06 BGN
БФП 282 338.06 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 269 963.92 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 373.70 0.00 1 373.70 КЕРКЛИИН ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 373.70 0.00 1 373.70 КЕРКЛИИН ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 373.70 0.00 1 373.70 КЕРКЛИИН ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 373.70 0.00 1 373.70 КЕРКЛИИН ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 373.70 0.00 1 373.70 КЕРКЛИИН ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 373.70 0.00 1 373.70 КЕРКЛИИН ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на компютърна офис техника и софтуер и специализиран хардуер и софтуер за сканиране и четене на лични документи, Прогнозна стойност: 32 986.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърна и офис техника и софтуер
    Изпълнител: БОЗОСОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 073.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на хардуер и софтуер за сканиране на документи
    Изпълнител: ПРИМ 41 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 866.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на работно облекло, Прогнозна стойност: 18 963.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на уреди за оборудване на автомивка и автосервиз, Прогнозна стойност: 32 413.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на уреди за автодиагностика с включен софтуер
    Изпълнител: КАНАС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 876.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на оборудване за ремонт на автомобили
    Изпълнител: ДИКАР КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 800.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на почистващо оборудване за автомивка
    Изпълнител: КЕРКЛИИН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 737.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар по проект BG05M9OP001-1.003-0234-C01 Създаване на условия за дългосрочна и устойчива заетост в "Модул" ЕООД, Прогнозна стойност: 1 307.98
  • Обособена позиция 1: Застраховка на обзавеждане, оборудване и стопански инвентар
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга „Изработване и организация на събития и материали за информация и комуникация” по проект BG05M9OP001-1.003-0234-C01 Създаване на условия за дългосрочна и устойчива заетост в "Модул" ЕООД, Прогнозна стойност: 2 800.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуга „Изработване и организация на събития и материали за информация и комуникация”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга „Организация и управление на проекта oт счетоводител” по проект BG05M9OP001-1.003-0234-C01 Създаване на условия за дългосрочна и устойчива заетост в "Модул" ЕООД, Прогнозна стойност: 8 400.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуга „Организация и управление на проекта oт счетоводител”
    Изпълнител: ЦАНЕВА - ДОНЧЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 400.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга „Организация и управление на проекта от технически координатор” по проект BG05M9OP001-1.003-0234-C01 Създаване на условия за дългосрочна и устойчива заетост в "Модул" ЕООД, Прогнозна стойност: 9 600.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуга „Организация и управление на проекта от технически координатор” по проект BG05M9OP001-1.003-0234-C01 Създаване на условия за дългосрочна и устойчива заетост в "Модул" ЕООД
    Изпълнител: Кънчо
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN