Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.002-0007-C01
Наименование на проекта Изграждане на инфраструктура за 9 нови социални услуги в Столична община в 2 обекта на интервенция
Бенефициент 000696327 СТОЛИЧНА ОБЩИНА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 14.01.2019
Дата на стартиране 14.01.2019
Дата на приключване 14.01.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Прекратен (към дата на прекратяване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение е насочено към осигуряване на инфраструктура за 9 нови соц. услуги в Столична община (СО) чрез ново строителство на 2 места (в 2 обекта на интервенция), както следва:

-	ОБЕКТ "Княжево" (р-н Витоша, СО) - понастоящем в рамките на обекта е разположена 1 функционираща соц. услуга - Дом за пълнолетни лица с деменция. По проекта се планира в прилежащото пространство на дома да бъде изградена нова сграда за осигуряване на инфраструктура за 1 нова соц. услуга в общността "Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства".
-	ОБЕКТ "Подгумер" (р-н Нови искър, СО) - понастоящем в рамките на обекта  са разположени 2 функциониращи соц. услуги - Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост и Защитено жилище за лица с психични разстройства. По проекта се планира в прилежащото пространство да бъдат изградени 8 нови сгради за осигуряване на инфраструктура за 8 бр. нови резидентни соц. услуги (вкл: 6 ЦГ за лица с умствена изостаналост и 2 ЦГ за лица с психични разстройства).

Проектът предвижда ново строителство, тъй като СО не разполага с подходяща свободна материална база, която да може с по-малко средства да се ремонтира/преустрои/реконструира така, че да е подходяща и да отговаря на функционалните изисквания за конкретните услуги. За всеки от 2та обекта е необходимо да бъдат разработени инвестиционни проекти съгласно приложимото българско законодателство. Във връзка със СМР се предвижда процедура на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор). Извършването на предпроектно проучване, строителен надзор и оценка за съответствието ще бъде възложено на СОФИНВЕСТ ЕООД  при условията на чл.14, ал.1, т.5 от ЗОП и на основание чл.20а от ЗЗД за 2та обекта. 

Новите услуги, за които ще бъде изградена инфраструктура, са заложени в Картата на резидентните услуги и Картата на услугите за подкрепа в общността за СО и ще бъдат съобразени с функционалните изисквания по процедурата.
Дейности
  • Дейност: Д1 - ПРЕДПРОЕКТНИ ПРОУЧВАНИЯ, НЕОБХОДИМИ ЗА ПРОЕКТА: Обхваща широк спектър от дейности, необходими за същинското изпълнение на проекта - изваждане на скица/скици, виза за проектиране, комбинирана скица, изследване на възможностите за застрояване на парцела, извадка от ПУП и от кадастрална карта, хидрогеоложко проучване, геодезическо заснемане и/или други дейности, свързани със събирането на изходни данни и изследване на възможността за строеж. Предпроектното проучване е необходимо за последващото изготвяне на възлагателната документация за избор на изпълнител на инженеринг по реда на ЗОП. , Договорена стойност: 11 789.68 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Д2 - ИНЖЕНЕРИНГ ЗА ОБЕКТИТЕ: Дейност 2 включва избор на изпълнител по реда на ЗОП, проектиране, извършване на СМР и авторски надзор за обектите. В обект "Княжево" се предвижда да бъде изградена сграда за 1 нова социална услуга тип "Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства". В обект "Подгумер" се планира да бъдат изградени 8 сгради за нови социални услуги от резидентен тип, както следва: 2 сгради за услуги "Център за грижа за лица с психични разстройства" и 6 сгради за "Център за грижа за лица с умствена изостаналост". Проектирането ще бъде базирано на изходните данни от предпроектното проучване. Ще бъдат спазени изискванията от Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, вкл. функционалните изисквания и нормативните изисквания за достъпност. , Договорена стойност: 3 253 233.66 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Д3 - ОЦЕНКА ЗА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ПРОЕКТИТЕ ЗА ДВАТА ОБЕКТА: Изпълнението на дейност Д3 (оценка за съответствието) е обвързано с изпълнението на дейност Д2 (инженеринг) и се основава на разпоредбите на Закона за устройство на територията и приложимите подзаконови нормативни актове. В рамките на Дейност Д3 ще бъде извършена оценка за съответствието на инвестиционните проекти за обектите Княжево и Подгумер, които ще бъдат изготвени по дейност Д2 (в част проектиране) с издадено разрешение за строеж. За всеки от проектите ще бъде извършена комплексна оценка, която ще обхваща: проверка на на съответствието с предвижданията на подробния устройствен план, с правилата и нормативите по устройство на територията, с изискванията към строежите съгласно нормативните актове за функционалност, транспортна достъпност, опазване на околната среда и здравната защита (в т.ч. носимоспособност, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и наземната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания, пожарна безопасност и др.), както и за взаимната съгласуваност между отделните части на проекта, пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления и др., в т.ч. изискванията за достъпна среда. Оценката ще завърши с комплексен доклад със заключения относно това дали инвестиционният проект отговаря на съществените изисквания към строежите. Реализирането на дейността ще бъде възложено по реда на ЗОП на регистрирана фирма – консултант, несвързана с проектанта. , Договорена стойност: 41 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Д4 - СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ЗА ДВАТА ОБЕКТА: Дейност 4 обхваща извършването на строителен надзор за двата обекта по проекта, в които ще се изгради инфраструктура за общо 9 нови социални услуги. Строителният надзор включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Квалифицирани специалисти по съответните части стриктно ще следят за качеството както на използваните материали, така и на самата работа. Те ще изискват протоколи, гарантиращи безопасността на изпълнените инсталации и ще съставят необходимите актове в съответствие с действащите нормативи. Строителният надзор ще гарантира качествено изпълнение на строително-монтажните работи, което е основа за безпроблемното въвеждане на обекта в експлоатация., Договорена стойност: 80 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Д5 - ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ: Дейност 5 обхваща доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за 9-те нови социални услуги, позиционирани в 2-та обекта на интервенция. Дейността ще бъде извършена от избран по реда на ЗОП изпълнител. Екипът за управление на проекта ще извърши необходимата подготовка за провеждане на процедура по ЗОП от ДОПК при СО по обособени позиции. Съгласно изискванията на Управляващия орган, обявяването на обществената поръчка по тази дейност ще бъде извършено до края на 3-ти проектен месец. Ще бъде избран изпълнител/и по реда на ЗОП, вкл. сключени договори. След приключване на строително-монтажни работи (Д2), ще се извърши по същество доставката и монтажа на оборудването и обзавеждането за създадените по проекта сгради за 9 нови социални услуги, съгласно функционалните изисквания по процедурата. В проектното предложение са приложени индикативни списъци по образец с предвиденото оборудване и обзавеждане за съответните типове нови услуги, в т.ч.: 1 Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства; 2 Центъра за грижа за лица с психични разстройства и 6 Центъра за грижа за лица с умствена изостаналост. , Договорена стойност: 756 848.34 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Д6 - ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ: За осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., се предвижда използването на следните комуникационни инструменти: Публични събития: 2 Пресконференции - 1 откриваща пресконференция по повод стартирането на проекта и 1 закриваща пресконференция при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Всяко събитие е предвидено за 30 участници. Ще бъдат осигурени минимум кафе и вода/дребни сладки, информационни материали, прессъобщение, ел. покани. На пресконференциите за начало и край на проекта ще бъдат поканени заинтересовани страни, представители на институциите и медиите. Ще се наблегне на обществената значимост на проекта и на резултатите и ефектите от неговото изпълнение. Те ще дадат възможност на медиите да научат и разпространят информация сред широката общественост, за новоизградените сгради за 9 нови социални услуги в двата обекта на интервенция. Официални церемонии: В процеса на изпълнение на строително-монтажните работи ще се проведат общо 4 Официални церемонии (2 при започване на строителните дейности тип “Първа копка” - 1 в обект "Княжево" и 1 в обект "Подгумер" и 2 за откриване на готовите 9 нови сгради, разположени в двата обекта). На събитията ще бъдат поканени представители на Столична община, изпълнители на строително-монтажни работи, медии и др. За първа копка се предвиждат по 20 участника, за откриване - по 30 участника. Информационни материали, прессъобщение, ел. покани Печатни информационни материали, изработване, доставка, вкл. монтаж (където е приложимо): - Временен информационен билборд - 2 бр. временни билборд информационни платна - до приключване на строителството в двата обекта "Княжево" и "Подгумер", винилно платно с размери 4х3 м; монтаж/окачване на стена или ограда или друго подходящо място с капси или свински опашки или друг приложим метод, изработен и поставен/монтиран съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. - 9 бр. постоянни обяснителни табели за новите сгради - 70 х 50 см, метална/друга твърда непрозрачна основа; пълноцветен печат; доставка - 1 бр. ролбанер - 2 кв.м. (1х2 м), 4+0 (от винил или друг подходящ материал с вертикална стойка за окачване). - 300 бр. дипляни - изготвяне и отпечатване на дипляна с информация за 9-те новоизградени сгради в двата обекта от социалната инфраструктура - Формат А4, хартия 170 гр. Двустранен хром мат, пълноцветен печат двустранно, с 2 бига, сгъната на 3, тираж – 300 бр. - 5 000 бр. информационни стикери - изготвени и отпечатани информационни стикери за оборудване и обзавеждане по проекта, размери 6х3 см, самозалепваща хартия/фолио. За реализиране на описаните комуникационни инструменти ще бъде ангажиран външен изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки. Заедно с това, на интернет страницата на Столична община, екипът за управление ще публикува информация за проекта от стартирането до приключването му. Всички мероприятия и рекламно-информационни материали, както и провеждането на публични събития и официални церемонии ще бъдат в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Договорена стойност: 8 500.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Д7 - УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: В дейност 7 се включва създаването на екип по проекта, цялостното му управление, изготвяне на отчети, контролиране работата на подизпълнителите, изготвяне на отчетни форми за свършената работа от всеки член на екипа, подготовка и предаване на междинни и финални отчети към УО, приемане на извършената работа от изпълнителите на дейностите. Настоящата дейност е избрана с цел: - Осигуряване на успешно изпълнение на дейностите и постигане на целите на проекта; - Ефективно използване на ресурсите; - Постигане на ефективна координация и комуникация с УО на ОПРР, контролиращите институции, свързани с дейностите изпълнявани в рамките на проекта, както и с подизпълнителите; - Осигуряването на прозрачност в управлението на проекта; - Осигуряването на добра отчетност и контрол върху изпълнението; - Спазване на изискванията на нормативната база за управлението и изпълнението на инфраструктурни проекти, финансирани със средства на ЕС; Сформираният със заповед на Кмета екип за управление на проекта ще изпълнява следните дейности, свързани с управлението и организацията на проекта във всичките му фази – подготовка на дейностите, изпълнение, контрол, отчитане, приключване: - осъществява управлението и контрола на дейностите по проекта; - осъществява връзка с лица и организации, които са свързани пряко или непряко с реализацията на проекта; - анализира и обобщава информацията за напредъка на проекта в различните му етапи; - изготвя междинни и финални отчети към УО; - съдейства провеждане на мониторинг на проекта; - осъществява проверка на документите за разплащане представени от външни изпълнители; - осъществява подготовката на документацията по проекта и осъществява на практика кореспонденцията с УО, МРРБ и институциите. - съдейства при представянето на документите и резултатите от проекта и самия проект пред финансовите органи и УО при финансов мониторинг; Назначен екип на проекта, разписани документи и форми на отчет, осъществени процедури на мониторинг, верификация и отчет на дейностите и документите. Реализиран проект., Договорена стойност: 41 513.72 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Анета, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 107 910.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ПЖГАЗ" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 307 249.85 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СОФИНВЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 132 789.68 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "МАКС ОФИС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "МИНА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 680.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ПРЕСТИЖ-БИЗНЕС-93" ООД, Договорена стойност по проекта*: 73 137.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ВИКСО" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 117 793.50 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Вяра, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Антон, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ЛИДЕР КОНСТРУКТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 323 569.78 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Тоня, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Издателска къща АБ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Цветан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Соня, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация, Мерна единица: обекти, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 0.00 BGN
БФП 0.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 0.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ПРОЕКТ "ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА 9 НОВИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА В 2 ОБЕКТА НА ИНТЕРВЕНЦИЯ", Прогнозна стойност: 80 000.00
  • Обособена позиция 1: Консултанска улуга по 166, ал. 1 от ЗУТ - оценка на съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор
    Изпълнител: СОФИНВЕСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 121 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ПО ПРОЕКТ "ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА 9 НОВИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА В 2 ОБЕКТА НА ИНТЕРВЕНЦИЯ", Прогнозна стойност: 756 848.34
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3 : доставка имонтаж на електроуреди в два обекта на интервениция
    Изпълнител: "ВИКСО" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 117 793.50
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за баня в два обекта на интервенция
    Изпълнител: "ЛИДЕР КОНСТРУКТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 323 569.78
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 6: доставка и монтаж на градинско обзавеждане в два обекта на интервенция.
    Изпълнител: "ПРЕСТИЖ-БИЗНЕС-93" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 73 137.60
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 1: доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за баня в два обекта на интервенция.
    Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 56 370.00
  • Обособена позиция 5: особена позиция № 4: доставка и монтаж на специализирано спортно обзавеждане и оборудване в два обекта на интервенция.
    Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 540.00
  • Обособена позиция 6: обособена позиция № 7: доставка на градинска техника в два обекта на интервенция.
    Изпълнител: "МИНА" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 680.00
  • Обособена позиция 7: доставка и монтаж на офис техника
    Изпълнител: "МАКС ОФИС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта - екип за управление на проекта - служители на Столична община, сформиран със заповед, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Антон Димитров Константинов - ръководител проект
    Изпълнител: Антон
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Вяра Живкова Петрова - координатор проект
    Изпълнител: Вяра
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Анета Иванова Маркова - счетоводител на проекта
    Изпълнител: Анета
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Цветан Георгиев Иванов - експерт по проекта по отношение на СМР
    Изпълнител: Цветан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Соня Людмилова Блажева-Труйкова - технически сътрудник (за обектите Княжево и Подгумер)
    Изпълнител: Соня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 6: Иван Красимиров Попов
    Изпълнител: Иван
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 7: Тоня Гюрова Гюрова
    Изпълнител: Тоня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: ИНЖЕНЕРИНГ ПО ПРОЕКТ "ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА 9 НОВИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА В 2 ОБЕКТА НА ИНТЕРВЕНЦИЯ", Прогнозна стойност: 3 253 233.66
  • Обособена позиция 1: Инжинеринг на обект с местонахождение: гр. София, бул. "Цар Борис" III № 200-202, включващ изграждането на 1 бр. Дневен жентър за подкрепа на лица сразлични форми на деменция и техните семейства"
    Изпълнител: "ПЖГАЗ" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 307 249.85
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ ПО ПРОЕКТ "ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА 9 НОВИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА В 2 ОБЕКТА НА ИНТЕРВЕНЦИЯ", Прогнозна стойност: 8 500.00
  • Обособена позиция 1: осигуряване на информация и комуникация
    Изпълнител: "Издателска къща АБ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: ОЦЕНКА ЗА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ ПО ПРОЕКТ "ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА 9 НОВИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА В 2 ОБЕКТА НА ИНТЕРВЕНЦИЯ", Прогнозна стойност: 41 000.00
  • Обособена позиция 1: Консултанска улуга по 166, ал. 1 от ЗУТ - оценка на съответствието на инвестиционните проекти и строителен надзор
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: ПРЕДПРОЕКТНИ ПРОУЧВАНИЯ ПО ПРОЕКТ "ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА 9 НОВИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В СТОЛИЧНА ОБЩИНА В 2 ОБЕКТА НА ИНТЕРВЕНЦИЯ", Прогнозна стойност: 11 789.68
  • Обособена позиция 1: Консултантска услуга по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ - предпроектни проучвания, необходими за подготовка на проекта и изпълнението му като инженеринг във връзка с кандидатстване на Столична община с проектно предложение "Изграждане на инфраструктура за 9 нови социални услуги в Столична община в 2 обекта на интервенция" по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-5.002 "Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания", приоритетна ос 5 "Регионална социална инфраструктура" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020. Общата стойност на договора е 11 789,68 лв. без ДДС или 14 147,62 лв. с ДДС съгласно оферта - неразделна част от договора и не подлежи на промяна за срока на изпълнение
    Изпълнител: СОФИНВЕСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 789.68

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN