Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0166-C01
Наименование на проекта "Обновяване на публичната инфраструктура чрез повишаване енергийната ефективност на обществени сгради, предоставящи административни и културни услуги за устойчиво развитие на гр. Попово"
Бенефициент 000875856 ОБЩИНА ПОПОВО
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 12.10.2016
Дата на стартиране 12.10.2016
Дата на приключване 11.02.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Попово, гр.Попово

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е насочен към изпълнение на мерки за енергийна ефективност в 6 бр. сгради, собственост на 3 бр. публични институции. Обектите на интервенция попадат в строителните граници на гр. Попово, който е определен като опорен център от ниво 4 на националната полицентрична система, съгласно Националната концепция за пространствено развитие 2013-2025 г. Проектните дейности ще допринесат пряко за намаляване на крайното потребление на енергия и косвено – за намаляване на емисиите на парникови газове в обществените сгради.
Проектните дейности ще допринесат пряко за намаляване на крайното потребление на енергия и косвено – за намаляване на емисиите на парникови газове в обществени сгради, с обща разгъната площ  1448,71 м2:
1. Музикална школа към НЧ „Св. Св. Кирил и Методий 1882 г.“ - 266,00 м2;
2. Административна сграда на МЗХ, където се помещават "Общинска служба по земеделие гр. Попово" и "Областна дирекция по безопасност на храните - Търговище, офис гр. Попово" - 297,30 м2; 
3.  Сградата на Районна служба "Пожарна безопасност и защита на населението" - Попово с РЗП - 885,41 м2., в т.ч.: 
3.1 Административна сграда на ПБЗН - подобект № 1 - 96,20 м2;
3.2 Административна сграда на ПБЗН - подобект № 2 - 405, 77 м2;
3.3 Административна сграда на ПБЗН - подобект № 3 - 305,00 м2;
3.4 Административна сграда на ПБЗН - подобект № 4 - 78,44 м2.
 
На база предварително разработени доклади от обследване за енергийна ефективност и техническите характеристики на сградите, в проектното предложение са заложени задължителните и съпътстващи мероприятия, чрез които да се осигури повишаване на енергийните характеристики на сградите, намаляване на разходите за енергия, подобряване цялостния облик на институциите и създаване на по-добри условия за живот на гражданите на гр. Попово. 
С реализиране на настоящият проект се очаква годишното намаление на първичната електроенергия да бъде около 1 142 468,86 KW/ч , а емисиите парникови газове да се редуцират с 206,26 т. CO2/годишно.
Дейности
  • Дейност: Дейност №1 "Организация и управление на проекта": Дейността цели да гарантира изпълнение на проекта при спазване на графика, изразходване на средствата според изискванията на програмата и постигането на заложените цели. По проектът ще бъдат назначени петима експерта: Ръководител на екип, координатор, финансов експерт, инвеститорски контрол и експерт „Обществени поръчки”. Назначението на екипа и определянето на възнагражденията ще бъде съобразено с изискванията на ПМС № 119/ 20.05.2014 г. свързани с изпълнението на дейностите по сключени договори и указанията на Управляващия орган. Дейността предвижда: - Сформиране на екип на проекта, отговорен за осъществяване на проектните цели и за гарантиране на успешната реализация на дейностите; - Разпределение на отговорностите на членовете на екипа и конкретни задачи; - Провеждане на ежемесечни срещи за уточняване на логистични въпроси, свързани с изпълнението на проекта и обсъждане и уточняване на механизми за наблюдение и текущ контрол върху изпълнението на проекта; - Изпълнение на процедурите за вътрешен мониторинг чрез регулярни срещи на екипа, и отчетност пред Договарящия орган. Контролът ще се извършва с обичайни методи: -Изготвяне на график по дейности и прогноза на финансовия поток; -Времеви графици на задачите; -Набиране и обработка на ежемесечна оперативна информация по дейности и разходи; - Осъществяване на инвеститорски контрол от страна Общинска администрация-Попово;, Договорена стойност: 13 750.00 , Отчетена стойност: 13 072.01
  • Дейност: Дейност №2 "Публичност и визуализация на проекта": Целта на тази дейност е популяризиране на проекта, неговите цели и дейности, източника на финансовата помощ, прозрачност при неговото изпълнение, и недопускане на дискриминация. Изпълнението на дейността ще бъде извършено съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. ДЕЙНОСТТА ОХВАЩА: Дейности, които ще се възлагат на външно изпълнение: 1. Организиране на две пресконференции - при стартиране и при приключване на проекта – минимум по 60 участника - медии, представители на местна и държавна власт, граждани и др.; 2. Презентационни материали за пресконференциите по 60 бр. тефтери (А5), химикалки, рекламни чаши, чантичка и USB 8gb флаш памет - мин. клас 5; 3. Изработване на 50 бр. плакати, формат А3, с информация за проекта - цели, дейности/резултати, стойност. Плакатите ще бъдат разпространени на видни места в града и около обектите на интервенция; 4. Листовки с информация за проекта (100 бр.); 5.Изработка и монтаж на 3 бр. обяснителни табели (50х70см) след приключване на СМР дейностите. Табелите ще бъдат монтирани на трите сгради, обекти на интервенция; 6. Провеждане на церемония "Първа копка" за 30 души, съгласно изискванията на Наръчника; 7. Публикации в регионална и местна преса – 3 бр. Материалите ще съдържат задължителните реквизити за популяризиране на проекта и финансовата подкрепа на ЕС. При провеждането пресконференцията ще бъдат разработени и мултимедийни презентации, чрез които да се визуализират дейностите, целите и очакваните резултати по проекта. Потенциален брой участници за всяка пресконференция – 30. Информираността на гражданите ще се извърши, чрез публикувана на покана на интернет страницата на Община Попово и публикация в пресата. Дейности, които ще се изпълняват от Бенефициента: При реализацията на проекта, посредством интернет страницата на бенефициента - Община Попово, екипа по проекта ще информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, ще публикува кратко описание на проекта, включително не неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз. , Договорена стойност: 3 850.00 , Отчетена стойност: 3 552.00
  • Дейност: Дейност №3 "Разработване на инвестиционни проекти и изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с изпълнението на задължителните и препоръчителни мерки в докладите от техническото и енергийно обследване": I.ВНЕДРЯВАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ И СЪПЪТСТВАЩИ СМР ЗА ПРИВЕЖДАНЕ НА СГРАДАТА, СЪГЛАСНО НОРМАТИВНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ. - Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които да предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С"; - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти, т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания ; - изпълнение на мерки свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. - препоръчителните мерки, предписани техническото обследване на сградата (съгласно техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти, т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки")., Договорена стойност: 652 058.03 , Отчетена стойност: 792 168.45
  • Дейност: Дейност №4 "Строителен надзор и оценка за съответствие": Съгласно българското законодателство упражняването на строителен надзор е задължително за изпълнението на строителните дейности за строежите от първа до четвърта категория. За обектите в настоящето проектно предложение, които са трета, четвърта и пета категория се предвижда строителен надзор. Изпълнителят на тези услуги - ще има за задача да извършва мониторинг (да наблюдава) Изпълнителя на строителните дейности (Строителя) и да докладва на Възложителя при откриване на несъответствия в качеството на използваните материали, техническите характеристики, стандартните норми и други отклонения от предварително договорения обхват и качество на строителните дейности. Дейността включва и изготвяне на доклад за Оценка за съответствие на инвестиционния проект със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6, изготвена на основание чл. 142, ал. 9 от ЗУТ и по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради. Изпълнителят упражняващ строителен надзор ще бъде отговорен за изпълнението на всички изисквания на ЗУТ и поднормативните актове към него, свързани с надзора на строителни дейности. По време на изпълнението на строителството надзорът ще следи основно за: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на приложимите нормативни актове и техническите спецификации; - Спазване на условията за безопасност на труда; - Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове. , Договорена стойност: 13 545.44 , Отчетена стойност: 10 915.01
  • Дейност: Дейност №5 "Въвеждане в експлоатация на обновените обекти": Обновените сгради представляват строежи трета и четвърта и пета категория, съгласно ЗУТ и се въвеждат в експлоатация след издаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане в експлоатация, съгласно чл. 177 ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ. След изпълнението на строително-ремонтните работи, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, както и в съответствие с условията на сключения/те договор/и, се пристъпва към издаването на съответните документи. Към тях се прилагат изготвените окончателни доклади за всеки един обект от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец № 15 и други документи, съгласно изискванията на ЗУТ и ЗЕЕ. Дейността включва разходи за издаване на удостоверение от „Агенция по геодезия, картография и кадастър”, издаване на окончателни енергийни паспорти, становища, замервания, такси и съгласувателни писма. Забележка: За някои от разходите не е начисляван ДДС., Договорена стойност: 14 421.69 , Отчетена стойност: 1 699.63
  • Дейност: Дейност №6 "Извършване на независим финансов одит": Дейността е необходима с оглед спазването на стриктна финансова дисциплина при разходването на отпуснатите безвъзмездни средства и осигуряване на прозрачност при изпълнението на проекта. При изпълнение на дейността ще се спазва Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м. юли 2013 г. Сертифициран одитор ще изготви доклад за финансов одит на проекта при приключване на проектните дейности., Договорена стойност: 6 900.00 , Отчетена стойност: 1 320.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: ОБЛАСТНА ДИРЕКЦИЯ "ЗЕМЕДЕЛИЕ"-ТЪРГОВИЩЕ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: Областна Дирекция по безопасност на храните Търговище, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ "ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ И ЗАЩИТА НА НАСЕЛЕНИЕТО", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: МЕГА КОМЮНИКЕЙШЪН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 448.00 , Отчетена стойност**: 2 448.00
  • Изпълнител: ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 320.00 , Отчетена стойност**: 1 320.00
  • Изпълнител: Найден, Договорена стойност по проекта*: 4 224.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Зорница, Договорена стойност по проекта*: 990.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 2 750.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ СТРОЙКОНТРОЛ - ВТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 495.20 , Отчетена стойност**: 10 915.01
  • Изпълнител: "ПОЛИ МАНУС" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 570 159.60 , Отчетена стойност**: 578 709.77
  • Изпълнител: Нина, Договорена стойност по проекта*: 2 486.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Добрин, Договорена стойност по проекта*: 3 300.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 104.00 , Отчетена стойност**: 1 104.00
  • Изпълнител: "ЕНЕРДЖИДИЗАЙН" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 440.00 , Отчетена стойност**: 862.43
  • Изпълнител: "КТ и БКС ИНЖЕНЕРИНГ" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 209 478.36 , Отчетена стойност**: 212 596.25
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ДЕКУМАНУС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ПОЛИ ЙОРД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: Калея трейд ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: БУЛ СТРОЙ КОНСУЛТ-ВАРНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 206.26 , Достигната стойност: 218.44
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Понижаване на годишното потребление на първична енергия от обществените сгради, Мерна единица: kWh/година, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 142 468.86 , Достигната стойност: 1 165 645.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 770 674.96 BGN
БФП 770 674.96 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 770 674.96 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 524.76 0.00 524.76 АГЕНЦИЯ СТРОЙКОНТРОЛ - ВТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 28 507.98 0.00 28 507.98 "ПОЛИ МАНУС" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 5 679.20 0.00 5 679.20 "КТ и БКС ИНЖЕНЕРИНГ" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 794.72 0.00 4 794.72 "КТ и БКС ИНЖЕНЕРИНГ" ДЗЗД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, във връзка с внедряването на мерки за енергийна ефективност в 6 (шест) публични сгради по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0166-C01 по проект „Обновяване на публичната инфраструктура чрез повишаване на енергийната ефективност на обществени сгради, предоставящи административни и културни услуги за устойчиво развитие на гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Eнергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”, Прогнозна стойност: 13 545.44
  • Обособена позиция 1: „Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, във връзка с внедряването на мерки за енергийна ефективност в 6 (шест) публични сгради по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0166-C01 по проект „Обновяване на публичната инфраструктура чрез повишаване на енергийната ефективност на обществени сгради, предоставящи административни и културни услуги за устойчиво развитие на гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Eнергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”
    Изпълнител: АГЕНЦИЯ СТРОЙКОНТРОЛ - ВТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 495.20
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на мерки за публичност, визуализация и информиране на целевите групи по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0166-С01 по проект „Обновяване на публичната инфраструктура чрез повишаване на енергийната ефективност на обществени сгради предоставящи административни и културни услуги за устойчиво развитие на гр. Попово” по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони.“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР.”по две обособени позиции:, Обособена позиция № 1: „Организиране на информационни събития, публикации в местна преса и изработка и доставка на 3 бр. информационни табели”; Обособена позиция № 2: „Дизайн, изработка и доставка на плакати, листовки, рекламни чанти и тефтери."", Прогнозна стойност: 3 850.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Организиране на информационни събития, публикации в местната преса и изработка и доставка на 3 бр. информационни табели”
    Изпълнител: МЕГА КОМЮНИКЕЙШЪН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 448.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: "Дизайн, изработка и доставка на плакати, листовки, рекламни чанти и тефтери"
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 104.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи на обекти в рамките на проект: BG16RFOP001-2.001-0166 „Обновяване на публичната инфраструктура чрез повишаване на енергийната ефективност на обществени сгради, предоставящи административни и културни услуги за устойчиво развитие на гр. Попово”, по три обособени позиции“, Прогнозна стойност: 652 058.03
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в Сградата на „Музикална школа към НЧ „Св. Св. Кирил и Методий 1882 г.” гр. Попово, ул. „Каломенска” № 7 с РЗП 266 кв.м.”
    Изпълнител: "КТ и БКС ИНЖЕНЕРИНГ" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 113 583.96
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в „Административна сграда на Министерство на земеделието и храните” гр. Попово, ул. „Мара Тасева” № 3 с РЗП 297,30 кв.м.”
    Изпълнител: "КТ и БКС ИНЖЕНЕРИНГ" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 95 894.40
  • Обособена позиция 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в „Районна служба „Пожарна безопасност и защита на населението” гр. Попово, ул. „Раковска” № 1 с РЗП 885,41 кв.м. в това число: Подобект 1 – Административна сграда на РС ПБЗН с РЗП 96,20 кв.м.; Подобект 2 - Административна сграда на РС ПБЗН с РЗП 405,77 кв.м.; Подобект 3 - Административна сграда на РС ПБЗН с РЗП 305,00 кв.м.; Подобект 4 - Административна сграда на РС ПБЗН с РЗП 78,44 кв.м.”
    Изпълнител: "ПОЛИ МАНУС" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 570 159.60
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите (одит) по проект „Обновяване на публичната инфраструктура чрез повишаване енергийната ефективност на обществени сгради, предоставящи административни и културни услуги за устойчиво развитие на гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Прогнозна стойност: 6 900.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите (одит) по проект „Обновяване на публичната инфраструктура чрез повишаване енергийната ефективност на обществени сгради, предоставящи административни и културни услуги за устойчиво развитие на гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“
    Изпълнител: ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 320.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Обследване и изготвяне на технически паспорти и обследване на енергийна ефективност, на сгради с обществено предназначение на територията на гр, Попово във връзка със ОПРР 2014-2020 г., приоритетна ос 2 : "Подкрепа за енергийна ефективност в периферните райони" за 3 /три/ обекта, Прогнозна стойност: 12 759.00
  • Обособена позиция 1: Обследване и изготвяне на технически паспорти и обследване на енергийна ефективност, на сгради с обществено предназначение на територията на гр, Попово във връзка със ОПРР 2014-2020 г., приоритетна ос 2 : "Подкрепа за енергийна ефективност в периферните райони" за 3 /три/ обекта
    Изпълнител: "ЕНЕРДЖИДИЗАЙН" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 440.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Управление на проекта, Прогнозна стойност: 13 750.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител проект
    Изпълнител: Найден
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 224.00
  • Обособена позиция 2: Финансов експерт
    Изпълнител: Пенка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 750.00
  • Обособена позиция 3: Координатор по проекта
    Изпълнител: Добрин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 300.00
  • Обособена позиция 4: Инвеситорски контрол
    Изпълнител: Нина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 486.00
  • Обособена позиция 5: Експерт обществени поръчки
    Изпълнител: Зорница
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 990.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN